Gtr34 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 <p>Και μια που εδώ είχε γίνει θέμα για τους εκπαιδευτικούς ας διαβάσουμε αυτό που συνέβει σε ένα δημοτικό σχολείο για να δουμε το πόσο εύκολη ειναι τελικά η εργασία ενός εκπαιδευτικου.</p> <p> </p> <p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63986420'>http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63986420</a></p> <p> </p> <p>Απολαύστε.</p> Σιγουρα δεν ειναι πρωταπριλιατικο αστειο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Σιγουρα δεν ειναι πρωταπριλιατικο αστειο; 2 Απριλη βγηκε...ε δε νομίζω πια. Συγχαρητήρια στον εισαγγελέα που πηρε την σπουδαία απόφαση να δωσει τα προσωπικά στοιχεία των παιδιών. Εκπληκτικός εισαγγελέας που έκανε σωστά τη δουλειά. Απάλλαξε τον κόσμο απο..."εγκληματίες". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την "Λευκή εβδομάδα" ? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Καμία αλλά εδώ έγινε η επίθεση προς τους εκπαιδευτικούς. Οπότε μπαίνει ως ακομα ένα επιχείρημα για το τι πρέπει να αντιμετωπίσει κάποιος που εργάζεται σε ένα σχολείο, ειδικά τωρα που οι αξιολογήσεις θα γίνονται ΚΑΙ απο τους γονείς. "Το παιδί μου ειπε, πως το άλλο παιδάκι τον έκλεψε..εισαι κακος εκπαιδευτικος θα σε αξιολογήσω με μηδέν". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Kαλα ειναι τα νεα παιδιά πια. Απλα πιο πολυ φτωχεια απο μας τα παιδια των 90's. Όποιος ακουμπήσει παιδί σημερα, εισαγγελεας, μηνυσεις και βγαίνει στο μεσημεριανό της τατιάνας. Εμεις τρωγαμε σφαλιαρες και τραβαγανε αυτια οι δασκαλοι... Μαυρα χρονια εκεινα... Τωρα στην περιπτωση των 2,20 ευρω δεν ειναι κατι αγνωστο. Η δικαιοσυνη ειναι ταξικη, παντα ηταν... Αλίμονο σε μας τα φτωχόπαιδα που θα συναντάμε τους γιους καποιων σπουδαίων "αντρών" σε ολες τις φάσεις της ζωης μας, δουλεια,στρατος κτλπ. Εχουν το advantage λόγω καταγωγης, αιματος και λεφτών. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Καμία αλλά εδώ έγινε η επίθεση προς τους εκπαιδευτικούς. Οπότε μπαίνει ως ακομα ένα επιχείρημα για το τι πρέπει να αντιμετωπίσει κάποιος που εργάζεται σε ένα σχολείο, ειδικά τωρα που οι αξιολογήσεις θα γίνονται ΚΑΙ απο τους γονείς. "Το παιδί μου ειπε, πως το άλλο παιδάκι τον έκλεψε..εισαι κακος εκπαιδευτικος θα σε αξιολογήσω με μηδέν". A, OK ... αυτό που περιγράφεις πάντως μπορεί να γίνει παντού δεν είναι ιδιαίτερο γώρισμα των εκπαιδευτικών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 A, OK ... αυτό που περιγράφεις πάντως μπορεί να γίνει παντού δεν είναι ιδιαίτερο γώρισμα των εκπαιδευτικών. Σαφέστατα. Απλά στη δεδομένη φάση και με την επικείμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών απο γονείς (κοινός απο τον καθένα μας πλέον που ελάχιστη σχέση μπορει να έχει με την εκπαίδευση), οι καταστάσεις αυτες ειναι παράδειγμα για το τι θα ακολουθήσει. Παρεμπιπτόντος να τονίσω οτι ειμαι υπερ στην αξιολόγηση απο γονεις και μαθητές με δεδομένο οτι η αξιολογηση αυτή θα προσμετράτε συλλογικά και θα ελέγχετε ως προς την ορθότητά της. Διότι το να σε αξιολογήσει ως άχρηστο ο γονιός και ο μαθητης που ουδέποτε ασχολήθηκε με το σχολείο και περίμενε οτι θα του βάλεις άριστα, προφανως δεν είναι αξιολόγηση. Ουσιαστικά θα έπρεπε να εκπαιδευτεί ο γονιός σε ότι αφορά την αξιολόγηση. Τέτοια παιδεία (στη συμπεριφορα και φυσικά στο πως να κρινουμε την εργασία του αλλου) ακόμα δεν έχουμε στην Ελλάδα. Κατά την άποψη πολλών, όλοι οι άλλοι κάθονται εκτος απ τους ίδιους :P 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Σαφέστατα. Απλά στη δεδομένη φάση και με την επικείμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών απο γονείς (κοινός απο τον καθένα μας πλέον που ελάχιστη σχέση μπορει να έχει με την εκπαίδευση), οι καταστάσεις αυτες ειναι παράδειγμα για το τι θα ακολουθήσει. Παρεμπιπτόντος να τονίσω οτι ειμαι υπερ στην αξιολόγηση απο γονεις και μαθητές με δεδομένο οτι η αξιολογηση αυτή θα προσμετράτε συλλογικά και θα ελέγχετε ως προς την ορθότητά της. Διότι το να σε αξιολογήσει ως άχρηστο ο γονιός και ο μαθητης που ουδέποτε ασχολήθηκε με το σχολείο και περίμενε οτι θα του βάλεις άριστα, προφανως δεν είναι αξιολόγηση. Ουσιαστικά θα έπρεπε να εκπαιδευτεί ο γονιός σε ότι αφορά την αξιολόγηση. Τέτοια παιδεία (στη συμπεριφορα και φυσικά στο πως να κρινουμε την εργασία του αλλου) ακόμα δεν έχουμε στην Ελλάδα. Κατά την άποψη πολλών, όλοι οι άλλοι κάθονται εκτος απ τους ίδιους :P Οι "καταστάσεις" αυτές είναι μία. Βρέθηκε ένας κολλημένος και κατόρθωσες να ανακαλύψεις πρόβλημα γενικό. Και φαντάζομαι, στην τιμημένη λογική του "ναι μεν, αλλά" που τόσο πιστά υπηρετείς, μέχρι να υπάρξει τέτοια παιδεία που δεν την έχουμε στην Ελλάδα, οι αξιολογήσεις είναι πρόβλημα; Σωστά ή παρεξήγησα κάτι; 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 snoob ρε μπαγασα...σε ενα θρεντ που να συμφωνεις μαζι μου δεν εχεις εμφανιστει...θα υποθεσω πλεον οτι διαφωνεις με οτι γραφω Οι "καταστάσεις" αυτές είναι μία. οι καταστασεις αυτες ειναι συχνο φαινομενο πλεον στον εκπαιδευτικο κλαδο. Οχι με δικαστες οπως ετυχε τωρα αλλα με διαφορους αλλους...Οι γελοιογραφίες που εβαζα παλαιοτερα και τα λινκ με τα περιστατικα που εχω βαλει, εχουν βαση. Και ναι καθε νομισμα εχει 2 οψεις. Για σενα εχει μια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Πρώτον, δε θυμάσαι καλά: μια χαρά συμφωνήσαμε στο νήμα για τις εξελίξεις στην Κριμαία. Δεύτερον, ερμηνεύεις τόσο στενά και φοβικά το περιστατικό, ώστε παύει να είναι αστείο: βρέθηκε ένας γελοίος και το μετατρέπεις σε γενικευμένο πρόβλημα. Ένας βλάκας έγινε "αυτές οι καταστάσεις". Το ότι στο ρεπορτάζ που εσύ ο ίδιος παραθέτεις όχι ένας αλλά πολλοί γονείς τάσσονται στο πλευρό της δασκάλας, αν δεν είχες πρεμούρα να γενικεύσεις και να μιλήσεις για "καταστάσεις", κάτι θα έπρεπε να σου λέει. Και μέσα-μηχανισμοί αντίδρασης στους περίεργους/παράλογους υπάρχουν, και οι λογικοί κυριαρχούν. Αν υποτεθεί λοιπόν ότι ο κολλημένος θα κάνει στη δασκάλα "αρνητική" αξιολόγηση, υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που θα της κάνουν θετική για την ψυχραιμία και τη σωστή παιδαγωγική της προσέγγιση (ου μην αλλά και την άρνηση της ίδιας και της διεύθυνσης του σχολείου να υποκύψουν σε παράλογες απαιτήσεις). Αυτή είναι η έννοια της αξιολόγησης. Μονάχα σε κάτι ουτοπίες του 20ου αιώνα ήταν όλα άριστα και όμορφα, οι αποφάσεις λαμβάνονταν ομόφωνα και όλα πήγαιναν πρίμα (μέχρι που βάρεσαν διάλυση, αλλά δε φταίει η θεωρία, φταίει η λάθος εφαρμογή, ξέρω...) Στη ζωή υπάρχουν και οι κακεντρεχείς, και οι στενόμυαλοι, και οι κολλημένοι, και οι άδικοι. Υπάρχει και το λάθος. Εκεί που η διδασκαλική ομοσπονδία πρότεινε να "αξιολογούνται" μεταξύ τους οι δάσκαλοι και οι αξιολογήσεις να μην ανακοινώνονται (μεταξύ μας ένα πράγμα), είναι ένα εκατομμύριο φορές καλύτερα να υπάρχουν πραγματικές αξιολογήσεις. Από το συναδελφικό χάιδεμα και τα "άριστα", είναι προτιμότερος ο βλάκας γονιός που θα πάρει απάντηση από τους σωστούς. Και οι κρίνοντες, κρίνονται. Δεν μπορεί επειδή βρίσκεται ένας, δέκα, εκατό ηλίθιοι σε μια κοινωνία εκατομμυρίων, να μην προχωρήσει τίποτε (πρακτικά αυτό είναι το ρεζουμέ του "ναι μεν, αλλά" και το έχουμε πληρώσει δεκαετίες τώρα) και να μένουμε στα ίδια και στα ίδια. Που λες, μπαγάσα, στα λόγια είσαι υπέρ των μεταρρυθμίσεων, υπέρ της κατάργησης του ασύλου, υπέρ των αλλαγών, αλλά μια σατανική σύμπτωση, όλο πας και ξετρυπώνεις λόγους που ό,τι πάει να αλλάξει, είναι προβληματικό. Θα μου πεις, εδώ κατόρθωσες να συνδέσεις την άρση του πανεπιστημιακού ασύλου με την εμφάνιση αστυνομικών στα σχολεία, τώρα που βρήκες τον γελοίο των δύο ευρώ, αμαρτία θα ήταν να μην αρμέξεις την είδηση. Έστω και σε άσχετο νήμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Δεύτερον, ερμηνεύεις τόσο στενά και φοβικά το περιστατικό, ώστε παύει να είναι αστείο: βρέθηκε ένας γελοίος και το μετατρέπεις σε γενικευμένο πρόβλημα. Ένας βλάκας έγινε "αυτές οι καταστάσεις". Θα στο ξαναπω διοτι προφανως δεν το διαβασες νωρίτερα. Εχω βάλει αρκετές φορές δημοσιεύματα ακομα και βιντεο για τέτοια περιστατικά. Το συγκεκριμένο ήταν πολύ χοντρό βέβαια (και θα έπρεπε να σου κάνει εντυπωση που ακομα δεν έχει πάει στα κανάλια) αλλά η γενικευση που κάνω δεν αφορά μονο το συγκεκριμένο περιστατικό. Κατα τα άλλα αν και δε διαφωνω σε αυτά που γράφεις/προτείνεις (ψαχνω να βρω το ποστ που γράφω ακριβως τα ιδια πράγματα (δεν έλαβα βέβαια τα δικά σου like ), αλλά οι ψυχραιμότεροι τις περισσότερες φορές δεν ακουγονται. Εχω βρεθει δεκάδες φορές σε συνέλευση καθηγητων, μαθητων και συλλόγου γονέων και ΔΥΣΤΗΧΩΣ εαν ποτέ βρεθεις θα καταλάβεις και γιατι κάνω τέτοιες γενικευσεις. Θα μου πεις, εδώ κατόρθωσες να συνδέσεις την άρση του πανεπιστημιακού ασύλου με την εμφάνιση αστυνομικών στα σχολεία, τώρα που βρήκες τον γελοίο των δύο ευρώ, αμαρτία θα ήταν να μην αρμέξεις την είδηση. Αυτο μου το λέει κάποιος που στο ιδιο νήμα του έλεγα παραδείγματα διαδηλώσεων ή απεργειων με ειρηνικο χαρακτήρα και το αντεπιχειρημα ήταν οι λόγοι που εσυ δεν εγκρινεις για τους οποιος έγιναν αυτες. Καμια σχέση το ένα με το άλλο δηλαδη. Και δεν το γράφω ειρωνικά.Οντως έτσι έγινε και στο τόνισα. Που λες, μπαγάσα, στα λόγια είσαι υπέρ των μεταρρυθμίσεων, υπέρ της κατάργησης του ασύλου, υπέρ των αλλαγών, αλλά μια σατανική σύμπτωση, όλο πας και ξετρυπώνεις λόγους που ό,τι πάει να αλλάξει, είναι προβληματικό. Αν σε κάτι θεωρω οτι υπάρχει τρύπα, σαφως και θα το τονίσω. Που ειναι το πρόβλημα? 10άδες φορές έχω πει για το πόσο υπερ ειμαι σε άλλα θέματα. Τέλος ευελπιστω να μην σε πρόσβαλε το "μπαγάσα". Σε απεκάλεσα έτσι σε φιλικό τόνο. Αν θεωρεις οτι αυτή η φιλικη διαδικτυακή σχέση δεν υπάρχει ή τέτοιες λέξεις σε προσβάλουν μου το λες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Να πάει στα κανάλια, τι; Αυτό το πράγμα δεν είναι ρεπορτάζ και ομολογώ ότι μου κάνει εντύπωση που το διάβασα στο Έθνος. Σενάριο από τις "Οικογενειακές Ιστορίες" είναι. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να συνέβη, αλλά χωρίς στοιχεία, ονόματα, τι θα πει ένα κανάλι; Φαντάσου λίγο το ρεπορτάζ: "Σε κάποιο σχολείο κάπου στην Ελλάδα κάποιος γονιός πιέζει μια δασκάλα να τιμωρήσει το παιδί που θεωρεί ότι έκλεψε 2 ευρώ από το γιο του. Η δασκάλα αντιστέκεται και ο γονιός επιμένει". Και όλα αυτά διασταυρώνονται, πώς; Α, ξέχασα: έχεις πλέρια εμπιστοσύνη στα κανάλια, οπότε αν έβγαζαν μια τέτοια είδηση, δε θα είχες πρόβλημα να δεχτείς ότι ισχύει. Όπως κι αν έβγαζαν μια είδηση κάπως έτσι: "Σε κάποιο σχολείο κάπου στην Ελλάδα κάποια δασκάλα εμφανίζεται καθυστερημένη στην τάξη και αδιαφορεί για τους μαθητές της παρά τις οχλήσεις των γονιών. Η δασκάλα αδιαφορεί για τις συστάσεις που της γίνονται". Μιλάμε για πλούτο διασταυρωμένης πληροφορίας, όχι αστεία. Αυτά. Περιμένω εναγωνίως την επόμενη μεταρρύθμιση με την οποία "συμφωνείς" μεν, "αλλά"... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2014 Λοιπόν σορρυ για τη καθυστέρηση της απάντησης. Αρχικά ο ιδιος παραδέχεσαι οτι η πηγή μου κατα βάση ειναι αξιόπιστη και δεν αποκλείεις όντως να έχει γίνει το περιστατικό. Μετά αναφέρεσαι στο κακό ρεπορτάζ που δεν έχει ονόματα, σχολεία κτλ κτλ. Εαν το άρθρο αυτο ηταν σε κάποιο blog δε θα του εδινα ποτέ σημασία. Του δινω ομως διότι ειναι ανεβασμενο σε ενα σάιτ με ένα Α ονομα. Ανεξάρτητα με αυτό, την ιστορία τυχαίνει να την γνωρίζω εδώ και 3 εβδομάδες (δεν ειναι νέο) και έχει βουίξει ο τόπος (γενικά όσοι συμμετέχουν στα κοινά των σχολείων γνωρίζουν τέτοια περιστατικά όπως και πολλά άλλα) . Πιθανολογώ οτι υπάρχει λόγος που δεν αναφέρουν όνομα. Ισως ο τύπος όντως "μαμει και δέρνει" και δε μπορούν να τον πιάσουν απο πουθενά, ίσως φοβούνται μηνύσεις, ίσως πολλά. Τωρα αν το ολο θέμα ειναι μούφα και πιάστηκε κότσος τόσος κόσμος και ένα αξιόπιστο γενικά σάιτ, εντάξει. Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Αυτό όμως που μου κάνει πραγματικά εντύπωση, ειναι το πως κατάφερες να ασχοληθείς με ένα εντελως διαφορετικό θέμα (την αξιοπιστία ή όχι του αρθρογραφου), όταν το θεμα μας ήταν η "γενίκευση" που έκανα και οι μεταρρυθμίσεις τις οποίες θεωρείς πως αρνούμαι. Υποθέτω οτι για να αλλάζεις θεματολογία σημαίνει οτι συμφωνείς μαζί μου, χαίρομαι πολύ πάμε παρακάτω. Όσο για την επομενη μεταρρύθμιση θα κάνω αυτο που θεωρω εγω οτι κάθε άνθρωπος με κριτική σκέψη πρέπει να κάνει. Θα δω τα υπερ και τα κατά. Αν εσύ κάνεις κάτι διαφορετικό ή αν βλέπεις μονο θετικά ή μόνο αρνητικά κάπου, σεβαστό. Για την ώρα αυτή η γελοιογραφία που υπάρχει χρόνια τώρα, περιγράφει ακριβως τη σύγχρονη παιδεία. Και ναι εδω μπορεις να πεις οτι γενικεύω (το κάνω, το παραδέχομαι) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Εγώ σου εξήγησα ότι αυτό το πράγμα δεν είναι ρεπορτάζ ως έχει και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να βγει στα κανάλια. Ως τι θα παρουσιαστεί: "Κάποιος, κάπου, πιέζει κάποια δασκάλα σε κάποιο σχολείο"; Τι θα έγραφες αν τα κανάλια (που τόσα και τόσα τους έχεις σύρει κατά καιρούς) εμφάνιζαν ρεπορτάζ για μια δασκάλα "κάπου, που δεν κάνει καλά τη δουλειά της σε κάποιο σχολείο"; Και πατώντας σε ένα τέτοιο περιστατικό κατέληγαν στο συμπέρασμα "αυτές οι καταστάσεις δείχνουν τι γίνεται για να μην υπάρχει αξιολόγηση"; Σου φαίνεται εξωφρενικό; Γιατί; Αυτό ακριβώς κάνεις (από την ανάποδη, βέβαια), εξάγοντας γενικά συμπεράσματα από έναν βλαμμένο (ξαναλέω, δέχομαι ότι ισχύει ή, αν θες να λεπτολογήσουμε, δε με ενδιαφέρει να αμφισβητήσω την εγκυρότητα του ρεπορτάζ -απλά επισημαίνω ότι δεν έχει καμία αποδεικτική βάση και ισχύ, στη μορφή που παρουσιάζεται). Το κείμενο είναι ισχνό, αόριστο και καταγγέλει πράγματα -χωρίς φυσικά να ενδιαφέρεται να παρουσιάσει κανέναν αντίλογο, από τον άνθρωπο που κατηγορεί. Παρεμπιπτόντως, αυτό δε σε ενοχλεί. Παράξενο, μιας και σε ενδιαφέρουν τόσο πολύ οι "δύο όψεις" κάθε υπόθεσης. Οι διαβολικές συμπτώσεις που έγραφα και νωρίτερα. Το "επιχείρημα" της γελοιογραφίας, δε το σχολιάζω. Αν μετά το "κάποιος, κάπου" ρεπορτάζ πιάσουμε ως "απόδειξη" οποιασδήποτε κατάστασης μια μεταφρασμένη (κι εδώ τα αγαθά copies κτώνται) γελοιογραφία, το χάσαμε το κορμί πατριώτη. Δε διαφωνώ ότι είναι φαινόμενο υπαρκτό. Κι όχι μόνο στα σχολεία. Στα Πανεπιστήμια του (ξεσ)ασύλου, εκεί όπου τα σκονάκια αποτέλεσαν ακόμη και θέμα έκθεσης και το "δημοκρατικό 5", το "βάλε 5 να περάσω μπάρμπα" ή η αλληλεγγύη στην αντιγραφή αποτελούν καθεστώς και οι τύποι ή οι επιχειρήσεις που πουλάνε εργασίες και διπλωματικές διαφημίζονται ανοιχτά και ουδείς συγκινείται, και τσαμπουκάς θα παίξει, και θα πάνε να ζητήσουν τα ρέστα οι θρασείς από τους καθηγητές που "κόβουν" ή "βάζουν δύσκολα θέματα" και, γενικά, χαλάνε τη μανέστρα. Αυτά είναι πολύ σοβαρότερα προβλήματα από ό,τι ένας βλαμμένος γονιός που έχει απέναντί του την υπόλοιπη τάξη και όλο το σχολείο. Φευ, δεν βολεύει να προβληματιστείς για αυτά και να παρουσιάσεις την άλλη όψη του νομίσματος εδώ. Στο νήμα για τη "λευκή εβδομάδα", όλως τυχαίως, βρήκες έναν βλαμμένο για να υποστηρίξεις τι; Ότι "αυτές οι καταστάσεις" δείχνουν τι θα γίνει με την αξιολόγηση... Καλό αποκούμπι στις γελοιογραφίες εύχομαι, και καλή συνέχεια. Ό,τι είχα να πω (και) εδώ το είπα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis13 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Ηρωας! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα