paylidis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Ενώ το δωρεάν για τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ το καταλαβαίνεις; ειναι δημόσια οχήματα κοινής ωφελειας... Προσφέρουν κατι στην κοινωνία. Τα ταξι εκτός απο αιωρούμενα σωματίδια απο τις εξατμίσεις τους τι αλλο προσφέρουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 μποτιλιάρισμα. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Υπάρχουν και χειρότερα πάντως, ένας άλλος κάνει 100% έκπτωση στα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και στα ταξί, ενώ στους άνεργους δεν κάνει καμία έκπτωση! http://www.megakteo.gr/?section=1811&language=el_GR Αυτή η προσφορά έχει μία λογική, τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ όταν σε κουβαλάνε, θέλεις να έχουν φρένα και λάστιχα της προκοπής, ειδικά στις συνθήκες που τα οδηγούν. Στους ταρίφες υποθέτω πως η προσφορά δεν γίνεται για αυτούς, αλλά για την ασφάλεια των υπόλοιπων που βρισκόμαστε στον δρόμο τους. ;p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 ειναι δημόσια οχήματα κοινής ωφελειας... Προσφέρουν κατι στην κοινωνία. Τα ταξι εκτός απο αιωρούμενα σωματίδια απο τις εξατμίσεις τους τι αλλο προσφέρουν; Και τα ταξί προσφέρουν κάτι στην κοινωνία, αλλιώς δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Όσο για τα αιωρούμενα σωματίδια, τι σε κάνει να πιστεύεις πως ένα ταξί βγάζει ενώ ένα ασθενοφόρο ΕΚΑΒ δεν βγάζει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 "Έτσι τα Ι. ΚΤΕΟ ΗΝΙΟΧΟΣ με γνώσεις βαθιές στο αυτοκίνητο , με ρίζες καθαρά και έντονα ελληνικές , με σιγουριά και ποιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους Έλληνες, πρωταγωνιστούν στον κλάδο των Ι. ΚΤΕΟ στην Ελλάδα." wtf. Πως δεν έγραψε στις προσφορές του "αλλοδαποί 20% πάνω". Ενδιαφέρον έχει πόσες επιχειρήσεις πάνε να εκμεταλλευτούν την "ξαφνική"..εθνική υπερηφάνεια, με διάφορα χτυπητά. ΚΤΕΟ Ημίονος έπρεπε να λέγεται.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Και τα ταξί προσφέρουν κάτι στην κοινωνία, αλλιώς δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Όσο για τα αιωρούμενα σωματίδια, τι σε κάνει να πιστεύεις πως ένα ταξί βγάζει ενώ ένα ασθενοφόρο ΕΚΑΒ δεν βγάζει? Βασικα δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης Δεν έχεις πέσει πισω απο Ταξι σε μποτιλιάρισμα, ε; Ασε που τα Ταξι είναι τάξεις μεγέθους περισσότερα απο τα ασθενοφόρα κ είναι όλα πετρελαίοκινητα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Αυτή η προσφορά έχει μία λογική, τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ όταν σε κουβαλάνε, θέλεις να έχουν φρένα και λάστιχα της προκοπής, ειδικά στις συνθήκες που τα οδηγούν. Στους ταρίφες υποθέτω πως η προσφορά δεν γίνεται για αυτούς, αλλά για την ασφάλεια των υπόλοιπων που βρισκόμαστε στον δρόμο τους. ;p Μόνο που τα ΚΤΕΟ ούτε φρένα επισκευάζουν, ούτε λάστιχα αλλάζουν. Απλά ελέγχους κάνουν, και μάλιστα δεν κόβουν αυτοκίνητα σχεδόν ποτέ λόγω ελαστικών. Όσο για τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ μονίμως το 20-25% από αυτά είναι ακινητοποιημένα λόγω βλαβών, ποια η διαφορά όταν τα ελέγχει ένα ΙΚΤΕΟ δωρεάν σε σχέση με το να τα ελέγχει με αμοιβή? Έτσι όπως το βλέπω εγώ η μόνη διαφορά είναι ότι γλιτώνει λεφτά το κράτος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 marketing ειναι, κοιταχτε το καλο κτεο που μας ελενξε τσαμπα,ελατε κι εσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Βασικα δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης Δεν έχεις πέσει πισω απο Ταξι σε μποτιλιάρισμα, ε; Ασε που τα Ταξι είναι τάξεις μεγέθους περισσότερα απο τα ασθενοφόρα κ είναι όλα πετρελαίοκινητα.. Λόγο ύπαρξης συνεχίζουν να έχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι που χρησιμοποιούν ταξί τόσο θα τα βλέπεις στους δρόμους. Μόνο αν δεν τα χρησιμοποιούσε κανένας δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης, και τότε δεν θα έβλεπες να κινούνται στους δρόμους ούτε για δείγμα. Κάτι που εικάζω πως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Και ναι, τα ταξί είναι πολλά περισσότερα, στην Αττική πχ υπάρχουν 15.000 άδειες ταξί ενώ τα ασθενοφόρα μόλις 140(και τα 40 εξ αυτών μόνιμα ακινητοποιημένα). Σίγουρα οι ρύποι των ταξί συνολικά είναι περισσότεροι. Αν συγκρίνεις όμως ένα πετρελαιοκίνητο ασθενοφόρο ΕΚΑΒ με ένα πετρελαιοκίνητο ταξί, σίγουρα το ασθενοφόρο εκπέμπει περισσότερους ρύπους. Και γιατί έχει μεγαλύτερο κινητήρα, και γιατί έχει(κατά κανόνα) ελλιπή συντήρηση. Το θέμα μας είναι άλλο όμως, είναι οι προσφορές των ΙΚΤΕΟ, και συγκεκριμένα το πόσο γελοία είναι(κατά τη γνώμη μου έστω) η προσφορά για δωρεάν έλεγχο ασθενοφόρων ΕΚΑΒ. Που το μόνο αποτέλεσμα είναι να γλιτώνει λεφτά το κράτος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Μόνο που τα ΚΤΕΟ ούτε φρένα επισκευάζουν, ούτε λάστιχα αλλάζουν. Απλά ελέγχους κάνουν, και μάλιστα δεν κόβουν αυτοκίνητα σχεδόν ποτέ λόγω ελαστικών. Όσο για τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ μονίμως το 20-25% από αυτά είναι ακινητοποιημένα λόγω βλαβών, ποια η διαφορά όταν τα ελέγχει ένα ΙΚΤΕΟ δωρεάν σε σχέση με το να τα ελέγχει με αμοιβή? Έτσι όπως το βλέπω εγώ η μόνη διαφορά είναι ότι γλιτώνει λεφτά το κράτος... Θεωρητικά τα οχήματα περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ ώστε να είναι ασφαλή να κυκλοφορούν στους δρόμους. Γι'αυτό το λόγο είναι υποχρεωτικό και υπάρχουν και τα ανάλογα πρόστιμα. (με βάση αυτή την λογική συζητάμε). Ναι, στην πράξη είναι μία φούσκα, άλλος ένας εισπρακτικός μηχανισμός, που από την στιγμή που είναι (και) ιδιωτικός βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια, γι'αυτό βλέπουμε καθημερινά άπειρα ακατάλληλα αυτοκίνητα στους δρόμους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Θεωρητικά τα οχήματα περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ ώστε να είναι ασφαλή να κυκλοφορούν στους δρόμους. Γι'αυτό το λόγο είναι υποχρεωτικό και υπάρχουν και τα ανάλογα πρόστιμα. (με βάση αυτή την λογική συζητάμε). Σωστά αυτά που γράφεις, μόνο που λέγαμε για τις προσφορές κάποιων ΙΚΤΕΟ, και ειδικότερα αυτής για δωρεάν έλεγχο σε ασθενοφόρα ΕΚΑΒ. Που ούτως ή άλλως θα περνούσαν από έλεγχο ΚΤΕΟ. Ναι, στην πράξη είναι μία φούσκα, άλλος ένας εισπρακτικός μηχανισμός, που από την στιγμή που είναι (και) ιδιωτικός βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια, γι'αυτό βλέπουμε καθημερινά άπειρα ακατάλληλα αυτοκίνητα στους δρόμους. Στην πράξη συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Μόνο στα ΙΚΤΕΟ γίνονται ουσιαστικοί έλεγχοι, μόνο τα ΙΚΤΕΟ είναι εφοδιασμένα με σύγχρονα μηχανήματα, μόνο τα ΙΚΤΕΟ έχουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ώστε να λειτουργούν νόμιμα. Οι υπάλληλοι των ΙΚΤΕΟ κάνουν πιο σωστά τη δουλειά τους ακριβώς επειδή είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι και όχι δημόσιοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Joshua, χανόμαστε λίγο στην μετάφραση. Είπες πως τα ΚΤΕΟ δεν επισκευάζουν. Προφανώς, αλλά από την στιγμή που παρ'όλο που είναι υποχρεωτικό, πάρα πολλά αυτοκίνητα (και δημόσιας χρήσης) δεν περνούν ποτέ από έλεγχο (πολλά δεν έχουν κάν ασφάλεια), η δωρεάν προσφορά είναι ένα κίνητρο για να ελεγχθούν και να γίνουν πιο ασφαλή. Από εκεί και πέρα, διαφωνώ κάθετα, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν σε αντιμετωπίζουν σαν πελάτη, αλλά σαν πολίτη που οφείλει να κυκλοφορεί με ασφαλές όχημα. Γι'αυτό τον λόγο είναι πολύ πιο αυστηρά στους ελέγχους. Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ γίνονται όργια. Μια βόλτα στις καγκουροπεριοχές με τους κουβάδες 500 αλόγων θα σε πείσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Joshua, χανόμαστε λίγο στην μετάφραση. Είπες πως τα ΚΤΕΟ δεν επισκευάζουν. Προφανώς, αλλά από την στιγμή που παρ'όλο που είναι υποχρεωτικό, πάρα πολλά αυτοκίνητα (και δημόσιας χρήσης) δεν περνούν ποτέ από έλεγχο (πολλά δεν έχουν κάν ασφάλεια), η δωρεάν προσφορά είναι ένα κίνητρο για να ελεγχθούν και να γίνουν πιο ασφαλή. Από εκεί και πέρα, διαφωνώ κάθετα, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν (ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ) σε αντιμετωπίζουν σαν πελάτη, αλλά σαν πολίτη που οφείλει να κυκλοφορεί με ασφαλές όχημα. Γι'αυτό τον λόγο είναι πολύ πιο αυστηρά στους ελέγχους. Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ γίνονται όργια. Μια βόλτα στις καγκουροπεριοχές με τους κουβάδες 500 αλόγων θα σε πείσει. Αυτή (τα bold) είναι η θεωρία του πως θα έπρεπε να είναι. Δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι. Έχω περάσει αρκετές φορές ΚΤΕΟ και όλες ήταν σε δημόσιο (από άποψη). ΔΙαφωνώ με την εκχώρηση διαδικασιών ελέγχου σε ιδιώτες (αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση). Από την επαφή μου λοιπόν με τα δημόσια ΚΤΕΟ, να σου πω ότι η λαμογιά πάει σύννεφο. Αν πας στην ουρά και στηθείς θα δεις ουκ ολίγες περιτπώσεις καθημερινά όπου το όχημα "περνάει" μετά από συναλλαγή ($$$$). Σαραβαλάκια με δύο τύπους μέσα τελείως ετερόκλιτους όπου ο ένας (ο συνοδηγός πάντα) είναι πιο ψαγμένος, δείχνει πιο πονηρός και πήγαινει μέσα να "κανονίσει τα χαρτιά". Κι έτσι περνάνε αβέρτα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Έχω διαφορετική εντύπωση, γνωρίζω περιπτώσεις αυτοκινήτων που κόπηκαν στον έλεγχο για αρκετά (θεωρητικά) ασήμαντες λεπτομέρειες σε δημόσια ΚΤΕΟ. Ίσως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση, σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν σωστά την δουλειά τους, και κάποιοι που τα παίρνουν. Αλλά αυτό δεν είναι νέο, παντού υπάρχουν μαλάκες που τσεπώνουν, από σχολές οδηγών και ΣΔΟΕ μέχρι γιατρούς και δικαστικούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Joshua, χανόμαστε λίγο στην μετάφραση. Είπες πως τα ΚΤΕΟ δεν επισκευάζουν. Προφανώς, αλλά από την στιγμή που παρ'όλο που είναι υποχρεωτικό, πάρα πολλά αυτοκίνητα (και δημόσιας χρήσης) δεν περνούν ποτέ από έλεγχο (πολλά δεν έχουν κάν ασφάλεια), η δωρεάν προσφορά είναι ένα κίνητρο για να ελεγχθούν και να γίνουν πιο ασφαλή. Η διαφορά μας είναι ότι με τον έλεγχο δεν γίνονται πιο ασφαλή, απλά ενημερώνεται ο οδηγός για τις ελλείψεις. Αν ο οδηγός δεν έχει χρήματα ούτε καν για ασφάλεια, πως θα τις αποκαταστήσει? Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει ένας δωρεάν έλεγχος? Από εκεί και πέρα, διαφωνώ κάθετα, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν σε αντιμετωπίζουν σαν πελάτη, αλλά σαν πολίτη που οφείλει να κυκλοφορεί με ασφαλές όχημα. Γι'αυτό τον λόγο είναι πολύ πιο αυστηρά στους ελέγχους. Έτσι θα έπρεπε να γίνεται, στην πράξη όμως δεν ισχύει. Όταν δημιουργήθηκε ο θεσμός του ΚΤΕΟ στην Ελλάδα έγιναν κρατικά για να εξασφαλιστεί το ότι θα είναι αδιάβλητα, τώρα όμως ένας από τους λόγους που κλείνουν τα δημόσια ΚΤΕΟ είναι το ότι κυριαρχεί η διαφθορά σε αυτά. Ένας άλλος λόγος είναι το ότι τα κρατικά ΚΤΕΟ δεν διαθέτουν σύγχρονο εξοπλισμό όπως τα ιδιωτικά, και συνέπεια αυτού δεν μπορούν να πάρουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις(στην ουσία πρόκειται για ανικανότητα διενέργειας ουσιαστικών ελέγχων). Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ γίνονται όργια. Μια βόλτα στις καγκουροπεριοχές με τους κουβάδες 500 αλόγων θα σε πείσει. Εγώ το αντίθετο ακούω, στην περίπτωση σοβαρού προβλήματος ΟΛΟΙ προτείνουν να επισκεφτείς δημόσιο ΚΤΕΟ. Επίσης στα ιδιωτικά υπάρχει ανταγωνισμός, ένας λόγος παραπάνω που ΔΕΝ γίνονται "όργια" όπως τα λες είναι ότι φοβούνται τυχόν καταγγελίες από τους υπόλοιπους. Ψάξε στο ίντερνετ όσο θέλεις, "όργια" θα βρεις μόνο σχετικά με δημόσια ΚΤΕΟ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα