Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα συμφορουμίτες,

 

Αποφάσισα προς το τέλος της χρονιάς να αγοράσω ένα monitor από το e-gate, συγκεκριμένα ένα monitor της Dell το οποίο είναι καινούριο μοντέλο. Εκανα την παραγγελία και μου ήρθε μια χαρά αλλά διαπίστωσα πως έχει πολλά κατασκευαστικά ελλατώματα, όπως bleeding σε δυο σημεία και yellow tint. 

 

Την ίδια ημέρα κάλεσα το κατάστημα και τους ανέφερα πως επιθυμώ να την επιστρέψω ζητώντας τα χρήματα μου διότι δεν επιθυμώ αντικατάσταση. Μου είπαν να συμπληρώσω την φόρμα επιστροφής στο site τους και πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Δεν δέχτηκα κανένα τηλεφώνημα, τους έκανα εγώ περίπου 4-5 μιλώντας πάντα με διαφορετικούς και αφού μίλησα 2 φορές με έναν συγκεκριμένο μου είπε πως θα με καλέσει πίσω και δεν με κάλεσε ποτέ.

 

Αποφάσισα να πάω από το κατάστημα την περασμένη Τετάρτη και αφου μίλησα και με έναν προιστάμενο για την επιστροφή χρημάτων λόγο ελλατωματικού προιόντος δεν έβγαλα άκρη, τους ανέφερα να προχωρήσει η διαδικασία για πίστωση και αποχώρησα περιμένοντας νεότερα τους,  Δεν τους είχα ενοχλήσει μέχρι χθες που αποφάσισα να καλέσω ο ίδιος για να δω σε τι στάδιο βρίσκεται. 

 

Μου ανέφεραν πως την έχουν στείλει στην Dell και δεν έχουν ακόμη κάτι να μου πουν, μου ζήτησαν να καλέσω ξανά το απόγευμα της ίδιας ημέρας για να ενημερωθούν. Δεν τους κάλεσα λόγο των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων και το έκανα σήμερα το πρωί, όπου μου ανέφεραν ότι δεν έχουν ακόμη κάτι να μου πουν και πως θα περιμένω περίπου 10 εργάσιμες από την ημέρα που την παρέδωσαν.

 

Η εμπειρία μου εως τώρα απο το συγκεκριμένο κατάστημα είναι η χειρότερη, κανένα τηλεφώνημα από την πλευρά τους καθ΄όλη την διαδικασία, σαν πωλητές ήταν άμεσοι αλλά σαν after sale είναι τραγικοί.

Επεξ/σία από mesem
Δημοσ.

Αν αρχίσουμε να μιλάμε για το πως έχει γίνει πλέον το e-gate τελειωμό δεν θα έχουμε. Σε 2 περιπτώσεις που τους χρειάστηκα με άφησαν με τις χειρότερες εντυπώσεις. Άσε πλέον που η καινούργια τους πολιτική επιστροφών (να κάνεις αίτηση από το site κλπ) δεν κατάλαβα τι νόημα έχει. Προφανώς να μην τους ενοχλείς. Για να μην πας από το κατάστημα και δεν μπορούν να σε αντιμετωπίσουν. Γιατί δεν επικοινωνούν μαζί σου ποτέ. Επειδή, απ'όσο ξέρω, τώρα τελευταία οι προμηθευτές τους ζορίζουν πολύ με τις επιστροφές, αυτοί απόφάσισαν να το περάσουν αυτό στον πελάτη, από το να το φάνε οι ίδιοι. Επιχείρηση είναι θα μου πεις, το κέρδος της κοιτάζει.
Κρίμα και είχαν ξεκινήσει με καλές προοπτικές.


Αυτη ειναι η οθονη?

dell u2713hm

Έχει σημασία ρε Lews? Ο άνθρωπος από την εξυπηρέτηση έχει παράπονα. Τέλος.

Δημοσ.

Εγω παντως θεωρουσα το egate μαζι με το mysystems τα καλυτερα μαγαζια

 

κριμα που το egate καταντησε ετσι

Δημοσ.

Θα περιγράψω 4 εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα . 

 

Δεν ξέρω σαν After sales καθώς δεν χρειάστηκε να επιστρέψω κάτι αλλά σαν πωλητές έχω να αναφέρω ότι είναι οκ.

 

Στο Managment δεν ξέρω τι παίζει . Τους είχα στο τηλέφωνο βλέποντας διαθεσιμότητα ενός SSD πριν τις γιορτές και τους λέω τον βλέπω εδώ οτι υπάρχει διαθέσιμος, είναι ετοιμοπαράδοτος ; τον αγοράζω τώρα και περνάω σε μία ώρα και τον παίρνω ;ναι ;

Ναι απαντάνε υπάρχει εδώ.  (και ολοκληρώνω την παραγγελία μου Online). 

 

Πήγα από εκεί μετά από μία ώρα και κάτι λεπτά και τζίφος, μου λένε αρχικά δεν υπάρχει η παραγγελία , και μετά "συγνώμη ελάτε Τρίτη ... " Εξηγώ την όλη συνομιλία κτλ και ο υπεύθυνος "δεν άκουγε" και άφηνε την κοπελίτσα να την αγριοκοιτάζω που δεν έφταιγε σε τίποτα. "Μήπως θα θέλατε έναν άλλον SSD άλλης μάρκας που έχουμε τώρα ;"  κλάιν . Δικαιολογία ότι είναι νέο μαγαζί είπε . 

Το ότι κουβαλήθηκα εκεί χωρίς λόγο ... 3η φορά που ψώνιζα, δεν παίζει ρόλο για μένα αν είναι νέο το μαγαζί .

 

Γενικότερα το επίπεδο έχει πέσει παντού από το Aftersales support έως το Presales . 

Μία άλλη εμπειρία μου, πριν τις γιορτές έψαχνα μία Mobo με Ζ87 Rev 2 και ετοιμοπαράδοτη δεν την ειχε ΚΑΝΕΝΑΣ , ΠΟΥΘΕΝΑ ! 

Κατέληξα να κάνω order στο Cosmodata αφού μίλησα με τον υπεύθυνο γυαλάκια και του εξήγησα ότι είχα ανάγκη λόγω δουλειάς να φτιάξω το PC και μου πε θα προσπαθήσουμε αύριο αλλιώς σίγουρα την τρίτη (2 μέρες δλδ μετά) αλλά να μην μακρυγορώ , πέρασαν 10 ημέρες+ , γιορτές κτλ οκ αλλά σκέψου, για να φέρουν μία Mobo από την αποθήκη στο κατάστημα.... χαχαχα, και πήγε ο ντολμάς να βγεί και από πάνω . "Τι δεν καταλαβαίνετε κύριε; δεν την έφεραν από την αποθήκη τι θέλετε τώρα ; "  .... Επαγγελματίες Έλληνες σου λένε μετά. 

 

Ναι , ακύρωσα την order και την έκανα στο e-gate, διότι έχω την τάση να μην μαυρίζω ένα κατάστημα από μία "ατυχία" .

Αυτή την φορά όλα οκ . Από δικό μου λάθος άργησα 10 λεπτά αφού είχαν κλείσει και δεν την πήρα , αλλά την επόμενη ημέρα 8:00 ήμουν εκεί και την παρέλαβα :P  Ακόμα και στο ταμείο όταν ρώτησα για επιβεβαίωσε αν είναι C2 (αλλάζει το τελευταίο γράμμα Part Number , σε 5) το παιδί το είδε.  Το προιόν σε καλή κατάσταση και δουλεύει μια χαρά. 

 

Επίσης έχω αγοράσει και κάτι ακουστικά Corsair που ήταν και αυτά σε άψογη κατάσταση και όλη η διαδικασία - πώληση - παραλαβή ήταν κομπλέ. 

 

Τέλος έχω πάρει και ένα ποντίκι που όταν πήγα από το κατάστημα δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο , αλλά ένας υπάλληλος ρώτησε τον υπεύθυνο εάν μπορούσαν να μου δώσουν ένα άλλο που ήταν κρατημένο για έναν άλλον , αλλά αρνήθηκε ορθά ο  υπεύθυνος .

 

Msystems και mgManager έχουν Α' από μένα . 

 

Υ.Γ ένα καλώδιο πήγα σε 3 μαγαζιά ήχου να αγοράσω από το PC σε στερεοφωνικό για το σαλόνι - ταινίες φάση και δεν είχαν 2 Κωτσόβολος (από τον οποίο είχα και άλλη άσχημη εμπειρία με κάτι κουπόνια , με print screen από το site τους κτλ , αλλά μου την διέγραψε ένας admin και βαριέμαι να την ξαναγράφω, αφού ούτε οι rest 5 admin που τους κοινοποίησα τον διάλογο μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν. Oh and guess what.... κληρωνόταν μία συσκευή από τον Κωτσόβολο εδώ στο Insomnia ... 

 

Οπότε καταλαβαίνεις ότι κάπου κάτι δεν γίνεται σωστά φίλε μου. 

 

Υ.Γ 2 Αν θέλεις άλλαξε και τον τίτλο του Topic σου ώστε να υπάρχουν κάπου οι κρητικές μαζεμένες να μαθαίνει ο κόσμος τι παίζει. 

Δημοσ.

Οταν εχουμε προβληματικο προιον Dell απευθυνομαστε κατευθείαν στην Dell Hellas και τελειώνει η υποθεση...

Φίλε μου επειδή ξενέρωσα εντελώς με την οθόνη λόγω τον θεμάτων που είχε, δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία αντικαστάστασης γιατί αν είχε και αυτή θέματα θα έχανα και άλλο χρόνο, η οθόνη είναι η U2414H

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω αγοράσει πολλές φορές και διάφορα πράγματα από e-Gate και είμαι ευχαριστημένος.

Αντίστοιχη (ίσως και καλύτερη) εμπειρία έχω από M-Systems.

 

Φίλος μου που είχε κάποτε παρόμοιο πρόβλημα με οθόνη Dell, αγορασμένη από M-Systems, κατάφερε και πήρε αντικατάσταση κυρίως λόγω προθυμίας του καταστήματος. Αλλιώς η διαδικασία είναι η ίδια και χρονοβόρα.

 

Για το θέμα της επάρκειας στοκ που αναφέρει φίλος πιο πάνω, είναι γεγονός ότι κανείς δεν στοκάρει πλέον.

Εμφανίζεται κάτι ως διαθέσιμο στο Χ e-shop , επιβεβαιώνεις ότι "έρχεται από την αποθήκη", αλλά μάλλον μπαίνει επιτόπου παραγγελία στον αντιπρόσωπο και 1-2 μέρες θα το περιμένεις. Νομίζω ότι καλό είναι να κοιτάμε την ένδειξη "διαθεσιμότητα στο κατάστημα" ως κριτήριο άμεσης αγοράς...

Δημοσ.

Λοιπόν, είχα μια απρόσμενη εξέλιξη που πραγματικά δεν την περίμενα. 

 

Με κάλεσε εκπρόσωπος από το E-Gate πριν απο λίγο για να μου ζητήσει συγνώμη για την εξυπηρέτηση που είχα και να μου προτείνει πιστωτικό ή την χρηματική μου αποζημείωση. Μου ανέφερε πως αυριο το πρωί θα διευθετηθεί το θέμα με το λογιστήριο. 

 

Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω την δημοσίευση αυτή σαν πίεση στην εταιρεία, παρα μόνο να μοιραστώ την απογοήτευση μου και την εμπειρία που αποκόμισα. 

 

Ούτε αυτή την στιγμή τα γράφω αυτά επειδή μου ζητήθηκε ή επειδή προχωρά η διαδικασία μου πιο σύντομα. 

 

Το δίκαιο και το αληθινό πάντα πρέπει να αναφέρονται και να επιβραβέυονται. 

  • Like 1
Δημοσ.

προσωπικά πάντως επειδη την εψαχνα τη συγκεκριμένη οθόνη την απέφυγα εξαρχής γιατι βρωμάει ο τόπος με τα προβλήματα τους...

 

Το καταστημα φάνηκε να λειτουργησε σωστα "μετα εορτής", πραγμα το οποίο θεωρώ κατακριτέο γιατι αν ήταν μία κοπέλα που δεν εχει και πολυ σχεση με νετ κλπ θα ειχε χαντακωθεί...

 

Πρεπει να αλλάξουν μυαλα, ΟΛΟΙ!

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αντίστοιχη εμπειρία που είχα με το E-Gate και οθόνη Dell, ευτυχώς η εξυπηρέτηση που έλαβα ήταν άμεση.

 

Συγκεκριμένα είχα αγοράσει την Dell U2412M και μετά από 2 εβδομάδες παρουσίασε πρόβλημα στην απεικόνιση των χρωμάτων. Καλώντας την υποστήριξη της Dell μου ζήτησαν έναν κωδικό παραγγελίας από το κουτί (γιατί δεν τους αρκεί το σειριακό της οθόνης δεν μπορώ να καταλάβω) και επειδή είχα πετάξει το κουτί αναγκάστηκα να απευθυνθώ στο κατάστημα. Τους κάλεσα Παρασκευή γύρω στις 11.00 και μέχρι το μεσημεράκι με είχαν πάρει πίσω για να μου πουν τον απαραίτητο αριθμό για την αντικατάσταση.

 

Μετά πάλι τηλέφωνο πίσω στην Dell και Δευτέρα πρωί είχα άλλη οθόνη με TNT στον χώρο μου.

Δημοσ.

what lock0 said... για την ακρίβεια, παρασκευή 4:25 το απόγευμα μιλάω με dell και τους δίνω τον κωδικό από το κουτί της οθόνης που το πήρα από το e-gate γιατί είχα πετάξει το κουτί, με εξυπηρετούν άμεσα, μιλάω με dell στις 4:25 και δευτέρα 9:15 το πρωί με έχει πάρει τηλέφωνο ο courier όπου πρώτα μου έφερε την καινούργια που την πήρα να δοκιμάσω εάν είναι οκ, και μετά έδωσα πίσω την παλιά μου....

 

ps1: επειδή τον χρόνο σαν gamer και κολλημένος δίνω περί στα 3k+ σε οθόνες / pc / χαζομάρες και για ένα φεγγάρι το e-gate έστελνε κάθε εβδομάδα από Αθήνα -> Θεσσαλονίκη πράγματα, για περίεργο λόγο έχω την καλύτερη άποψη. άρα τα παπαγαλάκια που κράζουν ας γράψουν άποψη παρά μόνον caps και bolt γράμματα και λόγια από φίλο φίλου ξαδέλφου που άκουσαν.... 

Δημοσ.

Εγώ που είμαι σε φάση αναζήτησης οθόνης 24" και βλέπω καλά λόγια για τις DELL, θα ρωτήσω το εξής διαβάζοντας το παρόν θέμα:

βγαίνουν τόσες προβληματικές για επιστροφή;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...