Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

άλλαξα πρόσφατα τη σύνδεσή μου από conn-x σε wind (καθαρά για οικονομικούς λόγους).

Στο πακέτο μου έστειλαν το ρούτερ "ZTE zxhn h108l". Για να μην τα πολυλογώ η σύνδεσή είχε προβλήματα αποσυνδέσεων, σε συχνότητα σχεδόν μία κάθε ώρα.
 

17esma.jpg

http://oi40.tinypic.com/2uqhx6s.jpg

Τι είδους αποσυνδέσεις;

- Η μία περίπτωση είναι να κόβεται ενώ οι ενδείξεις DSL και Internet σβήνουν και επανέρχονται σε λίγα λεπτά.
- Η άλλη περίπτωση είναι να γίνεται το λαμπάκι του Internet από πράσινο σε κόκκινο και να παραμένει.

Και στις δύο περιπτώσεις αν αφαιρέσω το καλώδιο της τηλεφωνικής γραμμής από το ρούτερ και το κουμπώσω τη σύνδεση επανέρχεται σε λίγα λεπτά.

 

Η Wind βλέποντας τις αποσυνδέσεις μου έστειλε τεχνικό (προφανώς και όχι αυτοβούλως) ο οποίος υποστήριξε ότι φταίει το καλώδιο του τηλεφώνου - εγκατάσταση- από το κουτί του οτε μέχρι το ρούτερ, προτρέποντας με να το αλλάξω με συγχρονο στριφτο utp. Σκέφτηκα πως ίσως είχε δίκιο και το άλλαξα μιας και είχα και κάποιες σε πολύ μικρότερο βαθμό και με τον οτε. Μάταιο. Η σύνδεση συνεχίζει καθέ μία με μιάμιση ώρα και κάνει από μία διακοπή.

 

Στην γραμμή υπάρχει μόνο ο διαχωριστής σε τηλέφωνο και ρούτερ, ενώ συνδέεται με ethernet στον σταθερό και με wifi στο laptop.

 

Δεν ξέρω αν μπορώ να αλλάξω κάτι εγώ που να διορθώσει το πρόβλημα. Οι ίδιο ισχυρίζονται πως αν μου στείλουν τεχνικό πάλι θα χρεωθώ +35€ στον επόμενο λογαριασμό (και αν έλυνα το πρόβλημα να πεις οκ, αλλά πάλι στα ίδια θα καταλήξει).

υ.γ.

1) Δοκίμασα και με το ρούτερ της conn-x αλλά πάλί τα ίδια.
2) Παίζει ρόλο το πόσα καλώδια χρησιμοποιώ από το utp που έρχεται απέξω; Δλδ δύο απλά ή δύο ζέυγη;

3) Συνήθης μέτρηση πάνω κάτω: Ping: 28-35ms Donwload speed: 4.5-6.5 Upload: ~0.65

Όσοι πιστοί, βοηθήσατε... ;) Ευχαριστώ!

Επεξ/σία από anos
Δημοσ.

Πραγματικά μη μου δίνεις αφορμές να το σχολιάσω γιατί μπορώ να γράψω έκθεση ιδεών...
Σε τίτλους: Κρυφές χρεώσεις, αναξιοπιστία και η καραμέλα "έχετε δίκιο, προχωρήστε στη νομική οδό αν θέλετε". Τεσπα όποιος μπορεί ας βοηθήσει...

Δημοσ.

απο τη στιγμή που έγιναν όλα αυτά θα έπρεπε να τους πεις φευγώ . Ειναι πρόβλημα της wind και όχι δικό σου . πήγαινε σε άλλη εταιρεία που θα σου λύνουν τα προβλήματα

Δημοσ.

Πραγματικά μη μου δίνεις αφορμές να το σχολιάσω γιατί μπορώ να γράψω έκθεση ιδεών...

Σε τίτλους: Κρυφές χρεώσεις, αναξιοπιστία και η καραμέλα "έχετε δίκιο, προχωρήστε στη νομική οδό αν θέλετε". Τεσπα όποιος μπορεί ας βοηθήσει...

Από τη λίγη εμπειρία μου στο σπορ, έχω να σου πω ότι παντού τα πάντα. Προσωπικά έχω Wind και δεν το έχω το παραμικρό θέμα. Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις μαζί τους είτε μέσω email, είτε ακόμη πιο άμεσα μέσω της δικής τους Facebook page. Θα σου απαντήσουν άμεσα ;)

Δημοσ.

Το πρόβλημα της wind με το δίκτυο της είναι μεγάλο και δυστυχώς από ότι φαίνεται δεν κάνει καμιά προσπάθεια η wind για να βελτιώσει την καταστάση . 

Δημοσ.

Φίλε humanoid,
(Και εγώ δεν είχα ιδιαίτερα θέματα με παλαιότερη σύνδεση όντας φοιτητής.)
Έχω επικοινωνήσει μαζί τους για αυτά τα θέματα άπειρες φορές. Με email, με τηλέφωνο και με φαξ. Έκανα 3 νέες συνδέσεις στην εταιρία τους και το αποτέλεσμα μετά την τόση ψυχοφθόρα γκρίνια ήταν να μου χαρίσουν έναν λογαριασμό στον έναν αριθμό ενώ μου υποσχέθηκαν σε όλους, και πηγαίνοντας στο κατάστημα μου απάντησαν "έτσι κάνουν για να αποφεύγουν τους δυσαρεστημένους πελάτες και δεν το περνάνε στο σύστημα". (Ναι! αυτό ήταν απάντηση από κατάστημα.)

Δημοσ.

εφοσον αλλαξες καλωδιο και εφοσον αλλαξες ρουτερ και παλι το ιδιο κατι γινεται εξω.ειτε σε χαλκο ειτε σε καρτα dslam.επισης στo utp Θα χρησιμοποιησεις ενα ζευγαρι μονοπχ ασπρο μπλε ,μπλε .οχι 2.και οχι ενα καλωδιο απο διαφορετικο ζευγαρι.θα ειναι παντα το ιδιο χρωμα.πχ ασπρο μπλε,μπλε

η ασπρο πορτοκαλι ,πορτοκαλι κτλ

οχι ασπρο μπλε ,πορτοκαλι

Δημοσ.

απο τη στιγμή που έγιναν όλα αυτά θα έπρεπε να τους πεις φευγώ . Ειναι πρόβλημα της wind και όχι δικό σου . πήγαινε σε άλλη εταιρεία που θα σου λύνουν τα προβλήματα

 

"Δε σε συμφέρει, θα σε χρεώσουμε γύρω στα 160 euro για να διακόψεις και τις τρεις συνδέσεις " μου απάντησαν. Αν και στη vodafone-hol που είχα κάνει διακοπή παλαιότερα είχα κάνει αίτηση αμφισβήτησης με τα χίλια ζόρια και δεν πλήρωσα τελικά για την διακοπή. Και εκεί ισχυρίζονταν πάλι το ίδιο μέχρι που το 'ξεφούρνισαν' το κόλπο. Φαντάζομαι ισχύει και στη wind, απλά βαρέθηκα να πληρώνω 'κερ**άτικα' για να το ρισκάρω.

εφοσον αλλαξες καλωδιο και εφοσον αλλαξες ρουτερ και παλι το ιδιο κατι γινεται εξω.ειτε σε χαλκο ειτε σε καρτα dslam.επισης στo utp Θα χρησιμοποιησεις ενα ζευγαρι μονοπχ ασπρο μπλε ,μπλε .οχι 2.και οχι ενα καλωδιο απο διαφορετικο ζευγαρι.θα ειναι παντα το ιδιο χρωμα.πχ ασπρο μπλε,μπλε

η ασπρο πορτοκαλι ,πορτοκαλι κτλ

οχι ασπρο μπλε ,πορτοκαλι

Οκ! Σ'ευχαριστώ! Τα καλώδια είναι σωστά τελικά. Για τον χαλκό ή την κάρτα dslam σε μία τέτοια περίπτωση ποιος είναι πιο αρμόδιος για την εγκατάσταση, η wind ο οτε ως δίκτυο, ή εγώ μπορώ να κάνω κάτι. 

Δημοσ.

"Δε σε συμφέρει, θα σε χρεώσουμε γύρω στα 160 euro για να διακόψεις και τις τρεις συνδέσεις " μου απάντησαν. Αν και στη vodafone-hol που είχα κάνει διακοπή παλαιότερα είχα κάνει αίτηση αμφισβήτησης με τα χίλια ζόρια και δεν πλήρωσα τελικά για την διακοπή. Και εκεί ισχυρίζονταν πάλι το ίδιο μέχρι που το 'ξεφούρνισαν' το κόλπο. Φαντάζομαι ισχύει και στη wind, απλά βαρέθηκα να πληρώνω 'κερ**άτικα' για να το ρισκάρω.

Οκ! Σ'ευχαριστώ! Τα καλώδια είναι σωστά τελικά. Για τον χαλκό ή την κάρτα dslam σε μία τέτοια περίπτωση ποιος είναι πιο αρμόδιος για την εγκατάσταση, η wind ο οτε ως δίκτυο, ή εγώ μπορώ να κάνω κάτι. 

αν ειναι χαλκος ειναι υπευθυνος ο οτε απλα η wind πρεπει να δειξει στον οτε οτι πραγματι ο χαλκος εχει θεμα.αν ειναι καρτα dslam τοτε η wind.πιο δυσκολο να φταιει η καρτα.

επισης ναι αμα τσακωθεις μαζι τους που λεει ο λογος οτι παιδια εχω θεματα και δεν σας πληρωνω τελος διακοπης εφοσον δεν φτιαχνεται τοτε το γλυτωνεις.απλα ναι μπλεκεις σε πολυ ωρες συζητησεις.

Παντως να σε χρεωσουν παλι για τεχνικο δεν παιζει.δηλαδη αν το κανουν ειναι οτι να ναι.εφοσον του πεις οτι εχεις αλλαξει ρουτερ και εχεις αλλαξει και καλωδιο τι θα σου πει?οτι φταιει και αυτο το καλωδιο?ας δει και στον κατανεμητη αν εχει αποσυνδεσεις.εφοσον σου κανει συνεχεια θα το δει και αυτος στον κατανεμητη.αν θες τυπικα δοκιμασε μονο το ρουτερ χωρις τηλεφωνο και σπλιττερ να δεις.επισης εφοσον η wind βλεπεις τις αποσυνδεσεις και εφοσον τους πεις οτι εχεις αλλαξει καλωδιο και ρουτερ δεν κολλαει να σου πουν για χρεωση τεχνικου και ουτε καν να στειλουν τεχνικο.ας κανουν μετρηση την γραμμη και ας το στειλουν στον οτε για βλαβη.τωρα ο οτε δεν θα κατσει μια ωρα δυστυχως οποτε κανεις δεν σου εγγυαται οτι ο οτε θα κανει κατι.αλλα μπορει να δει πχ οτι η γραμμη ισως σηκωνει errors κτλ.απορω τι μετρησε ο τεχνικος οταν ηρθε.anyway

Δημοσ.

αν ειναι χαλκος ειναι υπευθυνος ο οτε απλα η wind πρεπει να δειξει στον οτε οτι πραγματι ο χαλκος εχει θεμα.αν ειναι καρτα dslam τοτε η wind.πιο δυσκολο να φταιει η καρτα.

επισης ναι αμα τσακωθεις μαζι τους που λεει ο λογος οτι παιδια εχω θεματα και δεν σας πληρωνω τελος διακοπης εφοσον δεν φτιαχνεται τοτε το γλυτωνεις.απλα ναι μπλεκεις σε πολυ ωρες συζητησεις.

Παντως να σε χρεωσουν παλι για τεχνικο δεν παιζει.δηλαδη αν το κανουν ειναι οτι να ναι.εφοσον του πεις οτι εχεις αλλαξει ρουτερ και εχεις αλλαξει και καλωδιο τι θα σου πει?οτι φταιει και αυτο το καλωδιο?ας δει και στον κατανεμητη αν εχει αποσυνδεσεις.εφοσον σου κανει συνεχεια θα το δει και αυτος στον κατανεμητη.αν θες τυπικα δοκιμασε μονο το ρουτερ χωρις τηλεφωνο και σπλιττερ να δεις.επισης εφοσον η wind βλεπεις τις αποσυνδεσεις και εφοσον τους πεις οτι εχεις αλλαξει καλωδιο και ρουτερ δεν κολλαει να σου πουν για χρεωση τεχνικου και ουτε καν να στειλουν τεχνικο.ας κανουν μετρηση την γραμμη και ας το στειλουν στον οτε για βλαβη.τωρα ο οτε δεν θα κατσει μια ωρα δυστυχως οποτε κανεις δεν σου εγγυαται οτι ο οτε θα κανει κατι.αλλα μπορει να δει πχ οτι η γραμμη ισως σηκωνει errors κτλ.απορω τι μετρησε ο τεχνικος οταν ηρθε.anyway

Το οτι θα με χρεώσουν για την 2η επίσκεψη 35€, μου το είπαν αφού άλλαξα ρουτερ και καλώδιο. Τεχνικό τον ίδιο θα μου έστελναν, γιατί τον είχα ρωτήσει και μου είπε "είμαστε δύο άτομα για την περιοχή, ενας απο τους δύο μας θα έρχεται όποτε καλείς". Τις αποσυνδέσεις τις βλέπουν κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο. Επίσης στον οτε που είχα παει να ρωτήσω μου απάντησαν "γι'αυτό όλοι γυρίζουν πάλι σε εμάς. Αν ήσουν στο δίκτυό μας μπορούσα να το ελέγξω". Αυτά εν ολίγης...

Δημοσ.

Το οτι θα με χρεώσουν για την 2η επίσκεψη 35€, μου το είπαν αφού άλλαξα ρουτερ και καλώδιο. Τεχνικό τον ίδιο θα μου έστελναν, γιατί τον είχα ρωτήσει και μου είπε "είμαστε δύο άτομα για την περιοχή, ενας απο τους δύο μας θα έρχεται όποτε καλείς". Τις αποσυνδέσεις τις βλέπουν κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο. Επίσης στον οτε που είχα παει να ρωτήσω μου απάντησαν "γι'αυτό όλοι γυρίζουν πάλι σε εμάς. Αν ήσουν στο δίκτυό μας μπορούσα να το ελέγξω". Αυτά εν ολίγης...

δεν καταλαβαινω γιατι να σε χρεωσουν εφοσον εχεις αλλαξει τα παντα και το προβλημα συνεχιζει.εγω θα τους ελεγα οκ παιδια αλλαζω παροχο και τερμα.απο εσενα δεν εκκρεμει κατι αλλο να κανεις .αντε να κανεις μια δοκιμη χωρις τηλ και σπλιττερ.

καλα και ο οτε βλακειες λεει .αφου ο χαλκος ειναι δικος του μπορει να τον τσεκαρει κανονικα.επισης και συγχρονισμο θα εχει οποτε μπορει να δει αν εχει fec errors κτλ.και πες του οτε: ναι ολοι γυριζουν σε εσας για αυτο εχετε χασει τοσους πελατες.απλα μερικοι στον οτε το βλεπουν εγωιστικα οτι εισαι σε αλλο παροχο και δεν μας νοιαζει.επισης δεν θα τσεκαρουν τιποτα οτι και να πας αν τους πεις.θα πρεπει να  δηλωθει βλαβη απο τον παροχο για να τσεκαρουν κατι και μετα αν δεν βγει ακρη παει συνδυαστικο.ολα μπορουν να τσεκαριστουν και ας λενε το αναποδο για να σε ξανακανουν πελατη τους.οπως οταν γινεται συνδυαστικο που ξεκινανε απο το γενικο κατανεμητη για ελεγχους πριν βγουν εξω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...