Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δηλαδη γιατι η τιμη δεν ειναι κριτηριο για εναν πελατη?

 

εγω που αγορασα 4αρι στα 450ε και το 5s εχει παει στα 800 πρεπει σαν πελατης να ειμαι ικανοποιημενος?

 

φυσικα και δηλωνω δυσαρεστημενος που μου περασε 7 και μου εκανε αχρηστη συσκευη...φυσικα και νιωθω δυσαρεστημενος που θελω να παρω το καινουριο και πρεπει να δωσω 800ε

 

μπορω να τα δωσω?ναι...ειμαι αρκετα κοροιδο για να δωσω 800ε για ενα τηλεφωνακι που θα πεσει κατω και θα κλαιω?σορρυ αλλα οχι

 

τα κινητα αυτα εχουν παει σε αυτες τις τιμες, εξαιτιας των fanboys που πανε και ακουμπανε...για το προσωπικο τους κολλημα, για την αισθηση ανωτεροτητας (στην καφετερια), ασχετο που κανουν αναπαντητες επειδη δεν εχουν καρτα και πανε για καφε με το λεωφοριο

 

λοιπον σταματηστε να στηριζετε αυτους που δε σεβοντε τα λεφτα σας...εκτος αμα βγαζετε 800ε την ημερα οποτε πασο...και αυτο αφορα ολες τις εταιρες σαμσουνγκ αππλε κλπ κλπ...εχουν ηδη πει οτι στην ελλαδα το πουλανε πιο ακριβα απ οτι στο εξωτερικο, επειδη απλα ''πουλαει περισσοτερο''

 

οποτε ανοιχτε και λιγο τα ματια σας...και κρατηθητε να μην αγοραζετε οτι σερβιρει η εκαστοτε εταιρια...

 

τα apple συγκεκριμενα, το εχω ξαναπει, ειναι solid πολυ ομορφες συσκευες...μεχρι εκει, τα περι καινοτομιας και επιδοσεων ειναι για τα θυματα, γιατι ειναι πραγματα ανυπαρκτα...να ξερουμε και τι παιρνουμε δηλαδη...οτι βαζει η αππλε ειανι καινοτομια ενω οτι βαζουν οι αλλοι ειναι χαρακτηριστικο

 

και φυσικα τα ιδια ισχυουν για ολους τους μεγαλους κατασκευαστες

  • Like 4
  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 

 

ελληνικά γραφει πως γίνετε να μην καταλαβαίνεις?

 

Δεν εννοεί ότι η τιμολογιακή πολιτική της έχει σχέση με την ικανοποίηση των πελατών.

 

Αλλα ακριβώς γιατί παίρνει λίγα σε σύγκριση με αυτά που πλήρωσε (τουλάχιστον κατά την άποψη του) δεν είναι ικανοποιημένος ως πελάτης και αυτό ΕΧΕΙ σχέση.

 

 

 

Παράδειγμα (για όσους συνεχίζουν να μην καταλαβαίνουν)

 

 

Εταιρία X παράγει το A μοντέλο και το B μοντέλο

 

 

Το A μοντέλο κοστίζει 500 ευρώ

 

Το B μοντέλο κοστίζει 100 ευρώ

 

Το A μοντέλο είναι 150% καλύτερο από το B αλλα παράλληλα 500% ακριβότερο από το B

 

Οι πελάτες δεν το ξέρουν αυτό εξαρχής όμως γιατί το A μοντέλο πλασάρεται γενικά και αυθαίρετα ως πολύ καλύτερο.

 

Το μαθαίνουν ΑΦΟΥ έχει γίνει η αγορά.

 

 

Αυτό έχει σαν συνέπεια ο πελάτης που αγόρασε το A μοντέλο να είναι λιγότερο ικανοποιημένος με την αγορά του από αυτόν που αγόρασε το B.

 

Επίσης ο πελάτης που έχει το B μοντέλο θα βαθμολογήσει καλύτερη την εμπειρία του σε κάποιο survey (πχ σχετικά με το customer support) και ας είναι ακριβώς ίδια με αυτή που έχει και ο A γιατί πολύ απλά ο B λέει εντάξει ότι έδωσα πήρα...

 

Ενώ από την άλλη ο πελάτης με το A κινητό καταριέται την ώρα και την στιγμή που έκανε αυτή την βλακεία.

 

 

και αυτό γιατί όταν δίνεις πολλά λεφτά περιμένεις να εισπάξεις ιδιαίτερη μεταχείριση από την όποια εταιρία.

