H1llzFr4D Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Καλημέρες σε όλους, αντιμετωπίζω ένα σημαντικό πρόβλημα με την hol. Η ιστορία έχει ως εξής: Πριν λίγο καιρό έκανα αίτηση για φοιτητικό internet adsl plus στη hol, μιας και η συγκεκριμένη εταιρία στο site της ανέφερε πως προσφέρει δωρεάν τα έξοδα ενεργοποίησης νέας γραμμής (~50ευρώ) για φοιτητές. Με αυτόν τον τρόπο, το κόστος θα διαμορφωνόταν στα 17 ευρώ τον μήνα για ένα χρόνο και 35 ευρώ επιπλέον η ενεργοποίηση. Σημειωτέον οτι η εν λόγω εταιρία είχε και μια δεύτερη προσφορά για όλους (όχι μόνο φοιτητές) για αιτήσεις μέσω internet, με την οποία το κόστος ενεργοποίησης είναι κανονικό, αλλά το κόστος διαμορφώνεται στα 16 ευρώ τον μήνα για 2 χρόνια. Όπως είναι λογικό, επέλεξα να κάνω την πρώτη αίτηση, μιας και τα 50 λιγότερα ευρώ ήταν ουσιαστικά αυτό που μου επέτρεπε να τα βγάλω πέρα οικονομικά. Η αίτηση (στην οποία επέλεξα "φοιτητής" στο επάγγελμα) προχώρησε κανονικά, και εδώ και μισό-ένα μήνα έχω internet. Πριν 1 μέρα, παρόλα αυτά, ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, και, φυσικά, άρχισαν τα προβλήματα. Στον λογαριασμό μου έχουν χρεώσει κανονικά την ενεργοποίηση, επομένως, αντί να έρθει ~40 ευρώ ήρθε 90! Τους έχω πάρει τηλέφωνο, αλλά αυτό που ισχυρίστηκαν είναι πως δεν δικαιούμουν την φοιτητική προσφορά, μιας και υποτίθεται πως δεν ισχύει για online αιτήσεις - μόνο για τηλεφωνικές! Μου λένε οτι το να αλλάξει αυτό είναι πολύ δύσκολο τώρα, πως εγώ έκανα λάθος (γιατί δεν τους έκανα την αίτηση από το τηλέφωνο, παρόλο που δεν λέει οτιδήποτε τέτοιο στο site), και πως αν θέλω να ακυρώσω την διαδικασία θα πρέπει να δώσω άλλα 70 ευρώ για την απενεργοποίηση! Αυτό που θέλω να ξέρω είναι: έχω κάνει όντως λάθος κάπου; Μου έχουν πει πως θα το ψάξουν και θα με πάρουν τηλέφωνο από δευτέρα, αλλά δεν έχω ιδιαίτερη διάθεση να το αφήσω πάνω τους: ήδη το έκανα μια φορά και μου χρέωσαν 50 ευρώ παραπάνω. Να απευθηνθώ σε συνήγορο του καταναλωτή αν μου πουν πως δεν αλλαζει κάτι; Τι μπορώ να κάνω, γενικώς;
jkoukos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Μέχρι και αυτή τη στιγμή πουθενά δεν βρήκα αναφορά ότι η προσφορά για δωρεάν τέλος εγκατάστασης δεν ισχύει για on-line αίτηση ή ότι ισχύει μόνο τηλεφωνικά. Παρακάτω δίνω εικόνα όπου φαίνονται οι προσφορές για το πακέτο και οι τυχόν όροι-προϋποθέσεις εκπτώσεων. Για την φοιτητική προσφορά δεν υπάρχει κανένας όρος ή προϋπόθεση. Το λάθος (γνώμη μου) είναι 100% δικό τους. Θα έπρεπε να είναι ξεκάθαροι σε ποιους και με ποιον τρόπο ισχύει η προσφορά. Στη θέση σου θα έκανα ερώτημα-αίτημα εγγράφως ζητώντας άμεση πίστωση στον επόμενο λογαριασμό ή λύση του συμβολαίου αδαπάνως. Θα ενημέρωνα επίσης ότι σκοπεύω να διεκδικήσω το δίκαιο του αιτήματος, σε περίπτωση αρνητικής (ή καθόλου σε εύλογο χρόνο) απάντησης, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Σημείωση: Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι υπαύθυνος για την επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών (αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις) και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού, αθέμιτων εμπορικών πρακτικών (π.χ. παραπλανητικές διαφημίσεις).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα