Haris San Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Παιδιά συγνώμη που σας διακόπτω από την συζήτηση σας, αλλά τελικά σε αυτό που ρώτησα εξαρχής δεν πήρα ακόμη απάντηση.... και θέτω πάλι την εξής ερώτηση: Τι πρέπει να γράψω για να έχω μεγαλο fps & λίγο ms; Επίσης όταν ξεκινήσω πρέπει να γράψω κάτι στο launch game; Το λεω αυτό διότι είναι κάτι που είχα ακούσει. Επίσης ξαναλέω ότι έχω 3gb μνήμη ram επηρεάζει καθόλου το παιχνίδι; Δεν υπαρχει κατι για να γραψεις! Τα ms τα παιρνεις απο το ποσο καλη συνδεση ιντερνετ εχεις και τα fps απο το ποσο καλο υπολογιστη εχεις! ασε που σου εχω απαντησει ήδη σε 2 μηνυματα και σου ειπα να βαλεις χαμηλα τα γραφικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oberyn11 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Σαφώς και τα είδα φίλε μου, και το εκτιμώ! Απλά έχω συνηθίσει το Counter Strike 1.6 να αλλάζω εντολές μέσω της console, ενώ στο CS:GO δεν γνωρίζω τι πρέπει να γράψω, για να αλλάζω τις ρυθμίσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Στεφανος123 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2015 Σαφώς και τα είδα φίλε μου, και το εκτιμώ! Απλά έχω συνηθίσει το Counter Strike 1.6 να αλλάζω εντολές μέσω της console, ενώ στο CS:GO δεν γνωρίζω τι πρέπει να γράψω, για να αλλάζω τις ρυθμίσεις. Μεσω του console δεν μπορεις να φτιαξεις κατι για τα ms και τα fps. Tα ms μπορεις να τα φτιαξεις λιγο αν πεις στον παροχο ιντερνετ που εχεις να σου κανει fastpath την γραμμη.. (αλλα χανεις λιγο bandwidth) Για τα fps σου ειπα κανε αυτο που κανουν πολλοι, παιξε σε χαμηλοτερη αναλυση και ολα σε low εκτος απο τα shadows (γιατι εχει σημασια στο gameplay), το multicore rendering που θελει να ειναι ON. απο anti alliasing μπορεις να βαλεις 2χMSAA και billinear filter και fxaa off. Αν δεν βγαζει καλα fps κλεισε το msaa και βαλε fxaa on. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oberyn11 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 @Haris San και οι υπόλοιποι που μου έδωσαν τα φώτα τους.... από πρώτη ματιά το παιχνίδι είναι πολύ ποιο εθιστικο σίγουρα από το Counter Strike 1.6, διότι έχει πολλά πράγματα που σε ωθούν να παίζεις παραπάνω. Έπαιξα συνολικά 5 ώρες παιχνιδιού, όπου βέβαια δυσκολεύτηκα στο θέμα του πως βαράει το κάθε όπλο, αλλά σίγουρα είναι συνήθεια. Περισσότερες ώρες έπαιζα με botακια, και λίγο deathmatch. Τα περισσότερα επιτεύγματα τα έκανα με τα botακια, και σίγουρα θέλει ακόμη πολλές ώρες παιχνιδιού. Όλα τα γραφικά τα έβαλα στο low, όπου άφησα τελικά on το multicore rendering. Παιδιά τι να κάνω για να ανέβω τώρα level, πρέπει να συνεχίζω με botακια η deathmatch; Επίσης κάτι αλλο... ban τρώω εάν βγω όταν παίζω deathmatch; Και στο Competitive εάν σε περίπτωση που μου κλείσει το Ίντερνετ η μου κλείσει η κολλήσει ο υπολογιστής, πόσες ώρες/μέρες τρώω ban; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mikeasdf Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 @Haris San και οι υπόλοιποι που μου έδωσαν τα φώτα τους.... από πρώτη ματιά το παιχνίδι είναι πολύ ποιο εθιστικο σίγουρα από το Counter Strike 1.6, διότι έχει πολλά πράγματα που σε ωθούν να παίζεις παραπάνω. Έπαιξα συνολικά 5 ώρες παιχνιδιού, όπου βέβαια δυσκολεύτηκα στο θέμα του πως βαράει το κάθε όπλο, αλλά σίγουρα είναι συνήθεια. Περισσότερες ώρες έπαιζα με botακια, και λίγο deathmatch. Τα περισσότερα επιτεύγματα τα έκανα με τα botακια, και σίγουρα θέλει ακόμη πολλές ώρες παιχνιδιού. Όλα τα γραφικά τα έβαλα στο low, όπου άφησα τελικά on το multicore rendering. Παιδιά τι να κάνω για να ανέβω τώρα level, πρέπει να συνεχίζω με botακια η deathmatch; Επίσης κάτι αλλο... ban τρώω εάν βγω όταν παίζω deathmatch; Και στο Competitive εάν σε περίπτωση που μου κλείσει το Ίντερνετ η μου κλείσει η κολλήσει ο υπολογιστής, πόσες ώρες/μέρες τρώω ban; Μονο απο competitive τρως ban. Στο deathmatch/casual μπορεις να κανεις leave οποτε θελεις. Οταν κανεις abandon στο competitive τρως ban 20 λεπτα, την επομενη φορα 1 ωρα, 1 μερα, 2 μερες, 7 μερες κτλ Αλλα οταν κανεις 1 εβδομαδα να παρεις ban "πεφτεις" κατηγορια και δεν παιρνεις την αμεσως μεγαλυτερη ποινη. πχ αν εχεις παρει τωρα 2 μερες ban και κανεις κανα 1 βδομαδα να παρεις αλλο ban τοτε το επομενο ban θα ειναι ξανα 2 μερες και οχι 1 εβδομαδα που θα επαιρνες κανονικα, ετσι αν γενικα δεν κανεις leaves τοτε θα κανει reset στο 0 και θα παρεις παλι 20 λεπτα...ΑΛΛΑ τα leaves ειναι χειροτερα απο την ηττα! Επισης μπορεις να παρεις cooldown επειδη εκανες πολυ damage σε teammates γιατι στο competitive εχει friendly fire (ενω dm/casual οχι). Τωρα για να γινεις καλυτερος, αυτο το link που σου ειχε δωσει ενας πιο πισω ειναι καλο.Εχει και βιντεο του adren που αυτος λεει σωστα πραγματα. Γενικα θες: crosshair placement weapon control, να μαθεις τα spray patterns (youtube it), να μαθεις να κανεις strafe+burst/taps να βρεις το sensitivity που πρεπει να παιζεις και να επενδυσεις πανω σε deathmatch Γενικα τωρα στην αρχη νομιζω οτι απλα πρεπει να μπεις μεσα σε deathmatch, να παιρνεις ak/m4 και απλα να παιζεις. παιξε και κανα casual σιγα σιγα αλλα γενικα γινεται οτι ναναι στο casual. Επισης στο casual ξεκινας παντα με armor+helmet ενω competitive πρεπει να τα αγοραζεις σε καθε γυρο εκτος αν κανετε eco.. Εγω οταν αρχισα να παιζω, επαιζα deathmatch+casual και εβλεπα και διαφορα βιντεακια για το πως να γινεις καλυτερος...Μετα μπηκα competitive με κατι παιδια. Αργοτερα ξεκινησα να βλεπω stream (οταν βλεπεις αλλους να παιζουν σε βοηθαει χωρις να το καταλαβαινεις), βρηκα το sensitivity που πρεπει να παιζω, πηρα μεγαλο mousepad και αρχισα να κανω practice σε διαφορα maps οπως ειναι η headshot απο το 1.6 .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g8anos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Καλα οχι να ειναι ολα τα οπλα 100% accurate, δεν το διευκρινησα και εγω... Μιλαω για τα riffles και πιο συγκεκριμενα μονο για το AK και το m4. Και αν οχι 100% accurate τοτε ανα ειναι ξερω γω 90-95%, και οχι 36% που εχει σε αποσταση pit-ramp σε dust2. Eκει πραγματικα παιζεις lottery και δεν δοκιμαζεσαι στο αν ξερεις να σημαδευεις! Αυτο ειναι skill based αλλωστε! Μα κ αυτή η συμπεριφορά που εχει τώρα skill based είναι. Οταν έχεις AK ή M4 και πας να peakαρεις εναν awpερ στο πιτ στα ίσα δεν έχεις skill κατα την γνώμη μου.. μην ξεχνας οτι εινα tactil shooter, αρα ενας skilled player πρέπει να κρυφτεί πίσω απο τα κουτιά, γνωρίζοντας οτι το AK/m4 σε αυτή την απόσταση παίζει να αστοχήσει. Πρέπει να οπισθοχωρίσει κ να περιμένει να τον χτυπήσει απο κοντά. Δεν το βλέπω σαν κάτι