Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια θα ηθελα την βοηθεια σας. Σαν αρχαριος που ειμαι στην c εχω μερικες αποριεσ..

Εχω κανει ενα προγραμμα σε γλωσσα C το οποιο εχει μεσα πολλα υποπρογραμματα.. Αυτα τα υποπρογραμματα συνδέονται μεταξύ του αλλα οχι με το κυριος προγραμμα... επεισης περνουν και παραμετρους το ενα απο το κυριο προγραμμα και τα αλλα απο τα αλλα υποπρογραμματα ... πως πρεπει να τα δηλωσω κατω απο το include???

Δημοσ.

Τι έχεις κάνει μέχρι τώρα;

 

einai para polla den mporw na ta steilw...

 

px

{ kyrios programma

entoles syn1(o,p)

 

}

syn1(a,B)

{ entoles

   syn2(c,d)

}

syn2(e,f)

{ entoles

 syn3(g,y)

...

kai paei legontas

Δημοσ.

Ναι αλλά στο θεωρητικό δεν παίζε να βρεις λύση. 

 

Όπως τα έχεις πρέπει να δουλέψει αν δεν εχεις συντακτικά λάθη

π.χ. πρέπει να ειναι 

 

void syn2(int e, float f)
{
  //entoles mesa stin syn2
}

 

και όχι

 

syn2(e,f)
{
  //entoles mesa stin syn2
}

 

 

ΥΓ: Τον κώδικα σου βάζε τον σε code tags

  • Moderators
Δημοσ.

Συνήθως αυτό που κάνεις είναι:

 

 

#include <xyz.h>
 
void func1(int e, float f);
 
int main(int argc, char **argv)
{
 
}
 
void func1(int e, float f)
{
 
}
  • Like 1
Δημοσ.

Όπως σου είπε κι ο Kercyn δήλωσε όλες τις συναρτήσεις μετά τα includes, ώστε να γνωρίζει μία συνάρτηση ότι υπάρχει κάποια άλλη την οποία ορίζεις παρακάτω και να μπορεί να την χρησιμοποιήσει...

Δημοσ.

 

Συνήθως αυτό που κάνεις είναι:

#include <xyz.h>
 
void func1(int e, float f);
 
int main(int argc, char **argv)
{
 
}
 
void func1(int e, float f)
{
 
}

 

και για να προσθέσω:

#include <xyz.h>
 
void func1(int e, float f)
{
 
}
 
int main(int argc, char **argv)
{
 
}

Όπως κατάλαβες πρέπει να υπάρχει μία δήλωση των συναρτήσεων που θα χρησιμοποιήσεις ακριβώς πριν την main, ανεξάρτητα από το μέρος της υλοποίησης. Συνήθως ακολουθούμε αυτό που έγραψε ο Kercyn για καθαρότητα του κώδικα.

 

EDIT: Είναι σημαντικό στην περίπτωσή σου να προσέξεις τη σειρά με την οποία τις δηλώνεις. Αφού τις καλείς αλυσιδωτά, δήλωσε πρώτα αυτή που καλείται τελευταία στην αλυσίδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...