Dakonblackblade Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Έχω εγώ μια γαμάτη ιδέα για τους εκπαιδευτικούς, τι να κάνουν στις αργίες τους. Φροντιστήριο ανεξαιρέτως στο σχολείο και προτετοιμασία για την επόμενη χρονιά. Ιδιαίτερα χωρίς αμοιβή (καθώς ήδη πληρώνονται από το κράτος) στα παιδιά που είναι μεταξεταστέα. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Εννοείς ότι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί δεν είναι αυτοί που τις χρυσές εποχές κάνανε τα πιο ακριβά ιδιαίτερα στην αγορά. Δε με ενδιαφέρει -εν προκειμένω- το τι έκαναν αυτοί φίλε μου. Τους θεωρώ ανήθικους, όπως ανήθικους θεωρώ και τους αστυνομικούς που πουλάνε πρέζα, τους νομικούς που συνειδητά υπερασπίζονται εγκληματίες, τους ιατρούς που χρηματίζονται, τους εφοριακούς που φοροδιαφεύγουν, τους ιερείς που χτίζουν περιουσία απ' το παγκάρι της εκκλησίας, τους δημοσιογράφους που υπερασπίζονται κομματικά συμφέροντα, τους βυσματίες φαντάρους, τους ασυνείδητους ταξιτζήδες, τους πολιτικούς που τσεπώνουν μίζες και φυσικά τους πουλημένους διαιτητές. Καταλαβαίνεις -πιστεύω- τι θέλω να πω. Θες λοιπόν να κουβεντιάσουμε ή απλά γουστάρεις κόντρα; Όταν ο προφορικός βαθμός διαμορφώνει το αποτέλεσμα της εισαγωγής στην τριτοβάθμια. Κάτι το οποίο θεσπίστηκε από ποιόν; Quot-αρω τον εαυτό μου: Όσο για το ότι το Λύκειο έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο, ποιος πραγματικά φταίει; Οι εκπαιδευτικοί; Πότε ξεκίνησε το φαινόμενο της παραπαιδείας στην Ελλάδα; Υπό τι συνθήκες; Έχω εγώ μια γαμάτη ιδέα για τους εκπαιδευτικούς, τι να κάνουν στις αργίες τους. Φροντιστήριο ανεξαιρέτως στο σχολείο και προτετοιμασία για την επόμενη χρονιά. Ιδιαίτερα χωρίς αμοιβή (καθώς ήδη πληρώνονται από το κράτος) στα παιδιά που είναι μεταξεταστέα. Εξαιρετική ιδέα. Δεν ειρωνεύομαι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Το Λύκειο έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο και για αυτό φταίνε οι καθηγητές του Λυκείου. Λίγοι προσπαθούν πλέον, οι υπόλοιποι τον παίζουν. Το κράτος φταίει για το παίξιμο μάλλον Τα 20άρια της επαρχίας με τους τενεκέδες λάδι και να μη χαλάσουμε το κέφι του γονιού. Φταίνε οι καθηγητές. Τα αμόρφωτα παιδιά, φταίνε ΚΑΙ οι καθηγητές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Το Λύκειο έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο και για αυτό φταίνε οι καθηγητές του Λυκείου. Λίγοι προσπαθούν πλέον, οι υπόλοιποι τον παίζουν. Το κράτος φταίει για το παίξιμο μάλλον Bασικά εδω εχει αλλάξει το πράγμα. Πολλοί νέοι καθηγητές ειναι που προσπαθούν, αλλά συνήθως βρίσκουν τοίχος σε συνδικαλιστές και στο υπουργείο Παιδείας. Το οτι το λυκειο ειναι εξεταστικό κέντρο, ειναι συλλογική ευθύνη και όχι κάποιων καθηγητών μόνο. Παρεμπιπτόντως ο θεσμός της ενισχυτικής, λειτουργεί απο το 1993, και μάλιστα εδώ και χρόνια, γίνεται εθελοντικά σε εκατοντάδες σχολεία. Το οτι οι γονείς προτιμουν να στέλνουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο είναι άλλο ζητημα και μάλιστα κοινωνικο. Να τονισθει εδω οτι η ενισχυτική έχει μπει πλέον στο ΕΣΠΑ πράγμα που σημαίνει οτι οι εκπαιδευτικοι που συμμετέχουν πληρώνονται. Τι αποφάσισε