Sansarion Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Καλησπέρα σας και καλή χρονιά. Απο τα Χριστούγεννα περίπου τις πρωινες ωρες ειχα δυο τρεις αποσυνδέσεις αλλα δεν εδωσα σημασια. Στις 2 Ιανουαρίου ξαφνικά η συνδεση ηταν παρα πολυ χαμηλη 0.04 mbps (δηλαδή ανυπαρκτη) οπου και πηρα τηλ την χολ. Εστειλε τεχνικο την επομενη ημερα και δια μαγείας ενω δεν ειχα internet μεχρι και 1 λεπτο πριν ερθει ξαφνικά μετρησε 4 mbps (τοσο πιανω κανονικά) και η γραμμη ειναι 24αρα.τελος πάντων μην πολυλογώ σε δυο ώρες ξανακοπηκε και πηρα τη χολ και μετρησαν 22 αποσυνδέσεις μου ειπαν και θα μιλησουν με τον ΟΤΕ. Υστερα επιανα απο 0.04 εως 1 mbps και απτο σταθερο δεν μπορουσα να μιλησω λογο υψηλου θορύβου . Στις 9 του μηνος μας πηραν τηλ οτι ο ΟΤΕ επικοινωνησε μαζι τους και θελει αλλαγη το καλωδιο του οτε. Απο τοτε το τηλ και το internet δεν λειτουργουν. Τωρα τηλεφωνω καθημερινά και ρωταω τη γινεται και απαντανε οτι ο οτε ειχε πει πως μεχρι τις 14 θα ειχε αντικατασταθει και οτι το έχουν δωσει το θεμα σε πιο υψηλο τμημα κτλπ(η hol). Επισης ειπαν οτι ο εργολαβος που έχει αναλάβει την αντικατασταση δεν έχει δωσει αναφορά την οποια παιρνουν καθε μερα κατα τις 4 το απογευμα. Μπορειτε να με βοηθήσετε με το τι μπορώ να κάνω? Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι
Sansarion Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 πριν λιγο ειχε ερθει συνεργειο και ειπε οτι ειτε ειναι το καλωδιο απο τη λεωφορο μέχρι το σπιτι περίπου 150 μετρα είτε το εσωτερικό του σπιτιού αλλά είναι καινούργιο πριν 2 χρονια το ειχαμε αλλάξει. Τωρα περιμένουμε το άλλο συνεργείο για να ελέγξει απο τη λεωφορο ως το σπίτι..
AiWaaa Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Εχω πέσει και εγώ σε τέοια περίπτωση απλά υπομονή με το να νευριάσεις δεν θα κερδισεις κατι. Την ηρεμια σου θα χασεις. Οταν βρουν την βλαβη σε 1-2 μερες θα εισαι κομπλε
Sansarion Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Ακομα μας κοροιδευει η hol ..καθε φορα λενε οτι θα παρουν τηλ για ενημερωση αλλα δεν παιρνουν ποτε και χρεωνομαι απτο κινητο..λενε οτι στις 20 του μηνα ενημερωθηκαν τελευταια φορα απτον οτε και απαντησε οτι θα το ελεγξει ανευ ημερομηνιας.Δηλαδη ελεος 20 μερες χωρις τηλ και ιντερνετ και το χριειαζομαι για καποιες εργασιες.
hulk13 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Ακομα μας κοροιδευει η hol ..καθε φορα λενε οτι θα παρουν τηλ για ενημερωση αλλα δεν παιρνουν ποτε και χρεωνομαι απτο κινητο..λενε οτι στις 20 του μηνα ενημερωθηκαν τελευταια φορα απτον οτε και απαντησε οτι θα το ελεγξει ανευ ημερομηνιας.Δηλαδη ελεος 20 μερες χωρις τηλ και ιντερνετ και το χριειαζομαι για καποιες εργασιες. Μπορεί να το κάνουν και επίτηδες στη hol για να κερδίζουν λεφτά από τα τηλέφωνα που κάνεις .20 μέρες χωρίς Internet είναι πολλές . απορώ πως είσαι ακόμα σε αυτή την εταιρεία
Sansarion Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Επειδη πριν 2 μηνες καναμε συμβολαιο 12μηνο.....
poulinos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Ακομα μας κοροιδευει η hol ..καθε φορα λενε οτι θα παρουν τηλ για ενημερωση αλλα δεν παιρνουν ποτε και χρεωνομαι απτο κινητο..λενε οτι στις 20 του μηνα ενημερωθηκαν τελευταια φορα απτον οτε και απαντησε οτι θα το ελεγξει ανευ ημερομηνιας.Δηλαδη ελεος 20 μερες χωρις τηλ και ιντερνετ και το χριειαζομαι για καποιες εργασιες. δεν νομιζω οτι εχουν λογο να σου πουν ψεμματα.αν ειναι για αλλαγη καλωδιου η εχει παθει μεγαλη ζημια ολα να τα περιμενεις.εχω δει και πελατη που η βλαβη του δηλωθηκε στον οτε κοντα στις 15 φορες και ο οτε καθε φορα την εκλεινε οτι ηταν καλωδιακη και φτιαχτηκε αλλα ο πελατης δεν ειχε παιξει.απορω αν παιζει ακομα.οποτε υπομονη.
Sansarion Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2014 Καλησπέρα σας , ακόμα συνεχίζει η hol να κοροιδεύει λέγοντας οτι θα σας ενημερώσουμε κτλπ.Παιρνουμε τηλ σχεδον καθημερινα αλλα απο οτι καταλαβα ειναι ανουσιο,εφοσον καθε φορα λενε τις ιδιες αερολογιες.. Ξέχασα να αναφέρω ότι αύριο κλεινουμε εναν μηνα χωρις τηλ και ιντερνετ.
Sansarion Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Update.Χθες τηλεφωνησαν απο τη Hol και ειπαν οτι αυριο (Δευτέρα ) θα ξαναεπικοινωνησουν με τον οτε για να δουμε
Sansarion Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Φυσικα και δεν πηραν ποτε τηλεφωνο οποτε πηραμε εμεις και η πλακα ειναι οτι ηρθε και μηνυμα στο κινητο οτι ο λογαριασμος ειναι διαθεσιμος.Ειπαμε για το λογαριασμο πρωτα απο ολα οτι τι να πληρωσουμε εφοσον δεν εχουμε ουτε ιντερνετ ουτε τηλ απο τις 2 Ιανουαριου.Το κοιταξαν και ειπαν οτι εχουν σημειωσει οτι οταν επιδιορθωθει η βλαβη θα αφαιρεθει το ποσο.. Οσο για την ενημερωση που θα ειχαν απο τον οτε σημερα και θα μας καλουσαν εδωσαν την κλασσικη απαντηση "δεν εχουμε ακομα κανα νεο απο τον οτε".Θα μπορουσε κανεις να μου δωσει συμβουλες σχετικα με αυτο το θεμα πως να το χειριστω? Διοτι εχει περασει ενας μηνας και ακομα τα ιδια...
Ksaraf Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Καλησπέρα φίλε μου. Καταρχήν να σου πω ότι δεν είσαι μόνος. Στις 22/01 ημέρα Τετάρτη έγινε η μεταφορά μας από ΟΤΕ σε HOL. Από την πρώτη μέρα δεν είχαμε ούτε τηλέφωνο και ο συγχρονισμός του internet ήταν κάκιστος. Ξεκινούσε με συγχρονισμό στα 3,8/0,3 mbps με snr 9 και ύστερα απο αποσυνδέσεις αρκετές κατέληγε στα 0,8/0,3 mbps με snr 22. Κανονικά με ΟΤΕ είχαμε συγχρονισμό 9,0/1,0 mbps. Δηλώσαμε την ίδια μερα την βλάβη. Η αρχική τους απάντηση ήταν ότι δεν έχουν παραλάβει πλήρως (????) την γραμμή από τον ΟΤΕ. Μετά από καθημερινά τηλέφωνα την Δευτέρα 27/01με ενημερώσανε ότι έχουν ελέγξει την γραμμή από καφάο προς τον κατανεμητή (πως έγινε αυτό αφού δεν είχαν πρόσβαση στον κατανεμητή του σπιτιού???) και από καφάο προς αστικό κέντρο και δεν είχε θέμα και έχουνε ζητήσει συνδυαστικό ραντεβού τεχνικού τους με τεχνικό του ΟΤΕ στο αστικό κέντρο να τσεκάρουνε και εκεί. Οι μέρες περνούσανε και από ενημέρωση τίποτα. Την Πέμπτη 30/01 τους ξαναπαίρνω τηλ και μου λένε ότι έγινε το ραντεβού και βρέθηκε βλάβη στο καλώδιο που ενώνει τον ΟΤΕ με τη HOL στο αστικό μας κέντρο και ότι ο ΟΤΕ τους έχει δώσει αναμενόμενη ημερομηνία επισκευής 11/02!!!! (Μία αντικατάσταση ενός απλού καλωδίου!!!!!). Προς το παρόν δεν έχω κάποιο νεότερο και αύριο σκέφτομαι να τους ενοχλήσω πάλι. Επίσης να πω ότι στο τηλέφωνικό κέντρο της εταιρείας τα παιδιά που δουλεύουνε δεν το κατέχουνε το θέμα (ή για να είμαι δίκαιος αυτοί που μίλησα εγώ τουλάχιστον) και ποτέ δεν με ενημέρωναν για το θέμα απλά έλεγαν ότι θα με πάρει πίσω κάποιος τεχνικός (εξωτερικός συνεργάτης από ότι κατάλαβα). Αν μέχρι την Τρίτη δεν έχει γίνει τίποτα, θα ξεκινήσω καταγγελίες σε ΕΕΤΤ και ΙΝΚΑ για αρχή και έπεται συνέχεια. Η φάση από ότι κατάλαβα θέλει ψυχραιμία και συνεχή πίεση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα