Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα...Αγόρασα ένα laptop από το eshop και πάνω στον μήνα άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα κατά το boot,άλλες φορές έκανε και άλλες έβγαζε σφάλμα. Πήγα στο κατάστημα να ρωτήσω τι προβλέπεται με το service και ο υπάλληλος με τα πολλα μου είπε πως αν μπορεί να γίνει επισκευή (π.χ. αντικατάσταση σκληρού)  θα γίνει.Το laptop εγω το αγόρασα όμως με την προοπτική της αντικατάστασης και μόνο,όπως δηλαδή διαφημίζουν.Ήθελα λοιπόν να ρωτησω αν έχει αντικαταστήσει το eshop laptop σε κανέναν αλλον??

Ευχαριστώ

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

άν έχει πεθάνει ο σκληρός για να τον κάνει αντικατάσταση το e-shop, σου αλλάζουν τον σκληρό δίσκο και είσαι εντάξει.

δεν έπαθε κάτι π.χ επάνω στην μητρική/να μην ανάβει και λοιπά για να γίνει αντικατάσταση ολόκληρο το λάπτοπ. :-)

Δημοσ.

Το θέμα είναι γιατί να τους εμπιστευτώ για επισκευή όταν είναι απλά μία εταιρεία-πάροχος και όχι τεχνικοί.Στο κάτω κάτω δεν λένε πουθενα για επισκευή παρά μόνο για αντικατάσταση. http://www.e-shop.gr/support.phtml

Δημοσ.

Το μήνυμα που βγάζει είναι το εξής :

 

Intel UNDI, PXE-2.1 (build 083)
Copyright© 1997-2000 Intel Corporation
This Product is covered by one or more of the following patents:
US5,307,459,US5,343,872,US5,732,094,US6,570,884,US6,115,776 and
US6,327,625

Realtek PCIe FE Family Controller Series v1.29 (12/12/12)
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-M0F: Exiting PXE-ROM.
NO BOUT DEVICE FOUND. Press any key to reboot the machine.

 

Και με το reboot το ξαναβγάζει,εκτός αν το κλεισω τελείως και το ξαν'ανοίξω.

Δημοσ.

Μπορεις να βασιστεις στο οτι το eshop αναφερει πως της αμεσης αντικαταστασης εξαιρουνται μπαταρια , τροφοδοτικο και πληκτρολογιο και να ζητησεις αντικατασταση. Αν ισχυει και για τον δισκο επρεπε να το διεκρινησουν.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αναβιώνω το thread για να γράψω την κατάληξη του όλου θέματος για μελλοντικές παρόμοιες περιπτώσεις.... Αρχικά λοιπόν τους το πήγα και μου το έφεραν πίσω λέγοντας πως δεν βρήκαν πρόβλημα και απλά ξαναπέρασαν το bios. Σε δύο μέρες βέβαια τους το ξαναπήγα με το μήνυμα στην οθόνη αυτή την φορά, εεε... τότε το παλικάρι (υπάλληλος) το έβγαλε μια φωτό και την έστειλε μαζί με το laptop πίσω. Με τα πολλά μου είπαν πως είχε καμμένη μητρική και πως επειδή δεν την καλύπτει η εγγύηση πάει για πιστωτικό, τελικά βέβαια αντί για πιστωτικό κατάφερα και πήρα μετρητά πίσω  :-) .

Δημοσ.

Μπορεις να βασιστεις στο οτι το eshop αναφερει πως της αμεσης αντικαταστασης εξαιρουνται μπαταρια , τροφοδοτικο και πληκτρολογιο και να ζητησεις αντικατασταση. Αν ισχυει και για τον δισκο επρεπε να το διεκρινησουν.

Πήγα να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά διαβάζοντας τους όρους του eshop, δεν αναφέρει κάτι για σκληρό δίσκο στις εξαιρέσεις, οπότε ο πελάτης πρέπει να απαιτήσει οπωσδήποτε αντικατάσταση.

 

 

2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με καινούριο laptop

Το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζετε τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σας επισκευασμένο αλλά σας δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

  • Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές Sony, HP, Toshiba, Innovator, Acer, Lenovo, Dell, Fujitsu και Asus για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.
  • Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.
  • Η εγγύηση της μπαταρίας και του τροφοδοτικού του φορητού υπολογιστή είναι διάρκειας 6 μηνών. Σε περίπτωση βλάβης/φθοράς της μπαταρίας, του τροφοδοτικού ή του πληκτρολογίου γίνεται αντικατάσταση του ελαττωματικού τμήματος και όχι ολόκληρου του φορητού υπολογιστή.
  • Η αντικατάσταση με καινούργιο φορητό υπολογιστή μπορεί να γίνει μόνο μια φορά στην διάρκεια της διετούς εγγύησης. Αν παρουσιαστεί βλάβη και στον καινούργιο υπολογιστή αντικατάστασης τότε θα γίνει επισκευή και όχι αντικατάσταση με καινούργιο.
  • Η βλάβη δεν θα πρέπει να προέρχεται από κακή χρήση.
  • Εφόσον δεν βρεθεί τη στιγμή της αντικατάστασης κάποιο laptop με τα ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά σε αντιστοιχία με το laptop σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αντί της αντικατάστασης να επιστρέψει στον πελάτη το συνολικό ποσό της αρχικής αγοράς.

 

Αναβιώνω το thread για να γράψω την κατάληξη του όλου θέματος για μελλοντικές παρόμοιες περιπτώσεις.... Αρχικά λοιπόν τους το πήγα και μου το έφεραν πίσω λέγοντας πως δεν βρήκαν πρόβλημα και απλά ξαναπέρασαν το bios. Σε δύο μέρες βέβαια τους το ξαναπήγα με το μήνυμα στην οθόνη αυτή την φορά, εεε... τότε το παλικάρι (υπάλληλος) το έβγαλε μια φωτό και την έστειλε μαζί με το laptop πίσω. Με τα πολλά μου είπαν πως είχε καμμένη μητρική και πως επειδή δεν την καλύπτει η εγγύηση πάει για πιστωτικό, τελικά βέβαια αντί για πιστωτικό κατάφερα και πήρα μετρητά πίσω  :-) .

Τέλος καλό, όλα καλά. :)

Δημοσ.

Χαλαει ο δισκος και αντικαθιστουν ολοκληρο το λαπτοπ?Ποιο τζιμανι τα σκεφτηκε αυτα?

Στους 23 μηνες αν χαλασει ο δισκος ,θα αλλαξουν το λαπτοπ?

Μυριζομαι πολυ φασαρια

  • Like 1
Δημοσ.

Την δεύτερη φορά πριν καταλήξουν στην καμμένη μητρική άλλαξαν μόνο τον δίσκο, το κράτησαν καμιά βδομάδα για δοκιμές μέχρι που το ψανάβγαλε , εεε και αφού υπήρχε και η φωτογραφία αναγνώρισαν ότι υπήρχε θέμα και καταλήξαμε στο πιστωτικό...

Δημοσ.

Το μήνυμα που βγάζει είναι το εξής :

NO BOUT DEVICE FOUND. Press any key to reboot the machine.

 

Και με το reboot το ξαναβγάζει,εκτός αν το κλεισω τελείως και το ξαν'ανοίξω.

 

 

Το πρόβλημα είναι στον σκληρό δίσκο.

 

Γιατί να σου αλλάξουν ολόκληρο το laptop για μια επέμβαση που χρειάζεται 5 λεπτά?

 

 

Το θέμα είναι γιατί να τους εμπιστευτώ για επισκευή όταν είναι απλά μία εταιρεία-πάροχος και όχι τεχνικοί.Στο κάτω κάτω δεν λένε πουθενα για επισκευή παρά μόνο για αντικατάσταση.

 

Τι σε νοιάζει αν θα το κάνουν αυτοί οι ίδιοι (αν υποθέσουμε ότι δεν έχουν συνεργείο), ή αν θα το στείλουν σε εξωτερικό συνεργείο?

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι στον σκληρό δίσκο.

 

Γιατί να σου αλλάξουν ολόκληρο το laptop για μια επέμβαση που χρειάζεται 5 λεπτά?

 

Τελικά το πρόβλημα όμως δεν ήταν στον σκληρό αλλά όπως μου είπαν είχε καμένο "ata controller"

 

 

Τι σε νοιάζει αν θα το κάνουν αυτοί οι ίδιοι (αν υποθέσουμε ότι δεν έχουν συνεργείο), ή αν θα το στείλουν σε εξωτερικό συνεργείο?

 

Με νοιάζει γιατί όταν το αγόραζα το αγόραζα  πιστεύοντας ότι έχω εγγύηση dell ή έστω ότι μπορώ να απευθυνθώ  και στην dell ,αν ήταν σωστοί έπρεπε να γράφουν ότι το λάπτοπ είναι από τρέχα γύρευε που ώστε να ξέρω και εγώ τί και από που παίρνω.

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι στον σκληρό δίσκο.

 

Γιατί να σου αλλάξουν ολόκληρο το laptop για μια επέμβαση που χρειάζεται 5 λεπτά?

 

 

 

Τι σε νοιάζει αν θα το κάνουν αυτοί οι ίδιοι (αν υποθέσουμε ότι δεν έχουν συνεργείο), ή αν θα το στείλουν σε εξωτερικό συνεργείο?

1) Δεν εξετάζουμε τι είναι λογικό και τι όχι. Εξετάζουμε τι αναφέρει το ίδιο το κατάστημα σε περίπτωση βλάβης. Είναι ξεκάθαρο.

post-115429-0-73225400-1397819407_thumb.png

http://www.e-shop.gr/support.phtml

 

2) Με νοιάζει αν το κάνουν οι ίδιοι, γιατί δεν θέλω να μπει κατσαβίδι στο καινούριο μου σύστημα από κάποιον υπάλληλο του καταστήματος ή ακόμα και από κάποιον επίσημου Service. Ένας λόγος που δεν φτιάχνω την οθόνη του iMac μου είναι αυτός. Δεν θέλω να βάλει χέρι κάποιος. Πόσο μάλλον αν το μηχάνημα είναι καινούριο.

Δημοσ.

Σκληρό δίσκο σε laptop αλλάζαν οι γιοι μου από τα 12 τους χρόνια.

 

Εσύ κράτα το μηχάνημα να μην δουλεύει, επειδή φοβάσαι ποιός θα σου αλλάξει δίσκο.

Δημοσ.

Σκληρό δίσκο σε laptop αλλάζαν οι γιοι μου από τα 12 τους χρόνια.

 

Εσύ κράτα το μηχάνημα να μην δουλεύει, επειδή φοβάσαι ποιός θα σου αλλάξει δίσκο.

Με όλο το σεβασμό, δεν μας ενδιαφέρει τι κάνεις εσύ και οι γιοι σου. Από τη στιγμή που το κατάστημα προσφέρει σαν υπηρεσία αντικατάσταση Laptop για οποιοδήποτε πρόβλημα εκτός μπαταρίας, τροφοδοτικού και πληκτρολογίου που μάλιστα το αναφέρει ξεκάθαρα, τότε οφείλει να το αντικαταστήσει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...