ομως το υπουργείο Παιδείας στο οποιο φυσικά δεν αποφασιζουν εκπαιδευτικοι? Πως θα λαμβάνει χώρα, μόνο στο γυμνάσιο. Μπορειτε να γελάσετε ελεύθερα Ας θυμηθούμε τις αντιδράσεις που υπήρξαν πέρσι στην υποτυπώδη αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας Νομίζω συμμετείχες στο θρεντ που συζητούσαμε για το παρόν θέμα και είχα ενημερώσει πως η αντιδράσεις δεν ηταν για την αύξηση του ωραρίου, αλλά για δεκάδες άλλα θέματα για τα οποία αποδειχθηκε πως το 90% του φόρουμ, δεν ειχε ιδέα (λογικό διότι δε τα αναφέρουν τα ΜΜΕ. Μπορεις να κάνεις μια μικρή ανασκαφή για να δεις τους πραγματικους πολιτικους λόγους) Σε ότι αφορά αυτό που γράφει ο Dakon, υπήρξε παλαιότερα μια ιδέα ώστε οι ανεξεταστέοι να κάνουν υποχρεωτικά 2 εβδομάδες μαθημάτων κατά τον Αυγουστο με καθηγητές κοντινών σχολείων, πριν δώσουν εξετάσεις. Το ίδιο το υπουργείο παιδείας τότε, απέρριψε την πρόταση. Εκπλήσσεστε έτσι?? Επι της ουσίας, ο εκπαιδευτικός δεν ειναι άμοιρος ευθυνών. Ειδικά ο εκπαιδευτικος του 80 του 90. Πλέον ομως τα πράγματα ειναι πολύ διαφορετικά. Η περίπτωση του αδιάφορου εκπαιδευτικού, ειναι πλέον σπάνια και αυτό επειδή οι έλεγχοι ειναι συχνότατοι, οι καταγγελίες εκατοντάδες και αν χαρακτηριστείς επίορκος, σημαίνει οτι χάνεις και τη δουλειά σου. Δυστυχώς οι νέοι εκπαιδευτικοί, πληρώνουν απο τους γονείς των παιδιών, την αδιαφορία των παλιών. Αυτών που γνωρίσαμε αρκετοί από εμάς. Χάθηκε ο σεβασμός και αυτο ειναι κοινωνικο προβλημα και προέρχεται οπως έχω ξαναπει από την ίδια την οικογένεια. Και γενικά ειναι κρίμα να βλέπεις νέα παιδιά με όρεξη για εργασία, να διδάσκουν σε απαράδεκτες συνθήκες, στην άλλη άκρη του κόσμου, μακρυά απ τις οικογένειές τους, τα παιδιά τους, για 630 ευρώ το μήνα οι νεοδιόριστοι, με ενοίκιο κτλ κτλ και να έχεις και τους συλλόγους γονέων αντίπαλους διότι κάποιοι προσπαθούν να διώξουν οσους περισσοτερους μπορουν, ανεξάρτητα αν αυτοι ειναι σωστοί επαγγελματίες, επιτυχόντες ΑΣΕΠ κτλ κτλ. Α ναι...Και αυτό μπαίνει υπογραφή. "αντί να ευχόμαστε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα και να γενικεύουμε, ας συνειδητοποιήσουμε πως η λύση στα προβλήματά μας, είναι η διεκδίκηση των δικών μας δικαιωμάτων. Το σαμποτάζ δικαιωμάτων άλλων δεν οδηγεί πουθενά, πέραν βέβαια της πρόσκαιρης ικανοποίησης που μας αποδίδει η εκτόνωση και το χάιδεμα του εγωισμού μας." Μακάρι να ειχαν όλοι τον ίδιο τρόπο σκέψης. Δε θα ειχαμε φθάσει σε αυτό το σημείο. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Cossutius, το υπουργείο Παιδείας μόνο του? Ξέρεις ποιοι πιέζουν για τις αποφάσεις του? Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Όχι η τρόικα ούτε τίποτα εξωγήινοι. Για τα εργατικά δικαιώματα. Θα παλέψω με τους Δ.Υ. όταν αυτοί θα απολύονται εφόσον δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Μόλις βγει αυτός ο νόμος, θα κατεβαίνω όπου γουστάρετε. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Το Λύκειο έχει καταντήσει εξεταστικό κέντρο και για αυτό φταίνε οι καθηγητές του Λυκείου. Λίγοι προσπαθούν πλέον, οι υπόλοιποι τον παίζουν. Το κράτος φταίει για το παίξιμο μάλλον. Θα σε παραπέμψω σε κάτι που είχα γράψει παλαιότερα, για να καταλάβεις γενικά πως βλέπω την κατάσταση. Ας πω επίσης και ότι σε άλλο thread, το οποίο δυστυχώς δε μπορώ να βρω - δε θυμάμαι καν ποιο είναι, είχα αναφερθεί και στο χαμηλό επίπεδο πολλών φοιτητών σε παιδαγωγικές σχολές. Προφανώς όταν έχεις κακούς φοιτητές, θα έχεις στο μέλλον και κακούς επαγγελματίες. Δέχομαι λοιπόν πως αρκετοί καθηγητές όντως δεν προσπαθούν. Από εκεί και πέρα, το Λύκειο κατάντησε εξεταστικό κέντρο, διότι έχασε το νόημά του. Όταν ο μέσος γονιός έχει πλέον υιοθετήσει τη νοοτροπία "ΑΕΙ να 'ναι κι ό,τι να 'ναι", ενώ έχει πειστεί πως για την επιτυχία του παιδιού του στις πανελλήνιες, επιβάλλεται το φροντιστήριο, όταν οι φροντιστές διαφημίζουν την πραμάτια τους ανεξέλεγκτα, ενώ ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας έχει εκφυλιστεί από τους ίδιους τους γονείς, τι περιμένεις; Ρώτα ένα γονιό αν θα έστελνε το παιδί του να παρακολουθήσει κάποιο τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. "Άκυρο" θα πει, ο νεοέλληνας έχει μάθει πως μόνο ότι κοστίζει έχει αξία. Βάλε τώρα και το ότι ο θεσμός των πανελληνίων είναι εξαρχής άδικος και προβληματικός, καταλαβαίνεις πάνω κάτω τι γίνεται. Αυτό που έγραψες λοιπόν παραπάνω για το φροντιστήριο από τις "τζάμπα" ώρες και αργίες των εκπαιδευτικών (βάλε και ότι θα μπορούσαν έτσι να απασχολούνται και ωρομίσθιοι), είναι σοφή ιδέα. Θα το μποϋκοτάρουν όμως οι ίδιοι οι μαθητές, ενώ το κράτος αποκλείεται ν' ανοίξει πόλεμο με το λόμπι των φροντιστηριούχων. Τα 20άρια της επαρχίας με τους τενεκέδες λάδι και να μη χαλάσουμε το κέφι του γονιού. Φταίνε οι καθηγητές. Τα αμόρφωτα παιδιά, φταίνε ΚΑΙ οι καθηγητές. Χαίρομαι που έχεις τονίσει αυτό το ρημάδι το "ΚΑΙ". Συμφωνούμε σε όλα τα παραπάνω. EDIT: Με πρόλαβε ο Ρωμαίος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Περιμένω τον καθηγητή να κάνει καλά τη δουλειά του. Εσύ όταν παραγγέλνεις να φας, ρωτάς το μάγειρα πως του φαίνεται το εργασιακό του περιβάλλον? Άμα η μακαρονάδα σου έρθει σκατά, θα ακούσεις τις δικαιολογίες που θα βρεί ο μάγειρας? Όλα τα μποϊκοτάρουν οι καθηγητές. Πως θα βγάλουνε το έξτρα παραδάκι φροντιστηριακοί και ιδιαίτεροι αν το προσφέρουν στο σχολείο? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Cossutius, το υπουργείο Παιδείας μόνο του? Ξέρεις ποιοι πιέζουν για τις αποφάσεις του? Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Όχι η τρόικα ούτε τίποτα εξωγήινοι. Βασικά συμβαινει το ακριβως αντίθετο απο αυτο που πιστεύεις. Γιαυτο και δεν υπάρχει εκπαιδευτικος στην ηγεσία του υπουργείου εδώ και χρόνια και όσοι υπήρχαν έπαιρναν πόδι. Μόνο κάτι καθηγηταράδες εμφανίζονται οι οποιοι ειναι προφανές πως κάνουν καθαρά πολιτικό παιχνίδι και λειτουργουν μνημονιακά κόβοντας. Όλες οι αποφάσεις που αφορουν την παιδεία και την υγεία ειναι καθαρά κυβερητικές. Κανεις εκπαιδευτικος δεν έχει πλέον λόγο. Ούτε καν οι προιστάμενοι τμημάτων (πχ. προιστάμενος δευτεροβάθμιας, ειδικης αγωγής κτλκτλ). Η διαταγή ειναι "κόψτε". Η παιδεία και η υγεία έχουν υποστεί τα χειρότερα από το 2009 και μετά. Για να στο δωσω να το καταλάβεις με στοιχεία, αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές εκαναν οτι ήθελαν, τα τμηματα 20 ατόμων θα ειχαν παραμεινει, δε θα υπήρχαν εκατοντάδες συγχωνευσεις σχολείων, δεν θα έφευγαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί όσο πιο γρήγορα μπορουσαν για συνταξη, τα σχολεία θα ειχαν χρήματα να πληρώσουν για θέρμανση, οι 1οβάθμιες και οι 2οβάθμιες δε θα είχαν 1 άτομο για 15 εργασίες και γενικά το σύστημα των πανελληνίων δε θα επέστρεψε μετά απο 15 χρόνια στο αποτυχημένο σύστημα των δεσμων το οποίο αλλάχτηκε απο εκπαιδευτικούς τότε για να αντιμετωπισθεί η έξαρση της παραπαιδείας. Οι εκπαιδευτικοί φταίνε για πολλά, αλλά όχι για αυτά που τους καταλογίζουν επι μονίμου βάσεως. Και το βασικό το οποιο φταίνε ειναι οτι ουδέποτε ενώθηκαν. Τραγικό λάθος για εμένα που δεν βρέθηκαν ΟΛΟΙ έξω απ τη Βουλή πέρσι που τους έβαλαν αντιμέτωπους με γονείς και μαθητές, ενω η κυβερνηση ειχε δεσμευτεί νωρίτερα πως δεν ειχε σκοπό να περάσει τις απαράδεκτες απαιτήσεις της τρόικας. Η εκπαίδευση θα έπρεπε να ηταν αυτόνομη. Χωρίς πολιτικούς, χωρις συνδικαλισμό. Σύλλογοι καθηγητών και το κάθε σχολείο να κάνει τα κουμάντα του, ελεγχόμενο φυσικά απο εκπαιδευτικούς, όχι απο τον κάθε άσχετο δημοσιογράφο. Και χαίρομαι που βλέπω νεους ανθρωπους οι οποίοι δε ψαρώνουν απο ότι τους πασάρουν αλλά ψάχνονται να δουν τι γίνεται στην εκπαίδευση. Ειλικρινά δεν έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως διάολο στο τέλος, φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός απο τους 300 εκεί μέσα και όσους αυτοι συνεργάζονται (είτε ιδιωτικοί, είτε δημόσιοι φορείς?) Εδω έχουμε καταλήξει να δεχτουμε πως φταίμε όλοι για ότι έγινε. Άνθρωποι που ουδέποτε έκλεψαν, φτάσαν στο σημείο να έχουν τυψεις επειδή απλά...ψήφισαν. Επειδή άσκησαν το συνταγματικό τους δικαίωμα. Αντι να κράζουμε αυτους που ορκιστηκαν στο συνταγμα να κάνουν το καλυτερο δυνατό και βγάζουν χιλιάδες ευρω το μηνα για να το κάνουν, κράζουμε τον τελευταίο τροχό της αμάξης πάντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Αυτό το ψέμα με τις απαιτήσεις της τρόικας πρέπει να σταματήσει. Η τρόικα θέλει να δει ισολογισμούς. Σιγά μην ασχολείται με πόσα παιδιά θα έχει η κάθε αίθουσα. Οι καθηγητές δεκάρα δε δίνουν για την παραπαιδεία. Εγώ ήμουν με δέσμες και πλήθος καθηγητών τον έπαιζαν και τότε. Εγώ είχα 2 καθηγητές από σχολείο να μου κάνουν ιδιαίτερο με κάτι αμοιβές γαμάτες. Οπότε μη μου λες για το ποιος ωφελείται από την παραπαιδεία. Και μην αρχίσω για πανεπιστήμια που τα καταλάβαινα και καλύτερα. Αυτά με τους καλούς δασκάλους και γιατρούς , αυτή η καραμέλα πως προάγουν το λειτούργημα και βλακείες , πρέπει να σταματήσει. Στους 100, 20 κάνουν τη δουλειά τους, 20 γαμάνε το σύστημα και 60 πετάνε αετό. Στις εφορίες, νοσοκομεία, φαρμακεία, παιδεία, τις καλές ιδέες ξέρεις ποιοι τις πολεμάνε? Οι αντίστοιχοι υπάλληλοι. Όχι όλοι, το δεχόμαστε αυτό, αλλά για 20 καλούς δε θα βγάζω 80 λάδι. Εδώ οι γονείς και οι καθηγητές δεν μπορούν να βρουν άκρη για τη θέρμανση και τσακώνονται. Να δώσω λέει ο άλλος 5 ευρώ να ζεσταθούν τα παιδιά? Αυτά είναι δουλειά του κράτους. Τα κυλικεία στα σχολεία που πουλάνε ότι ναναι, ποιος τα ελέγχει? Η τρόικα, ο υπουργός ή ο πρωθυπουργός? Αυτό έχει μάθει ο Δ.Υ. Στην πρώτη μαλακία ''τα παράπονά σας στον υπουργό''. Και για όλα τα υπόλοιπα που θα μπορούσαμε να συζητήσουμε, τίποτα δε συγκρίνεται , μα τίποτα , με τη μονιμότητα. Μπορούμε να συζητάμε για τα πάντα , αλλά αυτό που εκνευρίζει όλους τους υπόλοιπους που δεν είναι Δ.Υ είναι η γαμημένη μονιμότητα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nomikarios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Βασικά συμβαινει το ακριβως αντίθετο απο αυτο που πιστεύεις. Γιαυτο και δεν υπάρχει εκπαιδευτικος στην ηγεσία του υπουργείου εδώ και χρόνια και όσοι υπήρχαν έπαιρναν πόδι. Μόνο κάτι καθηγηταράδες εμφανίζονται οι οποιοι ειναι προφανές πως κάνουν καθαρά πολιτικό παιχνίδι και λειτουργουν μνημονιακά κόβοντας. Όλες οι αποφάσεις που αφορουν την παιδεία και την υγεία ειναι καθαρά κυβερητικές. Κανεις εκπαιδευτικος δεν έχει πλέον λόγο. Ούτε καν οι προιστάμενοι τμημάτων (πχ. προιστάμενος δευτεροβάθμιας, ειδικης αγωγής κτλκτλ). Η διαταγή ειναι "κόψτε". Η παιδεία και η υγεία έχουν υποστεί τα χειρότερα από το 2009 και μετά. Για να στο δωσω να το καταλάβεις με στοιχεία, αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές εκαναν οτι ήθελαν, τα τμηματα 20 ατόμων θα ειχαν παραμεινει, δε θα υπήρχαν εκατοντάδες συγχωνευσεις σχολείων, δεν θα έφευγαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί όσο πιο γρήγορα μπορουσαν για συνταξη, τα σχολεία θα ειχαν χρήματα να πληρώσουν για θέρμανση, οι 1οβάθμιες και οι 2οβάθμιες δε θα είχαν 1 άτομο για 15 εργασίες και γενικά το σύστημα των πανελληνίων δε θα επέστρεψε μετά απο 15 χρόνια στο αποτυχημένο σύστημα των δεσμων το οποίο αλλάχτηκε απο εκπαιδευτικούς τότε για να αντιμετωπισθεί η έξαρση της παραπαιδείας. Οι εκπαιδευτικοί φταίνε για πολλά, αλλά όχι για αυτά που τους καταλογίζουν επι μονίμου βάσεως. Και το βασικό το οποιο φταίνε ειναι οτι ουδέποτε ενώθηκαν. Τραγικό λάθος για εμένα που δεν βρέθηκαν ΟΛΟΙ έξω απ τη Βουλή πέρσι που τους έβαλαν αντιμέτωπους με γονείς και μαθητές, ενω η κυβερνηση ειχε δεσμευτεί νωρίτερα πως δεν ειχε σκοπό να περάσει τις απαράδεκτες απαιτήσεις της τρόικας. Η εκπαίδευση θα έπρεπε να ηταν αυτόνομη. Χωρίς πολιτικούς, χωρις συνδικαλισμό. Σύλλογοι καθηγητών και το κάθε σχολείο να κάνει τα κουμάντα του, ελεγχόμενο φυσικά απο εκπαιδευτικούς, όχι απο τον κάθε άσχετο δημοσιογράφο. Και χαίρομαι που βλέπω νεους ανθρωπους οι οποίοι δε ψαρώνουν απο ότι τους πασάρουν αλλά ψάχνονται να δουν τι γίνεται στην εκπαίδευση. Ειλικρινά δεν έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως διάολο στο τέλος, φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός απο τους 300 εκεί μέσα και όσους αυτοι συνεργάζονται (είτε ιδιωτικοί, είτε δημόσιοι φορείς?) Εδω έχουμε καταλήξει να δεχτουμε πως φταίμε όλοι για ότι έγινε. Άνθρωποι που ουδέποτε έκλεψαν, φτάσαν στο σημείο να έχουν τυψεις επειδή απλά...ψήφισαν. Επειδή άσκησαν το συνταγματικό τους δικαίωμα. Αντι να κράζουμε αυτους που ορκιστηκαν στο συνταγμα να κάνουν το καλυτερο δυνατό και βγάζουν χιλιάδες ευρω το μηνα για να το κάνουν, κράζουμε τον τελευταίο τροχό της αμάξης πάντα. Κανείς δεν λέει ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κατηγορηθούν συλλήβδην και ανεπιφύλακτα για την κατάντια του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα. Είναι γεγονός όμως, όσο κι αν δε θέλεις να το παραδεχτείς, ότι έχουν συνδιαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό τη σημερινή κατάσταση, με τη νοοτροπία που επικράτησε τη δεκαετία του 80 και του 90, όπως σωστά λες. Προφανώς έχεις ζήσει κι εσύ, όπως κι εγώ, την αθλιότητα του συστήματος αυτού. Με την εκ των υστέρων γνώση, διαπιστώνω με θλίψη την περιρρέουσα χαλαρότητα, ωχαδερφισμό και ηθική κατάπτωση. Εάν για αυτή την κατάντια έφταιξε και η κυβερνητική πολιτική; Σαφώς. Ας μην αναρωτιούνται όμως οι εκπαιδευτικοί του περιβάλλοντός σας γιατί τους κατηγορεί ο εργαζόμενος κόσμος, όταν βλεπει για παράδειγμα τους συνδικαλιστές να ξεσπαθώνουν κατά των ωρών διδασκαλίας.. Στο κάτω-κάτω, καμία κυβέρνηση δεν εξέλεξε τους συνδικαλιστές αυτούς, παρά μόνοι οι ίδιοι οι εκπαδευτικοί. Όταν λες, δεν κατέβηκαν οι εκπαιδευτικοί ενωμένοι έξω απ' τη Βουλή, τι εννοείς; Να ανατρέψουν τη νομοθετική εξουσία για μέτρα που μπορεί να είναι δύσκολα, αλλά δεν είναι και ριζοσπαστικά, βρε παιδί μου; Εγώ θα πρότεινα στους μαθητές να.... απέχουν μαζικά από τα μαθήματα για να ανατρέψουν το αντιπαιδαγωγικό σύστημα της σχολικής εκπαίδευσης, με αυτή τη λογική καταλαβαίνεις ότι δεν πας πουθενά. Α, και το ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί βγήκαν στη σύνταξη τα τελευταία χρόνια, δε θα το άφηνα ασχολίαστο. Βέβαια δεν έφυγαν μόνο οι εκπαιδευτικοί, αλλά και δεκάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι. Για να κατοχυρώσουν καλύτερη σύνταξη φυσικά το έκαναν, στο μεταβατικό στάδιο εφαρμογής του νέου ασφαλιστικού. Όχι πάντως με επαναστατική διάθεση, για να διατρανώσουν την αντίθεσή τους στην τρέχουσα εκπαιδευτική πολιτική.... Τέλος, θα πρότεινα να μην χρησιμοποιείτε ως επιχειρήματα τα 630 ευρώ των νεοδιόριστων που πάνε στην άλλη άκρη του κόσμου και "στο κάτω-κάτω είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ"! Μόνο θυμηδία προκαλούν, για να μην πω οργή σε αρκετούς. Δείχνουν περιφρονητική άγνοια της κατάστασης της οικονομίας και μια κακώς νοούμενη ελιτίστικη νοοτροπία, με το συμπάθιο κιόλας, από τη στιγμή που τα χρησιμοποιείτε σαν επιχειρήματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 <p>Τέλος, θα πρότεινα να μην χρησιμοποιείτε ως επιχειρήματα τα 630 ευρώ των νεοδιόριστων που πάνε στην άλλη άκρη του κόσμου και "στο κάτω-κάτω είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ"! Μόνο θυμηδία προκαλούν, για να μην πω οργή σε αρκετούς. Δείχνουν περιφρονητική άγνοια της κατάστασης της οικονομίας και μια κακώς νοούμενη ελιτίστικη νοοτροπία, με το συμπάθιο κιόλας, από τη στιγμή που τα χρησιμοποιείτε σαν επιχειρήματα.</p>Δεν αναφέρομαι στα υπόλοιπα που έγραψες διότι ούτως η αλλιώς συμφωνω στα περισσότερα. Εδώ όμως έχω ένσταση.Τι εννοείς ότι προκαλούν θυμό; Τα 630 ευρω του νεοδιοριστου; Η αλήθεια ειναι. Εκτός και αν τα θεωρούν κάποιοι πολλα. Σαφώς και αποτελεί επιχείρημα για ενα επάγγελμα το οποίο ειναι τόσο απαιτητικό, φέρει τόσες ευθύνες αλλα κατα τα αλλα η αμοιβή του ειναι ικανοποιητική επειδη άλλοι ειναι άνεργοι; Dakon προσδιόρισα στο ποστ μου ότι οι σημερινοί εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς που γνώρισα εγω και εσυ στη 10ετια του 80 και του 90. Οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να αναφέρεσαι σε αυτούς στους οποίους ούτως η αλλιώς έριξα ευθύνες. Κατα τα αλλά αν λες ότι δεν αποφασίζει η τροικα, τότε αποφασίζει η Βουλή, αφού οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν θέσεις ευθύνης στα Υπουργεία. Για εμένα το ίδιο και το αυτό ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timonkaipumpa Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Απαιτητικό ως προς τι το επάγγελμα των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας; Ως προς τις παρουσιάσεις που έχουν να ετοιμάσουν; Φταίει κανείς εάν ελάχιστοι έχουν την λογική δημιουργίας templates και ανανέωσης και καλυτέρευσης αυτών με το πέρασμα του χρόνου; Μέχρι και διαδραστικούς πίνακες έχουν όπου μπορούν να φτιάξουν ένα κάρο παρουσιάσεις για δημιουργική μάθηση και να τις μοιράζονται μεταξύ τους για να τις ανανεώνουν και να τις καλυτερεύουν. Και οι γνώσεις που απαιτούνται για αυτά διδάσκονται στα πανεπιστήμια (ασχέτως με το γεγονός πως οι περισσότεροι πάνε τουρίστες απλά για να πάρουν το πτυχίο και να βρουν αμέσως δουλειά που δεν θα κινδυνεύουν να τους διώξουν). Αλήθεια, έχει κανείς από τους υπερασπιστές των Δ.Υ. εκπαιδευτικών της 2βάθμιας γνώση για τις απαιτήσεις (τις πραγματικές κατά την γνώμη μου απαιτήσεις) στο περιβάλλον του ιδιωτικού σχολείου; Απαιτητικό ως προς τι; Ως προς την διόρθωση γραπτών; Πόσα γραπτά διορθώνουν και κάθε πότε; Τι ασκήσεις βάζουν, τι στόχους έχουν οι ασκήσεις και τι σκοπεύουν να μάθουν και να ανακαλύψουν για τους μαθητές τους μέσα από τις ασκήσεις; Φταίει κανείς εάν ούτε σε αυτό έχουν μάθει να δουλεύουν οργανωμένα και με σχέδιο; Απαιτητικό επειδή τα παιδιά φωνάζουν μέσα στην αίθουσα; Τότε το επάγγελμα του πωλητή σε μία εταιρία, με το αφεντικό να τον κάνει συνέχεια ρόμπα επειδή θέλει παραπάνω πωλήσεις, τους συναδέλφους του να κοιτάνε να τον φάνε για να πάρουν τις πωλήσεις του κ.α., τι επάγγελμα είναι; Το λύκειο έχει γίνει εξεταστικό κέντρο γιατί οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς σε αυτό κοιτάνε απλά να μην έχουν προβλήματα και όχι να δώσουν κάτι παραπάνω. Γιατί οι περισσότεροι από αυτούς ακόμα και όταν κοιτάνε να δώσουν κάτι παραπάνω δεν ξέρουν να το κάνουν οργανωμένα και το κάνουν ως κάτι "καλλιτεχνικό" και "φιλοσοφικό". Γιατί οι περισσότεροι μπήκαν ως εκπαιδευτικοί απλά και μόνο για να έχουν μία σταθερή και σίγουρη δουλειά. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Δεν πρέπει να είναι σίγουρη. Εάν δεν την κάνει καλά κάποιος, δρόμο. Σπίτι του. Όπως ακριβώς είναι η συμπεριφορά όλων αυτών προς τον φούρναρη, τον σουβλατζή, την μοδίστρα, την εταιρία που αγοράζουν Η/Υ και εν γένει όλο το άλλο περιβάλλον τους που δεν είναι Δ.Υ. Πόσοι εκπαιδευτικοί σε δημόσια σχολεία, ακόμα και τις καλές εποχές, κοιτάγανε να διαβάσουν κανένα paper και να εισάγουν νέες τεχνικές για την ανάδειξη των δεξιοτήτων των μαθητών; Πόσοι πειραματίζονταν με νέες και προχωρημένες τεχνικές εκμάθησης, ακόμα και στην τετριμμένη ύλη του υπουργείου (ακόμα καλύτερα που ήταν αυτή, μιας και θα την ξέρανε καλύτερα και ο πειραματισμός θα ήταν πιο εύκολος) ;Πόσοι προσπάθησαν να μάθουν στα παιδιά την ουσία του πράγματος και όχι απλά να λύνουν ασκήσεις; Πόσοι την ξέρανε την ουσία; Πόσοι είχανε ασχοληθεί να την μάθουν ακόμα και εάν δεν την ξέρανε; Πόσοι εφάρμοσαν διά βίου μάθηση πάνω στον κλάδο τους; Πόσοι από αυτούς που την εφαρμόσαν με σεμινάρια, το κάνανε σοβαρά και δεν τα είδανε σαν μία ευκαιρία για γκομενίσματα και απουσία από την δουλειά; Πόσοι που το κάνανε με μετεκπαίδευση (π.χ. Μαράσλειο κ.α.) δεν το κάνανε για να πάρουν άδεια από την δουλειά τους και αγοράζανε έτοιμες εργασίες; Πόσοι ιδιωτικοί υπάλληλοι εάν κάνουν τα παραπάνω με τον ίδιο τρόπο δεν θα απολυθούν συντόμως από την δουλειά τους; Και μετά μας φταίει η τρόικα, η Μέρκελ και η αστρική συγκυρία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Οπως έγραψα και νωρίτερα όλοι έχουμε άποψη για την εκπαίδευση διότι περάσαμε από εκεί ως μαθητές. Για τη σημερινή κατάσταση δεν έχουμε ιδέα όμως παρά μονο αν το ψάξουμε. Και όπως ξανά είπα έχω αποδείξει ότι το 90% δεν εχει ιδέα. Όλοι θέτουν ως παράδειγμα τα μαθητικά τους χρονια 20 Έτη πριν. Έτσι όμως με παραπληροφόρηση και μη διαχρονικές καταστάσεις δε μπορούμε να κουβεντιασουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timonkaipumpa Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Και φυσικά, η απάντηση όταν στενεύουν τα περιθώρια είναι "Δεν μπορούμε να κουβεντιάσουμε"... Λες και βλέπω Αυτιά, Παπαδάκη ή τους άλλους του ΣΚΑΙ. Π.χ., πόσοι (από αυτούς που σπουδάσανε θετική ή τεχνολογική επιστήμη) άκουσαν στα σχολικά τους χρόνια να τεκμηριώνουν πρακτικά ό,τι μαθηματικό εργαλείο τους μάθανε; Να τους εξηγούν την φυσική χρησιμότητα του κάθε μαθηματικού εργαλείου και όχι πως να λύνουν ασκήσεις με αυτό; Πόσοι δάσκαλοι και καθηγητές τα ξέρουν αυτά; Πόσοι από αυτούς που τα ξέρουν, έχουν όρεξη να τα διδάξουν με σωστές εκπαιδευτικές τεχνικές; Πόσοι από αυτούς που υπερασπίζονται απόψεις διάφορων θεωρητικών, της εκπαίδευσης ή μη, για την ανισότητα στην εκπαίδευση προσπάθησαν να κλείσουν την ψαλίδα μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου με ουσιαστική γνώση και όχι με φιλοσοφικές και πολιτικοποιημένες "ευαισθητοποιήσεις" των μαθητών; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Μα τι να πούμε που δεν έχουμε ήδη πει εδώ και πόσες σελίδες;; Με τι κριτήριο κρίνεις έναν εκπαιδευτικό; Ας ξεκινήσουμε από εκεί. Φαντάζομαι από την σχολική σου εμπειρία έτσι; Έχεις παιδι; Δίδασκεις κάπου; Παρακολουθείς ως ελεγκτής τη δουλειά τους; Γελάω με το ιδιωτικό σε σχέση με το δημόσιο. Που ο μόνος λόγος που πάνε πλέον τα παιδιά εκεί ειναι οι λιγότεροι μαθητές στις τάξεις. Καμία μέριμνα για άτομα με προβλήματα, δυσλεκτικους κτλ κτλ. Μηδέν στην ειδική αγωγή σε μια χώρα που η έξαρση των μαθητικών προβλημάτων χτυπάει κόκκινο. Ο καλός ιδιωτικός τομέας που θα μας σώσει ως συνήθως. Ασχετο αλλα έχεις κανείς υπόψη του ποια ειναι τα κριτήρια για να διοριστεις ως εκπαιδευτικός; Ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα