Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members
Δημοσ.

Μέχρι τώρα ξέραμε πως απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσει ένα κατάστημα, ηλεκτρονικό ή μη, την αποστολή ενός προϊόντος είναι το να προηγηθεί νωρίτερα η παραγγελία του από τον πελάτη. Η Amazon όμως γνωρίζει τόσο καλά τις αγοραστικές μας συνήθειες που σκέφτεται να ανατρέψει ακόμη κι αυτό, ξεκινώντας την αποστολή προϊόντων πριν καν τα αγοράσουμε.Πιο συγκεκριμένα, το Δεκέμβριο η εταιρεία κατοχύρωσε πατέντα "αποστολής βάσει προσδοκιών" (anticipatory shipping), που περιγράφει ένα σύστημα που αποστέλλει προϊόντα σε περιοχές όπου περιμένει να έχουν μεγάλη ζήτηση.

 

Η εφαρμογή της εν λόγω τεχνικής θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τον χρόνο παράδοσης και να αφαιρέσει για τους καταναλωτές έναν ακόμη λόγο να επισκεφτούν κάποιο τοπικό κατάστημα. Στο έγγραφο της πατέντας η Amazon εξηγεί χαρακτηριστικά ότι οι καθυστερήσεις μεταξύ της παραγγελίας και της παράδοσης μπορεί να αποθαρρύνουν τους πελάτες από το να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές.

 

Ο μηχανισμός που προτείνεται στην πατέντα θα βασίζει την εκτίμηση για τη ζήτηση ενός προϊόντος σε προηγούμενες παραγγελίες των χρηστών αλλά και σε άλλες παραμέτρους όπως αναζητήσεις, επιστροφές ή ακόμη και το πόση ώρα ο χρήστης κρατά τον κέρσορα πάνω από ένα προϊόν. Βάσει αυτών, το προϊόν θα μπορούσε να αποστέλλεται πριν καν πραγματοποιηθεί η αγορά, με το πακέτο να "περιμένει" σε κάποιο κοντινό κέντρο διανομής μέχρι να φτάσει η αναμενόμενη παραγγελία.

 

Link.png Site: The Wall Street Journal

Link.png Site: Το έγγραφο της πατέντας

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για την Ελλάδα όμως πολύ αμφιβάλλω αν θα μας επηρεάσει καθόλου. Εκτός αν λόγω του παραπάνω προγράμματος αρχίσουν να μεταφέρουν στην Αγγλία προϊόντα που μέχρι σήμερα πωλούνται μόνο στις ΗΠΑ (χλωμό το κόβω).

Δημοσ.

Καλά εντάξει κατάλαβα, είναι θέμα χρόνου να βάλουν κάποιοι το χεράκι τους και να αυξηθούν ξαφνικά οι αποστολές περίεργων προϊόντων.

Δημοσ.

Να φανταστώ ότι θα υπάρξει και η σχετική ένδειξη πχ στο καλάθι ή στη σελίδα του προϊόντος του στυλ "παραγγειλε το μέσα στις επόμενες δύο ώρες και παρελαβε το... σήμερα";;;!

 

Sent from my XT890 using Insomnia

  • Like 5
Δημοσ.

Μακραν η ποιο κορυφαια εταιρια ...οσες φορες παρειγγειλα κατι ακριβο ή φθηνο ηταν αψογη περα απο καποια θεματακια με καποιες παραγγελιες που αποζημιωνει παντα και αμεσα. 

Δημοσ.

Αν ήμασταν σωστοί καταναλωτές και δεν πρίζαμε τον κάθε πωλητή με την ανυπομονησία και τις χαζές ερωτήσεις μας (γιατί άργησε μια μέρα, που είναι το πακέτο μου, μετά από 1 ώρα που παρήγγειλα δεν μου έχει έρθει ακόμα tracking number κτλ...) τότε ίσως να ήμασταν ακόμα στη λίστα των χωρών με δωρεάν αποστολές!

Α! μη ξεχάσω και τη λαμμογιά / πονηριά που έχουμε στο αίμα μας και πολλές φορές προσπαθούσαμε να εκμεταλευτούμε το σύστημα που λειτουργεί υπέρ του αγωραστή... 

  • Like 15
Δημοσ.

Όπως τότε που έκοψε τη δωρεάν αποστολή στην Ελλάδα;

Ξέρεις τι κάνανε όμως; Παραγγέλναν πράγματα αξίας πάνω από 25 ευρώ, για να έχουν δωρεάν μεταφορικά, και μετά κάνανε ακύρωση αυτά που δεν θέλαν. Αυτά είδε η amazon και μας έκοψε.

  • Like 6
Δημοσ.

αρκετά επικίνδυνο, αλλά σε μια σταθερή αγορά με σωστό προγραμματισμό ίσως να μην είναι και τόσο δύσκολο να φέρει αποτελέσματα κάτι τέτοιο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...