panther_512 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Panther_512 το παιχνίδι παρ όλο που σε πολλά σημεία είναι άδικο όπως ανέφερα και πριν με κράτησε μέχρι το τέλος. Εμένα δεν με κρατά κυρίως λόγο της απουσίας ιστορίας, που να μου δίνει ώθηση να πάω παρακάτω. Επίσης βρίσκω τραγική την τοποθέτηση πολλών checkpoints σε σχέση με τα bosses της κάθε περιοχής. Παράλληλα, το παιχνίδι δεν δίνει το οποιοδήποτε hint για το ποιά κατεύθυνση να ακολουθήσεις. Είμαι σίγουρος ότι ταλαιπωρήθηκα επειδή διάλεξα μονοπάτια που δεν ήταν η ώρα τους να τα διαβώ. Όταν πήγα Blighttown ήμουν τόσο overpowered, που φταρνιζόμουν και οι κακοί ψοφούσαν. Εν ολίγης η δυσκολία που βίωσα ήταν unbalanced σε μεγάλο κομμάτι του playthrough που έκανα. Λίγο περισσότερο ιστορία και διαδραστικότητα με τους NPCs, λίγα στοιχεία για το πού να πάς (αν θές να μαζοχιστείς μπορείς φυσικά να πάς όπου θές), λίγο καλύτερη τοποθέτηση των bonfires και των merchants θα έκαναν τεράστια διαφορά για εμένα. Προσωπικά, ποτέ δεν έχασα από τον δράκο στη γέφυρα. Ούτε πίστευα ότι αποτελεί πρόβλημα για κάποιους Και τον έσφαξα μιά χαρά.... 2
HarryGrey Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Εμένα δεν με κρατά κυρίως λόγο της απουσίας ιστορίας, που να μου δίνει ώθηση να πάω παρακάτω. Επίσης βρίσκω τραγική την τοποθέτηση πολλών checkpoints σε σχέση με τα bosses της κάθε περιοχής. Παράλληλα, το παιχνίδι δεν δίνει το οποιοδήποτε hint για το ποιά κατεύθυνση να ακολουθήσεις. Είμαι σίγουρος ότι ταλαιπωρήθηκα επειδή διάλεξα μονοπάτια που δεν ήταν η ώρα τους να τα διαβώ. Όταν πήγα Blighttown ήμουν τόσο overpowered, που φταρνιζόμουν και οι κακοί ψοφούσαν. Εν ολίγης η δυσκολία που βίωσα ήταν unbalanced σε μεγάλο κομμάτι του playthrough που έκανα. Λίγο περισσότερο ιστορία και διαδραστικότητα με τους NPCs, λίγα στοιχεία για το πού να πάς (αν θές να μαζοχιστείς μπορείς φυσικά να πάς όπου θές), λίγο καλύτερη τοποθέτηση των bonfires και των merchants θα έκαναν τεράστια διαφορά για εμένα. Προσωπικά, ποτέ δεν έχασα από τον δράκο στη γέφυρα. Ούτε πίστευα ότι αποτελεί πρόβλημα για κάποιους Και τον έσφαξα μιά χαρά.... Συμφωνώ πάνω κάτω.. Φίλε μου μάλλον δεν έγινα κατανοητός, όταν λέω άδικο δεν εννοώ παλούκι Και μην λες πολλά πολλά γιατί τον δικό σου τον λύκο τον χόρεψα στο ταψί, και δεν ήμουν και φουλ συγκεντρωμένος καθώς χάζευα το όλο σκηνικό που ήταν πραγματικά απίστευτο
-Mayhem- Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Αυτή η περιοχή Shrine of Amana είναι μεθυστική...έχει και αυτή την υπεροχη μουσική.Πραγματικά θέλω πιο πολύ να καθίσω να αγναντεύω ακούγοντας την μουσική παρα να κάνω progress
Raiden5 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Τα dark souls σε καμια περιπτωση δεν ειναι αδικα, δεν ισχύει αυτο, ειναι ενα παιχνιδι που δεν συγχωρει τα λαθη σου ενα παιχνιδι οπου δεν εχει χαρτη κ ο χαρτης θα πρεπει να ειναι το μυαλο σου, ενα παιχνιδι που οτι κανεις θα το κανεις με την αξια σου κ οχι επειδη σε καθοδηγεί το παιχνιδι πως να το τελειωσεις. Ενα παιχνιδι οπου ο κοσμος του ειναι τρομακτικος κ αποτελει ερωτιματικο για τον παικτη αλλα κ μια μεγαλη πρόκληση ταυτοχρονα. Tα souls ειναι παιχνιδια διαμαντια που μας θυμιζουν πως ηταν τα παιχνιδια στο παρελθον οπου αποτελουσαν προκληση για να τα τερματησεις! στην σημερινη εποχη εχουμε πήξει στα casual παιχνιδια οπου σε παιρνουν απο το χερακι, τεραστιες σημαδούρες για το που βρισκετε το καθε τι, 10 σουπερ δυναμεις, 50 βελακια για να σιγουρευτουν οτι δεν θα χαθεις κ αλλα τραγελαφικα. Σε μερικα δεν σε αφηνουν να πεθαινεις κιολας, αυτο κ αν ειναι κορυφαιο!! Εγω ειμαι απογοητευμενος ετσι οπως εχουν καταντήσει τα παιχνιδια σημερα κ ευτυχως που υπαρχει κ αυτη η σειρα κ δινει ελπιδα για καλυτερο αυριο στα games. Μακαρι τα souls παιχνιδια να εχουν τρομερη επιτυχία ωστε να αλλάξει αυτη η casual μοδα που δεν αντεχετε.
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Εμένα δεν με κρατά κυρίως λόγο της απουσίας ιστορίας, που να μου δίνει ώθηση να πάω παρακάτω. Επίσης βρίσκω τραγική την τοποθέτηση πολλών checkpoints σε σχέση με τα bosses της κάθε περιοχής. Παράλληλα, το παιχνίδι δεν δίνει το οποιοδήποτε hint για το ποιά κατεύθυνση να ακολουθήσεις. Είμαι σίγουρος ότι ταλαιπωρήθηκα επειδή διάλεξα μονοπάτια που δεν ήταν η ώρα τους να τα διαβώ. Όταν πήγα Blighttown ήμουν τόσο overpowered, που φταρνιζόμουν και οι κακοί ψοφούσαν. Εν ολίγης η δυσκολία που βίωσα ήταν unbalanced σε μεγάλο κομμάτι του playthrough που έκανα. Λίγο περισσότερο ιστορία και διαδραστικότητα με τους NPCs, λίγα στοιχεία για το πού να πάς (αν θές να μαζοχιστείς μπορείς φυσικά να πάς όπου θές), λίγο καλύτερη τοποθέτηση των bonfires και των merchants θα έκαναν τεράστια διαφορά για εμένα. Προσωπικά, ποτέ δεν έχασα από τον δράκο στη γέφυρα. Ούτε πίστευα ότι αποτελεί πρόβλημα για κάποιους Και τον έσφαξα μιά χαρά.... Αυτο συγκεκριμενα ηταν μειονεκτημα του Dark λογο σχεδιασμου open world. Το demon souls ας πουμε δεν εχει τετοια προβληματα καθως εχει σταθερο progression στις περιοχες και σε συνδιασμο με τα world tendencies δημιουργουνται περιεργα πλεγματα που θα πρεπει να παλατζαρεις μπρος και πισω αναλογα με το ποσο αμπαλος/γεναιος/καλος εισαι. Επισης τo Demon ειναι ΠΑΝΤΑ chalenging. Ποτε μα ποτε δεν θα αισθανθεις οτι εισαι overpowered για καποιο level. Μηπως να δοκιμασεις να ασχοληθεις με αυτο? Εχεις PS3 ναι?
panther_512 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) Όχι δεν έχω PS3, αν και ήμουν στο παρα τσάκ να πάρω ένα τα Χριστούγεννα. Ο κουμπάρος μου με έψησε αρκετά πάντως για το DS 2, διότι ξέρει τα γούστα μου, και αν και το παιχνίδι δεν έχει βελτιωθεί σε αρκετά από τα προβληματικά του κατ'εμέ σημεία, οι βελτιώσεις που έχει κάνει στα bonfires, fast-travel, merchants, spawns κλπ είναι αρκετά για να με κάνουν να το αγοράσω, αφού όμως πρώτα δώ τα reviews για την έκδοση για PC. Και επειδή βρίσκεις την έκδοση για PC στα 23 ευρώ, δεν θέλει και τρομερή σκέψη. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2014 από panther_512 1
StrEaMLiNe Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Αυτή η περιοχή Shrine of Amana είναι μεθυστική...έχει και αυτή την υπεροχη μουσική.Πραγματικά θέλω πιο πολύ να καθίσω να αγναντεύω ακούγοντας την μουσική παρα να κάνω progress Ναι όντως είναι πολύ όμορφη περιοχή αισθητικά, παράλληλα όμως η και η πιο δύσκολη κατά την γνώμη μου αν εξαιρέσεις το boss.
neratzojuice Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Αυτό που δεν καταλαβα με το Dark Souls και το έχω παράπονο αν και δεν το έχω προχωρήσει πολύ (στο δράκο είμαι, ευχαριστώ για τη λύση xD), είναι για ποιό πούστη λόγω δε σου εξηγεί το μενού και άλλα πολύ βασικά πράγματα (humanity, βάρος κλπ). Είναι πολύ σύνθετο παιχνίδι απ' ότι έχω καταλάβει που παίζουν πολλά ρόλο. Ε θεωρό οτι για να τα διαχειριστείς όλα αυτά, το παιχνίδι οφείλει να σου εξηγήσει τι είναι το καθετί και πώς επιρεάζει το gameplay. Αλλιώς πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου ή να δουλέψεις wiki. In real life, χαίρω πολύ το ξέρω οτι χωρίς πανοπλία θα τρέχω πιο γρήγορα. Στο παιχνίδι που φτιάξατε όμως που θές εγώ να ξέρω οτι το προγραμμάτισες να κάνει και αυτο??? Ένα παράδειγμα είναι αυτό. Κατα τα άλλα το παιχνίδι μου αρέσει και το βρίσκω δίκαιο. Μου αρέσει που πρέπει να ψαχτείς για να καταλάβεις που πρέπει να πάς. Επίσης μου αρέσει που εκεί που πάω και νομίζω οτι έχω 4 στρατιοτάκια αντιπάλους, μου πετάει και έναν δράκο να με αφήσει με ανοιχτό το στόμα και λέω "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΦΥΓΑ" χαχα Για το μενού πάντως αυτά που είπα. Δεν ξέρω αν είμαι άδικος γιατι δεν έχω κλείσει 10ωρο αλλα το σημαντικότερο πρόβλημα που έχω είναι στο να διαχειριστώ το μενού και στο τι αντίκτυπο θα έχουν οι αλλαγές που κάνω στο gameplay.
xavier Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 ρε παιδες βρισκομαι στο memories of jeigh, υποθετω οτι ειμαι κοντα στο τελος(μια και δινει αβερτα αντικειμενα), εχω μεγαλο παραπονο για τα boss fights...πολυ ευκολα ρε σεις...περιμενα να ανεβει η δυσκολια οσο προχωραει το παιχνιδι, το vendrick και το ancient dragon τους προσπερασα, τους παλευουμε? δυσκολευτηκα στο ξεκινημα με το last giant, pursuer, belfry gargoyles , αλλα δεν περιμενα οτι θα φτασω τοσσο κοντα στο τελος και θα νικαω bosses με την πρωτη... επισης με τι οπλο παιζετε? χρησιμοποιω blacksteel katana +10, δεν ασχοληθηκα με το infuse, αξιζει να το κανω αν δεν με ενδιαφερει το pvp? 2 πραγματα που θα πρεπει να βελτιωσουν στα επομενα παιχνιδια, ειναι το ΑΙ οταν βαρας τα τερατα με το τοξο...δεν γινεται να καθονται ακινητα και να τρωνε βελη στη μουρη...ή οταν σε κυνηγανε μεχρι ενα σημειο, εσυ να καθεσαι 2 μετρα πιο μακρυα και αυτα επιστρεφουν στο αρχικο τους σημειο... επισης θα πρεπει οι στενες πορτες να καταστρεφονται απο μεγαλα τερατα και να μπορουν να σε κυνηγησουν... 2
Manos112 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Όχι δεν έχω PS3, αν και ήμουν στο παρα τσάκ να πάρω ένα τα Χριστούγεννα. Ο κουμπάρος μου με έψησε αρκετά πάντως για το DS 2, διότι ξέρει τα γούστα μου, και αν και το παιχνίδι δεν έχει βελτιωθεί σε αρκετά από τα προβληματικά του κατ'εμέ σημεία, οι βελτιώσεις που έχει κάνει στα bonfires, fast-travel, merchants, spawns κλπ είναι αρκετά για να με κάνουν να το αγοράσω, αφού όμως πρώτα δώ τα reviews για την έκδοση για PC. Και επειδή βρίσκεις την έκδοση για PC στα 23 ευρώ, δεν θέλει και τρομερή σκέψη. Πάντως Bonfires συναντάς πολύ συχνά στο παιχνίδι (αυτό το κάνει αυτόματα ευκολότερο απο το πρώτο) επίσης σχεδόν πάντα υπάρχουν κρυφοί δρόμοι απο τα bonfires να πας στα Bosses το θέμα είναι να τα βρεις.
-Mayhem- Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Ναι όντως είναι πολύ όμορφη περιοχή αισθητικά, παράλληλα όμως η και η πιο δύσκολη κατά την γνώμη μου αν εξαιρέσεις το boss. Καλά το Boss ήταν για γέλια πραγματικά,αλλα έτσι και κανεις το λάθος και σε ακουμπήσει την έβαψες,το ξέρω καλά Πάντως Bonfires συναντάς πολύ συχνά στο παιχνίδι (αυτό το κάνει αυτόματα ευκολότερο απο το πρώτο) επίσης σχεδόν πάντα υπάρχουν κρυφοί δρόμοι απο τα bonfires να πας στα Bosses το θέμα είναι να τα βρεις. Το κάνουν "ευκολότερο" γιατί δεν σε κουράζει ας πούμε η διαδρομή.Προσωπικά το θεωρώ λίγο πιο δύσκολο από το πρώτο,το Demon's ήταν πιο συμμαζεμένο αλλα το θεωρώ λίγο δυσκολότερο και πολύ λίγο καλύτερο από τα αλλα 2...Γούστα είναι αυτά,ίσος γιατί έπαιξα πρώτα αυτό και λάτρεψα την σειρά.Και τα 3 πάντως είναι για σκληροπυρηνικές καταστάσεις και σίγουρα μια από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει σε ολα αυτά τα gaming χρονια μου!!! 2
aelaos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Πολλοί παραπονιούνται για την Σειρά Dark Souls για το πως εξελίσσεται η ιστορία για την εξωφρενική δυσκολία και για το κλίμα της . Βρήκα ένα Βιντεάκι του VaatiVidya (που μαζί με τον EpicnameBro τους θεωρώ κορυφαίους youtubers για την σειρα DS) που εξηγεί για πιο λόγο έχει σχεδιαστεί έτσι το παιχνίδι, και γιατί είναι τόσο διαφορετικό και το λατρεύουμαι. Επίσης αναφέρει για πιο λόγο δίνεται έτσι κρυπτικά η ιστορία μέσα απο περιγραφές αντικειμένων και ασαφής διαλόγους ( έχει σχέση με τα παιδικά βιώματα του σκηνοθέτη Miyazaki ) 2
Daemonos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Εγώ πάλι θα το προτιμούσα πιό δύσκολο, στο NG+ θα ανοίξω champions covenant να λιώσω. Είναι αλήθεια οτι μπλοκάρει τα summons?
aelaos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Εγώ πάλι θα το προτιμούσα πιό δύσκολο, στο NG+ θα ανοίξω champions covenant να λιώσω. Είναι αλήθεια οτι μπλοκάρει τα summons? Ναι αυτό το Conevant εκτός του ότι αυξάνει την πρόκληση των αντιπάλων , δεν σου επιτρέπει ούτε να κάνεις αλλά ούτε και να σε κάνουν Summon . Το είχα πάρει και εγώ σε κάποια φάση και το διαπίστωσα. Και μιας και αναφέρομαι σε onlline , μήπως ξέρει κανείς που μπορείς να φαρμάρεις cracked red eyes orbs ? Ενα σημείο που ξέρω ότι βγάζει , είναι στη Majula δίπλα στην Mansion που έχει κάτι μικρα ζωάκια και θέλουν πολλά HP , αν τα σκοτώσεις είναι πιθανό να πάρεις μια CREO . Επίσης έχει πλάκα αν θέλεις να δοκιμάσεις και το Rat King Conevant και να προσκαλείς ανυποψίαστους Adventurers στον κόσμο σου για να τους σφάξεις εννοείτε
panther_512 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 To παιχνίδι έγινε preorder για το PC. Θα δούμε σε έναν μήνα τί λέει η συγκεκριμένη έκδοση....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα