Προς το περιεχόμενο

Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]


snapshot-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ειναι το θεμα τι βλεπει το ματι αλλα τι  προβαλλει η οθονη.59-60hz οθονη προβαλλει 60 fps.Οι pro που εχουν και το budget  εχουν 122 ή 144 hz οθονες και παιζουν με 120 fps οταν δεν streamαρουν.Ειτε 60 σταθερα εχεις ειτε 500 σταθερα το ιδιο θα βλεπεις.

Καμια σχεση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το vsync στο counter ειναι οτι χειροτερο εχει υπαρξει στον πλανητη γη. Βαζει 3sec input lag. Τωρα για τα fps και τα hz στο monitor μην καθομαστε να γραφουμε ιστοριες με αγριους, ειναι πολυ απλο το πραγμα. Θελεις να εχεις οσα περισσοτερα fps γινεται ασχετα με τα hz στο Monitor γιατι ετσι ειναι πιο smooth και responsive το παιχνιδι ασχετα απο το αν το ματι σου εσενα βλεπει τα frames. Simple as that. Παμε παρακατω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το θέμα με τα φπς φένεται πεντακάθαρα κατά τη διάρκεια του spray και του recoil... Καθώς κ την επαναφορά αυτών... Μπορεί με ένα στατικό κροσαιρ να μη φαίνονται αυτα, αλλά με το δυναμικο μπορείς να τα παρατηρήσεις... Κ αυτο το 0,1 sec διαφορά στην επαναφορά είναι life or death στα ρανκς που παίζω, πόσο μάλλον ESEA που επίσης παίζω ( με σκίζουν) κ το επίπεδο ξεφεύγει... Το screen latency και refresh rate, εννοείται πως είναι σημαντικά για competitive gameplay... Και φυσικα δεν ειναι το legendary eagle ή και μαστερ competitive επειδή το pool των παικτων είναι τόσο random που υπάρχουν λεμ με σκιλλς dmg ή κατώτερα... Η συζήτηση ειναι μεγάλη...

 

Μη μιλήσω για το δικό μου inconsistency που είναι τραγικό κ έχω τεράστιες αποκλίσεις απόδοσης μέρα με μέρα και παιχνίδι με παιχνίδι...

 

Τέλος, το csgo είναι ΠΟΛΥ random παιχνίδι και αρκετά luck based αφού ακόμα και διορθωμένα τα hitboxes εξακολουθούν πολλές φορές να είναι χάλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τέλος, το csgo είναι ΠΟΛΥ random παιχνίδι και αρκετά luck based αφού ακόμα και διορθωμένα τα hitboxes εξακολουθούν πολλές φορές να είναι χάλια.

 

Δεν φταινε τα hitboxes αλλα το accuracy των οπλων... Ειχα κανει post πριν 2 σελιδες που το εξηγουσα αυτο αν θες να το δεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φταινε τα hitboxes αλλα το accuracy των οπλων... Ειχα κανει post πριν 2 σελιδες που το εξηγουσα αυτο αν θες να το δεις..

 

To accuracy των όπλων είναι ρεαλιστικό ... είχα δει το βιντεακι, αλλα πιστευω οτι ετσι θα επρεπε να ειναι .. οπως κ να το κανεις, σε μεγάλες αποστάσεις δεν γίνεται να χτυπάς στο ίδιο χιλιοστο 2 φορες , οσο σταθερα κ αν εχεις το οπλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φταινε τα hitboxes αλλα το accuracy των οπλων... Ειχα κανει post πριν 2 σελιδες που το εξηγουσα αυτο αν θες να το δεις..

 

http://www.insomnia.gr/topic/514407-counter-strike-global-offensive/?p=54412351

 

To accuracy των όπλων είναι ρεαλιστικό ... είχα δει το βιντεακι, αλλα πιστευω οτι ετσι θα επρεπε να ειναι .. οπως κ να το κανεις, σε μεγάλες αποστάσεις δεν γίνεται να χτυπάς στο ίδιο χιλιοστο 2 φορες , οσο σταθερα κ αν εχεις το οπλο 

 

Αυτο ειναι και το προβλημα, οτι ειναι ρεαλιστικο.To θεμα ειναι οτι ειναι παιχνιδι και τιποτα στο cs δεν ειναι ρεαλιστικο. Οπως επισης αυτο εισαγει ενα RNG factor που μερικες φορες φτανει και το hearthstone. Ενα skill based shooter δεν γινεται να εξαρταται απο την τυχη! πχ Ειναι ο scream και ενω σημαδευει κεφαλι και θα πρεπε να κανει 4Kill και να κερδισει το round, επειδη ο τελευταιος εχθρος είναι στο long (σε μεγαλη αποσταση) το game επιλεγει η σφαιρα να μην παει στο κεφαλι και χανει το round ενω δεν εκανε τιποτα λαθος! Το cs δεν ειναι simulator, ειναι skill based shooter.

To μονο οπλο που θα πρεπε να το εχει αυτο (η σφαιρα να μην πηγαινει ακριβως στο κεντρο απο το crosshair αλλα σε ενα vicinity) ειναι το scout/awp/autos για να μην κανουν noscopes. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνω αλλα ειναι θεμα γουστου. 

 

Στα stats για τα guns σου λεει accurate range, και σου δινει την αποσταση που μπορεις να χτυπησεις ακριβως οπου σημαδεύεις. 

Δεν γίνεται ενα πιστολάκι να έχει ακριβως το ιδιο accuracy με ενα AK σε μεγάλη απόσταση. Ειπαμε οτι δεν ειναι simulation το csgo αλλα μην γινει και τελείως arcade!

 

Οταν εισαι eco πχ είσαι αναγκασμένος να πλησιάσεις τον εχθρό οσο μπορεις αν θες να πετυχεις κανενα κεφάλι, και μου φαινεται σωστο αυτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνω αλλα ειναι θεμα γουστου. 

 

Στα stats για τα guns σου λεει accurate range, και σου δινει την αποσταση που μπορεις να χτυπησεις ακριβως οπου σημαδεύεις. 

Δεν γίνεται ενα πιστολάκι να έχει ακριβως το ιδιο accuracy με ενα AK σε μεγάλη απόσταση. Ειπαμε οτι δεν ειναι simulation το csgo αλλα μην γινει και τελείως arcade!

 

Οταν εισαι eco πχ είσαι αναγκασμένος να πλησιάσεις τον εχθρό οσο μπορεις αν θες να πετυχεις κανενα κεφάλι, και μου φαινεται σωστο αυτο. 

 

Καλα οχι να ειναι ολα τα οπλα 100% accurate, δεν το διευκρινησα και εγω... Μιλαω για τα riffles και πιο συγκεκριμενα μονο για το AK και το m4. Και αν οχι 100% accurate τοτε ανα ειναι ξερω γω 90-95%, και οχι 36% που εχει σε αποσταση pit-ramp σε dust2. Eκει πραγματικα παιζεις lottery και δεν δοκιμαζεσαι στο αν ξερεις να σημαδευεις! Αυτο ειναι skill based αλλωστε! Δηλαδη να νικαει οποιος ειναι ο πιο τυχερος? Αν ειναι ας βαλουμε και flip a coin πριν απο καθε duel και οποιος κερδισει πυροβολαει πρωτος..

 

Τα αλλα τα οπλα προφανως δεν θα πρεπει να ειναι 100% accurate, τοτε δεν θα χει νοημα να αγορασεις το Ak ή το m4, και αγοραζεις ενα πιο φτηνο αλλα ακομα accurate...!! Tο ak/m4 που ειναι τα 2 βασικα οπλα των T/CT θα πρεπει να ειναι full accurate. Οταν λεω accurate εννοω η σφαιρα να πηγαινει εκει που σημαδευεις, και δεν εχει να κανει καμια σχεση με το recoil. Τα spray patterns και το spray management παλι θα πρεπει να το κανεις! Επισης οταν λεω full accurate εννοω οταν δεν κουνιεσαι!!!

 

Συμπληρωματικο στο παραπανω:

 

Τα pistols θα πρεπει να γινουν inaccurate οταν κουνιεσαι και οχι να χεις ADADAD spam απ'ολα τα Noobia ενω εσυ προσπαθεις να κανεις strafes.

 

Μειωση του accuracy ολων των smg's και tec9 για αποφυγη run n' gun.

 

Επισης το p250,5-7 και tec9 ριχνουν απο κοντινη αποσταση 1 hit HS kill και το m4 οχι, how that makes any sense?! Οποτε επειδη απο παντα το m4 δεν εριχνε 1 hit kill και αυτο δεν πρεπει να αλλαξει, θα πρεπει να βγαλουν το 1 hit kill απο ΟΛΑ τα pistols (οταν ο αντιπαλος φοραει helmet) εκτος του deagle!

 

Αν επισης μειωσουν και λιγο την ταχυτητα που κινουνται οι players μεσα στο παιχνιδι και δεν πετανε απο τις γωνιες σαν αετοι, τοτε θα χουμε ενα τελειο παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οχι να ειναι ολα τα οπλα 100% accurate, δεν το διευκρινησα και εγω... Μιλαω για τα riffles και πιο συγκεκριμενα μονο για το AK και το m4. Και αν οχι 100% accurate τοτε ανα ειναι ξερω γω 90-95%, και οχι 36% που εχει σε αποσταση pit-ramp σε dust2. Eκει πραγματικα παιζεις lottery και δεν δοκιμαζεσαι στο αν ξερεις να σημαδευεις! Αυτο ειναι skill based αλλωστε! Δηλαδη να νικαει οποιος ειναι ο πιο τυχερος? Αν ειναι ας βαλουμε και flip a coin πριν απο καθε duel και οποιος κερδισει πυροβολαει πρωτος..

 

Τα αλλα τα οπλα προφανως δεν θα πρεπει να ειναι 100% accurate, τοτε δεν θα χει νοημα να αγορασεις το Ak ή το m4, και αγοραζεις ενα πιο φτηνο αλλα ακομα accurate...!! Tο ak/m4 που ειναι τα 2 βασικα οπλα των T/CT θα πρεπει να ειναι full accurate. Οταν λεω accurate εννοω η σφαιρα να πηγαινει εκει που σημαδευεις, και δεν εχει να κανει καμια σχεση με το recoil. Τα spray patterns και το spray management παλι θα πρεπει να το κανεις! Επισης οταν λεω full accurate εννοω οταν δεν κουνιεσαι!!!

 

Συμπληρωματικο στο παραπανω:

 

Τα pistols θα πρεπει να γινουν inaccurate οταν κουνιεσαι και οχι να χεις ADADAD spam απ'ολα τα Noobia ενω εσυ προσπαθεις να κανεις strafes.

 

Μειωση του accuracy ολων των smg's και tec9 για αποφυγη run n' gun.

 

Επισης το p250,5-7 και tec9 ριχνουν απο κοντινη αποσταση 1 hit HS kill και το m4 οχι, how that makes any sense?! Οποτε επειδη απο παντα το m4 δεν εριχνε 1 hit kill και αυτο δεν πρεπει να αλλαξει, θα πρεπει να βγαλουν το 1 hit kill απο ΟΛΑ τα pistols (οταν ο αντιπαλος φοραει helmet) εκτος του deagle!

 

Αν επισης μειωσουν και λιγο την ταχυτητα που κινουνται οι players μεσα στο παιχνιδι και δεν πετανε απο τις γωνιες σαν αετοι, τοτε θα χουμε ενα τελειο παιχνιδι.

Συμφωνω στα περισσοτερα αλλα με το tagging και το spray αν γινει αυτο δινεις advantage σε καποιον να διορθωσει ενα κακο spray transfer πχ. Η ταχυτητα ειναι οκ imo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω στα περισσοτερα αλλα με το tagging και το spray αν γινει αυτο δινεις advantage σε καποιον να διορθωσει ενα κακο spray transfer πχ. Η ταχυτητα ειναι οκ imo.

 

Το speed ειναι τεραστιο προβλημα στο csgo. Ενω κρατας ενα angle ο αλλος πεταγεται απο την γωνια λες και κανει skate ξερω γω και δεν προλαβαινεις καν να τον δεις. Επισης το movement speed σε συνδυασμο με το peeker's advantage ειναι game breaking. Δεν φτανει που σε βλεπει πρωτος, πρεπει να κινειται και γρηγορα κιολας για να μπορει να κανει οτι θελει... Επισης τα Models ειναι πιο μικρα απ'οτι στο 1.6, και αυτοι εχουν βαλει peeker's advantage + higher movement speed + smaller models. Αναλογισου λιγο αυτον τον συνδυασμο και αναθεωρησε..

 

Αυτο ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα του csgo.

 

Εχει βγαλει και ενα βιντεο ο jackfrags οποιος γενικα δεν βγαζει πολλα βιντεο απο csgo, αλλα στο 1.6 ηταν pro player. Οχι σαν το gtr αλλα ηταν 2nd tier pro απο UK. Ολα αυτα που λεει ειναι σωστα και ολα εχουν συζητηθει εκτενως στο reddit απο αρκετους χρηστες..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

prefire και κομπλε, :P οταν κανεις hold angle ναι πεταγονται σαν slide αλλα αν το δουμε γενικα νομιζω οτι η ταχυτητα ειναι καλη, δεν ξερω πως θα ηταν με slower ειδικα στα spray θα τον προλαβαινες τον αλλο συνεχεια ακομα και ασχημο σχετικα να εκανες. Τουλαχιστον ετσι μου φαινεται εμενα στο επιπεδο που παιζω(LE) σε μεγαλυτερα και αν μιλαμε για min-max καταστασεις μπορει να βοηθουσε ενα slower movement speed. Εμενα απλα μου φαινεται οτι θα ευνοούσε τον χειροτερο aimer κατι τετοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά συγνώμη που σας διακόπτω από την συζήτηση σας, αλλά τελικά σε αυτό που ρώτησα εξαρχής δεν πήρα ακόμη απάντηση.... και θέτω πάλι την εξής ερώτηση: Τι πρέπει να γράψω για να έχω μεγαλο fps & λίγο ms; Επίσης όταν ξεκινήσω πρέπει να γράψω κάτι στο launch game; Το λεω αυτό διότι είναι κάτι που είχα ακούσει. Επίσης ξαναλέω ότι έχω 3gb μνήμη ram επηρεάζει καθόλου το παιχνίδι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fps_max "0" στο autoexec.cfg ειναι uncaped το frame rate απο κει και περα δεν ξερουμε πως θα τρεχει στο συστημα σου, 2gb ειναι τα minimum παντως, αν εχεις 3gb λογικα εχεις και αδυναμο μηχανημα οποτε δεν νομιζω να πιασεις πολλα frames tbh. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ φίλε μου, να 'σαι καλά. Κάνει ήδη download και περιμένω να κατέβει το παιχνίδι μέσω steam. Θα σας πω τις εντυπώσεις, και εάν έχω κάποια απορία θα την μοιραστώ μαζί σας. Ευχαριστώ και πάλι για τις λεπτομέρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...