Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργια αυτοκινήτου για 4 μελή οικογένεια


stsksts123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για τα Γιαπωνέζικα όντως υπάρχει η άποψη ότι είναι τα ποιοτικότερα. Αλλά μήπως γίνεται μια γενίκευση  λιγάκι;

Όμως  φίλε μου να σου πώ και εγώ ότι το Cupra μου 3,5 χρόνια δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή βλάβη, πέραν του ότι, άκουσον άκουσον όταν ήταν σχετικά καινούργιο ακόμα, 3 φορές ποντίκια μου ροκάνισαν τα μποζοκαλώδια. Αλλά αυτό βέβαια δεν θεωρείται βλάβη, απλώς από τότε αγάπησα περισσότερο τις γάτες.

Το παράδειγμα με την Ford έχει να κάνει με την αδιαφορία και την ανευθυνότητα των αντιπροσωπειών το ότι δεν του άλλαξαν και την φίσα.

Anyway, σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία των αμαξιών δεν κατασκευάζεται με τη δέουσα προσοχή. Πως θα τα παίρνουν και μετά την πώληση. Οι περισσότεροι κάποια άσχημη εμπειρία θα έχουν να διηγηθούν.

 

Υ.Γ. Ρε γαμωτο κάποτε η ΤΟΥΟΤΑ έβγαζε όμορφα αμάξια. Τώρα το ΚΙΑ Seed αλλά και το Rio τα λές όμορφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

 Ακριβως φιλε μου..!! Ο ενας την ειχε αλλαξει 15 μερες πριν..!!! Κι οταν το ξαναπηγε λογω καποιων διακοπων που εκανε το αυτοκινητο  του ειπαν οτι δεν εχει ουτε μια μερα εγγυηση..!!

Το αποτελεσμα ηταν να ερθει στο συνεργειο που δουλευα..!! Ξερεις που ηταν το προβλημα..?? Σε αυτα τα αμαξια καιγεται-βραχηκυκλωνει η φισα της αντλιας με αποτελεσμα να καιγεται η αντλια..!! Οταν λοιπον εσυ το πας στην Ford σου αλλαζουν την αντλια και την φισα στην αφηνουν την ιδια..!! Πες μου τωρα εσυ...!!! Ποιος θα συνδεε καινουριο ανταλλακτικο με καμενη φισα?? 

Πολλοί θα το κάναν αυτό και άλλα τόσα. Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση. Πολύ κοιτάζουν να αρπάξουν τα φράγκα και κάνουν μια πρόχειρη δουλειά τύπου πασαλείμματος. 

 

όσο για τα toyota που λές διαφωνώ ότι είναι τα πιο αξιόπιστα με το πιο ολοκληρωμένο πακέτο απ όλες τις απόψεις. Η toyota έχει ρίξει πολύ χαμηλά της αξιοπιστία της . Το πιο ολοκληρωμένο πακέτο αυτή την στιγμή το χει η KIA και Hyundai .

Μιλάω πάντα για τα νεότερα μοντέλα 2010 και μετά. 

 

Μια αποψή μου είναι απλά. Δεν είμαι της  "Πιάτσας" αλλα σχετικός λόγω σπουδών. Σίγουρα θα ξέρεις κάτι παραπάνω. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε πάρε ένα citroen Picasso να το ευχαριστηθείτε οικογενειακά. Μεγάλοι χώροι καθαρά οικογενειακό. Ειδικά τώρα που ήρθε το καινούριο λογικά θα σκοτώσουν το προηγούμενο που είναι καλύτερη Αγορά. <br><br>

Υγ το κυριότερο για θέμα αξιοπιστίας είναι να έχει ένα μοντέλο πολλά χρόνια στην αγορά. Οπότε θα έχουν διορθωθεί τα προβλήματα του και θα είσαι ήσυχος. Δεν πα να είναι γερμανός Ιάπωνας ιταλός ισπανός, όλα το ίδιο είναι.

 

 

Υγ2 ας βρούνε πρώτα ένα αξιόπιστο μηχανικό και μετά τον ρωτάμε για την αξιοπιστία των εταιρειών. Δυστυχώς αξιόπιστος μάστορας στην Ελλάδα είναι έννοιες μη ταυτόσημες

<br><br>

Αποστολή από το GT-N7105 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

stsksts123,Πρέπει να μας πεις τι περίπου χώρους χρειάζεσαι.Από suv πάντως θα προτιμούσα το Mitsubishi asx απτό Hyundai ix35.Αν θες μεγάλους χώρους και μικρότερη κατανάλωση απο ένα suv,Δες και το Citroen c4 Picasso diesel με 115 hp.

Δεν θέλω να είμαι υπερβολικός. Θέλω απλά να χωράνε πίσω το καρότσι και όλα τα υπόλοιπα πράγματα για 4 άτομα (σε λογικά πλαίσια) (2 παιδιά) και τα 2 καθισματάκια πίσω με την μητέρα τους στην μέση γιατί είναι ακόμα μικρά (να χωράει στη μέση και να έχω ορατότητα). Το Mitsubishi asx από ότι είδα δεν υπάρχει σε αυτόματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Honda Insight υβριδικό. Τελείωσε, αυτό θέλεις.

 

Το πήρε ο γαμπρος μου, ο οποίος ήταν ανάμεσα σε αυτό και το Toyota Prius. Μέγιστη κατανάλωση 5,5λίτρα, αυτόματο με τεράστιους χώρους και οτι πρέπει για οικογένεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάποιος φόρος στην αγορά αυτοκινήτου;

Νομίζω ότι υπήρχε φόρος βάσει εργαστηριακής αξίας και τώρα θα το κάνουν με βάσει την λιανική;.

Πόσο τις % είναι αυτός ο φόρος και πάνω από ποιο ποσό είναι (π.χ. πάνω από 20000);

Φορολογείται μόνο το ποσό πάνω από το όριο;

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να είμαι υπερβολικός. Θέλω απλά να χωράνε πίσω το καρότσι και όλα τα υπόλοιπα πράγματα για 4 άτομα (σε λογικά πλαίσια) (2 παιδιά) και τα 2 καθισματάκια πίσω με την μητέρα τους στην μέση γιατί είναι ακόμα μικρά (να χωράει στη μέση και να έχω ορατότητα). Το Mitsubishi asx από ότι είδα δεν υπάρχει σε αυτόματο.

Μάλλον κοιτάς ανάμεσα σε citroen c4 Picasso,Το νέο nissan qashqai και το Citroen c5(το οποίο όμως είναι λίγο παλιό μοντέλο.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς άποψη για το Skoda Yeti; (και σε σύγκριση με το Qashqai).

Μου πρότειναν πολλοί το citroen c4 Picasso έχω ακούσει πολλά όμως για την έλλειψη αξιοπιστίας γενικά τον γαλλικών αυτοκινήτων. Ποια είναι η γνώμη σας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς άποψη για το Skoda Yeti; (και σε σύγκριση με το Qashqai).

Μου πρότειναν πολλοί το citroen c4 Picasso έχω ακούσει πολλά όμως για την έλλειψη αξιοπιστίας γενικά τον γαλλικών αυτοκινήτων. Ποια είναι η γνώμη σας;

Καλύτερα Nissan .  Τα γαλλικά είναι αμάξια για να τα έχεις μια 5 ετία μάξιμουμ . Μετά σουτάρισμα. Εκτός και αν τα καινούρια γαλλικά έχουν φτιάξει την αξιοπιστία τους. Δεν γνωρίζω. Skoda δεν θα έλεγα όχι με προβληματίζουν οι tsi κινητήρες του λίγο αλλά αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι το DSG σασμάν απλά μακριά και αγαπημένοι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα γαλλικο για 10-11 χρονια. Σερβις και λαδια στα προγραμματισμενα διαστηματα και απο βλαβες 3 φορες μπαταρια. μια φορα ο δεικτης του φλας και μια διαρροη στο ψυγειο που φτιαχτηκε με 70 ευρω. Νομιζω λογικο κοστος για 10 χρονια και 130.000 χλμ.

Τωρα εχω ιταλικο (5ετιας) και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος σε θεμα αξιοπιστιας.

Δεν πιστευω σε καραμελες αξιοπιστιας υπερ ιαπωνικων, ευρωπαικων, αμερικανικων. Το 99% των συγχρονων αυτοκινητων ειναι αριστα στο δρομο και αξιοπιστα. Τα υπολοιπα ειναι να 'χαμε να λεγαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα γαλλικο για 10-11 χρονια. Σερβις και λαδια στα προγραμματισμενα διαστηματα και απο βλαβες 3 φορες μπαταρια. μια φορα ο δεικτης του φλας και μια διαρροη στο ψυγειο που φτιαχτηκε με 70 ευρω. Νομιζω λογικο κοστος για 10 χρονια και 130.000 χλμ.

Τωρα εχω ιταλικο (5ετιας) και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος σε θεμα αξιοπιστιας.

Δεν πιστευω σε καραμελες αξιοπιστιας υπερ ιαπωνικων, ευρωπαικων, αμερικανικων. Το 99% των συγχρονων αυτοκινητων ειναι αριστα στο δρομο και αξιοπιστα. Τα υπολοιπα ειναι να 'χαμε να λεγαμε.

4 Γαλλικά φίλων μου όλα πάσχουν απο σοβαρά μέχρι γελοία προβλήματα. Έχω και γνωστό με γαλλικό με περισσότερα χιλιόμετρα απο σένα και χρόνια και δεν έχει τίποτα. Το point είναι το ποσοστό ζημιών .Kανείς δεν βγάζει ακυρη μια μάρκα εξολοκλήρου. Τα Γαλλικά φημίζονται για τα ηλεκτρολογικά προβλήματα τους μετά την 5 ετία  ειδικά την περίοδο 2000 και μετά . Τώρα όμως μπορεί να άλλαξε το θέμα.  

 

Αλλά πέρα απο αυτά η καλύτερη αξιοπιστία είναι η εγγύηση . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πάρω το καινούργιο θα πρέπει να πουλήσω το παλιό μου αυτοκίνητο (yaris sol (έτος 2006) 1300 αυτόματο, ζάντες αλουμινίου, αεροτομή, συναγερμός, 35000 χιλιόμετρα ατρακάριστο). Σας γράφω τις λεπτομέρειες μήπως παίζουν ρόλο στον τρόπο πώλησης.

Έχει κανένας σας εμπειρία πώλησης αυτοκινήτου;

Ποίος τρόπος είναι ο καλύτερος ;

Αγγελία (πχ car.gr), μάντρα ή αντιπροσωπίες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...