αρνητικό, αλλα οπως ειπα κ πριν, γούστα είναι αυτά. Θα έβλεπες πάντως πολύ συχνά το φαινόμενο στα μεγάλα ρανκς, ο awper μεσα στο pit να τρώει single headshot απευθείας απο το A site και να ψοφάει επι τοπου ... Ουτε αυτο θα μ αρεσε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Μα κ αυτή η συμπεριφορά που εχει τώρα skill based είναι. Οταν έχεις AK ή M4 και πας να peakαρεις εναν awpερ στο πιτ στα ίσα δεν έχεις skill κατα την γνώμη μου.. μην ξεχνας οτι εινα tactil shooter, αρα ενας skilled player πρέπει να κρυφτεί πίσω απο τα κουτιά, γνωρίζοντας οτι το AK/m4 σε αυτή την απόσταση παίζει να αστοχήσει. Πρέπει να οπισθοχωρίσει κ να περιμένει να τον χτυπήσει απο κοντά. Δεν το βλέπω σαν κάτι αρνητικό, αλλα οπως ειπα κ πριν, γούστα είναι αυτά. Θα έβλεπες πάντως πολύ συχνά το φαινόμενο στα μεγάλα ρανκς, ο awper μεσα στο pit να τρώει single headshot απευθείας απο το A site και να ψοφάει επι τοπου ... Ουτε αυτο θα μ αρεσε Οταν σε ενα παιχνιδι το αν θα χτυπησεις καποιον ενω σημαδευεις σωστα εξαρταται απο εναν randomizer αυτο παυει να ειναι skill based. Απο κει και περα γινεται RNG game. Δεν εχει να κανει με τις προτιμησεις του καθενος. Το αν πρεπει να κανεις peek τον αλλον στο long ενω εχει awp κ συ ak αυτο ειναι αλλο θεμα. Τα facts ειναι facts, οι προτιμησεις προτιμησεις. To οτι πρεπει να βγει ο randomizer απο το ak/m4 ειναι fact, ενω αυτο που λες οτι πρεπει να κρυφτει πισω απο κουτια ειναι προτιμηση. Αλλιως το ξαναλεω, ας βαλουμε και flip a coin πριν καθε duel... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g8anos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Οταν σε ενα παιχνιδι το αν θα χτυπησεις καποιον ενω σημαδευεις σωστα εξαρταται απο εναν randomizer αυτο παυει να ειναι skill based. Απο κει και περα γινεται RNG game. Δεν εχει να κανει με τις προτιμησεις του καθενος. Το αν πρεπει να κανεις peek τον αλλον στο long ενω εχει awp κ συ ak αυτο ειναι αλλο θεμα. Τα facts ειναι facts, οι προτιμησεις προτιμησεις. To οτι πρεπει να βγει ο randomizer απο το ak/m4 ειναι fact, ενω αυτο που λες οτι πρεπει να κρυφτει πισω απο κουτια ειναι προτιμηση. Αλλιως το ξαναλεω, ας βαλουμε και flip a coin πριν καθε duel... Το κατάλαβα αυτό που θες να πείς, απλώς δεν συμφωνώ. Οι απόψεις διίστανται. Απο wikipedia , το αληθινό Μ4 εχει Effective firing range 500 m Δηλαδή στην πραγματικότητα, με αληθινά πυρά, αν ο εχθρός είναι πάνω απο 500m, όσο καλός σκοπευτής κ αν είσαι, κ ακίνητος με σταθερό χέρι, πάλι θα υπάρχει η πιθανότητα random να αστοχήσεις. Το skill σε αυτή την περίπτωση είναι να πλησιάσεις τακτικά ή να αφήσεις να σε πλησιάσουν σε μικρότερη απόσταση ώστε να μπορέσεις να χτυπήσεις με ακρίβεια. Τεσπα, προσωπική προτίμηση, εμένα μου φαίνεται καλό feature στο cs:go Μην ξεχνάς οτι δεν ειναι arcade call of duty, είναι tactical shooter. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Insignificant Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 To positioning του awper στο pit του δίνει ήδη μεγάλο πλεονέκτημα. Άντε να πετύχεις μόνο το κεφαλάκι του με το movement που χει το csgo και το peekers advantage. Το visibility επίσης = το πιτ σκοτείνο κ ο ct δεν τον βλέπει τόσο καθαρά, ενώ ο ct στο a site έχει άσπρο τοίχο και πίσω του και κάνει μπαμ που βρίσκεται. Όπως είπε ο Haris έρχονται άλλοι παράγοντες στην μέση πρώτα, αλλά και πάλι δείχνει ότι έπρεπε να ναι πιο εύστοχα τα όπλα για να μην είναι στην τύχη η περίπτωση που θα πολεμήσεις. Τώρα δεν νιώθεις και τίποτα αν πετύχεις τέτοια βολή, φτηνό τελείως Τώρα για τα όπλα, δε χρειάζεται να είναι και laser, αλλά μόνο το ότι το usp είναι πιο εύστοχο από το ak τα λέει όλα. Το παιχνίδι έχει γίνει ένα τσίρκο με χοροπηδηχτούληδες speedy gonzales που κάνουν spray n pray ασταμάτητα γιατί φυσικά καταστρέψαν και το σωστό tapping/bursting από τα παλιότερα παιχνίδια. Και νομίζω επίτηδες τα κάνουν για να χαρεί και ο απλός κοσμάκης, όπως χαίρονται όταν πετυχαίνουν headshot στον αέρα (χωρίς να χουν scout, αλλά άλλη χαζομάρα και αυτή). Επίσης έχει και το άπειρο interp που το κάνει ακόμα πιο χαζό αφού δεν μπορείς να κρατήσεις γωνία σαν άνθρωπος. Κάθεσαι και παίζεις peekaboo όλη την ώρα μέσα εξω Οπότε ναι είναι το νέο cod της εποχής μας, αλλά αντί να βγαίνει νέο κάθε χρόνο, βγαίνουν νέα cases. Που στην valve βγαίνει ακόμα πιο φτηνά, αφού έχει μόνο 5 devs στο παιχνίδι και κάνουν λίγα updates έτσι για να δείχνουν ότι υπάρχουν και τα skins και maps τα κάνει το community Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Το κατάλαβα αυτό που θες να πείς, απλώς δεν συμφωνώ. Οι απόψεις διίστανται. Απο wikipedia , το αληθινό Μ4 εχει Effective firing range 500 mΔηλαδή στην πραγματικότητα, με αληθινά πυρά, αν ο εχθρός είναι πάνω απο 500m, όσο καλός σκοπευτής κ αν είσαι, κ ακίνητος με σταθερό χέρι, πάλι θα υπάρχει η πιθανότητα random να αστοχήσεις. Το skill σε αυτή την περίπτωση είναι να πλησιάσεις τακτικά ή να αφήσεις να σε πλησιάσουν σε μικρότερη απόσταση ώστε να μπορέσεις να χτυπήσεις με ακρίβεια. Τεσπα, προσωπική προτίμηση, εμένα μου φαίνεται καλό feature στο cs:go Μην ξεχνάς οτι δεν ειναι arcade call of duty, είναι tactical shooter. Ποιο wikipedia ρε man?? Το counter ειναι παιχνιδι οχι simulator! Αν ηταν ετσι ας βγαλουμε και τα boost και τα bhop. Flashbang εχεις δει ποτε στην ζωη σου?? Σαν το decoy ειναι στην πραγματικοτητα, δεν σου θολωνει το ορατοτητα... Γιατι μπερδευεσαι? Το counter δεν ειναι battlefield. Επισης στην πραγματικοτητα οταν περπατας και πυροβολας οι σφαιρες πανε εκει που σημαδευεις!(ενω στο cs οχι) Γιατι μπερδευεσαι?? To positioning του awper στο pit του δίνει ήδη μεγάλο πλεονέκτημα. Άντε να πετύχεις μόνο το κεφαλάκι του με το movement που χει το csgo και το peekers advantage. Το visibility επίσης = το πιτ σκοτείνο κ ο ct δεν τον βλέπει τόσο καθαρά, ενώ ο ct στο a site έχει άσπρο τοίχο και πίσω του και κάνει μπαμ που βρίσκεται. Όπως είπε ο Haris έρχονται άλλοι παράγοντες στην μέση πρώτα, αλλά και πάλι δείχνει ότι έπρεπε να ναι πιο εύστοχα τα όπλα για να μην είναι στην τύχη η περίπτωση που θα πολεμήσεις. Τώρα δεν νιώθεις και τίποτα αν πετύχεις τέτοια βολή, φτηνό τελείως Τώρα για τα όπλα, δε χρειάζεται να είναι και laser, αλλά μόνο το ότι το usp είναι πιο εύστοχο από το ak τα λέει όλα. Το παιχνίδι έχει γίνει ένα τσίρκο με χοροπηδηχτούληδες speedy gonzales που κάνουν spray n pray ασταμάτητα γιατί φυσικά καταστρέψαν και το σωστό tapping/bursting από τα παλιότερα παιχνίδια. Και νομίζω επίτηδες τα κάνουν για να χαρεί και ο απλός κοσμάκης, όπως χαίρονται όταν πετυχαίνουν headshot στον αέρα (χωρίς να χουν scout, αλλά άλλη χαζομάρα και αυτή). Επίσης έχει και το άπειρο interp που το κάνει ακόμα πιο χαζό αφού δεν μπορείς να κρατήσεις γωνία σαν άνθρωπος. Κάθεσαι και παίζεις peekaboo όλη την ώρα μέσα εξω Οπότε ναι είναι το νέο cod της εποχής μας, αλλά αντί να βγαίνει νέο κάθε χρόνο, βγαίνουν νέα cases. Που στην valve βγαίνει ακόμα πιο φτηνά, αφού έχει μόνο 5 devs στο παιχνίδι και κάνουν λίγα updates έτσι για να δείχνουν ότι υπάρχουν και τα skins και maps τα κάνει το community γμσ τα, το μονο που διαφοροποιει αυτη την στιγμη το cs απο τα cod ειναι οτι δεν μπορεις να κανεις run n' gun με τα riffles. (εκτος των obvious διαφορων στο gameplay..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g8anos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Ποιο wikipedia ρε man?? Το counter ειναι παιχνιδι οχι simulator! Αν ηταν ετσι ας βγαλουμε και τα boost και τα bhop. Flashbang εχεις δει ποτε στην ζωη σου?? Σαν το decoy ειναι στην πραγματικοτητα, δεν σου θολωνει το ορατοτητα... Γιατι μπερδευεσαι? Το counter δεν ειναι battlefield. Επισης στην πραγματικοτητα οταν περπατας και πυροβολας οι σφαιρες πανε εκει που σημαδευεις! Γιατι μπερδευεσαι?? calm down and play cs:go Ρε man, δεν είπα να κάνουμε το cs:go simulator, είπα απλά οτι το συγκεκριμένο feature μου αρέσει. Δεν είμαι μπερδεμένος. Το βλέπω, το ξέρω, και το γουστάρω. Αυτο λέω ξεκάθαρα. Μου αρέσει όταν είμαι κρυμμένος με awp στο pit, οτι ο άλλος με rifle δεν θα με πετύχει τόσο άνετα. Και κεφάλι να με σημαδεύει, και τέλειο skill να έχει, πάλι μπορεί να αστοχήσει απο αυτή την απόσταση. Αν ήθελα να παίξω simulation θα έπαιζα arma. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 calm down and play cs:go Ρε man, δεν είπα να κάνουμε το cs:go simulator, είπα απλά οτι το συγκεκριμένο feature μου αρέσει. Δεν είμαι μπερδεμένος. Το βλέπω, το ξέρω, και το γουστάρω. Αυτο λέω ξεκάθαρα. Μου αρέσει όταν είμαι κρυμμένος με awp στο pit, οτι ο άλλος με rifle δεν θα με πετύχει τόσο άνετα. Και κεφάλι να με σημαδεύει, και τέλειο skill να έχει, πάλι μπορεί να αστοχήσει απο αυτή την απόσταση. Αν ήθελα να παίξω simulation θα έπαιζα arma. Δεν νευριασα Απλα μου φαινεται περιεργο που καποιος μπορει να υποστηριζει το randomizer! τεσπα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SoFGR Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2015 Επισης στην πραγματικοτητα οταν περπατας και πυροβολας οι σφαιρες πανε εκει που σημαδευεις!(ενω στο cs οχι) Γιατι μπερδευεσαι?? πας για φανταρος ειπαμε ? εχεις να φας καλα xD το CS ειναι μειξη arcade με ρεαλισμο, αμα δεν σαρεσει το τωρινο μειγμα τοτε πηγαινε στην 1.5 που δεν επαιξες ποτε (1.3 βασικα που δεν ειχε κανενα περιορισμο στα πηδηματα ) στην τελικη εχουν κανει ενα σωρο αλλαγες στο balance μετα απο τονους feedback, προσωπικα το βρισκω πολυ εκνευριστικο οταν μετα απο τοσο καιρο δεν καταληγουν καπου, το deagle για παραδειγμα περασε απο καμποσα patch, τα αυτοματα πιστολια το ιδιο. κατι τετοια εκανε η dice με το BF3 και ειχα ξενερωσει την ζωη μου, το game εχει τοσο μεγαλο playerbase που δεν χρειαζεται να αρεσει σε αυτους που κραζουν (αλλα συνεχιζουν να παιζουν ταυτοχρονα λολ), ας διορθωθουν πρωτα τα τεχνικης φυσεως προβληματα και βλεπουμε για το rebalance. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα