Προς το περιεχόμενο

Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]


snapshot-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από όσα έχω διαβάσει στο φόρουμ της steam υπαρχει αρκετος κοσμος που έχει αυτο το πρόβλημα με τα fps με i7 6700k και gtx1070. Απςνεργοποιησα το realtek HD audio απο τη διαχειριση και ανεβηκαν τα fps περιπου +100.. Και ένας με το ίδιο πρόβλημα έβαλε τα 8.1 και είναι όλα κομπλέ. Επίσης σε ότι ανάλυση και αν δοκίμασα και σε όποια αναλογία και με φουλ όλα πιάνω τα ίδια fps..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σε αυτό το reply θα βρείτε τα πάντα σχετικά με τις κατάλληλες και προτεινόμενες ρυθμίσεις που αφορούν το Counter-Strike: Global Offensive. Ακολουθεί αναλυτικά απαντημένο FAQ (όπως και επεξηγήσεις μετά από κάθε προτεινόμενη ρύθμιση).

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ

 

 

Το Global Offensive χρησιμοποιεί μια μηχανή γραφικών απεικονίσεων με πρόσφατες προσθήκες και αναβαθμίσεις, το Source Engine της Valve Corporation. Για την καλύτερη, λοιπόν, εμπειρία σας, απαιτείται ένα chipset γραφικών τελευταίας γενιάς - γνωστά ως Fermi (το πρώτο που βγήκε ποτέ στη δημοφιλή αγορά είναι το GF100 της nVidia GTX 480, περίπου το 2010). Όλες οι κάρτες γραφικών από 100 ευρώ και πάνω που χρονολογούνται απο τα μέσα του 2011 μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν chipset Fermi ή εξίσου καλή αρχιτεκτονική εφόσον είναι διαφορετικό. Οπότε, εκτός και αν έχετε μια παλαιότερη καρτούλα, είστε πιθανόν ΟΚ.

 

Ένα δεύτερο στοιχείο που πρέπει να προσεγγίσουμε είναι η ρευστότητα της εικόνας που έχετε όταν παίζετε. Όταν περιστρέφετε το όπλο σας μέσα στο παχνίδι, είτε θα υπάρχει μια αισθητή θολούρα, είτε τα γραφικά θα είναι ζωντανά και ρευστά χωρίς να σας ζαλίζουν. Αυτή η ρευστότητα των γραφικών ευθύνεται στον συνδυασμό 2 παραγόντων. Στις εικόνες ανα δευτερόλεπτο που μπορεί η κάρτα γραφικών σας να παράγει (γι'αυτό και η παραπάνω εξήγηση) σε συνδυασμό με τις εικόνες ανα δευτερόλεπτο που μπορεί να αναπαράγει η οθόνη (το monitor) σας.

 

Οι εικόνες ανα δευτερόλεπτο που παράγει η κάρτα γραφικών σας μεταφράζονται σε FPS (Frames Per Second - Εικόνες που παράγονται ανά δευτερόλεπτο).

Οι εικόνες ανα δευτερόλεπτο που αναπαράγει η οθόνη σας μεταφράζονται σε Hz (Hertz - Συχνότητα αναπαραγωγής εικόνων ανά δευτερόλεπτο)

 

Έχετε λοιπόν την κάρτα γραφικών σας να φτιάχνει εικόνες, και την οθόνη σας να τις προβάλλει. Αν η οθόνη σας μπορεί να προβάλλει 60Hz, αυτό σημαίνει ότι όσα FPS και να "φτιάχνει" η κάρτα γραφικών σας, σε εσάς προβάλλονται τα 60 που μπορεί να δίξει η οθόνη σας ανά δευτερόλεπτο. Οπότε, στόχος σας είναι να έχετε πάντα παραπάνω απο 60FPS στο παιχνίδι, κάτω από όλες τις συνθήκες.

 

Κατα πάσα πιθανότητα όμως, στις αναλύσεις οθόνης που αφορούν το πρότυπο 4:3 (800x600, 1024x768, 1280x800, 1280x1024, κ.ο.κ.), η οθόνη σας μπορεί άνετα να προβάλλει 75Hz (εκτός και αν είστε κάτοχος 120Ηz+ οθόνης). Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να βάλετε το Launch Option -freq 75 στο CS:GO, και όταν επιλέξετε μια ανάλυση που η οθόνη σας σηκώνει στα 75Hz (όλες οι αναλύσεις στο 4:3 πρότυπο πιθανότατα), θα έχετε 75Hz αυτόματα στο παιχνίδι. Το μόνο που πρέπει να σιγουρέψετε, είναι πως έχετε πάντα παραπάνω απο 75FPS, ώστε να χρησιμοποιείτε πάντα στο μέγιστο την απόδοση των 75Hz. Το ίδιο ισχύει και αναλογικά στο θέμα FPS/Hz για τους χρήστες οθονών 120Ηz+.

 

Προσοχή: Χρειάζεται να συνδέσετε την οθόνη σας στην κάρτα γραφικών με καλώδιο DVI ή VGA για να πάρετε 75Hz. Όχι HDMI.

 

 

ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

 

 

Για να έχουμε λοιπόν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην απεικόνιση του παιχνιδιού, βάζουμε τα εξής Launch Options πριν το ανοίξουμε.

 

Steam --> Library --> Δεξί click στο Counter-Strike: Global Offensive --> Properties --> Set Launch Options

 

όταν ανοίξει το πλαίσιο, εισάγουμε τα εξής Launch Options, διαχωρισμένα με ένα απλό κενό (space):

 

-novid     [Απενεργοποιεί το αρχικό trailer που παίζει κάθε φορά που ανοίγουμε το παιχνίδι]

-freq 75/120/144     [Εκτός και αν έχετε οθόνη 120/144 Hz, επιλέγετε το ποσό των 75. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε 75Ηz στις αναλύσεις που τα σηκώνετε]

-high     [Θέτει το παιχνίδι σε High Priority ring3 level (ring3 = Task Manager Processes)]

-noforcemaccel     [Επενεργοποιεί την επιτάχυνση του δείκτη του ποντικιού ώστε να κινείται πάντα με την ίδια ταχύτητα in-game]

 

Δε προτείνω άλλο Launch Option. Τα Launch Options -noforcemparms και -noforcemspd δε λειτουργούν στο CS:GO.

 

 

Τα Launch Options στο τέλος θα πρέπει να δείχνουν κάπως έτσι (πληροφορίες για το autoexec θα βρείτε παρακάτω):

 

hxLkJk3.png?1

 

 

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

 

________

Γραφικά

________

 

Brightness2.21

Aspect Ratio: Δική σας επιλογή, προτείνω 4:3

Resolution: Δική σας επιλογή, προτείνω 1024x768 / 1280x1024

 

Προτείνονται πρότυπα αναλύσεων 4:3 επειδή ελαχιστοποιείται η απαίτηση αυστηρού ελέγχου στο spread των όπλων μιας και παίζετε σε λιγότερα pixels. Δε σημαίνει πως σε άλλα πρότυπα καθίσταται αδύνατος ο έλεγχος των όπλων, αλλά σίγουρα σε ότι αφορά το Counter-Strike, όσο λιγότερα τα pixels τα οποία σαρρώνει ο δείκτης του ποντικιού σας, δηλαδή ο στόχος σας στο παιχνίδι, τόσο πιο καλή καθίσταται η ευστοχία σας και τόσο καλύτερος ο έλεγχος στα burstάκια που κάνετε. Οι αναλύσεις που αφορούν το 4:3 φέρνουν τον κόσμο του CS:GO πιο κοντά στα μάτια σας.

 

__________________________

Advanced Γραφικές Επιλογές

__________________________

 

Προτεινόμενες ρυθμίσεις με βάση την καλύτερη ανταγωνιστική απόδοση σε πρότυπα αναλύσεων 4:3.

 

Global Shadow QualityLow

Model / Texture DetailLow

Effect DetailLow

Shadder DetailHigh ή Very High

Multicore RenderingEnabled

Multisampling Anti-Aliasing ModeNone

Texture Filtering MοdeBilinear

FXAA Anti-AliasingDisabled

Wait for Vertical SyncDisabled

Motion BlurDisabled

 

Μπορείτε, εάν έχετε τη δυνατότητα και τον εξοπλισμό όπως εγώ, να χρησιμοποιήσετε Multisampling Anti-Aliasing Mode, μεγαλύτερο Texture Filtering, και ενεργό FXAA Anti-Aliasing με Medium/High ρυθμίσεις. Προτείνεται για πρότυπα αναλύσεων 4:3 όταν ο Η/Υ σας έχει πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Θέλετε VSync και Motion Blur πάντα απενεργοποιημένα, Multicore Rendering πάντα ενεργοποιημένο και Shadder Detail πάντα High ή Very High. 

 

 

Προτείνω επίσης, εάν διαθέτετε nVidia Control Panel, στην καρτέλα Adjust Desktop Color Settings να βάλετε το Digital Vibrance στο 100%. Θα υπάρξει μια αισθητή βελτίωση στη φωτεινότητα και ποιότητα των χρωμάτων μέσα στο παιχνίδι.

 

 

__________________________

Keyboard / Mouse Settings

__________________________

 

Εντός του παιχνιδιού:

Raw Input: Off

Mouse Acceleration: Off

 

Εκτός του παιχνιδιού (Cotrol Panel - Mouse / Πίνακας Ελέγχου - Ποντίκι):

Windows Pointer Speed: 6/11

Windows Enhance Pointer Precission: Off

 

Εκτός του παιχνιδιού (Για όποιον χρησιμοποιεί ποντίκι με δικά του Drivers):

Σιγουρέψτε ότι οποιουδήποτε είδους Acceleration είναι Off.

 

 

 

 

Console Settings

 

 

Η κονσόλα ενεργοποιείται μέσω των Game Settings. Στις τελευταίες επιλογές. Διαφορετικά, -console στα launch options.

 

Αφού ενεργοποιηθεί, η κονσόλα ανοίγει ενώ είστε στο παιχνίδι με το κουμπί της αποστρόφου (~) κάτω από το Escape του πληκτρολογίου σας.

 

Μια ρύθμιση στην κονσόλα, δηλαδή μια εντολή με την τιμή της, ονομάζεται Console Variable. Συντομογραφικά, ConVar ή CVar.

 

_____

Rates

_____

 

rate 104000     

[Η επικοινωνία πακέτων μεταξύ οποιουδήποτε server και του υπολογιστή σας βρίσκει ένα maximum περίπου στην τιμή των 25000. Οτιδήποτε πάνω απο 25000 είναι θεωριτικά αποτελεσματικό, προτείνεται η τιμή των 104000 ή των 128000 γιατι ενσωματώνονται καλύτερα ως νούμερα στον κώδικα δικτύου της Valve - ότι και να διαλέξετε, ποτέ μη βάλετε τιμή χαμηλότερη των 80000] [Maximum Download Bandwidth in bytes per second]

 

cl_updaterate 128     [Ο μέγιστος αριθμός πακέτων επικοινωνίας που λαμβάνει το PC σας από τον server]

cl_cmdrate 128     [Ο μέγιστος αριθμός πακέτων επικοινωνίας που αποστέλλονται στον server από το PC σας]

 

cl_interp 0    

[Ο όρος "Interp" αναφέρεται στο πως το παιχνίδι αντιμετωπίζει τις διαφορές στο lag (latency) μεταξύ των χρηστών σε ένα παιχνίδι. Είναι ο τρόπος που το Source Network Engine αντιμετοπίζει το lag κάθε χρήστη γενικά. Ο παίχτης που πυροβολεί και ο παίχτης που δέχεται τον πυροβολισμό, στέλνουν όλα τα δεδομένα τους (πακέτα επικοινωνίας) στον server και ο server τα λαμβάνει και τα χρονοθετεί. Μόλις τα λάβει, μεταφράζει τα δεδομένα και δίνει το kill σε οποιονδήποτε πυροβόλησε πρώτος, πέτυχε πρώτος, και έπρεπε να το πάρει με βάση τη διαφορά του latency ανάμεσα στους 2]

 

  • cl_interp - sets how far character models are interpolated (drawn away from their actual position) in the world, a good standard value for hitscan weapons is 0.034
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

 

To cl_interp παραμένει πάντα 0.

 

 

cl_interp_ratio 1

[Το cl_interp_ratio οριοθετεί το cl_interp]

 

fps_max 999

 

 

 

 

Εάν επιθυμείτε να θέσετε τα rates σας με βάση τα FPS που παράγετε, κοιτάξτε παρακάτω. Για προχωρημένους χρήστες μόνο.

 

cl_interp_ratio - Ratio of interpolation Time.

cl_interp_ratio : cl_updaterate = cl_interp -> lerp in ms // Recommended Settings if cmdrate equals updaterate: 

interp_ratio 2 updaterate 64 = 31.25 ms lerp - Public @ fps<128 

interp_ratio 2 updaterate 128 = 15.625 ms lerp - Public @ fps>128 

interp_ratio updaterate 64 = 15.625 ms lerp - Competitive @ fps<128 

interp_ratio 1 updaterate 128 = 7.8125ms lerp - Competitive @ fps>128

 

Επεξηγηματικά:

-Εάν παίζετε Public και παράγετε λιγότερα από 128 FPS ή τα FPS σας πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 64, cl_cmdrate 64, cl_interp_ratio 2.

-Εάν παίζετε Public και παράγετε περισσότερα από 128 FPS δίχως τα FPS σας να πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 128, cl_cmdrate 128, cl_interp_ratio 2.

-Εάν παίζετε Competitive και παράγετε λιγότερα από 128 FPS ή τα FPS σας πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 64, cl_cmdrate 64, cl_interp_ratio 1.

-Εάν παίζετε Competitive και παράγετε περισσότερα από 128 FPS δίχως τα FPS σας να πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 128, cl_cmdrate 128, cl_interp_ratio 1.

Δεν έχει καμία σημασία τι Tick Rate έχει ο Server εφόσον εσείς οι ίδιοι δεν μπορείτε να το εκμεταλευτείτε. 

 

Το interp_ratio το αλλάζετε σε 1/2 χειροκίνητα όταν εναλλάσετε από Public Games σε Competitive Games. Τα rates σας πάνε βάση των FPS που παράγετε και αναπαράγετε αποκλειστικά.

 

_______________

Στόχος / Crosshair

_______________

 

Προτείνω τις παρακάτω ρυθμίσεις για έναν σταθερό στόχο ίδιο με αυτόν του CS:1.6. Ο παρακάτω χρησιμοποιείτε από τους περισσότερους επαγγελματίες και τυχαίνει να βολεύει εμένα προσωπικά. Οι αλλαγές και ο πειραματισμός εδώ, δικός σας.

 

cl_crosshairstyle 4     [Κλασσικός στόχος με Dynamic Crosshair 0]                

cl_crosshairsize 4     [Μέγεθος στόχου]

cl_crosshairthickness 1     [Πάχος στόχου]

cl_crosshairgap -1     [Το μεσαίο κενό ανάμεσα στα οριζόντια και κάθετα στόχευτρα]

cl_crosshairdot 0     [Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση της τελείας στη μέση του στόχου]

cl_crosshaircolor 1     [Χρώμα στόχου]

 

Και τέλος, ριθμίζετε το sensitivity όπως εσείς θέλετε. 

 

sensitivity X

 

CS:GO Custom Crosshair Generator

 

 

Κλείνοντας!

 

Όπως προαναφέρθηκε, oι ρυθμίσεις στην κονσόλα, δηλαδή η κάθε εντολή με την τιμή της, ονομάζονται CVars. Προτείνω να φτιάξετε ένα autoexec.cfg με όλα τα CVar σας (rates/crosshair/FoV settings κ.τ.λ.) και να θέσετε την αυτόματη εκτέλεση του ως Launch Option (+exec autoexec.cfg +exec autoexec).

 

-Θα δημιουργήσετε ένα έγγραφο με σημειωματάριο στην επιφάνεια εργασίας και θα το ονομάσετε autoexec.cfg.

 

-Μέσα σε αυτό, θα γράψετε όλες τις εντολές σας. Βάζετε εντολή (π.χ. fps_max) κενό και τον αριθμό της σε διπλές αποστρόφους (π.χ. "999"). Τελικό αποτέλεσμα:

 

fps_max "999"

 

-Χωρίζουμε τα CVars με ένα ENTER. Τελικό αποτέλεσμα:

 

fps_max "999"

rate "104000"

κ.ο.κ.

 

-Όταν τελειώσετε να εισάγετε τις εντολές (που αφορούν rates και crosshair) με τις τιμές που σας δίνω παραπάνω θα αποθηκεύσετε τις αλλαγές και θα μετακινήσετε το αρχείο στην τοποθεσία C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg.

 

-Πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, θα προσθέσετε το εξής σαν Launch Option στο CS:GO: +exec autoexec.cfg +exec autoexec

 

 

Τώρα κάθε φορά που ανοίγετε το παιχνίδι θα τρέχουν αυτόματα όλες οι ρυθμίσεις σας. Αν πειραμάτιστείτε με αυτές (π.χ. με τον στόχο) και σας βολέψουν ή αρέσουν διαφορετικές, πολύ απλά τις αλλάζετε.

 

 

 

______________________________________________________________________

 

 

Για οποιαδήποτε απορία, ρωτήστε με. Συνημμένα εδώ θα βρείτε τα δικά μου configs που έχουν όλες τις παραπάνω ρυθμίσεις έτοιμες. Τα ρίχνετε στην τοποθεσία που αναφέρω παραπάνω αφού διαγράψετε πρώτα τα υπάρχοντα config.cfg και autoexec.cfg (εφόσον υπάρχουν), βάζετε τα Launch Options που αναφέρω, και είστε έτοιμοι.

 

Config Files Mirror #1

Config Files Mirror #2

 

Για την αποσυμπίεση των αρχείων θα χρειαστείτε κατάλληλο πρόγραμμα. Όταν το εγκαταστήσετε, δεξί click στο CSGO Config Files - Snapshot.7z που πήρατε από ένα εκ των 2 παραπάνω link, πηγαίνετε στο 7zip, και επιλέγετε Αποσυμπίεση Εδώ. 

 

______________________________________________________________________

 

 

Με εκτίμηση,

 

snapshot

 

 

FAQ

 

Q: Τί ακριβώς γίνεται με τα rates και γιατί είναι διαφορετικά από server σε server?

A: Τα rates (rate/cmdrate/updaterate/interp/interp_ratio) επεξηγούνται παραπάνω. Η διαφορά τους οφείλεται στις ρυθμίσεις του κάθε server ξεχωριστά. H Valve, λόγω μεγάλου κόστους και λόγω του γεγονότος ότι η πλειοψηφία των παιχτών δεν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παράγει με την GPU του και να αναπαράγει στο monitor του 120+ FPS, έχει τους servers της στο online matchmaking να τρέχουν με 64 Tick Rate. Αυτό σημαίνει default cl_updaterate 64 και cl_cmdrate 64.

 

Q: Πρέπει να αλλάζω τα rates συνεχώς όταν αλλάζω από Competitive Matchmaking και παίζω Community Games σε 128 Tick Rate servers?

Α: Όχι. Αν στο autoexec configuration file σας έχετε 128άρια rates, τότε θα έχετε πάντα 128 στους servers που τρέχουν στα 128, και θα πέφτουν αυτόματα στα 64 στους αντίστοιχους.

