cervantes Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2003 1) oi ioi pou prosbaloun ta windows prosbaloun ke to linux? 2)me pia entoli mporo na sindetho sto internet? exo isdn ke netmod... 3)pos mporo na mpo se allous ipologistes sto lan pou exoume stisi? thanx in advance
Maniakos Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2003 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2003 1. oxi , enas ios gia Windows den exei kamia sxesi me Linux epeidi poly apla den yparxoun executables sto Linux - ta opoia kai prosvalei syni8ws enas windows virus - . O logos pou den yparxoun polloi ioi gia Linux einai poly apla oti to Linux paizei me permissions opote kai kati na ginei effect den prokeite na pa8ei zimia to ypoloipo systima. Enas ios pou ontws 8a borouse na kanei zimeia se ena Linux mixanima einai enas ios pou 8a eperne root access kanontas implement kapoio exploit pragma to opoio 8a itan gelio na katsei kapoios na grapsei afou mesa se mia mera 8a eixe patcharistei to problem kai adikos tosos kopos. 2. Kane ena search , exei apanti8ei ekatomyria fores 3. Vale Samba i me NFS . Kai ta dio einai arketa tragika gia na yparxoun kabosa problems alla gia LAN 8a eisai mia xara ama to kopseis to access apo otidipote allo poio eksw.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.