Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ένα από τα σημαντικότερα «κάστρα» της Apple, αυτό της ικανοποίησης πελατών, δείχνει να αντιμετωπίζει πρόβλημα με βάση έρευνα της Forrester Research την οποία αναδημοσιεύει η Wall Street Journal.ν οποία αναδημοσιεύει η Wall Street Journal.Στην έρευνα η Apple μένει πίσω από τη Microsoft, Samsung και τη Sony κάτι που γίνεται για πρώτη φορά. Συγκεντρώνοντας τις απόψεις 7.500 χρηστών, η έρευνα καταμετρεί την εμπειρία του πελάτη με μια εταιρεία είτε στο κατάστημα είτε με άλλο τρόπο και δημιούργησε ένα πίνακα ικανοποίησης πελατών.

 

Όπως βλέπουμε, η Amazon βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ 17 εταιρειών που ασχολούνται με καταναλωτικά προιόντα στη Βόρεια Αμερική, αποσπώντας βαθμολογία «άριστη». Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Sony με αξιολόγηση 83 ενώ ακολουθεί η Microsoft, η Samsung και στη συνέχεια η Apple.

 

Πάντως η Apple βελτίωσε τη θέση της με βάση το παρελθόν, με την εταιρεία να «πολεμάει» με τη συνεχή αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που επισκέπτονται τα καταστήματά της για αγορά ή για τεχνική υποστήριξη Το επόμενο διάστημα και αφού έχει περάσει 1.5 χρόνος χωρίς υπεύθυνο για τα γνωστά Apple Stores ανά τον κόσμο, η CEO της Burberry, Angela Ahrendts αναλαμβάνει τη συγκεκριμένη θέση με αρκετές φιλοδοξίες.

 

Link.png Site: MacRumors

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δε μου κάνουν εντύπωση τ'αποτελέσματα. Εγώ προσωπικά δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από την Apple σήμερα - και μάλιστα έχω iPhone και το λέω. Θεωρώ την τιμολογιακή της πολιτική εντελώς δυσανάλογη μ'αυτό που σου προσφέρει.

  • Like 5
Δημοσ.
Ναι όντος, οι μετρήσεις από το πρώτο 20ήμερο του '14 είναι απόλυτα αξιόπιστες....!

 

Το σχόλιό σου είναι πολύ σωστό.. Επίσης αν δούμε ΠΟΥ ΗΤΑΝ και ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ η Apple βλέπουμε ότι 80% των πελατών της ήταν ευχαριστημένοι και τώρα είναι το 82%.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δε μου κάνουν εντύπωση τ'αποτελέσματα. Εγώ προσωπικά δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από την Apple σήμερα - και μάλιστα έχω iPhone και το λέω. Θεωρώ την τιμολογιακή της πολιτική εντελώς δυσανάλογη μ'αυτό που σου προσφέρει.

 

Όπως καταλαβαίνεις, άλλη η ικανοποίηση πελατών από την εταιρεία κι άλλη η τιμολογιακή πολιτική. Όποιος δεν είναι ικανοποιημένος από την τιμολογιακή πολιτική, δεν γίνεται πελάτης της. 

  • Like 12
Δημοσ.

Ναι όντος, οι μετρήσεις από το πρώτο 20ήμερο του '14 είναι απόλυτα αξιόπιστες....!

 

Όλοι αγόρασαν στις γιορτές iPhone και τώρα ψάχνονται πώς να περάσουν τις επαφές τους από το παλιό τηλέφωνο, πώς να βάλουν ένα mp3 για ringtone και τα γνωστά που τραβάει κάθε άσχετος και όλα αυτά τα χρεώνουν ως κακή ικανοποίηση των πελατών.

  • Like 5
Δημοσ.

Όπως καταλαβαίνεις, άλλη η ικανοποίηση πελατών από την εταιρεία κι άλλη η τιμολογιακή πολιτική. Όποιος δεν είναι ικανοποιημένος από την τιμολογιακή πολιτική, δεν γίνεται πελάτης της. 

Μη προτρέχεις, δώρο μου το κάνανε! Εγώ δε θα τ'αγόραζα. Και ιδιαίτερα τώρα που το έχω στα χέρια μου, το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν υπήρχε περίπτωση να τ'αγόραζα. Πέρα απ'αυτό αυτές είναι απόψεις του καθενός! Σε άλλους αρέσει, σε άλλους δεν αρέσει - αλλά έχουν και οι 2 πλευρές το δικαίωμα να εκφράζουν την άποψη τους.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μη προτρέχεις, δώρο μου το κάνανε! Εγώ δε θα τ'αγόραζα. Και ιδιαίτερα τώρα που το έχω στα χέρια μου, το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν υπήρχε περίπτωση να τ'αγόραζα. Πέρα απ'αυτό αυτές είναι απόψεις του καθενός! Σε άλλους αρέσει, σε άλλους δεν αρέσει - αλλά έχουν και οι 2 πλευρές το δικαίωμα να εκφράζουν την άποψη τους.

 

Βλέπεις πουθενά στο μήνυμά μου αμφισβήτηση του δικαιώματός σου να εκφράζεις την άποψή σου; Απλώς θεωρώ το "κριτήριο" που έθεσες για την μη ικανοποίησή σου ως άστοχο. 

  • Like 3
Δημοσ.

To ότι δεν είμαι ικανοποιημένος ως πελάτης από την Apple ούτε απ'την εμπειρία μου με το iPhone, ούτε απ΄τις τιμές της?
Μήπως απαντάω σε λάθος topic τόση ώρα και δε το'χω καταλάβει?

Δημοσ.

Δεν είναι καθόλου άστοχο! Θα πλήρωνα 800€ για ν'αγοράσω κινητό, όχι όμως iPhone!

Απο τον ορο ¨"Ικανοποιηση πελατων" τι δεν καταλαβαινεις? Αμα δεν παρεις το τιμημενο το τηλεφωνο δεν εισαι πελατης.Αρα δεν μετρας.Αμα το παρεις και δεν σου αρεσε η τιμη του τοτε καλα να παθεις. Η Ικανοποιηση πελατων μετραει την εξυπηρετηση, τις εγγυησεις, την τιμη των ανταλλακτικων, τα software updates κτλ. Η τιμολογιακη πολιτικη ειναι κατι τελειως ασχετο.

  • Like 8
Δημοσ.

Παντως το οτι εβαλε την CEO της Burberry σε αυτη τη θεση δειχνει το πως αντιμετωπιζει η Apple τα προιοντα της και σε ποιο κοινο απευθυνεται.Φευγει πλεον απο το mainstream και παει στο prestige niche. 

Δημοσ.

Παντως το οτι εβαλε την CEO της Burberry σε αυτη τη θεση δειχνει το πως αντιμετωπιζει η Apple τα προιοντα της και σε ποιο κοινο απευθυνεται.Φευγει πλεον απο το mainstream και παει στο prestige niche. 

Εγώ πιστεύω ότι πάντα ήταν στο prestige niche..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...