 

Αν τους χρυσοπληρώνεις για να πάρεις κάτι που το βρίσκεις από αλλου με τα μισά λεφτά ας πούμε (όχι μονο από θέμα spec αλλα και από θέμα εγγύησης ποιότητας customer support πολιτικής της εταιρίας κτλ) εννοείται ότι θα ήσουν δυσαρεστημένος.

 

 

Όλα αυτά ανάγονται και σε πιο πολύπλοκους συνδυασμούς πχ εταιρία X και εταιρία Y η κάθε μια με ένα μοντέλο τα οποια έχουν τις διαφορες που είχαν και τα μοντέλα  στο παραπάνω παράδειγμα κτλ.

 

 

 

εμενα μου φαινεται πως ουτε εσυ καταλαβαινεις.

 

"η έρευνα καταμετρεί την εμπειρία του πελάτη με μια εταιρεία είτε στο κατάστημα είτε με άλλο τρόπο"

 

δεν μιλαει για την εμπειρια σου με την συσκευη.

αν ησουνα τοσο κορόϊδο ουτως ωστε να μην το δοκιμασεις πριν το αγορασεις,δεν σου φταιει η εταιρια.

  • Like 1
Δημοσ.

άλλος ένας που δεν καταλαβαίνει ελληνικά..

 

γιαυτο δεν πάμε μπροστά σαν χωρα δεν μπορούμε να πάρουμε ένα συγκεκριμένο μήνυμα από μια συγκεκριμένη πρόταση... ο καθένας ό,τι του φανεί καταλαβαίνει....

 

 

 

εμενα μου φαινεται πως ουτε εσυ καταλαβαινεις.

 

"η έρευνα καταμετρεί την εμπειρία του πελάτη με μια εταιρεία είτε στο κατάστημα είτε με άλλο τρόπο"

 

δεν μιλαει για την εμπειρια σου με την συσκευη.

αν ησουνα τοσο κορόϊδο ουτως ωστε να μην το δοκιμασεις πριν το αγορασεις,δεν σου φταιει η εταιρια.

 

ελληνικά γραφει πως γίνετε να μην καταλαβαίνεις?

 

Δεν εννοεί ότι η τιμολογιακή πολιτική της έχει σχέση με την ικανοποίηση των πελατών.

 

Αλλα ακριβώς γιατί παίρνει λίγα σε σύγκριση με αυτά που πλήρωσε (τουλάχιστον κατά την άποψη του) δεν είναι ικανοποιημένος ως πελάτης και αυτό ΕΧΕΙ σχέση.

 

 

 

Παράδειγμα (για όσους συνεχίζουν να μην καταλαβαίνουν)

 

Εταιρία X παράγει το A μοντέλο και το B μοντέλο

 

 

Το A μοντέλο κοστίζει 500 ευρώ

 

Το B μοντέλο κοστίζει 100 ευρώ

 

Το A μοντέλο είναι 150% καλύτερο από το B αλλα παράλληλα 500% ακριβότερο από το B

 

Οι πελάτες δεν το ξέρουν αυτό εξαρχής όμως γιατί το A μοντέλο πλασάρεται γενικά και αυθαίρετα ως πολύ καλύτερο.

 

Το μαθαίνουν ΑΦΟΥ έχει γίνει η αγορά.

 

 

Αυτό έχει σαν συνέπεια ο πελάτης που αγόρασε το A μοντέλο να είναι λιγότερο ικανοποιημένος με την αγορά του από αυτόν που αγόρασε το B.

 

Επίσης ο πελάτης που έχει το B μοντέλο θα βαθμολογήσει καλύτερη την εμπειρία του σε κάποιο survey (πχ σχετικά με το customer support) και ας είναι ακριβώς ίδια με αυτή που έχει και ο A γιατί πολύ απλά ο B λέει εντάξει ότι έδωσα πήρα...

 

Ενώ από την άλλη ο πελάτης με το A κινητό καταριέται την ώρα και την στιγμή που έκανε αυτή την βλακεία.

 

 

και αυτό γιατί όταν δίνεις πολλά λεφτά περιμένεις να εισπάξεις ιδιαίτερη μεταχείριση από την όποια εταιρία.

 

Αν τους χρυσοπληρώνεις για να πάρεις κάτι που το βρίσκεις από αλλου με τα μισά λεφτά ας πούμε (όχι μονο από θέμα spec αλλα και από θέμα εγγύησης ποιότητας customer support πολιτικής της εταιρίας κτλ) εννοείται ότι θα ήσουν δυσαρεστημένος.

 

 

Όλα αυτά ανάγονται και σε πιο πολύπλοκους συνδυασμούς πχ εταιρία X και εταιρία Y η κάθε μια με ένα μοντέλο τα οποια έχουν τις διαφορες που είχαν και τα μοντέλα  στο παραπάνω παράδειγμα κτλ.

 

 

Επίσης αν και δεν έδωσα έμφαση στο προηγούμενο post σε αυτή κάθ'αυτήν την αγορά αλλα περισσότερο στις προσδοκίες μετά την αγορά (βάση της επένδυσης που έκανε καποιος) και στο πως αυτές δεν καλύπτονται δεν σημαίνει πως η ίδια η αγορά δεν έχει σχέση με την συνολική εμπειρία του πελάτη....

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Customer_experience

  • Like 2
Δημοσ.

Όλοι αγόρασαν στις γιορτές iPhone και τώρα ψάχνονται πώς να περάσουν τις επαφές τους από το παλιό τηλέφωνο, πώς να βάλουν ένα mp3 για ringtone και τα γνωστά που τραβάει κάθε άσχετος και όλα αυτά τα χρεώνουν ως κακή ικανοποίηση των πελατών.

Δηλαδή ποσο σχετικος πρεπει να εισαι για να περάσεις επαφες, ringtones κ.τ.λ. ναι ειναι απλο να κατεβασεις και να εγκαταστισεις ο itunes και να κανεις ενα καρω ρυθμησεις ςια να μην σου αλαχει όλη την μουσικη σου βιβλιοθικη-ταινίες κ.τ.λ. και να κανει και καμία ώρα και για να σου περάσει την καινουργια version λογισμικού και τόσες αλλες "δεσμεύσεις" οχι το ενα οχι το αλο.... Τελος παντον ειναι φυσικο να μην ειναι ευχαριστιμένος ο κοσμος.... Το ολο θεμα ειναι για το prestige... ετσι και αλλιως αυτο ειναι γνωστό 

Δημοσ.

αν ο πελατης Α (που εδωσε 500€) εχει προβλημα με την συσκευη του και η εταιρια του την αντικαταστησει ΑΜΕΣΩΣ,σε αντιθεση με τον πελατη Β (που εδωσε 100€)

που εχει προβλημα με την συσκευη του και περιμενει ενα μηνα για επισκευη ή αντικατασταση της συσκευης του:

 

θα ειναι ευχαριστημενος ο πελατης Α στην εμπειρια του με το afer sales της εταιριας;

ο πελατης Β θα ειναι ευαριστημενος που θα κανει ενα μηνα να παρει την συσκευη του πισω;

 

αυτο μετραει η ερευνα πιστευω εγω και οχι αν αρεσε η συσκευη η αν ανταπροκινεται η συσκευη των προσδοκιων του αγοραστη,απο την αλλη μπορει να κανω και λαθος-τοτε γραψε λαθος απο μερους μου

Δημοσ.

Εδώ η τιμή του! ;-)

 

Ίδια μαγαζιά να συγκρίνεις

Η διαφορά τιμής έχει να κάνει με την πολιτική της Apple και μόνο!

Μη μπούμε στη διαδικασία να ψάχνουμε πόσο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κοστίζει η κατασκευή του κάθε κινητού.

Δημοσ.

Θα μιλήσω χωρίς να προσβάλω οτιδήποτε, ελπίζω να το δείτε έτσι και όχι αλλιώς.

 

Λοιπόν, πιστεύετε ότι αποτελεί είδηση αυτό; το ότι η Apple είναι πίσω όσον αφορά την ικανοποίηση πελατών από αυτές τις εταιρείες?

 

Για μένα η είδηση έχει τίτλο "Αποτελέσματα εταιρειών για την ικανοποίηση πελατών".

 

Έχει ξαναγίνει αυτό... "Η Apple πίσω από την ΧΥΖ στην τάδε δημοσκόπηση πχ".

 

Ενταξ! καταλαβαίνω ότι και οι αρθρογράφοι εδώ μέσα την δουλειά τους κάνουν και ακολουθούν την τάση του κόσμου. Οπότε έτσι το δέχομαι!.

Δημοσ.

Ίδια μαγαζιά να συγκρίνεις

Η διαφορά τιμής έχει να κάνει με την πολιτική της Apple και μόνο!

Μη μπούμε στη διαδικασία να ψάχνουμε πόσο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κοστίζει η κατασκευή του κάθε κινητού.

Ίδια μαγαζιά για ποιο λόγο; Σημασία έχει η χαμηλότερη τιμή και όχι η μεγαλύτερη. Αλλά εδώ & εδώ είσαι κι εσύ... ή εδώ & εδώ...

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ. Είναι πολιτική της Apple να πουλάει τόσο ακριβά ενώ το κόστος κατασκευής είναι πολύ ποιο κάτω.

Δημοσ.

Όπως καταλαβαίνεις, άλλη η ικανοποίηση πελατών από την εταιρεία κι άλλη η τιμολογιακή πολιτική. Όποιος δεν είναι ικανοποιημένος από την τιμολογιακή πολιτική, δεν γίνεται πελάτης της. 

Μέγα σφάλμα ίσα ίσα όταν τα "σκας" χοντρά περιμένεις να έχεις και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, οπότε όταν κάποιος πληρώνει 600 και 700 ευρώ πρέπει να είναι stabd by το customer service και να μένει απόλυτα ευχαριστημένος ο πελάτης. 

  • Like 2
Δημοσ.

Θα μιλήσω χωρίς να προσβάλω οτιδήποτε, ελπίζω να το δείτε έτσι και όχι αλλιώς.

 

Λοιπόν, πιστεύετε ότι αποτελεί είδηση αυτό; το ότι η Apple είναι πίσω όσον αφορά την ικανοποίηση πελατών από αυτές τις εταιρείες?

 

Για μένα η είδηση έχει τίτλο "Αποτελέσματα εταιρειών για την ικανοποίηση πελατών".

 

Έχει ξαναγίνει αυτό... "Η Apple πίσω από την ΧΥΖ στην τάδε δημοσκόπηση πχ".

 

Ενταξ! καταλαβαίνω ότι και οι αρθρογράφοι εδώ μέσα την δουλειά τους κάνουν και ακολουθούν την τάση του κόσμου. Οπότε έτσι το δέχομαι!.

Το φορουμ δεν ασχολειτε μονο με νεα πχ βγηκε νεο smartphone αλλα γενικα με θεματα τεχνολογιας αρα για μενα ειναι οκ.

Δημοσ.

Το σχόλιό σου είναι πολύ σωστό.. Επίσης αν δούμε ΠΟΥ ΗΤΑΝ και ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ η Apple βλέπουμε ότι 80% των πελατών της ήταν ευχαριστημένοι και τώρα είναι το 82%.

 

 

Μάλλον ο κάθε ένας μπαίνει απλά για να εκφράσει την όποια άποψη έχει για την Apple απλά και μόνο επειδή αναφέρεται το όνομά της στον τίτλο.. και όχι για να διαβάσει τι λέγεται μέσα στο thread.

 

Την απάντηση που παραθέτω μάλλον δεν την διάβασε κανείς. 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ίδια μαγαζιά για ποιο λόγο; Σημασία έχει η χαμηλότερη τιμή και όχι η μεγαλύτερη. Αλλά εδώ & εδώ είσαι κι εσύ... ή εδώ & εδώ...

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ. Είναι πολιτική της Apple να πουλάει τόσο ακριβά ενώ το κόστος κατασκευής είναι πολύ ποιο κάτω.

 

Με την ίδια λογική αν πάρεις το iphone απο την Αμερική θα σου κοστίσει απο 850, 550 ευρώ περίπου! Υπάρχει και κόσμος που δεν επιθυμεί να αγοράσει συσκευές απο παραεισαγωγή για διάφορους λόγους και σε αυτή την περίπτωση το Note3 κοστίζει 799 (αν και σιγά σιγά πέφτει).

  • Like 1
Δημοσ.

Με την ίδια λογική αν πάρεις το iphone απο την Αμερική θα σου κοστίσει απο 850, 550 ευρώ περίπου! Υπάρχει και κόσμος που δεν επιθυμεί να αγοράσει συσκευές απο παραεισαγωγή για διάφορους λόγους και σε αυτή την περίπτωση το Note3 κοστίζει 799 (αν και σιγά σιγά πέφτει).

 

Από Αμερική? 550? τελωνείο? Link... Εγγύηση θα έχει?

  • Like 1
Δημοσ.

Ίδια μαγαζιά για ποιο λόγο; Σημασία έχει η χαμηλότερη τιμή και όχι η μεγαλύτερη. Αλλά εδώ & εδώ είσαι κι εσύ... ή εδώ & εδώ...

Για τα υπόλοιπα συμφωνώ. Είναι πολιτική της Apple να πουλάει τόσο ακριβά ενώ το κόστος κατασκευής είναι πολύ ποιο κάτω.

 

Όχι πολιτική της Apple είναι να μην μπορεί κάποιος να πουλήσει σε όποια τιμή θέλει!

 

Γενικά, προσωπικά δεν είμαι πουθενά!  :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...