Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ DELL αγόρασα πριν 1 χρόνο και βγήκε διαμάντι (U2412M).

Δε νομίζω ότι μπορούμε να γενικεύσουμε ειδικά σε μοντέλα που θεωρούνται από τα καλύτερα της αγοράς.

Και δεν νομίζω ότι παίζει η ποιότητα από κατάστημα σε κατάστημα, ειδικά εκείνων που θεωρούνται αξιόπιστα.

 

Είναι μην σου τύχει όπως σε πολλά άλλα.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι τέσσερις τελευταίοι συμφορουμίτες είστε εκτός θέματος. Εγώ ανέφερα την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο κατάστημα, όχι με την αντιπροσωπεία της Dell. Μην γενικέυεται και μπερδεύεται ο κόσμος, δεν ανέφερα κάτι για την ποιότητα της Dell, απλά έτυχε η οθόνη μου να έχει πολλαπλά προβλήματα και δεν ήθελα να μπώ στην διαδικασία αντικατάστασης.

 

Να συμπληρώσω πως σήμερα το πρωί όλα κύλισαν άψογα όπως ακριβώς με ενημέρωσε χθες ο εκπρόσωπος του E-Gate

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν κατάλαβα;

 

Αναφέρει κάποιος ένα πρόβλημα, συμπληρώνουν και άλλοι την εμπειρία τους από βλάβες του κατασκευαστή αυτού και είναι εκτός θέματος κάποιος αν διατυπώσει την απορία του για το ποσοστό αστοχίας του κατασκευαστή;

Δημοσ.

@mesem δεν είναι κακό να γίνεται σχετική κουβέντα, σωστά;

Οκ αναφέρεις την εμπειρία σου αλλά μόνος σου έγραψες συγκεκριμένη μάρκα στην τελική...

 

Μιας και λύθηκε όμως το πρόβλημα, δεν θα έπρεπε να ενημερωθεί και ο τίτλος του post (π.χ. [sOLVED]), αν αυτό γίνεται;

  • Like 1
Δημοσ.

Εννοειται παιδια πως μπορειτε να εκφρασεται την αποψη σας, απλα ειδα πως αναφερεστε στην dell ενω το νημα το ανοιξα για το e-gate.

Δημοσ.

Εγω παντως θεωρουσα το egate μαζι με το mysystems τα καλυτερα μαγαζια

 

κριμα που το egate καταντησε ετσι

 

Ο χρόνος που χρησιμοποιήσες είναι σωστός.

 

 

/sc

Δημοσ.

 

Δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να πιάνομάστε από μεμονωμένα περιστατικά και να βγάζουμε τέτοιου είδους συμπεράσματα,και όπως είπε και ο mesem το πρόβλημα λύθηκε.

Επειδή είμαι χρόνια πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα καταστήματα που υπάρχουν η τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου.

  • Like 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Άσχετο αλλά το αφεντικό του Cosmodata είναι φτυστός ο ηθοποιός που κάνει τον πρόεδρο της Αμερικής στο American Badass. 

Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να πιάνομάστε από μεμονωμένα περιστατικά και να βγάζουμε τέτοιου είδους συμπεράσματα,και όπως είπε και ο mesem το πρόβλημα λύθηκε.

Επειδή είμαι χρόνια πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα καταστήματα που υπάρχουν η τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου.

λύθηκε μόλις τους έκραξε στο ινσομνια, το κατάστημα κρίνεται απ'το after sales, ποτέ δεν κατάλαβα τι νόημα έχει να κρίνουμε μαγαζί απ'το αν έφερε στην ώρα του την παραγγελία, αυτή είναι η δουλειά του αν θέλει να πάρει λεφτά, όταν έχει ταϊστεί και κάτσει η στραβή τότε κοιτάμε αντιδράσεις..

  • Like 3
  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους κόσμος αγοράζει από αυτό το μαγαζί..

Ούτε πολύ καλές τιμές βλέπω να έχει συγκριτικά με άλλες αλυσίδες.

Για παράδειγμα βλέπω να γλιτώνεις γύρω στα 10-15€ σε ορισμένα προϊόντα όχι όμως σε όλα. Ασε που αυτού του είδους τα μαγαζιά είναι γνωστό ότι κάνουν παρά εισαγωγές και δεν ξέρεις κατά πόσο έιναι αξιόπιστο αυτό που παίρνεις...

Αξίζει να το ρισκάρεις για να γλιτώσεις 10€;

Συν τοις άλλοις περιμένεις και γύρω στις τρεις  ημέρες για να το παραλάβεις..

Παρ’ όλα αυτά το συγκεκριμένο μαγαζί είναι κοντά στην γειτονιά μου και βλέπω να έχει περισσότερο κόσμο από το Πλαίσιο ή τα Public στο Mall και πραγματικά μου κάνει εντύπωση...

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Richter είπε

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους κόσμος αγοράζει από αυτό το μαγαζί..

Ούτε πολύ καλές τιμές βλέπω να έχει συγκριτικά με άλλες αλυσίδες.

Για παράδειγμα βλέπω να γλιτώνεις γύρω στα 10-15€ σε ορισμένα προϊόντα όχι όμως σε όλα. Ασε που αυτού του είδους τα μαγαζιά είναι γνωστό ότι κάνουν παρά εισαγωγές και δεν ξέρεις κατά πόσο έιναι αξιόπιστο αυτό που παίρνεις...

Αξίζει να το ρισκάρεις για να γλιτώσεις 10€;

Συν τοις άλλοις περιμένεις και γύρω στις τρεις  ημέρες για να το παραλάβεις..

Παρ’ όλα αυτά το συγκεκριμένο μαγαζί είναι κοντά στην γειτονιά μου και βλέπω να έχει περισσότερο κόσμο από το Πλαίσιο ή τα Public στο Mall και πραγματικά μου κάνει εντύπωση...

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τί νόημα έχει να απαντάς 4 χρόνια μετά χωρίς να έχεις αντιμετωπίσει εσύ προσωπικά πρόβλημα από το κατάστημα και με τα λεγόμενα σου να αυτοαναιρούνται.
 

Ούτε καλύτερες τιμές βλέπω να έχει  ----  βλέπω να γλυτώνεις 10-15 ευρώ π.χ. σε ορισμένα προϊόντα

 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, dpolal είπε

με τα λεγόμενα σου να αυτοαναιρούνται.
 


Ούτε καλύτερες τιμές βλέπω να έχει  ----  βλέπω να γλυτώνεις 10-15 ευρώ π.χ. σε ορισμένα προϊόντα

Εννοώ ότι 10€ δεν είναι δα και σπουδαία μείωση.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη για το άκυρο του χρόνου (νήμα του 2014 !) αλλά περισσότερο θέμα της αντιπροσωπίας της Dell μου φαίνεται το πρόβλημα του OP και όχι του Egate. Δηλαδή δεν έκανε υπαναχώρηση σύμβασης, να τους επιστρέψει το προϊόν καινούργιο για να πάρει άμεσα τα λεφτά του, τους επέστρεψε προβληματικό προϊόν που προφανώς αυτοί με την σειρά τους πρέπει να το στείλουν στην Dell. Η οποία καθυστέρησε. Καλό είναι να διαβάζουμε την πολιτική του μαγαζιού πριν αγοράσουμε. Προσωπικά δεν έχει θέμα με το κατάστημα ποτέ.

Αναφορά σε κείμενο

 Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή μετά την παραλαβή του στην εταιρεία μας.

https://www.e-gate.gr/επιστροφές-προϊόντων

Επεξ/σία από RedPanda

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...