 

Q: Έχω βάλει το autoexec.cfg αρχείο μου όπως περιγράφεται παραπάνω αλλά οι εντολές δε τρέχουν με την έναρξη του παιχνιδιού! Μπαίνω σε server και δεν υπάρχουν οι ρυθμίσεις μου / ο στόχος μου!

Α: Σε περίπτωση που δε τρέχουν οι εντολές από το autoexec.cfg που βάλατε στην τοποθεσία C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg μόνο με το Launch Option που σας έδωσα, θα κάνετε ένα ακόμη βήμα: Στην ίδια τοποθεσία, υπάρχει το config.cfg αρχείο. Σε αυτό, θα προσθέσετε στο τέλος μια ακόμη γραμμή με ένα space (κενό) από την τελευταία εντολή που έχει. Η γραμμούλα που θα προσθέσετε: exec autoexec.cfg. Στα config αρχεία που σας δίνω, η γραμμή αυτή υπάρχει ήδη στο config.cfg. Τα αρχεία .cfg ανοίγουν με σημειοματάριο (notepad).

 

Q: Παράγω 100-105-115-120-125 FPS! Ελαφρώς λιγότερα από τα απαιτούμενα 128 για τη σωστή ρύθμιση του παιχνιδιού! Είμαι στην κατηγορία ρυθμίσεων που αφορούν τα 64 ή τα 128άρια CVars?

Α: Είσαι στην κατηγορία των 128. Οι μικρές διαφορές δε παίζουν μεγάλο ρόλο. Όπως και ρόλο δε παίζουν τα Hz στα οποία τρέχει η οθόνη σου. Για την επιλογή των ρυθμίσεων, μας ενδιαφέρουν τα FPS που παράγει η κάρτα γραφικών και προσέχουμε να μη πέφτουν πολύ σε συνθήκες πίεσης στο παιχνίδι. Με monitor που μπορεί να αναπαράγει τον μεγάλο αριθμό FPS λόγω των υψηλών Hz (120/144), το κέρδος είναι μόνο μια πολύ πιο ρευστή εικόνα, και συνεπώς ένα πολύ καλύτερο και ανταγωνιστικότερο gameplay, μιας και η ρευστότητα της εικόνας αφορά άμμεσα την απόδοση στην οποία στοχεύουμε

σε ένα FPS game.

Φίλε με βοήθησε πάρα πολύ όλες οι αλλαγές. Μια ερώτηση.. Σε 16:9 1920*1080 υπάρχουν ρυθμίσεις το ίδιο αποτέλεσματικες όσον αφορά τον χειρισμό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα -noforcemaccel μην το χρησιμοποιείτε

High μόνο εάν έχετε low system

Rate σίγουρα πάνω από 104000 εάν μπορεί να το κάνει handle to Internet σας.

Το 1280x1024 είναι 5:4 και ας το παιχνίδι το έχει listed σαν 4:3. 4:3 είναι το 1280x960 (σε αναλύσεις με 1280 Χ κάτι).

Raw input 1 έτσι ώστε να μην επηρεάζεται από Ta Windows to sensitivity

Shader Σε high or very high κάνει να φαίνονται καλύτερα τα skins αλλά καταναλώνει παραπάνω fps γτ το κάνει σε ola Ta textures και κάνει το scope πιο blurry στο AWP όταν κουνιεσαι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα -noforcemaccel μην το χρησιμοποιείτε

High μόνο εάν έχετε low system

Rate σίγουρα πάνω από 104000 εάν μπορεί να το κάνει handle to Internet σας.

Το 1280x1024 είναι 5:4 και ας το παιχνίδι το έχει listed σαν 4:3. 4:3 είναι το 1280x960 (σε αναλύσεις με 1280 Χ κάτι).

Raw input 1 έτσι ώστε να μην επηρεάζεται από Ta Windows to sensitivity

Shader Σε high or very high κάνει να φαίνονται καλύτερα τα skins αλλά καταναλώνει παραπάνω fps γτ το κάνει σε ola Ta textures και κάνει το scope πιο blurry στο AWP όταν κουνιεσαι

Αυτα ειναι τα σωστα settings^^, το πιο πάνω σεντόνι ειναι copy pasta απο διαφορα steam guides αλλα ειναι λιγο outdated..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθεστε ψαχνεται settings τα οποια δεν εχουν καν νοημα, και νομιζετε οτι θα αλλαξει η εμπειρια χρησης με αυτα...

 

Τα μονα settings που πρεπει να αλλαξεις ειναι: το Multicore rendering (enabled προφανως), raw input 1, motion blur off, vsync off και το global shadows very high καθως εχει impact στο gameplay.( Οταν το εχεις χαμηλο δεν βλεπεις σκιες)

 

Tωρα καποιος που δεν πιανει πολλα fps καλα θα ηταν να χαμηλωσει settings+ resolution καθως το cs δεν το παιζεις για τα γραφικα, και ειναι προτιμοτερο να εχεις παραπανω fps παρα visual effects. Αυτα χρειαζονται μονο, ολα τα υπολοιπα ειναι περιττα και δεν εχουν κανενα νοημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα rates παιζουν ρολο αρκετα αν εχεις choke σε καποιες στιγμες οπως και το cl_interp_ratio, πανω κατω τα ιδια του ειπαμε ποιος ψαχνει settings που δεν εχουν νοημα? Τα shadows medium τα εχω και βλεπω μια χαρα επισης. Να μειώσεις το resolution δεν ειναι παντα λυση, ριχνεις περισσοτερο load στη cpu, αν καποιος εχει bottleneck εκει μαλλον χειρότερα θα το κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα rates παιζουν ρολο αρκετα αν εχεις choke σε καποιες στιγμες οπως και το cl_interp_ratio, πανω κατω τα ιδια του ειπαμε ποιος ψαχνει settings που δεν εχουν νοημα?

 

Εχω παιξει 2.5 χιλιαδες ωρες cs, δεν εχω αλλαξει ποτε τιποτα απο τα παραπανω. Τα περισσοτερα γινονται αυτοματα και δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα. Εχω παιξει και esea με sub 6 μηνες+ και δεν ειχα αλλαξει τιποτα για τα rates. Και προφανως επαιζε σε 128tick γιατι εχω ανοιχτο παντα το graph και τα βλεπω. Επισης τα chokes περισσοτερο απο την συνδεση την δικη σου οφειλονται και τα red sv, πχ αν εχεις snr πολυ χαμηλο, τα sv θα γινουν κοκκινα.. Οτι και να αλλαξεις απο το game το ιδιο σκατα θα ειναι.

 

Eπισης για το resolution, ισχυει οτι σε καποιες περιπτωσεις μπορει να μην δεις τεραστια αυξηση αλλα σιγουρα θα ειναι πιο stable τα fps σου. Πχ εγω σε ultra πιανω 300 fps με gtx 770 + i5 4670, αλλα παντα παιζω 1280χ960 επειδη ειμαι noob pro. Στα ultra πεφτει και στα 200fps σε καποιες φασεις, ενω στο low ειναι stable και φτανει και παραπανω απο 300..

 

Πιστευω πως αν αλλαζεις τοσα πολλα settings περισσοτερο προβλημα δημιουργεις παρα "διορθωνεις" τα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αφου δεν τα αλλαξες ποτε που ξερεις οτι δεν κανουν διαφορα.. :P Γενικα συνδεσεις ελλαδας interp_ratio 2 (room for error) συνδεσεις εξωτερικου interp_ratio 1, default ειναι το 2 νομιζω anyway. Εχεις χαλια συνδεση βλεπεις αιμα και no hit? interp 3.. :P Ολα αυτα κανουν διαφορα, μικρη μπορει να πει καποιος αλλα οχι οτι δεν κανουν τιποτα.

 

Το choke μπορει να οφειλεται σε large packets που στελνει το παιχνιδι(πχ σε dm), αν εχεις χαμηλα rates θα φας choke, αν εχεις max rate και το τραβαει η γραμμη σου θα εισαι οκ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπισης αυτο που ειπες για τα shadows:

 

Tα global shadows εχουν το μεγαλυτερο impact στο gameplay απο τα video settings. Δεν μιλαω για το shader που αλλαζει τα skins, Μιλαω για τα shadows! 

Παραδειγμα, αν βαλεις τα shadows Που λες medium και πας στην dust2 στο long house και κατσεις πισω απο την πορτα και παει να περασει ενασ terrorist θα δεις την σκια του πρωτα και παντα εχεις το πλενεκτημα. Τις περισσοτερες φορες νομιζει οτι εχεις wallhack επειδη ειναι Noobas κ δεν ξερει για τα shadows. Τωρα αν το βαλεις στο very high η σκια θα φαινεται ακομα καλυτερα! Και αν το βαλεις στο very low δεν θα βλεπεις καν σκια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο medium το βλεπω το shadow παντως κανονικα, δεν ξερω αν στο high εχει μεγαλύτερο draw distance, μπορει να το δοκιμάσω δεν παιζει να χασω fps ετσι και αλλιως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μλκιες ελεγα δεν το θυμομουν καλα! Αλλαζει το draw distance, αλλα ακομα και στο very low βλεπεις shadows απλα οχι απο πολυ μακρυα...Εγω νομιζα οτι αν το βαλεις very low δεν βλεπεις καθολου..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αλλάζει το draw distance στο high έχεις κάποιο advantage πάντως. Εγω το ειχα medium γιατι λεω οκ θα τα βλεπω οπως και να χει και δεν χρειάζεται να ειναι quality shadows.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλη χρονια,χρονια πολλα εχεται και εσεις θεμα με το matchmaking περιμενω πανω απο 20 λεπτα και δεν βρισκει τιποτα ουτε σε deathmatch ουτε σε competitive;;επισης το system rank πως δουλευει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλη χρονια,χρονια πολλα εχεται και εσεις θεμα με το matchmaking περιμενω πανω απο 20 λεπτα και δεν βρισκει τιποτα ουτε σε deathmatch ουτε σε competitive;;επισης το system rank πως δουλευει;

 

Χθες που μπηκα τελευταιο game βρηκε κανονικα.

 

Το rank system βρισκει ατομα με παρομοιο elo, και φτιαχνει μια πενταδα με αθροισμα το elo των επιμερους παιχτων. Και προσπαθει να βρει μια αλλη ομαδα (αντιπαλους) που το συνολικο rank της ομαδας να ειναι το ιδιο! Αυτο σημαινει οτι σε μια ομαδα μπορεις να βρεις ατομα με χαμηλοτερο rank και υψηλοτερο..

 

Τωρα για το rank up κανενας δεν ξερει τον αλγοριθμο, αλλα οσο εχεις καλο score,k/d ratio και νικες παιρνεις ποντους για να ανεβεις(τους ποντους δεν μπορεις να τους δεις). Υποτιθεται οτι μετα απο 6-7 wins στην σειρα εχεις rank up.

 

Εγω το εκανα uninstall χθες το παιχνιδι. Πρωτη φορα. Πολυ ασχημη η κατασταση, δεν μπορουσα να ευχαριστηθω το παιχνιδι. Στα τελευταια 6 games εκανα abandon τα 5. Προφανως εκανα abandon οταν ηταν το score 13-2 Και φαινοταν οτι δεν υπηρχε σωτηρια... Δεν ξερω τι γινεται αλλα για εμενα που παιζω solo queue τον τελευταιο μηνα ειδικα εχει χαλασει παρα πολυ. Πιο πριν επαιζα και ηταν φυσιολογικα τα πραγματα, αλλα τον τελευταιο μηνα εχει γινει κουρ@δ@ το game... Πολυ σκουπιδι.  Μπορει να το ξαναβαλω σε κανα μηνα θα δειξει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...