bandicoot92 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Αρχηκα να τονισω οτι εχω 20λιτρο ντεποζιτο.Λοιπον οταν το πρωτο πηρα στις "καλες" του δηλαδη μου εβγαζε 350-400 χλμ με φουλ ντεποζιτο...στην συνεχεια επεσε φουλ η αποδοση και η καταναλωση εφτασε στα συννεφα με φουλ ντεποζιτο εβγαζε 250χλμ ,ειχε ραγισμενη πολλαπλη και νεκρο τουρμπο..τα αλλαξα εβαλα καινουρια η αποδοση κομπλε,η καταναλωση αν και "εφτιαξε" λιγο δεν ειναι οπως ηταν τι αλλο μπορει να φταει σε αυτο?(οδηγηση παντα οικονομικη 3000-4000 στροφες στο αυτοματο και ετσ..) ριχτε τα φωτα σας παιδια χανομαστεεεεεεεεεε :fear: :fear:
paylidis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 αρχικά ξεκιναμε οτι οι 3000-4000 ειναι ΨΗΛΑ. Για αυτό και σου καιει πολυ! Η πιο οικονομική οδηγηση ειναι χειροκίνητα με αλλαγες απευθείας σε χαμηλές στροφές (κοντα στις 2000) Επειτα ισως ειναι αισθητηρας λ, πολλαπλασιαστες ή οτιδήποτε...
gidimosxari Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Αρχηκα να τονισω οτι εχω 20λιτρο ντεποζιτο.Λοιπον οταν το πρωτο πηρα στις "καλες" του δηλαδη μου εβγαζε 350-400 χλμ με φουλ ντεποζιτο...στην συνεχεια επεσε φουλ η αποδοση και η καταναλωση εφτασε στα συννεφα με φουλ ντεποζιτο εβγαζε 250χλμ ,ειχε ραγισμενη πολλαπλη και νεκρο τουρμπο..τα αλλαξα εβαλα καινουρια η αποδοση κομπλε,η καταναλωση αν και "εφτιαξε" λιγο δεν ειναι οπως ηταν τι αλλο μπορει να φταει σε αυτο?(οδηγηση παντα οικονομικη 3000-4000 στροφες στο αυτοματο και ετσ..) ριχτε τα φωτα σας παιδια χανομαστεεεεεεεεεε :fear: :fear: Μπορει να ειναι παρα πολλα απο ηλεκτρικο προβλημα αν εχεις βεβαια κανενα λαμπακι να αναβει η να βλεπεις κανενα κοψιμο ,μεχρι μηχανικα.οταν σου χαλασε η τουρμπινα λογικα θα σου πεταγε λαδια πισω αλλα αυτα τα λαδια πηγαιναν και μεσα στο μοτερ σου,εισαγωγη βαλβιδες παντου.οποτε φαντασου λιγο τι γινεται.
giwrgos_k91 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Επισης εχει παρατηρηθει πολλοι μηχανικοι να αλλαζουν μονο τα 3 μπουζι και οχι και τα 6. Θελει ξυλωμα ο προφυλακτηρας για να αλλαξουν και τα υπολοιπα 3.
bandicoot92 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 αρχικά ξεκιναμε οτι οι 3000-4000 ειναι ΨΗΛΑ. Για αυτό και σου καιει πολυ! Η πιο οικονομική οδηγηση ειναι χειροκίνητα με αλλαγες απευθείας σε χαμηλές στροφές (κοντα στις 2000) Επειτα ισως ειναι αισθητηρας λ, πολλαπλασιαστες ή οτιδήποτε... Με τις ιδιες στροφες μου εβγαζε 400 χλμ...Πως μπορω να καταλαβω αν ειναι ο αισθ/ας λ?μπορει καποιος να μου γραψει καθε πιθανο προβλημα ετσι ωστε να τα τσεκαρω ολα?ευχαριστω για τον κοπο παιδια
paylidis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 προσωπικά θα πρότεινα να πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο και οχι στο μπαρμπα μητσο που εβαλε κ ταμπελα σμαρτ επειδη ειναι της μοδας και να κάνεις σε πρώτη φάση ενα πολυ καλο σερβις πακετάκι με μια διάγνωση μηπως εχει κάτι και δε το βλέπει ακόμα σα βλαβη (δεν εχω δει ποτε αναμενο λαμπακι κινητηρα σε σμαρτ..!) Απο εκει και πέρα το πας ψάχνοντας... Η τουρμπίνα που εβαλες ειναι ιδια με τη μανίσια; μηπως ανεβασες τιποτα πιέσεις;
bandicoot92 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 προσωπικά θα πρότεινα να πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο και οχι στο μπαρμπα μητσο που εβαλε κ ταμπελα σμαρτ επειδη ειναι της μοδας και να κάνεις σε πρώτη φάση ενα πολυ καλο σερβις πακετάκι με μια διάγνωση μηπως εχει κάτι και δε το βλέπει ακόμα σα βλαβη (δεν εχω δει ποτε αναμενο λαμπακι κινητηρα σε σμαρτ..!) Απο εκει και πέρα το πας ψάχνοντας... Η τουρμπίνα που εβαλες ειναι ιδια με τη μανίσια; μηπως ανεβασες τιποτα πιέσεις; Είναι η ίδια ακριβώς της Garret.. :/ όσο για λαμπάκια κανένα....μπορείτε να μου γράψετε τα προβλήματα που προκαλούν αύξηση της κατανάλωσης?ευχαριστώ εκ των προτέρων. προσωπικά θα πρότεινα να πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο και οχι στο μπαρμπα μητσο που εβαλε κ ταμπελα σμαρτ επειδη ειναι της μοδας και να κάνεις σε πρώτη φάση ενα πολυ καλο σερβις πακετάκι με μια διάγνωση μηπως εχει κάτι και δε το βλέπει ακόμα σα βλαβη (δεν εχω δει ποτε αναμενο λαμπακι κινητηρα σε σμαρτ..!) Απο εκει και πέρα το πας ψάχνοντας... Η τουρμπίνα που εβαλες ειναι ιδια με τη μανίσια; μηπως ανεβασες τιποτα πιέσεις; Είναι η ίδια ακριβώς της Garret.. :/ όσο για λαμπάκια κανένα....μπορείτε να μου γράψετε τα προβλήματα που προκαλούν αύξηση της κατανάλωσης?ευχαριστώ εκ των προτέρων.Α ΚΑΙ όσο για το συνεργίο...από εκεί έρχομαι μετά την αλλαγή τούρμπο το πήγα για σέρβις και μου είπε το αμάξι είναι κομπλέ...εγώ επειδή δεν τους πολύ πιστεύω γιατί οι περισσότεροι είναι "νύφιΤσεσ" το φουλαρα και είδα ότι δεν είναι για αυτό το ψάχνω μόνος τώρα
townleader Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Το ιδιο βενζιναδικο χρησιμοποιεις παντα ??? Εχω δει μεγαλες διαφορες εγω...το "νερακι" παει συννεφο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα