Athanasios2104 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Focus Home Interactive announces new RTS Etherium Etherium is the name of a new real-time strategy game from Tindalos Interactive, the French developer responsible for Stellar Impact. It's also the name of the precious resource that fuels its science fiction premise. Stupid names for important resources is an important facet of all great franchises. Command & Conquer has Tiberium, which is thankfully less obvious than Avatar’s Unobtainium, which, unfortunately, is a term engineers actually use. So based on that alone, Etherium at least seems to be checking all the RTS boxes.The game will feature three playable empires, fighting each other to control said precious etherium. As to be expected, each empire will have its individual characteristics, strengths, weaknesses, technologies, and special skills, such as climate control, espionage and precognition. Each empire will also have different “colossi of war,” like that gigantic (and awfully familiar) robot spider we see in the trailer below. One standout feature about Etherium is its weather system. Each of the seven planets in the game will present different weather conditions, allowing you launch surprise attacks by crossing frozen rivers or using a sandstorms to cover your approach. According to a press release from the publisher, the single-player campaign will be non-linear, giving you a measure of control over how to proceed with your conquests, and the online multiplayer mode will allow up to four players to compete simultaneously. Etherium is set to release in Spring 2014. Supreme Commander όπως φαίνεται, τρομερό παιχνίδι (μόνο το 1 όμως γιατί το 2 ήταν μεγάλη πατάτα - 25ευρώ πεταμένα), το σημαντικό όμως είναι να τρέχει και καλύτερα και όχι σε 15 fps. Ελπίζω να το καταφέρουν. Ενδιαφέρον πάντως είναι ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί Unity engine. Το SupCom είχε την τέλεια φόρμουλα οικονομίας imho, κάντο να τρέχει smooth, βάλε και ένα weather system για να πεις και καλά ότι δεν είναι ακριβώς το ίδιο, και τελείωσες. Αν όμως κρατήσουν το μοντέλο οικονομίας του Starcraft, δύσκολα... Για να γίνω πιο κατανοητός σε όσους δεν έπαιξαν ποτέ SupCom 1, το μοντέλο οικονομίας βασίζεται στους ρυθμούς οικονομίας και όχι στα απόλυτα νούμερα (όπως τα περισσότερα RTS, πχ. StarCraft). Παραθέτω ένα σχετικό wiki: In Supreme Commander, the economy refers to the production and consumption of energy and mass. Careful management of these resources is crucial to succeeding in Supreme Commander.Unlike many other popular strategy games such as StarCraft in which the total resources on a map are limited, in Supreme Commander, resources are always available. However, many units and structures consume resources continually rather than merely upon their construction. In addition, unlike in other strategy games, resources must be stored, and resources generated which are not stored are wasted. Therefore, rather than emphasising control of scarce resources, resource management in Supreme Commander is a matter of ensuring your 'income' and stockpiles of the two primary resources can meet your 'expenditure.' Running out of resources will not only halt construction, but an energy shortage will shut down Radar, Shield Generators and other power-consuming devices.
Millennium Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Έτοιμο το χουν αυτό και θα βγει τόσο σύντομα; Δε θυμάμαι να το χα ξαναδεί.
Athanasios2104 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 δώστε SupCom με βελτιωμένο framerate, μερικά ωραία νέα units και τους κλασσικούς τεράστιους χάρτες και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο! έχουμε ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας;
Millennium Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Μπα δεν είδα να ανακοινώνουν ημερομηνία κάπου.
Athanasios2104 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 πάντως δεν κάνουν καθόλου promotion, μάλλον σφιχτά είναι από θέμα budget ελπίζω μόνο να μην εξελιχθεί σε vaporware, γιατί φαίνεται πολύ καλό ως τώρα
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2015 Φρέσκο New Gameplay Video Details Conquest Mode:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα