Προς το περιεχόμενο

Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στατιστικά του παιχνιδιού στις 20:08 ώρα Ελλάδος. Ο χρόνος αναμονής είναι 3:34 επειδή επέλεξα ένα map που δεν παίζεται συχνά για να προλάβω το screenshot με τον πλήρη αριθμό χρηστών για το σημερινό απόγευμα. 

 

Ο χρόνος αναμονής κυμαίνεται από 0:01 δευτερόλεπτο έως 1:30 λεπτό. Σε κάποια maps που παίζονται σε μέτριο βαθμό, έως 2:00-3:00 λεπτά. Σπάνια θα ξεπεράσει τα 3:00 λεπτά, πιθανότατα λόγω κάποιου bug (restart το search), ή λόγω κάποιας ρύθμισης (έχετε θέσει το maximum acceptable matchmaking ping πολύ χαμηλά και δε βρίσκει server για την επιλογή σας ενώ είστε Ελλάδα).

 

Συνήθως καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας παίζουν περίπου 80 με 100 χιλιάδες άτομα. Παρασκευο-σαββατοκύριακα, 1.5x ή 2x άτομα.

 

Και αυτά τα στατιστικά δε συμπεριλαμβάνουν τον κόσμο που παίζει gatherάκια στο mIRC, ESEA, FACE.it, ESL, Public Servers, κτλ. Μόνο τον κόσμο που παίζει Competitive Online Matchmaking solo ή με team (1/2/3/4/5 άτομα, όλες οι επιλογές πιθανές).

 

SkglBaU.jpg

 

Σας δίνω και το Subreddit του CS:GO για περισότερρες πληροφορίες/εικόνες/συζητήσεις/γεγονότα: Counter-Strike: Global Offensive Reddit Forum

Επεξ/σία από snapshot-
  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτό το reply θα βρείτε τα πάντα σχετικά με τις κατάλληλες και προτεινόμενες ρυθμίσεις που αφορούν το Counter-Strike: Global Offensive. Ακολουθεί αναλυτικά απαντημένο FAQ (όπως και επεξηγήσεις μετά από κάθε προτεινόμενη ρύθμιση).


 


 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ


 


 


Το Global Offensive χρησιμοποιεί μια μηχανή γραφικών απεικονίσεων με πρόσφατες προσθήκες και αναβαθμίσεις, το Source Engine της Valve Corporation. Για την καλύτερη, λοιπόν, εμπειρία σας, απαιτείται ένα chipset γραφικών τελευταίας γενιάς - γνωστά ως Fermi (το πρώτο που βγήκε ποτέ στη δημοφιλή αγορά είναι το GF100 της nVidia GTX 480, περίπου το 2010). Όλες οι κάρτες γραφικών από 100 ευρώ και πάνω που χρονολογούνται απο τα μέσα του 2011 μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν chipset Fermi ή εξίσου καλή αρχιτεκτονική εφόσον είναι διαφορετικό. Οπότε, εκτός και αν έχετε μια παλαιότερη καρτούλα, είστε πιθανόν ΟΚ.


 


Ένα δεύτερο στοιχείο που πρέπει να προσεγγίσουμε είναι η ρευστότητα της εικόνας που έχετε όταν παίζετε. Όταν περιστρέφετε το όπλο σας μέσα στο παχνίδι, είτε θα υπάρχει μια αισθητή θολούρα, είτε τα γραφικά θα είναι ζωντανά και ρευστά χωρίς να σας ζαλίζουν. Αυτή η ρευστότητα των γραφικών ευθύνεται στον συνδυασμό 2 παραγόντων. Στις εικόνες ανα δευτερόλεπτο που μπορεί η κάρτα γραφικών σας να παράγει (γι'αυτό και η παραπάνω εξήγηση) σε συνδυασμό με τις εικόνες ανα δευτερόλεπτο που μπορεί να αναπαράγει η οθόνη (το monitor) σας.


 


Οι εικόνες ανα δευτερόλεπτο που παράγει η κάρτα γραφικών σας μεταφράζονται σε FPS (Frames Per Second - Εικόνες που παράγονται ανά δευτερόλεπτο).


Οι εικόνες ανα δευτερόλεπτο που αναπαράγει η οθόνη σας μεταφράζονται σε Hz (Hertz - Συχνότητα αναπαραγωγής εικόνων ανά δευτερόλεπτο)


 


Έχετε λοιπόν την κάρτα γραφικών σας να φτιάχνει εικόνες, και την οθόνη σας να τις προβάλλει. Αν η οθόνη σας μπορεί να προβάλλει 60Hz, αυτό σημαίνει ότι όσα FPS και να "φτιάχνει" η κάρτα γραφικών σας, σε εσάς προβάλλονται τα 60 που μπορεί να δίξει η οθόνη σας ανά δευτερόλεπτο. Οπότε, στόχος σας είναι να έχετε πάντα παραπάνω απο 60FPS στο παιχνίδι, κάτω από όλες τις συνθήκες.


 


Κατα πάσα πιθανότητα όμως, στις αναλύσεις οθόνης που αφορούν το πρότυπο 4:3 (800x600, 1024x768, 1280x800, 1280x1024, κ.ο.κ.), η οθόνη σας μπορεί άνετα να προβάλλει 75Hz (εκτός και αν είστε κάτοχος 120Ηz+ οθόνης). Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να βάλετε το Launch Option -freq 75 στο CS:GO, και όταν επιλέξετε μια ανάλυση που η οθόνη σας σηκώνει στα 75Hz (όλες οι αναλύσεις στο 4:3 πρότυπο πιθανότατα), θα έχετε 75Hz αυτόματα στο παιχνίδι. Το μόνο που πρέπει να σιγουρέψετε, είναι πως έχετε πάντα παραπάνω απο 75FPS, ώστε να χρησιμοποιείτε πάντα στο μέγιστο την απόδοση των 75Hz. Το ίδιο ισχύει και αναλογικά στο θέμα FPS/Hz για τους χρήστες οθονών 120Ηz+.


 


Προσοχή: Χρειάζεται να συνδέσετε την οθόνη σας στην κάρτα γραφικών με καλώδιο DVI ή VGA για να πάρετε 75Hz. Όχι HDMI.


 


 


ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


 


 


Για να έχουμε λοιπόν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην απεικόνιση του παιχνιδιού, βάζουμε τα εξής Launch Options πριν το ανοίξουμε.


 


Steam --> Library --> Δεξί click στο Counter-Strike: Global Offensive --> Properties --> Set Launch Options


 


όταν ανοίξει το πλαίσιο, εισάγουμε τα εξής Launch Options, διαχωρισμένα με ένα απλό κενό (space):


 


-novid     [Απενεργοποιεί το αρχικό trailer που παίζει κάθε φορά που ανοίγουμε το παιχνίδι]


-freq 75/120/144     [Εκτός και αν έχετε οθόνη 120/144 Hz, επιλέγετε το ποσό των 75. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε 75Ηz στις αναλύσεις που τα σηκώνετε]


-high     [Θέτει το παιχνίδι σε High Priority ring3 level (ring3 = Task Manager Processes)]


-noforcemaccel     [Επενεργοποιεί την επιτάχυνση του δείκτη του ποντικιού ώστε να κινείται πάντα με την ίδια ταχύτητα in-game]


 


Δε προτείνω άλλο Launch Option. Τα Launch Options -noforcemparms και -noforcemspd δε λειτουργούν στο CS:GO.


 


Τα Launch Options στο τέλος θα πρέπει να δείχνουν κάπως έτσι (πληροφορίες για το autoexec θα βρείτε παρακάτω):


 


hxLkJk3.png?1


 


 


ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ


 


________


Γραφικά

________

 

Brightness: 2.21

Aspect Ratio: Δική σας επιλογή, προτείνω 4:3

Resolution: Δική σας επιλογή, προτείνω 1024x768 / 1280x1024

 

Προτείνονται πρότυπα αναλύσεων 4:3 επειδή ελαχιστοποιείται η απαίτηση αυστηρού ελέγχου στο spread των όπλων μιας και παίζετε σε λιγότερα pixels. Δε σημαίνει πως σε άλλα πρότυπα καθίσταται αδύνατος ο έλεγχος των όπλων, αλλά σίγουρα σε ότι αφορά το Counter-Strike, όσο λιγότερα τα pixels τα οποία σαρρώνει ο δείκτης του ποντικιού σας, δηλαδή ο στόχος σας στο παιχνίδι, τόσο πιο καλή καθίσταται η ευστοχία σας και τόσο καλύτερος ο έλεγχος στα burstάκια που κάνετε. Οι αναλύσεις που αφορούν το 4:3 φέρνουν τον κόσμο του CS:GO πιο κοντά στα μάτια σας.

 

__________________________

Advanced Γραφικές Επιλογές

__________________________

 

Προτεινόμενες ρυθμίσεις με βάση την καλύτερη ανταγωνιστική απόδοση σε πρότυπα αναλύσεων 4:3.

 

Global Shadow Quality: Low

Model / Texture Detail: Low

Effect Detail: Low

Shadder Detail: High ή Very High

Multicore Rendering: Enabled

Multisampling Anti-Aliasing Mode: None

Texture Filtering Mοde: Bilinear

FXAA Anti-Aliasing: Disabled

Wait for Vertical Sync: Disabled

Motion Blur: Disabled

 

Μπορείτε, εάν έχετε τη δυνατότητα και τον εξοπλισμό όπως εγώ, να χρησιμοποιήσετε Multisampling Anti-Aliasing Mode, μεγαλύτερο Texture Filtering, και ενεργό FXAA Anti-Aliasing με Medium/High ρυθμίσεις. Προτείνεται για πρότυπα αναλύσεων 4:3 όταν ο Η/Υ σας έχει πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Θέλετε VSync και Motion Blur πάντα απενεργοποιημένα, Multicore Rendering πάντα ενεργοποιημένο και Shadder Detail πάντα High ή Very High. 

 

 

Προτείνω επίσης, εάν διαθέτετε nVidia Control Panel, στην καρτέλα Adjust Desktop Color Settings να βάλετε το Digital Vibrance στο 100%. Θα υπάρξει μια αισθητή βελτίωση στη φωτεινότητα και ποιότητα των χρωμάτων μέσα στο παιχνίδι.

 


__________________________

Keyboard / Mouse Settings

__________________________

 

Εντός του παιχνιδιού:

Raw Input: Off

Mouse Acceleration: Off

 

Εκτός του παιχνιδιού (Cotrol Panel - Mouse / Πίνακας Ελέγχου - Ποντίκι):

Windows Pointer Speed: 6/11

Windows Enhance Pointer Precission: Off

 

Εκτός του παιχνιδιού (Για όποιον χρησιμοποιεί ποντίκι με δικά του Drivers):

Σιγουρέψτε ότι οποιουδήποτε είδους Acceleration είναι Off.

 

 

 


Console Settings

 

 

Η κονσόλα ενεργοποιείται μέσω των Game Settings. Στις τελευταίες επιλογές. Διαφορετικά, -console στα launch options.

 

Αφού ενεργοποιηθεί, η κονσόλα ανοίγει ενώ είστε στο παιχνίδι με το κουμπί της αποστρόφου (~) κάτω από το Escape του πληκτρολογίου σας.

 

Μια ρύθμιση στην κονσόλα, δηλαδή μια εντολή με την τιμή της, ονομάζεται Console Variable. Συντομογραφικά, ConVar ή CVar.

 

_____

Rates

_____

 

rate 104000     

[Η επικοινωνία πακέτων μεταξύ οποιουδήποτε server και του υπολογιστή σας βρίσκει ένα maximum περίπου στην τιμή των 25000. Οτιδήποτε πάνω απο 25000 είναι θεωριτικά αποτελεσματικό, προτείνεται η τιμή των 104000 ή των 128000 γιατι ενσωματώνονται καλύτερα ως νούμερα στον κώδικα δικτύου της Valve - ότι και να διαλέξετε, ποτέ μη βάλετε τιμή χαμηλότερη των 80000] [Maximum Download Bandwidth in bytes per second]

 

cl_updaterate 128     [Ο μέγιστος αριθμός πακέτων επικοινωνίας που λαμβάνει το PC σας από τον server]

cl_cmdrate 128     [Ο μέγιστος αριθμός πακέτων επικοινωνίας που αποστέλλονται στον server από το PC σας]

 

cl_interp 0    

[Ο όρος "Interp" αναφέρεται στο πως το παιχνίδι αντιμετωπίζει τις διαφορές στο lag (latency) μεταξύ των χρηστών σε ένα παιχνίδι. Είναι ο τρόπος που το Source Network Engine αντιμετοπίζει το lag κάθε χρήστη γενικά. Ο παίχτης που πυροβολεί και ο παίχτης που δέχεται τον πυροβολισμό, στέλνουν όλα τα δεδομένα τους (πακέτα επικοινωνίας) στον server και ο server τα λαμβάνει και τα χρονοθετεί. Μόλις τα λάβει, μεταφράζει τα δεδομένα και δίνει το kill σε οποιονδήποτε πυροβόλησε πρώτος, πέτυχε πρώτος, και έπρεπε να το πάρει με βάση τη διαφορά του latency ανάμεσα στους 2]

 

  • cl_interp - sets how far character models are interpolated (drawn away from their actual position) in the world, a good standard value for hitscan weapons is 0.034
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

 

To cl_interp παραμένει πάντα 0.

 

 

cl_interp_ratio 1

[Το cl_interp_ratio οριοθετεί το cl_interp]

 

fps_max 999

 

 

 

 

Εάν επιθυμείτε να θέσετε τα rates σας με βάση τα FPS που παράγετε, κοιτάξτε παρακάτω. Για προχωρημένους χρήστες μόνο.

 

cl_interp_ratio - Ratio of interpolation Time.

cl_interp_ratio : cl_updaterate = cl_interp -> lerp in ms // Recommended Settings if cmdrate equals updaterate: 

interp_ratio 2 updaterate 64 = 31.25 ms lerp - Public @ fps<128 

interp_ratio 2 updaterate 128 = 15.625 ms lerp - Public @ fps>128 

interp_ratio 1 updaterate 64 = 15.625 ms lerp - Competitive @ fps<128 

interp_ratio 1 updaterate 128 = 7.8125ms lerp - Competitive @ fps>128

 

Επεξηγηματικά:

-Εάν παίζετε Public και παράγετε λιγότερα από 128 FPS ή τα FPS σας πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 64, cl_cmdrate 64, cl_interp_ratio 2.

-Εάν παίζετε Public και παράγετε περισσότερα από 128 FPS δίχως τα FPS σας να πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 128, cl_cmdrate 128, cl_interp_ratio 2.

-Εάν παίζετε Competitive και παράγετε λιγότερα από 128 FPS ή τα FPS σας πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 64, cl_cmdrate 64, cl_interp_ratio 1.

-Εάν παίζετε Competitive και παράγετε περισσότερα από 128 FPS δίχως τα FPS σας να πέφτουν κάτω από 128, τότε θέλετε cl_updaterate 128, cl_cmdrate 128, cl_interp_ratio 1.

Δεν έχει καμία σημασία τι Tick Rate έχει ο Server εφόσον εσείς οι ίδιοι δεν μπορείτε να το εκμεταλευτείτε. 

 

Το interp_ratio το αλλάζετε σε 1/2 χειροκίνητα όταν εναλλάσετε από Public Games σε Competitive Games. Τα rates σας πάνε βάση των FPS που παράγετε και αναπαράγετε αποκλειστικά.

 

_______________

Στόχος / Crosshair

_______________

 

Προτείνω τις παρακάτω ρυθμίσεις για έναν σταθερό στόχο ίδιο με αυτόν του CS:1.6. Ο παρακάτω χρησιμοποιείτε από τους περισσότερους επαγγελματίες και τυχαίνει να βολεύει εμένα προσωπικά. Οι αλλαγές και ο πειραματισμός εδώ, δικός σας.

 

cl_crosshairstyle 4     [Κλασσικός στόχος με Dynamic Crosshair 0]                

cl_crosshairsize 4     [Μέγεθος στόχου]

cl_crosshairthickness 1     [Πάχος στόχου]

cl_crosshairgap -1     [Το μεσαίο κενό ανάμεσα στα οριζόντια και κάθετα στόχευτρα]

cl_crosshairdot 0     [Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση της τελείας στη μέση του στόχου]

cl_crosshaircolor 1     [Χρώμα στόχου]

 

Και τέλος, ριθμίζετε το sensitivity όπως εσείς θέλετε. 

 

sensitivity X

 


 

 

Κλείνοντας!

 

Όπως προαναφέρθηκε, oι ρυθμίσεις στην κονσόλα, δηλαδή η κάθε εντολή με την τιμή της, ονομάζονται CVars. Προτείνω να φτιάξετε ένα autoexec.cfg με όλα τα CVar σας (rates/crosshair/FoV settings κ.τ.λ.) και να θέσετε την αυτόματη εκτέλεση του ως Launch Option (+exec autoexec.cfg +exec autoexec).

 

-Θα δημιουργήσετε ένα έγγραφο με σημειωματάριο στην επιφάνεια εργασίας και θα το ονομάσετε autoexec.cfg.

 

-Μέσα σε αυτό, θα γράψετε όλες τις εντολές σας. Βάζετε εντολή (π.χ. fps_max) κενό και τον αριθμό της σε διπλές αποστρόφους (π.χ. "999"). Τελικό αποτέλεσμα:

 

fps_max "999"

 

-Χωρίζουμε τα CVars με ένα ENTER. Τελικό αποτέλεσμα:

 

fps_max "999"

rate "104000"

κ.ο.κ.

 

-Όταν τελειώσετε να εισάγετε τις εντολές (που αφορούν rates και crosshair) με τις τιμές που σας δίνω παραπάνω θα αποθηκεύσετε τις αλλαγές και θα μετακινήσετε το αρχείο στην τοποθεσία C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg.

 

-Πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, θα προσθέσετε το εξής σαν Launch Option στο CS:GO: +exec autoexec.cfg +exec autoexec

 

 

Τώρα κάθε φορά που ανοίγετε το παιχνίδι θα τρέχουν αυτόματα όλες οι ρυθμίσεις σας. Αν πειραμάτιστείτε με αυτές (π.χ. με τον στόχο) και σας βολέψουν ή αρέσουν διαφορετικές, πολύ απλά τις αλλάζετε.

 

 

 

______________________________________________________________________

 

 

Για οποιαδήποτε απορία, ρωτήστε με. Συνημμένα εδώ θα βρείτε τα δικά μου configs που έχουν όλες τις παραπάνω ρυθμίσεις έτοιμες. Τα ρίχνετε στην τοποθεσία που αναφέρω παραπάνω αφού διαγράψετε πρώτα τα υπάρχοντα config.cfg και autoexec.cfg (εφόσον υπάρχουν), βάζετε τα Launch Options που αναφέρω, και είστε έτοιμοι.

 



 

Για την αποσυμπίεση των αρχείων θα χρειαστείτε κατάλληλο πρόγραμμα. Όταν το εγκαταστήσετε, δεξί click στο CSGO Config Files - Snapshot.7z που πήρατε από ένα εκ των 2 παραπάνω link, πηγαίνετε στο 7zip, και επιλέγετε Αποσυμπίεση Εδώ. 

 

______________________________________________________________________


 


 


Με εκτίμηση,



snapshot

 

 

FAQ

 

Q: Τί ακριβώς γίνεται με τα rates και γιατί είναι διαφορετικά από server σε server?

A: Τα rates (rate/cmdrate/updaterate/interp/interp_ratio) επεξηγούνται παραπάνω. Η διαφορά τους οφείλεται στις ρυθμίσεις του κάθε server ξεχωριστά. H Valve, λόγω μεγάλου κόστους και λόγω του γεγονότος ότι η πλειοψηφία των παιχτών δεν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να παράγει με την GPU του και να αναπαράγει στο monitor του 120+ FPS, έχει τους servers της στο online matchmaking να τρέχουν με 64 Tick Rate. Αυτό σημαίνει default cl_updaterate 64 και cl_cmdrate 64.

 

Q: Πρέπει να αλλάζω τα rates συνεχώς όταν αλλάζω από Competitive Matchmaking και παίζω Community Games σε 128 Tick Rate servers?

Α: Όχι. Αν στο autoexec configuration file σας έχετε 128άρια rates, τότε θα έχετε πάντα 128 στους servers που τρέχουν στα 128, και θα πέφτουν αυτόματα στα 64 στους αντίστοιχους.

 

Q: Έχω βάλει το autoexec.cfg αρχείο μου όπως περιγράφεται παραπάνω αλλά οι εντολές δε τρέχουν με την έναρξη του παιχνιδιού! Μπαίνω σε server και δεν υπάρχουν οι ρυθμίσεις μου / ο στόχος μου!

Α: Σε περίπτωση που δε τρέχουν οι εντολές από το autoexec.cfg που βάλατε στην τοποθεσία C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg μόνο με το Launch Option που σας έδωσα, θα κάνετε ένα ακόμη βήμα: Στην ίδια τοποθεσία, υπάρχει το config.cfg αρχείο. Σε αυτό, θα προσθέσετε στο τέλος μια ακόμη γραμμή με ένα space (κενό) από την τελευταία εντολή που έχει. Η γραμμούλα που θα προσθέσετε: exec autoexec.cfg. Στα config αρχεία που σας δίνω, η γραμμή αυτή υπάρχει ήδη στο config.cfg. Τα αρχεία .cfg ανοίγουν με σημειοματάριο (notepad).

 

Q: Παράγω 100-105-115-120-125 FPS! Ελαφρώς λιγότερα από τα απαιτούμενα 128 για τη σωστή ρύθμιση του παιχνιδιού! Είμαι στην κατηγορία ρυθμίσεων που αφορούν τα 64 ή τα 128άρια CVars?

Α: Είσαι στην κατηγορία των 128. Οι μικρές διαφορές δε παίζουν μεγάλο ρόλο. Όπως και ρόλο δε παίζουν τα Hz στα οποία τρέχει η οθόνη σου. Για την επιλογή των ρυθμίσεων, μας ενδιαφέρουν τα FPS που παράγει η κάρτα γραφικών και προσέχουμε να μη πέφτουν πολύ σε συνθήκες πίεσης στο παιχνίδι. Με monitor που μπορεί να αναπαράγει τον μεγάλο αριθμό FPS λόγω των υψηλών Hz (120/144), το κέρδος είναι μόνο μια πολύ πιο ρευστή εικόνα, και συνεπώς ένα πολύ καλύτερο και ανταγωνιστικότερο gameplay, μιας και η ρευστότητα της εικόνας αφορά άμμεσα την απόδοση στην οποία στοχεύουμε σε ένα FPS game.

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 4
Δημοσ.

Φοβερο κειμενο. Μπραβο.

 

Να παραθεσω οτι δε παιζει θεμα για καποιον που θελει να παιξει σε μεγαλυτερες αναλυσεις. Αυτες που προτεινει ο φιλος παραπανω αφορουν τους παιχτες που θελουν να το παιξουν ανταγωνιστικα και εξηγειται πολυ καλα το γιατι. +1000

  • Like 1
Δημοσ.

@Red-

Κανένα θέμα. Αλλά επιμένω ότι κάποιος πρέπει να αρχίσει να παίζει με αναλύσεις μέσα στο πρότυπο 4:3, ξεκινώντας από 1024x768 και πάνω. Για να συνηθίσει αυτή που θα διαλέξει. Η αλλαγή μεταξύ προτύπων 16:9 και 4:3 είναι πολύ μεγάλη. Ο κόσμος σε 4:3 έρχεται πιό κοντά στα μάτια σου και επιτρέπει άκρως καλύτερα reflex moves/bursts. Η διαφορά στα γραφικά δεν είναι μεγάλη για παιχνίδι του είδους του. Αν διαθέτετε Η/Υ καλών προδιαγραφών, μπορείτε να παίξετε σε πρότυπο ανάλυσης 4:3 (streched to widescreen, δίχως μαύρες μπάρες) με High ρυθμίσεις και υψηλά Anti-Aliasing / Texture Filtering. Το παιχνίδι θα το απολαύσετε εγγυημένα.

 

Αν διαλέξετε να παίξετε λιγότερο ανταγωνιστικά και σας αρέσει μια υψηλότερη ανάλυση, δε θα υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα. Απλά δεν ευνοούν τόσο τον απόλυτο έλεγχο. Ισχύει για όλα τα FPS παιχνίδια. Ο λόγος για τον οποίο τα Battlefield/Call of Duty δε παίζονται σε χαμηλότερες αναλύσεις, είναι επειδή τρέχουν διαφορετικό engine που δεν επιτρέπει καλύτερο αποτέλεσμα. Μιλάμε για διαφορετική σχεδίαση, διαφορετικό marketing, διαφορετικό είδος τακτικού ανταγωνισμού μέσα στο παιχνίδι. Το CS:GO είναι σχεδιασμένο να μην έχει μεγάλες επιπτώσεις στην ποιότητα των textures σε χαμηλότερες αναλύσεις. Απλά φέρνει τα πράγματα κοντινότερα στα μάτια σας.

Δημοσ.

Το σημαντικότερο δεν είπατε, κόσμο έχει το παιχνίδι?

Μια χαρα ειναι, ακομα και στις πιο ακυρες ωρες δεν εχω περιμενει πανω απο 5-6 λεπτα για competitive match. Σε normal ωρες 1-2 λεπτα το πολυ

Δημοσ.

@Pa0ki

Υπάρχει ολόκληρο reply σε ότι αφορά τον κόσμο. Έχω μέχρι και screenshot και αναφέρω αναλυτικά στο περίπου τους αριθμούς. Δες το #16. Μπαοκ θα μου πεις, που να το δεις  :P (Σε πειράζω)

 

@Zenith

Ο κάθετος συγχρονισμός (Vertical Sync) προσφέρει μόνο υψηλότερο latency στο παιχνίδι και τίποτα άλλο. Ιδιαίτερα αισθητό είναι το lag στο ποντίκι.

 

Όσα Hz και να είναι η οθόνη σου, όσα FPS και να παράγει η καρτούλα γραφικών σου, πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό FPS και κάθε είδους lag στο ποντίκι σημαίνει ότι ποτέ δε θα αγγίξεις την έστω 85% απόδοση αυτού που παίζει με v-sync off.

 

Θα μου πεις, ίσως υπάρξει screen tearing. Αν και δε θα έχεις άδικο, το screen tearing στο παιχνίδι είναι πολύ ήπιο για όσους το αντιμετωπίζουν και αξίζει για το χαμηλότερο input lag.

 

Εγώ προσωπικά με 60Hz monitor και overclocked στα 75Hz δεν έχω screen tearing, και παίζω με 220-300FPS συνεχώς.

 

Όπως και να'χει, αν βάλουμε μια GTX 680 σε ένα 60Hz, ένα 75Hz, ένα 120Hz και ένα 144Hz monitor αντίστοιχα, σε όλες τις περιπτώσεις είναι αισθητό το input lag με V-Sync On και το "κλείδωμα" του gameplay σε κάποιο εκνευριστικό σημείο.

 

Επιμένω στο θέμα μιλώντας από τεχνικής φύσεως και έχοντας μια 12ετία στο CS franchise alone. Το source engine και η τεχνική του Counter-Strike απαιτεί V-Sync Off, και προσφέρει μια πληθώρα ρυθμίσεων για την εξατομίκευση στα επίπεδα που ο καθένας θέλει. Αν και στο CS:GO, τα πράγματα είναι προκαθορισμένα.

 

Θα μπεις στο λούκι της σκέψης μου εάν παίξεις με V-sync off για μια εβδομάδα, και μετά το ενεργοποιήσεις. Βάζω στοίχημα ότι θα σου σπάσει τα νεύρα ;)

 

Μη ξεχνάμε ότι τις περισότερρες φορές, ένα εκνευριστικό πρόβλημα στα γραφικά του παιχνιδιού, οφείλετε σε μια κακής ποιότητας οθόνη ή μια κακής ποιότητας/παλιά κάρτα γραφικών.

  • Like 1
Δημοσ.

Σου το λέω γιατί τα screen tearing είναι τραγικά σε μένα χωρίς το v-sync. Θα το δοκιμάσω με τις ρυθμίσεις που προτείνεις (όταν βρω την όρεξη γιατί τώρα ούτε με σφαίρες :lol: ) και θα σου πω τελικά πως πάει.

 

υ.γ. γράψε και τα specs σου άμα θες

Δημοσ.

Εεε μόλις ξύπνησα, 1ο ποστ :P

Θα το έχω στα υπόψιν για αγορά

 

Εσύ πως και τόσο ενημερωμένος snapshot-?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Pa0ki

Δε θέλει και πολύ, οι πληροφορίες φένονται πολλές αλλά είναι γελοίες στην κατανόηση. Αν εξαιρέσεις το networking του παιχνιδιού (δηλαδή το πως ακριβώς δουλεύουν τα rates), όλες οι εντολές κάνουν ένα συγκεκριμένο απλό πράγμα. Και αν δε γουστάρεις να τις μάθεις, τις παίρνεις έτοιμες από τα δικά μου configuration files που έχω παραπάνω. Μια ματιά να ρίξεις στις ρυθμίσεις, τις έχεις μάθει.

 

@zeniath

Μου φένεται παράξενο που έχεις τόσο τραγικά tearings. Ποτέ, σε κανένα rig δεν είχα tearings.

 

Τα speccs μου:

 

ASUS Rampage IV Extreme

Intel i7 4930k

Gigabyte nVidia GTX 480 (Overclocked @+25MHz)

Thermaltake Toughpower 750W

8gigs Kingston HyperX @2000MHz

OCZ Vector 128GB

OCZ Vector 256GB

ASUS VG248QE

CoolerMaster HAF 932 Black Edition

 

Την καρτούλα την αγόρασα πριν 4 περίπου χρονάκια στην τιμή των 533 ευρώ γνωρίζοντας ότι υπερθερμαίνεται. Από τότε που την πήρα τρέχει ασταμάτητα 24 ώρες την ημέρα δίχως κανένα BSOD και καμία επιβράδυνση μέχρι στιγμής. Μου τρέχει τα πάντα, ΤΑ ΠΆΝΤΑ σε ψηλά FPS. Μιλάμε για πραγματικό τέρας, με εξαίρεση τους απάλευτους βρυχηθμούς! Αλλά φοράω ακουστικά όταν είμαι στο PC, και η τηλεόραση είναι κάτω με 15μετρο HDMI να τη συνδέει, οπότε no problem. VLC Remote στο κινητό και τέλος.

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 1
Δημοσ.

Εγω αν και παιζω το συγκεκριμενο παιχνιδι,να τολμησω να ρωτησω ποιος ειναι ο λογος υπαρξης αυτου του topic,αφου το παιχνιδι εχει βγει εδω και 1.5χρονο οπως αναφερεται στην αρχη??:P Ασε που ειμαι σιγουρος οτι με λιγο ψαξιμο θα βρω και topic πιο παλιο για το συγκεκριμενο παιχνιδι.


 

Χαίρετε,

 

στις 21 Αυγούστου το 2012, κυκλοφόρησε στην αγορά η συνέχεια του περίφημου τίτλου της Valve CorporationCounter-Strike.

 

Μετά τις πρωταρχικές εκδόσεις όπως τo Counter-Strike 1.1/2/3/4/5/6, Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Source, ήρθε το Counter-Strike: Global Offensive.

 

Το παιχνίδι λειτουργεί κάτω από το Source engine της Valve Corporation.

 

 

7jR3wYl.jpg

 

 

Πρόκειται για μια έκδοση γεμάτη αδρεναλίνη. Πρόκειται για το μεγαλείο των ανταγωνιστικών First Person Shooters που μπορούν χρησιμοποιήσουν αυστηρές τακτικές σε επίπεδο 5vs5.

 

Πρόκειται για ένα παιχνίδι στο οποίο τα λάθη πληρώνονται ενώ η αφοσίωση, η πειθαρχία και η υπομονή ανταμείβονται, σε μεγάλο βαθμό.

 

Πρόκειται για ένα παχνίδι το οποίο προσφέρει τρομερό θέαμα μέσω του ενσωματωμένου GOTV Live - Watch Now! προγράμματος του, στο οποίο παίζουν επαγγελματίες και μη απ'όλο τον κόσμο.

 

Κατα τη διάρκεια του τελευταίου Dreamhack Winter 2013, η Valve ενσωμάτωσε το streaming των παιχνιδιών στον client, μέσω του GOTV. Τα views? Άγγιξαν τις 160.000, στο πρώτο ανταγωνιστικό stream μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

 

Απολαύστε 7 λεπτά από τα δημοφιλέστερα, συναρπαστικά και θεαματικά Highlights του Dreamhack Winter 2013 - CS:GO:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=S0QRrc8PYfE

 

 

Περνάμε λοιπόν, στην περιγραφή του παιχνιδιού.

 

Όπως και τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, το Counter-Strike: Global Offensive είναι ένα First Person Shooter που επικεντρώνει την προσοχή του στην τακτική, την ολοκήρωση στόχων. Κάθε παίχτης επιλέγει την ομάδα του (Τρομοκρατική, Αντι-Τρομοκρατική), και προσπαθεί να τελειώσει την αποστολή του ή να σκοτώσει την αντίπαλη ομάδα. Η μία ομάδα διεκδικεί, η άλλη αποτρέπει.

 

Το παιχνίδι λειτουργεί με γύρους, και μικρούς χρόνους ανα γύρο ώστε να ενσωματώσει (και ενσωματώνει περίφημα) την ανάγκη για απόλυτο έλεγχο του τί πρέπει να γίνει, σε τί χρόνο και τί ύφος. Υπάρχει ένα παράθυρο αγοράς όπλων και εξοπλισμού στα πρώτα δευτερόλεπτα κάθε γύρου, και με το τέλος του, ανάλογα με την επίτευξη ή μη των στόχων, δίνονται ανάλογα ποσά στους παίχτες.

 

Αυτή η ροή της οικονομίας στο παιχνίδι, είναι προσδιορισμένη και αποτελεί θεμέλιο του τακτικού πνεύματος στο CS:GO. Κάθε αποτέλεσμα και κάθε κίνηση επιφέρει συγκεκριμένα ποσά.

 

Το παιχνίδι προσαρμόζεται στους 30 γύρους, και η νικητήρια ομάδα είναι αυτή που θα φτάσει πρώτη τους περισσότερους, δηλαδή τους 16. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, 15-15, το παιχνίδι κρίνεται ισόβαθμο (Draw).

 

Game Modes

 

  • Classic Casual και Competitive: Τα πιο δημοφιλή modes στο παιχνίδι. Και τα 2 ενσωματώνουν Defuse και Hostage missions. Παίζοντας Classic Casual, ουσιαστικά προπονείσαι και μαθαίνεις. Παίζοντας Competitive, διεκδικείς μια θέση στο ενσωματομένο Ladder και το κλίμα είναι άκρως ανταγωνιστικό. Και οι 2 ομάδες πάνε για τη νίκη και μόνο.

 

  • Defuse: Οι τρομοκράτες πρέπει να φτάσουν ένα από τα 2 Bomb Sites σε κάθε πίστα, να τοποθετήσουν τα εκρηκτικά (C4), και να αποτρέψουν τους αντι-τρομοκράτες από την εξουδετέρωση των εκρηκτικών για 30 δευτερόλεπτα αφού τα τοποθέτησαν.

 

  • Hostage: Οι αντι-τρομοκράτες πρέπει να σώσουν ομήρους από τους τρομοκράτες και να τους μεταφέρουν στο σημείο διαμετακόμησης.

 

  • Arms Race: Ένα παιχνίδι deathmatch, όπου νικητής είναι ο παίχτης που θα καταφέρει να πάρει ένα kill με κάθε διαφορετικό όπλο στο παιχνίδι. Τα όπλα δίνονται αυτόματα μετά από κάθε διαδοχικό kill, και  σειρά τους είναι προκαθορισμένη.

 

  • Demolition: Ίδιο στυλ με το Arms Race σε ότι αφορά τα όπλα, αλλα ενσωματώνονται γύροι και εκρηκτικά. Νικητήρια κρίνεται η ομάδα που θα πάρει τoυς περισσότερους γύρους.

 

  • Deathmatch: 10-λεπτα παιχνίδια, στα οποία επανέρχεσαι κατευθείαν αφού παιθάνεις και διαλέγεις εσύ τα όπλα σου κάθε φορά μέχρι να σε σκοτώσουν. Το μεγαλύτερο score (kills/assists) κερδίζει. Πολύ καλό Mode για εξάσκηση πριν από Competitive.

 

 

Το παιχνίδι απαιτεί λογαριασμό Steam και κοστίζει 10.99 ευρώ. Βγαίνει σε έκπτωση πολύ συχνά, και αγγίζει τα 5.70 ή τα 2.70 ευρώ.

 

Ενσωματομένη στο παιχνίδι είναι η δυνατότητα να παίζετε online. Το παιχνίδι μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, σε τρομερό βαθμό, και είναι άκρως διασκεδαστικό. Προσωπικά, είναι το μόνο παιχνίδι που παίζω μια 12ετία τώρα χωρίς να το βαρεθώ, και θα συνεχίσω να το παίζω. Η αίσθηση παραμένει η ίδια σε όλο το Counter-Strike franchise, το παιχνίδι δε θυμίζει Call of Duty ή Battlefield.

 

Υπάρχουν όλες οι επιλογές διαθέσιμες, από την δημιουργία Lobby για το team σας μέσω του καινούργιου User Interface, μέχρι και την επιλογή skin για τα όπλα σας. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα skins (γραφικά όπλων), και συνεχώς έρχονται καινούργια. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε τα δικά σας στο Workshop Editor!

 

Το παιχνίδι είναι πλήρως balanced. Παραμένει στην πρώτη θέση των ανταγωνιστικών First Person Shooter και προσφέρει τρομερές ώρες διασκέδασης. Σαφώς και πρέπει να το μάθετε, να το συνηθίσετε, πριν αποδώσετε καλά. Αλλά τι δε χρειάζετε τα παραπάνω?

 

Υπάρχουν rankings στα οποία τοποθετήστε όσο νικάτε ή χάνετε. Φτάνοντας ψηλά στα rankings, τα παιχνίδια σας προβάλλονται live στο ενσωματωμένο GOTV - Watch Now! μέρος του παιχνιδιού, και τα βλέπει κόσμος! Υπάρχουν επίσης 167 achievements που μπορείτε να κυνηγήσετε.

 

__________________________________________________________________________________

 

Για παιρεταίρω πληροφορίες, αναρτήσετε το σχόλιο ή την ερώτησή σας εδώ, και θα απαντήσω το συντομότερο δυνατό.

 

____________________________________________________________________________________

 

Με εκτίμηση,

snapshot

 

 

 

Στα μέχρι τώρα σχόλια θα βρείτε πληροφορίες που αφορούν τις βασικές διαφορές μεταξύ των προγενέστερων παιχνιδιών του ίδιου franchise, τεχνικά χαρακτηριστικά, προτεινόμενες ρυθμίσεις και άλλες βασικές επεξηγήσεις.

 

 

Ποιο πολυ με review μου μοιάζει το παραπανω παρα με topic :P

  • Like 1
Δημοσ.

@Fulgore

 

1)Αναφέρεις ότι το παιχνίδι υπάρχει 1.5 χρόνο τώρα. Δε καταλαβαίνω το συνωστισμό σου. Είναι αυτός λόγος για μια συζήτηση να μην υπάρχει?

 

2)Υπάρχει 1 ακόμη topic για το εξής παιχνίδι εδώ, το οποίο έγινε πολλούς μήνες πριν την κυκλοφορία του, είναι γραμμένο στα Αγγλικά (copy-paste από πηγή), και δε προσφέρει απολύτως τίποτα.

 

3)Η αναφορά σου στη χρονική ύπαρξη προαναγγέλει το εξής ύφος: "Υπάρχει τόσο καιρό, ο κόσμος το ξέρει, τι το θέλουμε αυτό το topic?" Εάν ο κόσμος το ξέρει, που είναι? Γιατί στο εξωτερικό υπάρχουν χιλιάδες άτομα διάσπαρτα από gather-network σε gather-network και δεκάδες teams να παλεύουν για μεγάλα χρηματικά ποσά? Γιατί στο online matchmaking βρίσκω έναν έλληνα ανά 40 παιχνίδια?

 

4)Στοιχηματίζω ότι το 85% του Ελληνικού κοινού, όντας μικρό σε ηλικία (και όχι μόνο), δε γνωρίζει το παραμικρό για το παιχνίδι, πέρα από το move, click, kill.

 

5)Θέλεις να σου ονομάσω 15 παιχνίδια πάνω και κάτω από το δικό μου topic τα οποία χρονολογούνται παλαιότερα από το CS:GO?

 

6)Γιατι γιατι γιατι γιατι ρωτας τον λογο ενος topic μέσα σε μια εποικοδομητική συζήτηση και μας χαλάς το περιβάλλον με ένα reply που δε προσφέρει τίποτα απολύτως? ΑΥΤΗ η ερώτηση έχει νόημα, όχι η δική σου ;)

 

Περνάμε στο παιχνίδι ξανά λοιπόν.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...