Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Cossutius, το υπουργείο Παιδείας μόνο του? Ξέρεις ποιοι πιέζουν για τις αποφάσεις του? Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Όχι η τρόικα ούτε τίποτα εξωγήινοι. 

 

Για τα εργατικά δικαιώματα. 

 

Θα παλέψω με τους Δ.Υ. όταν αυτοί θα απολύονται εφόσον δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Μόλις βγει αυτός ο νόμος, θα κατεβαίνω όπου γουστάρετε. 

 

 

Περιμένω τον καθηγητή να κάνει καλά τη δουλειά του. 

 

Εσύ όταν παραγγέλνεις να φας, ρωτάς το μάγειρα πως του φαίνεται το εργασιακό του περιβάλλον? Άμα η μακαρονάδα σου έρθει σκατά, θα ακούσεις τις δικαιολογίες που θα βρεί ο μάγειρας? 

 

Όλα τα μποϊκοτάρουν οι καθηγητές. Πως θα βγάλουνε το έξτρα παραδάκι φροντιστηριακοί και ιδιαίτεροι αν το προσφέρουν στο σχολείο?

 

 

Αυτό το ψέμα με τις απαιτήσεις της τρόικας πρέπει να σταματήσει. Η τρόικα θέλει να δει ισολογισμούς. Σιγά μην ασχολείται με πόσα παιδιά θα έχει η κάθε αίθουσα.

 

Οι καθηγητές δεκάρα δε δίνουν για την παραπαιδεία. Εγώ ήμουν με δέσμες και πλήθος καθηγητών τον έπαιζαν και τότε. Εγώ είχα 2 καθηγητές από  σχολείο να μου κάνουν ιδιαίτερο με κάτι αμοιβές γαμάτες. Οπότε μη μου λες για το ποιος ωφελείται από την παραπαιδεία. Και μην αρχίσω για πανεπιστήμια που τα καταλάβαινα και καλύτερα.

 

Αυτά με τους καλούς δασκάλους και γιατρούς , αυτή η καραμέλα πως προάγουν το λειτούργημα και βλακείες , πρέπει να σταματήσει. Στους 100, 20 κάνουν τη δουλειά τους, 20 γαμάνε το σύστημα και 60 πετάνε αετό. Στις εφορίες, νοσοκομεία, φαρμακεία, παιδεία, τις καλές ιδέες ξέρεις ποιοι τις πολεμάνε? Οι αντίστοιχοι υπάλληλοι. Όχι όλοι, το δεχόμαστε αυτό, αλλά για 20 καλούς δε θα βγάζω 80 λάδι.

 

Εδώ οι γονείς και οι καθηγητές δεν μπορούν να βρουν άκρη για τη θέρμανση και τσακώνονται. Να δώσω λέει ο άλλος 5 ευρώ να ζεσταθούν τα παιδιά? Αυτά είναι δουλειά του κράτους. 

Τα κυλικεία στα σχολεία που πουλάνε ότι ναναι, ποιος τα ελέγχει? Η τρόικα, ο υπουργός ή ο πρωθυπουργός?

 

Αυτό έχει μάθει ο Δ.Υ. Στην πρώτη μαλακία ''τα παράπονά σας στον υπουργό''.

 

Και για όλα τα υπόλοιπα που θα μπορούσαμε να συζητήσουμε, τίποτα δε συγκρίνεται , μα τίποτα , με τη μονιμότητα. Μπορούμε να συζητάμε για τα πάντα , αλλά αυτό που εκνευρίζει όλους τους υπόλοιπους που δεν είναι Δ.Υ είναι η γαμημένη μονιμότητα.

Eτσι ακριβως οπως τα λεει ο Dakon  με καλυψε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μπορείς να φαντάζεσαι ό,τι θες. Αυτό δεν σημαίνει ότι αφενός θα κάνουμε συζήτηση πάνω σε φαντασίες (και άλλη τακτική πρωϊνάδικου, οι φαντασίες) και αφετέρου ότι οι φαντασίες σου είναι ορθές.

 

Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω με τι δικαίωμα κάνεις τέτοια ερώτηση: "Με τι κριτήριο κρίνεις έναν εκπαιδευτικό; Ας ξεκινήσουμε από εκεί.". Δεν νομίζω να είσαι ελεγκτής κανενός και ούτε αξιολογητής. Μπορείς να απαντήσεις στις ερωτήσεις που τέθηκαν και αντιπαρατεθείς στα όσα γράφτηκαν; Εάν ναι, καλώς. Εάν όχι, δεν νομίζω ότι σε τιμάει αυτή η στάση. 

 

Υπάρχουν ιδιωτικά της Αθήνας που όχι μόνο έχουν υπόψη τους τους δυσλεκτικούς, αλλά έχουν υποδομές, προγράμματα και δημιουργικές ενασχολήσεις που στην δημόσια εκπαίδευση ούτε μετά από 10 χρόνια. 

 

Να μην αναφέρουμε τα ιδιωτικά που δέχονται μόνο κατόπιν εξετάσεων μαθητές... όπου εάν δεν τα καταφέρεις τότε δεν πας. 

 

Όσο για την μέριμνα με άτομα με προβλήματα... εδώ θα μπορούσε κανείς καχύποπτος να πει πως αυτός που έγραψε κάτι τέτοιο για κάποιο ιδιωτικό δεν ξέρει τι του γίνεται. Να αναφέρει κανείς τις κτιριακές υποδομές και την προσβασιμότητα σε τάξεις ή τους ψυχολόγους που υπάρχουν στα ιδιωτικά; 

 

 

Και ύστερα από όλα αυτά, θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί... πού είναι αυτή η διεκδίκηση για ισότητα στην παιδεία από τους καθηγητές και δασκάλους; Μόνο για να βαυκαλίζονται έννοιες όπως "πολιτισμικό κεφάλαιο" τα λένε; Πού είναι η προσπάθειά τους να παρέχουν σύγχρονη και ουσιαστική εκπαίδευση; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να με ενημερώσεις για το ιδιωτικό σχολείο που εχει ειδικούς καθηγητές και ψυχολόγους. Δε κάνω καμία πλάκα σε αυτό. Αν κάτι δε το γνωρίζω θέλω να το μάθω.<br><br><br>

Ο λόγος που ρωτάω τα κριτήρια που κρίνουμε έναν υπάλληλο ειναι σαφέστατα και η άρνηση σου να απαντήσεις επιβεβαιώνει το προφανές. Ότι κρίνεις ως μαθητής προ πολλών ετών πράγμα που σημαίνει ότι δε ξέρεις τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή.<br><br><br>

Δε καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι σε θίγει μια απλή ερώτηση. Οταν κατηγορίες έναν υπάλληλο έχεις ενα λόγο να το κανείς. Πχ ο εφορίακος ξέρουμε ότι μέχρι πριν λίγα χρονια , ίσως και τώρα, δε κάνει σωστά τη δουλειά του, διότι τον βιώνουμε καθημερινά. Για τον πολιτικό το ίδιο. Οι αποφάσεις του επιρρεαζουν αρνητικά τους περισσότερους από εμάς. Τον τραπεζικό τον κρίνεις απ τη συναλλαγή και τη συμπεριφορά του. <br><br>

Τον εκπαιδευτικό όμως;; <br><br><br>

Τέλος στο φόρουμ κάνουμε κουβεντουλα σε καλο κλίμα. Δεν έχω κανένα λόγο να θιξω κάποιον. Γενικά η στάση μου εδώ και χρονια ειναι κατα των πολιτικών, βρίσκοντας ελαφρυντικό στους πάντες εκτός από αυτούς.<br><br>

Υ.γ.<br><br>

Το δίκαιωμα να σε ρωτήσω για τα κριτήρια άποψης σου, μου το δίνει το δικό σου δικαίωμα να κρίνεις αρνητικά μεγάλο όγκο νέων παιδιών που ειναι στην εκπαίδευση.

Σορρυ επειδή τώρα το είδα αυτό, στα ίδια πράγματα έχω ήδη απαντήσει 2 και 3 φορες.Αν οι απαντήσεις μου δεν πείθουν κάποιους, αυτό ειναι προβλημα τους. Ειναι ευκαιρία να κάνουν μια έρευνα να δουν αν όντως γράφω αερολογίες η αυτα έχουν βάση. <br>

Δε γίνεται να απανταω όμως 20 φορές στα ίδια πράγματα επειδή μπαίνει ένας καινούργιος στη συζήτηση. <br>

Στο φιναλε δεν έχω οριστεί υπερασπιστής κανενός. Την άποψη μου γράφω βάση όσων βιώνω ο ίδιος από την κοντινή μου σχέση με την εκπαίδευση, χωρίς να σημαίνει ότι είμαι εκπαιδευτικός. ( έχουν κάποιοι το κακό συνήθειο να βαφτίζουν οταν δεν έχουν επιχειρηματολογία....μακάρι βέβαια να μουν. Δε λέω. Απαιτητική εργασια αλλα ο Ιούλιος και π Αύγουστος ειναι ιερά λέμε. Τα 620 απ την άλλη πονάνε.... Ασε καλύτερα :-p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω πως τον κρίνω τον εκπαιδευτικό;

Όταν μαθαίνει στα παιδιά να παπαγαλίζουν, όταν τα έχει 14 πχ στον έλεγχο και έρχονται οι πανελλαδικές και γράφουν 5, όταν ρωτάς το παιδί τι έμαθε σήμερα και δεν ξέρει τι να σου απαντήσει, όταν αναγκάζεσαι να πληρώνεις ιδιαίτερα και φροντιστήρια για να καταλάβει το παιδί αυτά που ο καθηγητής υποτίθεται ότι δίδαξε στην τάξη, όταν το παιδί σου περιγράφει ιστορίες από την ώρα του μαθήματος και ευτράπελα, όταν ρωτάς το παιδί τι έχει για αύριο και σου απαντά τίποτα, είτε αλήθεια είτε ψέμα γιατί το βλέπει βαρετό το σχολείο, κτλ κτλ κτλ

 

Αν δεν εξαφανιστεί αυτό το ΜΙΑΣΜΑ από το δημόσιο που ονομάζεται μονιμότητα, αυτή η χώρα δεν πρόκειται ποτέ να δει διαφάνεια και δουλειά να γίνεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραία τοποθέτηση. Όμως υπάρχει και αντίλογος. Γιατί όλοι ξέρουμε και μαθητές οι οποίοι ειναι εξαιρετικοί χωρίς φροντιστήριο, τρέχοντας σε ενισχυτικες διδασκαλίες,με εξαιρετικούς βαθμούς που στις πανελλήνιες αριστευουν.

Αυτοί οι μαθητές οι οποίοι δεν ειναι λίγοι και πιθανότατα να ανήκουν κάποιοι από εδώ σε αυτούς, ειναι αποτέλεσμα καθαρα δικής τους προσπάθειας η επειδη κάποιοι εσκυψαν πάνω απ το κεφάλι τους και τους βοήθησαν;

 

Σκοπός ειναι πριν γενικευσουμε και κρίνουμε τη δουλειά κάποιων να αναγνωρίζουμε και τους παράγοντες επιρροής. Ο μαθητής που δε ξέρει τι έμαθε, πιθανόν να μην εχει διαβάσει ποτε στη ζωη του. Αυτο όμως ειναι ενδοοικογενιακος παράγοντας και λιγότερο εκπαιδευτικός.

 

Αν ένας Γιατρος σε ενα νοσοκομειο θα αποτύχει να σώσει 20 άτομα και θα σώσει τα 10, δεν ειναι μονο λόγω της δικής του προσπάθειας αλλα και της πολιτικής επιρροής που δεν έφερε ακόμα έναν γιατρο να σωθούν όλοι.

Φυσικά υπάρχει και ο αδιάφορος η αυτός που θα ζητήσει φακελάκι. Αυτός όμως θα ορίζει τους πάντες;

Ο εκάστοτε εκπαιδευτικός λοιπόν θα πρέπει να κουβαλάει ενα προπατορικο αμάρτημα λόγω της αδιαφορίας άλλων παλαιότερα;

 

Έχουν αλλάξει τα πράγματα μάγκες. Αυτό προσπαθώ να πω όσο συμμετέχω εδώ. Οι μόνοι που δεν άλλαξαν σύνρδριαζουν στην Αμαλιας και Β. Σοφίας.

Πλέον η παραμικρή τους κίνηση μας επιρρεαζει άμεσα και όχι μακροπρόθεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπάρχει μαθητής που έχει αριστεύσει σε πανελλαδικές χωρίς φροντιστήριο, τότε κατά 99% θα είχε σπουδαγμένη μάνα (ή πατέρα) που δεν δούλευε και του έδωσε πολύ γερές βάσεις και τον βοηθούσε σε απορίες κτλ

 

Σοβαρά τώρα, δεν μιλάς σε ανθρώπους από την Βραζιλία, σε έλληνες μιλάς. Υπάρχει έστω και ένας μαθητής που να γνωρίζεις και να αρίστευσε στις πανελλήνιες χωριλς φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Να τον βγάλουμε φωτογραφία, να'χουμε να μοιράζουμε, σπάνιο είδος που έχει εξαφανιστεί.

 

Ας καταργηθεί το ΜΙΑΣΜΑ της μονιμότητας, να έχουν τον φόβο της απόλυσης, να δεις πως αρχίζουν να στρώνουν σιγά σιγά τα πράγματα. Υπάλληλος που δεν φοβάται για απόλυση, που δεν φοβάται ότι θα μείνει με τρύπια τσέπη, όσο καλός και να είναι στην αρχή στην δουλειά του, στο βάθος του χρόνου θα γίνει για τα σκουπίδια, μαθηματικά βέβαιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος, θα πρότεινα να μην χρησιμοποιείτε ως επιχειρήματα τα 630 ευρώ των νεοδιόριστων που πάνε στην άλλη άκρη του κόσμου και "στο κάτω-κάτω είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ"! Μόνο θυμηδία προκαλούν, για να μην πω οργή σε αρκετούς. Δείχνουν περιφρονητική άγνοια της κατάστασης της οικονομίας και μια κακώς νοούμενη ελιτίστικη νοοτροπία, με το συμπάθιο κιόλας, από τη στιγμή που τα χρησιμοποιείτε σαν επιχειρήματα.

 

Θα σταθώ μόνο στο παραπάνω quote (με τα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό): 

 

Κατανοώ την κατάσταση της οικονομίας και ζω, όπως έγραψα και νωρίτερα, στο πετσί μου την ανεργία, όπως έζησα πριν λίγους μήνες και την εργασιακή εκμετάλλευση του ιδιωτικού τομέα.

 

Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω τι θεωρείς τόσο προκλητικό από τα παραπάνω. Ένας νέος άνθρωπος ο οποίος κάνει το "αγροτικό" του σε σχολείο της παραμεθορίου, δεν πληρώνει νοίκι; Δε μαγειρεύει; Δεν έχει έξοδα μετακίνησης; 

 

Παραφράζοντας τον Grey Warden, είναι δυνατόν να θεωρείται προκλητικό το "αστρονομικό" ποσό των 630 ευρώ του δασκάλου που διδάσκει, που διαπαιδαγωγεί ανθρώπους στην τελική, στην παραμεθόριο, την ίδια στιγμή που ο μισθός ενός ΕΠ.ΟΠ. πλησιάζει, συνυπολογίζοντας και τα διάφορα επιδόματα, τα 1100 ευρώ (τουλάχιστον έτσι ήταν μέχρι πρόσφατα, δεν γνωρίζω αν έχουν περικοπεί οι μισθοί των στρατιωτικών); Ή δεν είναι περισσότερο προκλητικό το να παίρνει ο οποιοσδήποτε αεριτζής μανατζαραίος 2000 - 3000 ευρώ, ενώ φυσικά "εργάζεται" στην πόλη του; 

 

 

Αλήθεια, έχει κανείς από τους υπερασπιστές των Δ.Υ. εκπαιδευτικών της 2βάθμιας γνώση για τις απαιτήσεις (τις πραγματικές κατά την γνώμη μου απαιτήσεις) στο περιβάλλον του ιδιωτικού σχολείου; 

 

Προσωπικά άκουσα μόνο αρνητικά πράγματα από άτομο που εργάστηκε σε ιδιωτικό σχολείο. Καμία "απαίτηση" δεν υπήρχε, πέραν του να είσαι ευπαρουσίαστος και να μην πηγαίνεις κόντρα στους γονείς. Λάβε υπόψιν και το ότι πολλά τέτοια "εκπαιδευτικά ιδρύματα" λειτουργούν πλέον υπό καθεστώς μαύρης εργασίας (από τις καθαρίστριες μέχρι και εκπαιδευτικό προσωπικό).

 

Όσον αφορά τη διδακτέα ύλη καθώς και τον τρόπο διδασκαλίας, στο παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου τουλάχιστον, καμία διαφορά δεν υπήρξε από αντίστοιχα δημόσια σχολεία.

 

Η αλήθεια είναι πως έχω μονό αυτό το πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα στο μυαλό μου, δέχομαι λοιπόν πως ίσως γνωρίζεις κάποια πράγματα παραπάνω. Ομολογώ επίσης, πως οι πληροφορίες αυτές μου μεταφέρθηκαν από συναισθηματικά φορτισμένο άτομο, το οποίο ίσως υπερέβαλλε. Αλλά εφόσον το ζήτησες, θεώρησα σωστό να καταθέσω την άποψή μου.

 

 

Και φυσικά, η απάντηση όταν στενεύουν τα περιθώρια είναι "Δεν μπορούμε να κουβεντιάσουμε"...

 

 

Λες και βλέπω Αυτιά, Παπαδάκη ή τους άλλους του ΣΚΑΙ. 

Π.χ., πόσοι (από αυτούς που σπουδάσανε θετική ή τεχνολογική επιστήμη) άκουσαν στα σχολικά τους χρόνια να τεκμηριώνουν πρακτικά ό,τι μαθηματικό εργαλείο τους μάθανε; Να τους εξηγούν την φυσική χρησιμότητα του κάθε μαθηματικού εργαλείου και όχι πως να λύνουν ασκήσεις με αυτό; 

 

Πόσοι δάσκαλοι και καθηγητές τα ξέρουν αυτά; Πόσοι από αυτούς που τα ξέρουν, έχουν όρεξη να τα διδάξουν με σωστές εκπαιδευτικές τεχνικές;

 

Πόσοι από αυτούς που υπερασπίζονται απόψεις διάφορων θεωρητικών, της εκπαίδευσης ή μη, για την ανισότητα στην εκπαίδευση προσπάθησαν να κλείσουν την ψαλίδα μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου με ουσιαστική γνώση και όχι με φιλοσοφικές και πολιτικοποιημένες "ευαισθητοποιήσεις" των μαθητών; 

 

Απαιτητικό ως προς τι; Ως προς την διόρθωση γραπτών; Πόσα γραπτά διορθώνουν και κάθε πότε; Τι ασκήσεις βάζουν, τι στόχους έχουν οι ασκήσεις και τι σκοπεύουν να μάθουν και να ανακαλύψουν για τους μαθητές τους μέσα από τις ασκήσεις; Φταίει κανείς εάν ούτε σε αυτό έχουν μάθει να δουλεύουν οργανωμένα και με σχέδιο; 

 

Απαιτητικό επειδή τα παιδιά φωνάζουν μέσα στην αίθουσα; Τότε το επάγγελμα του πωλητή σε μία εταιρία, με το αφεντικό να τον κάνει συνέχεια ρόμπα επειδή θέλει παραπάνω πωλήσεις, τους συναδέλφους του να κοιτάνε να τον φάνε για να πάρουν τις πωλήσεις του κ.α., τι επάγγελμα είναι; 

 

Το λύκειο έχει γίνει εξεταστικό κέντρο γιατί οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς σε αυτό κοιτάνε απλά να μην έχουν προβλήματα και όχι να δώσουν κάτι παραπάνω. Γιατί οι περισσότεροι από αυτούς ακόμα και όταν κοιτάνε να δώσουν κάτι παραπάνω δεν ξέρουν να το κάνουν οργανωμένα και το κάνουν ως κάτι "καλλιτεχνικό" και "φιλοσοφικό". 

 

Γιατί οι περισσότεροι μπήκαν ως εκπαιδευτικοί απλά και μόνο για να έχουν μία σταθερή και σίγουρη δουλειά. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Δεν πρέπει να είναι σίγουρη. Εάν δεν την κάνει καλά κάποιος, δρόμο. Σπίτι του. Όπως ακριβώς είναι η συμπεριφορά όλων αυτών προς τον φούρναρη, τον σουβλατζή, την μοδίστρα, την εταιρία που αγοράζουν Η/Υ και εν γένει όλο το άλλο περιβάλλον τους που δεν είναι Δ.Υ. 

 

Πόσοι εκπαιδευτικοί σε δημόσια σχολεία, ακόμα και τις καλές εποχές, κοιτάγανε να διαβάσουν κανένα paper και να εισάγουν νέες τεχνικές για την ανάδειξη των δεξιοτήτων των μαθητών; Πόσοι πειραματίζονταν με νέες και προχωρημένες τεχνικές εκμάθησης, ακόμα και στην τετριμμένη ύλη του υπουργείου (ακόμα καλύτερα που ήταν αυτή, μιας και θα την ξέρανε καλύτερα και ο πειραματισμός θα ήταν πιο εύκολος) ;Πόσοι προσπάθησαν να μάθουν στα παιδιά την ουσία του πράγματος και όχι απλά να λύνουν ασκήσεις; Πόσοι την ξέρανε την ουσία; Πόσοι είχανε ασχοληθεί να την μάθουν ακόμα και εάν δεν την ξέρανε; Πόσοι εφάρμοσαν διά βίου μάθηση πάνω στον κλάδο τους; Πόσοι από αυτούς που την εφαρμόσαν με σεμινάρια, το κάνανε σοβαρά και δεν τα είδανε σαν μία ευκαιρία για γκομενίσματα και απουσία από την δουλειά; Πόσοι που το κάνανε με μετεκπαίδευση (π.χ. Μαράσλειο κ.α.) δεν το κάνανε για να πάρουν άδεια από την δουλειά τους και αγοράζανε έτοιμες εργασίες;

 

 

Όλα τα φαινόμενα που αναφέρεις, είναι δυστυχώς υπαρκτά. Το ζήτημα είναι, εσύ γνωρίζεις πραγματικά "πόσοι"; Ξέρεις όλους τους εκπαιδευτικούς προσωπικά, ή έχεις πρόσβαση σε κάποια στοιχεία, τα οποία εμείς αγνοούμε; 

 

Δε θέλω να σου πάω κόντρα, ίσα ίσα που συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τα προβλήματα που περιγράφεις. Αλλά, όπως προσπάθησα να κάνω σαφές και μέσω των προηγούμενων δημοσιεύσεών μου, γενικεύουμε επικίνδυνα. 

 

 

Μπορείς να φαντάζεσαι ό,τι θες. Αυτό δεν σημαίνει ότι αφενός θα κάνουμε συζήτηση πάνω σε φαντασίες (και άλλη τακτική πρωϊνάδικου, οι φαντασίες) και αφετέρου ότι οι φαντασίες σου είναι ορθές.

 

Γιατί είναι "φαντασίες" τα όσα υποστηρίζει; Κι εσύ πρωτίστως βάσει της προσωπικής εμπειρίας σου δεν εκφέρεις γνώμη; Τι κάνει τις δικές σου απόψεις αντικειμενικότερες ή, αν θες, "πλησιέστερες" στην πραγματικότητα;

 

 

Όσο για την μέριμνα με άτομα με προβλήματα... εδώ θα μπορούσε κανείς καχύποπτος να πει πως αυτός που έγραψε κάτι τέτοιο για κάποιο ιδιωτικό δεν ξέρει τι του γίνεται. Να αναφέρει κανείς τις κτιριακές υποδομές και την προσβασιμότητα σε τάξεις ή τους ψυχολόγους που υπάρχουν στα ιδιωτικά; 

 

Αυτό όμως τι σχέση έχει με τους εκπαιδευτικούς; Πέραν του να διεκδικήσουν επιπλέον χρηματοδότηση, ή να ενημερώσουν τους αρμόδιους φορείς σχετικά με π.χ. κτηριακά προβλήματα, τι άλλο μπορούν να κάνουν;

 

 

Και ύστερα από όλα αυτά, θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί... πού είναι αυτή η διεκδίκηση για ισότητα στην παιδεία από τους καθηγητές και δασκάλους; Μόνο για να βαυκαλίζονται έννοιες όπως "πολιτισμικό κεφάλαιο" τα λένε; Πού είναι η προσπάθειά τους να παρέχουν σύγχρονη και ουσιαστική εκπαίδευση; 
 
Έχεις στο νου σου μια υποθετική κατάσταση, στην οποία ο κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να αντιδράσει ανεξάρτητα από το ΥΠΕΠΘ ή τους συνδικαλιστές.
 
Στην πραγματικότητα όμως οφείλει να δουλέψει βάσει συγκεκριμένου guideline και με δεδομένο εξοπλισμό. Πως ακριβώς θα επιτευχθεί η "σύγχρονη και ουσιαστική" εκπαίδευση υπό αυτές τις συνθήκες λοιπόν;
 
O Cossutius αναφέρθηκε σε προηγούμενα μηνύματά του, σε συγκεκριμένες προτάσεις εκπαιδευτικών, τις οποίες τελικά απέρριψε το αρμόδιο υπουργείο, ή κόντραραν ακόμα και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων. 
 
Ρωτώ λοιπόν, σε μια προβληματική κοινωνία πως ακριβώς θα μπορούσε ένας ανεξάρτητος κλάδος να κάνει τη διαφορά, ειδικά όταν δεν υποστηρίζεται από κανένα άλλο φορέα και πόσο μάλλον όταν ακόμα κι αυτός ο ίδιος αντιμετωπίζει προβλήματα "ομοιογένειας"; 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 
Ρωτώ λοιπόν, σε μια προβληματική κοινωνία πως ακριβώς θα μπορούσε ένας ανεξάρτητος κλάδος να κάνει τη διαφορά, ειδικά όταν δεν υποστηρίζεται από κανένα άλλο φορέα και πόσο μάλλον όταν ακόμα κι αυτός ο ίδιος αντιμετωπίζει προβλήματα "ομοιογένειας"; 

 

 

Iσως αν εμφανιζοταν πειστικα και κυριως πραγματικα αγανακτισμενος για τα προβληματα της κοινωνιας , πολυ πριν τελειωσουν τα φραγκα ας πουμε ? Ισως αν κατεβαινε σε επεργιακες κινητοποιησεις για αυτα και μονο και οχι για μισθολογικα αιτηματα ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Iσως αν εμφανιζοταν πειστικα και κυριως πραγματικα αγανακτισμενος για τα προβληματα της κοινωνιας , πολυ πριν τελειωσουν τα φραγκα ας πουμε ? Ισως αν κατεβαινε σε επεργιακες κινητοποιησεις για αυτα και μονο και οχι για μισθολογικα αιτηματα ? 

 

Μα πως; Παντα κατεβαινε εχοντας 10-20 διαφορετικα του μισθολογικου αιτηματα, καθως κι ενα μισθολογικο. Μολις συμφωνουσαν στο μισθολογικο, ως δια μαγειας, ολα τα αλλα αιτηματα εξατμιζοταν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως καιγοντουσαν απο την υπερπροσπαθεια και μετα δεν ειχαν δυναμεις για να διεκδικησουν την αλλαγη της κοινωνιας ?  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπάρχει μαθητής που έχει αριστεύσει σε πανελλαδικές χωρίς φροντιστήριο, τότε κατά 99% θα είχε σπουδαγμένη μάνα (ή πατέρα) που δεν δούλευε και του έδωσε πολύ γερές βάσεις και τον βοηθούσε σε απορίες κτλ<br><br>

Σοβαρά τώρα, δεν μιλάς σε ανθρώπους από την Βραζιλία, σε έλληνες μιλάς. Υπάρχει έστω και ένας μαθητής που να γνωρίζεις και να αρίστευσε στις πανελλήνιες χωριλς φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Να τον βγάλουμε φωτογραφία, να'χουμε να μοιράζουμε, σπάνιο είδος που έχει εξαφανιστεί.<br><br>

Ας καταργηθεί το ΜΙΑΣΜΑ της μονιμότητας, να έχουν τον φόβο της απόλυσης, να δεις .

Αν υπάρχουν; Σε δικαιολογώ διότι ζεις στο εξωτερικο. Ειδάλλως θα πίστευα ότι κανεις πλάκα.

 

Οσο για τη μονιμότητα συμφωνω. Το αν έχουν το φόβο η όχι, ίσως θα έπρεπε να ρωτήσεις μονο σου έναν εκπαιδευτικό να σου πει αν νιώθει βολεμένος που με τη παραμικρή καταγγελία ενός γονέα επειδη πχ δεν εβαλε 20 στο παιδι του, χαρακτηρίζεται άμεσα επιορκος και τίθεται σε διαθεσιμότητα μέχρι να περάσει πειθαρχικό. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για τους Πανεπιστημιακούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπάρχουν; Σε δικαιολογώ διότι ζεις στο εξωτερικο. Ειδάλλως θα πίστευα ότι κανεις πλάκα.

 

Οσο για τη μονιμότητα συμφωνω. Το αν έχουν το φόβο η όχι, ίσως θα έπρεπε να ρωτήσεις μονο σου έναν εκπαιδευτικό να σου πει αν νιώθει βολεμένος που με τη παραμικρή καταγγελία ενός γονέα επειδη πχ δεν εβαλε 20 στο παιδι του, χαρακτηρίζεται άμεσα επιορκος και τίθεται σε διαθεσιμότητα μέχρι να περάσει πειθαρχικό. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για τους Πανεπιστημιακούς.

 

Δηλαδη αν παω εγω αυριο στο σχολειο και κανω καταγγελια επειδη στο δικο μου μυαλο ο γιος μου αξιζει για 20, ο καθηγητης γινεται επιορκος και τιθεται σε διαθεσιμοτητα;

Δε νομιζω τακη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για τη μονιμότητα συμφωνω. Το αν έχουν το φόβο η όχι, ίσως θα έπρεπε να ρωτήσεις μονο σου έναν εκπαιδευτικό να σου πει αν νιώθει βολεμένος που με τη παραμικρή καταγγελία ενός γονέα επειδη πχ δεν εβαλε 20 στο παιδι του,χαρακτηρίζεται άμεσα επιορκος και τίθεται σε διαθεσιμότητα μέχρι να περάσει πειθαρχικό.

 

Τι τρολ ρε φουστη μου. :-D Εδω χρειαστηκε να περασει χρονια λιτοτητας ,κοσμογονικες αλλαγες,τεκτονικες πλακες να κουνιουνται στην ευρωζωνη για να παρει μπροστα η συζητηση για τους επιορκους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Θα σταθώ μόνο στο παραπάνω quote (με τα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό): 

 

Κατανοώ την κατάσταση της οικονομίας και ζω, όπως έγραψα και νωρίτερα, στο πετσί μου την ανεργία, όπως έζησα πριν λίγους μήνες και την εργασιακή εκμετάλλευση του ιδιωτικού τομέα.

 

Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω τι θεωρείς τόσο προκλητικό από τα παραπάνω. Ένας νέος άνθρωπος ο οποίος κάνει το "αγροτικό" του σε σχολείο της παραμεθορίου, δεν πληρώνει νοίκι; Δε μαγειρεύει; Δεν έχει έξοδα μετακίνησης; 

 

Παραφράζοντας τον Grey Warden, είναι δυνατόν να θεωρείται προκλητικό το "αστρονομικό" ποσό των 630 ευρώ του δασκάλου που διδάσκει, που διαπαιδαγωγεί ανθρώπους στην τελική, στην παραμεθόριο, την ίδια στιγμή που ο μισθός ενός ΕΠ.ΟΠ. πλησιάζει, συνυπολογίζοντας και τα διάφορα επιδόματα, τα 1100 ευρώ (τουλάχιστον έτσι ήταν μέχρι πρόσφατα, δεν γνωρίζω αν έχουν περικοπεί οι μισθοί των στρατιωτικών); Ή δεν είναι περισσότερο προκλητικό το να παίρνει ο οποιοσδήποτε αεριτζής μανατζαραίος 2000 - 3000 ευρώ, ενώ φυσικά "εργάζεται" στην πόλη του; 

 

 

 

 

 

 

Αυτό που τόνισα είναι ότι η διαμαρτυρία για τους μισθούς, δικαιολογημένη ή όχι, δεν μπορεί να χρησιμοποιείται σαν αυτοτελές επιχείρημα, προκειμένου να μην γίνονται μεταρρυθμίσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, να μην υπάρχει αυστηρή αξιολόγηση, να υπάρχουν λογικές ώρες διδασκαλίας στα σχολεία, κοντά στο μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.

 

Στην τελική, οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ανέχονται στους κύκλους τους δασκάλους που δεν διδάσκουν για λόγους υγείας, πραγματικούς ή πλασματικούς, επίορκους, ανίκανους, κλπ. Τα λεφτά στον προϋπολογισμό είναι συγκεκριμένα. Αν θέλουν μισθούς που να ανταποκρίνονται στο λειτούργημά τους, να φροντίσουν για αυτοκάθαρση, με πίεση για απολύσεις των εκπαιδευτικών που δεν αξίζουν να είναι τέτοιοι, ώστε να λαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας.

 

Επίσης, ελιτίστικο και συντεχνιακή νοοτροπία δείχνει να θεωρείς ότι η διαπαιδαγώγηση είναι το ύψιστο λειτούργημα σε μια κοινωνία και μόνο γι' αυτό απαιτείται ιδιαίτερη μεταχείριση από μισθολογική άποψη. Ναι, είναι σημαντικό, όσο σημαντικά είναι και άλλα, εξίσου άσχημα ή και χειρότερα αμειβόμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Αν υπάρχουν; Σε δικαιολογώ διότι ζεις στο εξωτερικο. Ειδάλλως θα πίστευα ότι κανεις πλάκα.

 

Οσο για τη μονιμότητα συμφωνω. Το αν έχουν το φόβο η όχι, ίσως θα έπρεπε να ρωτήσεις μονο σου έναν εκπαιδευτικό να σου πει αν νιώθει βολεμένος που με τη παραμικρή καταγγελία ενός γονέα επειδη πχ δεν εβαλε 20 στο παιδι του, χαρακτηρίζεται άμεσα επιορκος και τίθεται σε διαθεσιμότητα μέχρι να περάσει πειθαρχικό. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για τους Πανεπιστημιακούς.

Δηλαδη αν παω εγω αυριο στο σχολειο και κανω καταγγελια επειδη στο δικο μου μυαλο ο γιος μου αξιζει για 20, ο καθηγητης γινεται επιορκος και τιθεται σε διαθεσιμοτητα;

Δε νομιζω τακη...

Θες να κανείς μια δοκιμή; Who is Takis?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...