Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι υποστηριζει ο  λεγαμενος ?    .Ξερεις riko η απλα συγκρατησες το ονομα ?  :-D

 

Φαγωθηκες πια με τον Κευνς..Τι θες να ακουσεις ? Για τους αυτοκινητοδρομους ? :-D

Κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια. Δεν θελω να ακουσω τιποτα για τον Κευνς πλεον. Τον κατατροπωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για πες.Πως τα καταφερε ? Aν θες λες και τις διαφορες των προγραμματων.

Χαιρομαι που τουλαχιστον συμφωνουμε οτι η ιδιωτικη πρωτοβουλια απο μονη της δουλεια δεν κανει, κι οτι για τα 5 χρονια υφεσης, αισιως 6, δεν φταινε (μονο) οι ΔΥ.

 

Για το προγραμμα επεσες διανα, το εχω αναλυσει διεξοδικα στο παρελθον εδω.

http://www.insomnia.gr/topic/488635-imf-we-screwed-up-on-greek-bailout/

 

Καθε δεκαδικο ψηφιο που μας λενε να φτιαξουμε, αντιστοιχει σε πολλους βαθμους υφεσης/ανεργιας κι ακομα πιο πολλους μισθους ΔΥ/ιδιωτικων. Ενα προγραμμα που δεν εβγαινε, δεν βγαινει, το εχουν εγκαταλειψει ολοι ακομα κι αυτοι που το προτειναν, δεν ξαναχρηςιμοποιηθηκε σε καμια αλλη χωρα, αμα εμεις δοξα να χει η Ολγα, οχι μονο το ακολουθουμε, το υπερασπιζομαστε κιολας. Τα αποτελεσματα φανηκαν.

 

Να απολυσουμε τους αχρηστους ναι, δεν εχει γραψει ΠΟΤΕ κανεις το αντιθετο, αλλα οταν καιγεται το σπιτι σου, δεν ξεκινας να φτυνεις το μπαλκονι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρομαι που τουλαχιστον συμφωνουμε οτι η ιδιωτικη πρωτοβουλια απο μονη της δουλεια δεν κανει, κι οτι για τα 5 χρονια υφεσης, αισιως 6, δεν φταινε (μονο) οι ΔΥ.

 

 

 

Ποιοι Δ.Υ και τριχες  :P

Επρεπε να ειχε γινει αλλη  διαπραγματευση το '10.Υπαρχει και η αποψη βεβαια οτι η Ε.Ε δεν μετασχηματιζεται, τα περι συμμαχιων ειναι τριχες κατσαρες,το ευρυτερο πλαισιο ειναι τοσο σκληρο, το ευρω παραειναι ισχυρο και ταιριαστο στην εξαγωγικη πολιτικη της Γερμανιας  που δεν...τουλαχιστον για μας.Για καποιες αλλες χωρες τα πραγματα ηταν λιγο πιο ευκολα, πχ για την Ιρλανδια που ειχε ηδη εξωστρεφη οικονομια.Το θεμα ειναι τι θα γινει με την βιωσιμοτητα του χρεους τωρα, στην ευρωζωνη.Μια ιδεατη κατασταση θα ηταν μια συνολικη ευρωπαικη αντιμετωπιση οπως με την Γερμανια το 52.Προσωπικα πιστευω οτι δεν θα γινει τιποτα,,οι ευρωσκεπτικιστες στις ευρωεκλογες θα εχουν σοβαρη παρουσια αλλα οχι τετοια ωστε να πιεσουν καταστασεις και μια απο τα ιδια.Δηλαδη πιστευω οτι θα λιμνασουμε σε μια μιζερη κατασταση ποιος ξερει για ποσες δεκαετιες.Οχι οτι τα πραγματα ειναι ετσι και αλλιως ευκολα, παλουκια ειναι,αλλα...Μακαρι να υπαρχει φως στο τουνελ.Βεβαια εκτος των αλλων  τα φορολογικα βαρη τα πληρωνουν τα συνηθη υποζυγια,και εκτος των αλλων , το χειροτερο, υπαρχει η συνεχης. αισθηση αδικιας και ατιμωρησιας,

Οσο για το δημοσιο .Αν δεν υπηρχε αυτο το ελλειμα , ισως να μην βρισκομασταν σε αυτη τη κατασταση.Η κρισης θα υπηρχε αλλα ισως δεν βρισκομασταν στο ματι του κυκλωνα.Αν δεν υπηρχε η κατασπαταληση δημοσιου χρηματος, αν η φοροδιαφυγη, αν οι ραντιερηδες, αν το χρηματιστηριο, αν τα δομημενα ομολογα, αν η αστικη ταξη,αν το ενα , αν το αλλο..και θα φθασουμε ιστορικα στον εμφυλιο, μην τον περασουμε και  φθασουμε και στην Αρχαια Ελλαδα  :-D .Και που βρεθηκαν ολες αυτες οι μικρομεσαιες επιχειρησεις και οι αυταπασχολουμενοι αν οχι απο τον κρατικο παρεμβατισμο, που ηταν εντος ετσι και αλλιως παρων στην Ευρωπη , ως ''σοσιαλοδημοκρατια'' , ακομη πιο εντονος σε εμας.Ηταν τιποτα γαμιστερες εξαγωγικες εταιρειες με τιποτα τρομερα καινοτομα προιοντα ?  :-D .Τοτε τα ελλειματα ηταν αποδεκτη πολιτικη, πριν ερθει η κριση και φουσκωσουν πανια προς την επιτακτικη πλεον ενοποιηση .

Αυτη τη στιγμη παντως αυτο ειναι το ευρωπαικο αναπτυξιακο μοντελο , δυστυχως , η μειωση του κοινωνικου κρατους και η ελαστικοποιηση των εργασιακων σχεσεων.Ανασυγκροτειται το καπιταλιστικο συστημα.

 

Κατσε να ριξω μια ματια . :-)

Κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια. Δεν θελω να ακουσω τιποτα για τον Κευνς πλεον. Τον κατατροπωσες.

Τον εστειλα στο καλαθο της οικονομικης ιστοριας ειναι το σωστο  :-D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ Praetorianos....

 

Οικονομολόγος δεν είμαι... και φαίνεται ότι εσύ κάτι (τουλάχιστον) παραπάνω γνωρίζεις σε αυτό το άθλημα. Παρόλα αυτά, ζω σε αυτή την χώρα και έχω γνώση της αγοράς στον τομέα μου αλλά και τι περίπου παίζει γύρω - τριγύρω. 

 

 

Λοιπόν... όταν έχουν γίνει προσλήψεις άρπα κόλλα ποιο πρέπει να είναι το μέτρο για την διόρθωση; Όταν ένα σπίτι έχει μία αξία αγοράς μερικούς factors of ten από την αντικειμενική αξία, τι θα πρέπει να γίνει για να διορθωθεί αυτό; Όταν οι μισοί ελεύθεροι επαγγελματίες δεν κόβουν απόδειξη, πώς μπορεί να αλλάξει αυτό; Όταν πολύ κόσμος δεν ψάχνει να πάρει το πιο συμφέρον αλλά το πιο ακριβό, πως μπορεί να αλλάξει αυτό; Όταν υπάρχουν καρτέλ εμπόρων που μεγαλώνουν την αξία ενός αγαθού, πως μπορεί να αλλάξει αυτό; 

 

Δεν πρέπει από κάπου να ξεκινήσει το στήσιμο του κράτους, χωρίς όμως να διαλυθεί η ελεύθερη αγορά; 


Τιμ απανταω τηλεγραφικα διότι δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή.

1. Γρηγόρη δουλειά; Με αναμονή 10 έτη ύστερα από επιτυχία σε ΑΣΕΠ;;;

2. Θες να πεις ότι δε κάνουν καλη δουλειά τα πανεπιστημιακά τμήματα που βγάζουν απόφοιτους για εκπαιδευτικούς στη πρωτοβάθμια; Μα αυτό ειναι ευθύνη των ανθρώπων που εξυψωνεις παρακάτω. Των καθηγητών τριτοβάθμιας!!! Πεφτεις σε αντίφαση

3. Σε ότι αφορά τις μετεκπαίδευσης δε καταλαβαίνω. Αν τα μεταπτυχιακά τα θεωρείς μέτρια, ισχύει ότι και παραπάνω. Αλλα εδώ οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί κάνουν μεταπτυχιακό σε Αγγλία και Κύπρο. Αραγε και εκεί τόσο υποβαθμισμένα ειναι;;

4. Οι πληροφορικαριοι και οι τεχνικοί ειναι καλοί αλλα οι φιλόλογοι όχι;;; Προς τι αυτός ο διαχωρισμός;

5. Με ποια λογική τα μεταπτυχιακά των εκπαιδευτικών ειναι χαμηλότερα από πρωτοετων; Ποιο ειναι το επιχείρημα εδώ; Ποιο ειναι το γεγονός; Που στηρίζεται κάτι τέτοιο;

6. Η ύλη εχει κάθε χρόνο αλλαγές. Από ποτε π χρόνος προετοιμασίας ειναι μικρός; Από ποτε π εκπαιδευτικός ακολουθει ενα μοτίβο; Δε ξέρεις ότι κάθε μάθημα απαιτεί ξεχωριστή προετοιμασία βάση της ύλης που εχει και βάση των αναγκών του εκάστοτε διαφορετικού τμήματος και κάθε παιδιου ξεχωριστά; Νομίζω έχεις μπερδέψει τη 3ο βαθμια που ο καθηγητής κάνει μάθημα σε 200 μονολογοντας και οποίος κατάλαβε ειναι ευθύνη του να καταλάβει όντας ενηλικας με κάποιον που απευθύνεται σε παιδιά με ανάγκες που ουδεμία σχέση έχουν με μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

7. Δεν εχει κανένα νόημα γ σύγκριση πωλητών με εκπαιδευτικούς η οποιουδήποτε αλλού. Ο ένας εχει να κάνει με πελάτες ο άλλος με παιδιά. Το τελευταίο νομίζω πως δεν το υπόλογιζεις καθόλου.

8. Τα 620 ευρω αφορούν τον πρώτο διορισμό γενικά. Είτε με μεταπτυχιακό είτε όχι. Το μεταπτυχιακό βοηθάει στην εξέλιξη και αργότερα ίσως μισθολογικά μεσω βαθμοδασ του εκπαιδευτιξου και όχι στον αρχικό διορισμό.

9. Συμφωνω μονο στα της αξιολόγησης. Πράγματι πρέπει όλοι να περνάνε από ειδικούς εκπαιδευτικούς και όχι μονο απ το. Διευθυντή λσμβανοντας υπόψη τους στόχους του κάθε εκπαιδευτικού ανάλογα με τους μαθητές που εχει.
Διότι ένας εκπαιδευτικός μπορει να κριθεί βάση του ποσο έγραψε ο μαθητής του στις πανελλήνιες αλλα ο άλλος που εχει ως μαθητή τον αθίγγανο θα πρέπει να κριθεί βάση του πόσες φορές επίσε τον μαθητή και τους γονείς του να έρθει σχολειο, τον μαθητή με τη νοητική στέρηση βάση του το εξέλιξη είχε σε σχέση με τα περσινά του αποτελέσματα κτλ.

 

 

1. Μα... αυτό ίσχυε παλιά. Εφόσον μιλάμε για "τώρα", πέρυσι τουλάχιστον το νούμερο των αδιόριστων ήταν 2000 - 3000. Ενώ πριν από 3 χρόνια δούλευε κανείς (έστω και σαν ενισχυτική στην πρωτοβάθμια) αμέσως μετά την σχολή. 

 

2. Η περίπτωση της τριτοβάθμιας είναι διαφορετική. Στην υποχρεωτική εκπαίδευση ο μαθητής υποχρεούται να πάει. Οι διδάσκοντες υποχρεούνται να τον μάθουν. Πρέπει να ανοίξουν το κεφάλι του και να του τα βάλουν μέσα. Στην 3βάθμια (τουλάχιστον τυπικά μιλώντας) ο φοιτητής πάει από επιλογή και είναι ενήλικος. Άρα πάει γιατί έχει διαλέξει να μάθει αυτό που διδάσκεται σε έκαστο τμήμα. Πάει για να μάθει και όχι για να του μάθουν. Έτσι δεν είναι "κακή" η δουλειά των διδασκόντων αλλά η προσέγγιση των διδασκομένων. 

 

Όταν στα τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης η πλειονότητα των φοιτητών δεν ενδιαφέρονται να μάθουν κάτι παραπάνω, δεν φταίει ο διδάσκοντας. Δεν είναι δουλειά του να μάθει σε ενήλικες να θέλουν να μάθουν. Οι ίδιοι οι φοιτητές διαλέξανε να σπουδάσουν αυτό το αντικείμενο γιατί ήθελαν να το μάθουν και άρα θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω... μόνο που αυτό, τελικά, δεν ισχύει και άρα η πιο λογική εξήγηση για την επιλογή τέτοιων σχολών είναι η επαγγελματική αποκατάσταση. Μόνο που δεν είναι τόσο απλό αυτό το επάγγελμα γιατί θα πάνε σε ένα δημόσιο σχολείο σαν μόνιμοι και δεν θα τους πειράξει κανείς ό,τι δουλειά και εάν κάνουν. 

 

3. Οι εκπαιδευτικοί 2βάθμιας κάνουν ΠΜΣ σε άλλες χώρες. Αυτά τα μεταπτυχιακά ουδεμία σχέση έχουν με την εκπαίδευση στην Ελλάδα. Άρα είτε εάν έρθουν να διδάξουν στην ελληνική πραγματικότητα θα είναι εκτός είτε δεν έρχονται και αξιοποιούν τις γνώσεις τους. Οι εκπαιδευτικοί 1βάθμιας παρακολουθούν ΠΜΣ σε Ελλάδα και ισχύει ό,τι έγραψα στο 2. 

 

4. Φυσικά. Στους καιρούς που ζούμε το να μην ξέρεις να φτιάξεις ένα template σε powerpoint, να μην ξέρεις να οργανώσεις την δουλειά σου σε διάκριτες ενότητες που να μπορούν να οδηγούν η μία στην άλλη και να συνεργάζονται με τα templates εργασίας που έχεις φτιάξει, να μην μπορείς να χειρίζεσαι νέες τεχνολογίες και αναζήτηση στο διαδίκτυο είναι τεχνολογικός αναλφαβητισμός. Δυστυχώς οι περισσότεροι φοιτητές σε θεωρητικές και ανθρωπιστικές σχολές είναι τεχνολογικά αναλφάβητοι. Και δεν καταβάλουν καμία προσπάθεια για να εξελιχθούν σε αυτό τον τομέα (πλην του facebook). 

 

Αυτό έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία τόσο ως εργαλείο οργάνωσης της δουλειάς τους όσο και σαν έξτρα βοήθημα κατά την διδασκαλία. Επίσης, έχει σαν αποτέλεσμα στο να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις παγκοσμίως. 

 

5. Στηρίζεται στις πτυχιακές τους. Τα αποθετήρια είναι εκεί.. κάνει την έρευνά σου. Τα ξέρεις τα ιδρύματα. 

 

6. Αυτό που έγραψα στο 4... Όσο διαφορετικές και να είναι οι ανάγκες κάθε τμήματος και όσες αλλαγές και να κάνει το υπουργείο, σίγουρα μπορούν να βρεθούν templates που να οργανώνουν την δουλειά και να την τμηματοποιούν. Δεν νομίζω ότι αλλάζουν τόσο συχνά τα βιβλία για να μην συμφέρει κάτι τέτοιο. 

 

Πόσοι εκπαιδευτικοί, από όσους εσύ γνωρίζεις, έχουν μπει στον κόπο να κάνουν κάτι τέτοιο; Να μάθουν καλά την ύλη του βιβλίου, να την οργανώσουν σε διάκριτες ενότητες, να αναλύσουν τα δύσκολα μέρη, να περιλάβουν πολυμέσα για την καλύτερη αναπαράσταση και να βρουν απλά παραδείγματα; Και εάν δεν μπορούν, να ψάξουν στο internet να δουν τι χρησιμοποιούν άλλοι διδάσκοντες από άλλες χώρες για την διδασκαλία των ίδιων εννοιών. Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν ανοίξει έστω ένα google maps για να δείξουν στα παιδιά τις κινήσεις στρατών κατά τους πολέμους; Τόσο δύσκολο είναι; Σίγουρα (χωρίς να το έχω ψάξει) υπάρχει κάποια online ή off line εφαρμογή για κάτι τέτοιο ή που θα μπορούσε να βοηθήσει σε κάτι τέτοιο. 

 

Πόσοι μαθηματικοί, από όσους ξέρεις εσύ, έχουν χρησιμοποιήσει πολυμέσα για να διδάξουν γεωμετρία; Άλγεβρα; Ανάλυση; Πιθανότητες (τα κάνουν ακόμα αυτά btw; ) ;

 

Έτσι, ναι κάθε χρόνο η ύλη έχει ΜΙΚΡΟ αλλαγές. Το καλοκαίρι ένας εκπαιδευτικός μπορεί, σε αυτούς τους 2 μήνες, να φτιάξει το μάθημά του για όλο το βιβλίο και όχι μόνο την ύλη. Έτσι, σε κάθε αλλαγή της ύλης θα του παίρνει 1 ώρα max να αλλάξει το υλικό και για όλη την χρονιά. 

 

Όσο για τις ανάγκες κάθε τμήματος... αυτές χωρίζονται σε δύο. Τις μαθησιακές - ψυχολογικές (π.χ. παιδιά με προβλήματα) και τις γνωσιακές. Για τις δεύτερες φταίνε οι συνάδελφοι τους. Εάν όλοι κάνουν καλή δουλειά τότε η 2α τάξη (δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου) θα ξέρει ότι πρέπει να ξέρει η 2α. 

 

 

7. Φυσικά και έχει νόημα. Και οι δύο είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ή οι δύο είναι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Και οι δύο πρέπει να ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ τους. Κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες της και καμία δεν είναι εύκολη. 

 

8. Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο. Με μεταπτυχιακό θαρρώ πως είναι 800€ ο μισθός. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως. 

 

9. Χαχαχα! Ωραίο θέμα οι μειονότητες! Από πρόσφατη (2 - 3 χρόνων) διδακτορική διατριβή πάνω στις μειονότητες της βόρειας Ελλάδας και την εκπαίδευση μπορώ να σου πω, εκ των έσω, ότι οι εκπαιδευτικοί ουδεμία σχέση έχουν με το θέμα. Πιο πολύ βοηθούσαν τα ίδια τα παιδιά στα στοιχεία της έρευνας παρά οι εκπαιδευτικοί... 

 

 

Επεξ/σία από Timonkaipumpa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ρε συ Praetorianos....

 

Οικονομολόγος δεν είμαι... και φαίνεται ότι εσύ κάτι (τουλάχιστον) παραπάνω γνωρίζεις σε αυτό το άθλημα. Παρόλα αυτά, ζω σε αυτή την χώρα και έχω γνώση της αγοράς στον τομέα μου αλλά και τι περίπου παίζει γύρω - τριγύρω. 

 

 

Λοιπόν... όταν έχουν γίνει προσλήψεις άρπα κόλλα ποιο πρέπει να είναι το μέτρο για την διόρθωση; Όταν ένα σπίτι έχει μία αξία αγοράς μερικούς factors of ten από την αντικειμενική αξία, τι θα πρέπει να γίνει για να διορθωθεί αυτό; Όταν οι μισοί ελεύθεροι επαγγελματίες δεν κόβουν απόδειξη, πώς μπορεί να αλλάξει αυτό; Όταν πολύ κόσμος δεν ψάχνει να πάρει το πιο συμφέρον αλλά το πιο ακριβό, πως μπορεί να αλλάξει αυτό; Όταν υπάρχουν καρτέλ εμπόρων που μεγαλώνουν την αξία ενός αγαθού, πως μπορεί να αλλάξει αυτό; 

 

Δεν πρέπει από κάπου να ξεκινήσει το στήσιμο του κράτους, χωρίς όμως να διαλυθεί η ελεύθερη αγορά;

 

 

Κοίτα Timon, για όλες τις ερωτήσεις, τις απαντήσεις τις ξέρουμε όλοι. Αυτονόητες, δεν υπάρχει λόγος να γράψω πάλι "να τους βάλουν φυλακή/έλεγχος παντού/αναδιάρθρωση" κτλ, τα λένε και οι βουλευτάρες μας κάθε βράδυ.

 

Η διαφωνία μου είναι ο παραλογισμός που δέρνει μπόλικους, κι δυστυχώς όχι μόνο στο ΜπλαΜπλα, γενικά. Δεν λέω να συμφωνούμε όλοι σε όλα, δεν γίνεται, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι προτιμούν να γράφουν σαχλαμάρες, από το να παραδεχτούν ότι έχουν άδικο/λάθος. Δηλαδή είναι τόσο ντροπιαστικό να πεις "δεν γνώριζα/είχα λάθος άποψη"? Αντ' αυτού τα ίδια και τα ίδια, τσακωνόμαστε απλά για να τσακωθούμε.

 

Αυτό που έγραψα για τις τράπεζες και τις κατασχέσεις είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ξεροκεφαλίασης. Διαφωνούμε γιατί έτσι λέει το ξερό μας το κεφάλι, ασχέτως του τι λέει η κοινή λογική, οι επαγγελματίες του κλάδου, η επιστήμη των οικονομικών και τα παραδείγματα/ιστορία από άλλες χώρες.

 

Θες να τους τα πάρεις επειδή τόλμησαν και πήραν δάνειο πριν από 10-20 χρόνια και δεν μπορούσαν να προβλέψουν το μέλλον? Πάρτα. Να τα κάνεις μασούρι. Το TARP που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα, αυτοί που τα προτείνουν αυτά, το έχουν ακουστά ΚΑΝ? Ξέρουν το κόστος του να παίζεις με τις τιμές των ακινήτων? Τις συνέπειες? ή έβγαλαν οικονομικό πλάνο εκεί που έπιναν φραπεδιά? Δηλαδή να πάρουμε τα σπίτια, να πετάξουμε κόσμο στο δρόμο, να διαλύσουμε την αγορά, να διαλύσουμε τους ισολογισμούς και τα χαρτοφυλάκια των τραπεζών, για να ικανοποιήσουμε τα κόμπλεξ μερικών. Σοβαρά τώρα?

 

Και δεν είναι μόνο αυτό το παράδειγμα. Πες σε κάποιους ότι πρέπει να δώσουμε άμεσα 14 δις στις τράπεζες γιατί αλλιώς θα διαλυθεί το σύμπαν, και θα το πιστέψουν. Πες ότι δεν μπορείς να ξεφορτωθείς το 20%-50% (ανάλογα με τα κέφια) του δημοσίου σε ένα χρόνο και είσαι τουλάχιστον βολεμένος ξύστης που τους ψήφιζες τόσα χρόνια και έτρωγες με χρυσά κουτάλια.

 

Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις που διαφωνούμε γιατί πρέπει να έχουμε δίκιο. Πάντα.

 

 

ΥΓ Να δεις ότι κάποια στιγμή, κάποιος θα ανακαλύψει την τελευταία παράγραφο αυτού του άρθρου, και τότε να δεις πανηγύρια :-D :

http://www.ft.com/cms/s/0/26952b2c-da8d-11e2-a237-00144feab7de.html#axzz2sBGSNOQa

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχμ... νομίζω ότι παρεξήγησες το μήνυμά μου. Παρέλειψα βέβαια να γράψω πως δεν διάβασα τις προηγούμενες αναρτήσεις σου σε αυτό το thread. 

 

Αλλά μάλλον θα το κάνω τώρα. Thnx anyway. Cheers!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα χρόνο :P

1

. Μα... αυτό ίσχυε παλιά. Εφόσον μιλάμε για "τώρα", πέρυσι τουλάχιστον το νούμερο των αδιόριστων ήταν 2000 - 3000. Ενώ πριν από 3 χρόνια δούλευε κανείς (έστω και σαν ενισχυτική στην πρωτοβάθμια) αμέσως μετά την σχολή. 

Έτερον εκάτερον. Το ότι ίσχυε από παλιά δεν υπερασπίζεται τον επιχείρημα των "βολεμένων".

 

2. Η περίπτωση της τριτοβάθμιας είναι διαφορετική. Στην υποχρεωτική εκπαίδευση ο μαθητής υποχρεούται να πάει. Οι διδάσκοντες υποχρεούνται να τον μάθουν. Πρέπει να ανοίξουν το κεφάλι του και να του τα βάλουν μέσα. Στην 3βάθμια (τουλάχιστον τυπικά μιλώντας) ο φοιτητής πάει από επιλογή και είναι ενήλικος. Άρα πάει γιατί έχει διαλέξει να μάθει αυτό που διδάσκεται σε έκαστο τμήμα. Πάει για να μάθει και όχι για να του μάθουν. Έτσι δεν είναι "κακή" η δουλειά των διδασκόντων αλλά η προσέγγιση των διδασκομένων. 

Η υποχρεωτική εκπαίδευση ειναι μέχρι το Γυμνάσιο. Με την ίδια λογική ο μαθητής απο επιλογή του πάει στο λύκειο, ή απο επιλογή των γονέων, άρα ο καθηγητής δεν ειναι υποχρεωμένος να του το βάλει στο κεφάλι. Ετσι δεν ειναι κακή η δουλειά του εκπαιδευτικου αλλά η προσέγγιση του γονέα του μαθητή :-)

 

Όταν στα τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης η πλειονότητα των φοιτητών δεν ενδιαφέρονται να μάθουν κάτι παραπάνω, δεν φταίει ο διδάσκοντας. Δεν είναι δουλειά του να μάθει σε ενήλικες να θέλουν να μάθουν. Οι ίδιοι οι φοιτητές διαλέξανε να σπουδάσουν αυτό το αντικείμενο γιατί ήθελαν να το μάθουν και άρα θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω... μόνο που αυτό, τελικά, δεν ισχύει και άρα η πιο λογική εξήγηση για την επιλογή τέτοιων σχολών είναι η επαγγελματική αποκατάσταση. Μόνο που δεν είναι τόσο απλό αυτό το επάγγελμα γιατί θα πάνε σε ένα δημόσιο σχολείο σαν μόνιμοι και δεν θα τους πειράξει κανείς ό,τι δουλειά και εάν κάνουν. 

 

3. Οι εκπαιδευτικοί 2βάθμιας κάνουν ΠΜΣ σε άλλες χώρες. Αυτά τα μεταπτυχιακά ουδεμία σχέση έχουν με την εκπαίδευση στην Ελλάδα. Άρα είτε εάν έρθουν να διδάξουν στην ελληνική πραγματικότητα θα είναι εκτός είτε δεν έρχονται και αξιοποιούν τις γνώσεις τους. Οι εκπαιδευτικοί 1βάθμιας παρακολουθούν ΠΜΣ σε Ελλάδα και ισχύει ό,τι έγραψα στο 2. 

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς εδω. Τα ιδια μεταπτυχιακά που κάνουν εδώ, κάνουν και στο εξωτερικό. Οι διαφορές ειναι λογικές, βάση του εκάστοτε εκπαιδευτικου συστήματος, αλλά αυτο δε σημαίνει οτι ο ενας καθηγητης κάνει χειροτερο μεταπτυχιακό απ τον άλλο.

 

4. Φυσικά. Στους καιρούς που ζούμε το να μην ξέρεις να φτιάξεις ένα template σε powerpoint, να μην ξέρεις να οργανώσεις την δουλειά σου σε διάκριτες ενότητες που να μπορούν να οδηγούν η μία στην άλλη και να συνεργάζονται με τα templates εργασίας που έχεις φτιάξει, να μην μπορείς να χειρίζεσαι νέες τεχνολογίες και αναζήτηση στο διαδίκτυο είναι τεχνολογικός αναλφαβητισμός. Δυστυχώς οι περισσότεροι φοιτητές σε θεωρητικές και ανθρωπιστικές σχολές είναι τεχνολογικά αναλφάβητοι. Και δεν καταβάλουν καμία προσπάθεια για να εξελιχθούν σε αυτό τον τομέα (πλην του facebook). 

 

Αυτό έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία τόσο ως εργαλείο οργάνωσης της δουλειάς τους όσο και σαν έξτρα βοήθημα κατά την διδασκαλία. Επίσης, έχει σαν αποτέλεσμα στο να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις παγκοσμίως. 

Από που προκύπτει αυτό? Εγω ξέρω πολλούς εκπαιδευτικους που πάνε με τα λάπτοπ τους στο σχολείο και κάνουν παρουσιάσεις στα παιδιά. Ειδικά οι νέοι εκπαιδευτικοι για τους οποιους εξ αρχης ανέφερα πως δεν έχουν καμία σχέση με τους παλαιότερους.

 

5. Στηρίζεται στις πτυχιακές τους. Τα αποθετήρια είναι εκεί.. κάνει την έρευνά σου. Τα ξέρεις τα ιδρύματα. 

Μια χαρά βαθμο δυσκολίας εγω βλέπω να έχουν. Η εναλλακτική διδασκαλία σε πρακτική μορφή ας πουμε, που απαιτεί 20ωρη διδασκαλία σε σχολείο για να δωσω ένα απλο παράδειγμα μεταπτυχιακού εκπαιδευτικου, βρίσκει απίστευτα εμπόδια στην εφαρμογή της, από το ιδιο το κράτος. Να μην αναφερθω σε άλλες πτυχιακές. Τωρα αν στο Βουλγάρικο μεταπτυχιακο τους έβαλαν να κάνουν έκθεση ιδεών, σορρυ αυτο ειναι θέμα του υπουργείου παιδείας που αναγνωριζει γελία μεταπτυχιακά...

 

6. Αυτό που έγραψα στο 4... Όσο διαφορετικές και να είναι οι ανάγκες κάθε τμήματος και όσες αλλαγές και να κάνει το υπουργείο, σίγουρα μπορούν να βρεθούν templates που να οργανώνουν την δουλειά και να την τμηματοποιούν. Δεν νομίζω ότι αλλάζουν τόσο συχνά τα βιβλία για να μην συμφέρει κάτι τέτοιο. 

 

Πόσοι εκπαιδευτικοί, από όσους εσύ γνωρίζεις, έχουν μπει στον κόπο να κάνουν κάτι τέτοιο; Να μάθουν καλά την ύλη του βιβλίου, να την οργανώσουν σε διάκριτες ενότητες, να αναλύσουν τα δύσκολα μέρη, να περιλάβουν πολυμέσα για την καλύτερη αναπαράσταση και να βρουν απλά παραδείγματα; Και εάν δεν μπορούν, να ψάξουν στο internet να δουν τι χρησιμοποιούν άλλοι διδάσκοντες από άλλες χώρες για την διδασκαλία των ίδιων εννοιών. Πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν ανοίξει έστω ένα google maps για να δείξουν στα παιδιά τις κινήσεις στρατών κατά τους πολέμους; Τόσο δύσκολο είναι; Σίγουρα (χωρίς να το έχω ψάξει) υπάρχει κάποια online ή off line εφαρμογή για κάτι τέτοιο ή που θα μπορούσε να βοηθήσει σε κάτι τέτοιο. 

 

Πόσοι μαθηματικοί, από όσους ξέρεις εσύ, έχουν χρησιμοποιήσει πολυμέσα για να διδάξουν γεωμετρία; Άλγεβρα; Ανάλυση; Πιθανότητες (τα κάνουν ακόμα αυτά btw; ) ;

 

Έτσι, ναι κάθε χρόνο η ύλη έχει ΜΙΚΡΟ αλλαγές. Το καλοκαίρι ένας εκπαιδευτικός μπορεί, σε αυτούς τους 2 μήνες, να φτιάξει το μάθημά του για όλο το βιβλίο και όχι μόνο την ύλη. Έτσι, σε κάθε αλλαγή της ύλης θα του παίρνει 1 ώρα max να αλλάξει το υλικό και για όλη την χρονιά. 

 

Όσο για τις ανάγκες κάθε τμήματος... αυτές χωρίζονται σε δύο. Τις μαθησιακές - ψυχολογικές (π.χ. παιδιά με προβλήματα) και τις γνωσιακές. Για τις δεύτερες φταίνε οι συνάδελφοι τους. Εάν όλοι κάνουν καλή δουλειά τότε η 2α τάξη (δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου) θα ξέρει ότι πρέπει να ξέρει η 2α. 

Μα δε ξέρεις οτι πλέον ειναι σαν υποχρεωτικά τέτοια πράγματα? Ειναι το ιδιο που σου ανέφερα παραπάνω, Αν το σχολείο δεν έχει υπολογιστές, μέχρι και με ταμπλέτες σκάνε οι εκπαιδευτικοι στο σχολείο.

Το θέμα ειναι το πόσο γουστάρεις την εργασία σου και πόσο δημιουργικός θέλεις να εισαι.

Απο κει και πέρα στο έγραψα και νωρίτερα. Μέσα σε μια τάξη υπάρχουν 25-30 μαθητές. Ο εκπαιδευτικος ειναι υποχρεωμένος να προσαρμόσει το μάθημά του βάση των αναγκών τους. Και όχι μονο σε μια τάξη αλλά σε 6-7 που θα κάνει. Δεν ειναι τόσο απλό πράγμα η διδασκαλία. Δεν καταλαβαίνω γιατι θεωρεις οτι με ένα template ειναι ολα έτοιμα. Ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε.

 

 

 

7. Φυσικά και έχει νόημα. Και οι δύο είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ή οι δύο είναι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Και οι δύο πρέπει να ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ τους. Κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες της και καμία δεν είναι εύκολη. 

Δεν συγκρίνονται οι 2 εργασίες. Αλλους στόχους έχει η μια εργασία άλλους η άλλη. Οπως δε μπορεις να συγκρίνεις τον αστροναυτη με τον καντιλαναύτη έτσι δε μπορεις και τον εκπαιδευτικο με τον πωλητή. Ως γενικευση ναι, ολοι πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Το θέμα ειναι ΤΙ δουλειά κάνει ο καθένας. Αν τα εξωμειώνουμε όλα, δε θα σε πειράξει να σου δώσει το αφεντικό σου, τα χρήματα του νεοκόρου (150 ευρω το μηνα)....8άρω εργάζεται και αυτος....:P Και κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. Πετυχαίνει τους στόχους του.

 

8. Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο. Με μεταπτυχιακό θαρρώ πως είναι 800€ ο μισθός. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως. 

Το μεταπτυχιακό σε βοηθάει να ανέβεις κλιμάκιο άμεσα μετά το διορισμό σου. Η προϋπηρεσία όμως αναγνωρίζεται αφού ολοκληρωθεί ο χρόνος που είσαι δόκιμος.

 

9. Χαχαχα! Ωραίο θέμα οι μειονότητες! Από πρόσφατη (2 - 3 χρόνων) διδακτορική διατριβή πάνω στις μειονότητες της βόρειας Ελλάδας και την εκπαίδευση μπορώ να σου πω, εκ των έσω, ότι οι εκπαιδευτικοί ουδεμία σχέση έχουν με το θέμα. Πιο πολύ βοηθούσαν τα ίδια τα παιδιά στα στοιχεία της έρευνας παρά οι εκπαιδευτικοί...

 

Προφανως και δεν έχουν. Διότι οι μειονότητες έχουν ανάγκη ειδικών εκπαιδευτικών.

Εδω ομως εχουμε το εξής εκπληκτικό. Ο ειδικός καθηγητής, αξιολογείται σαν κανονικός.

Αντι δηλαδή ο στόχος του στις μειονοτητες μια που εκανες την αναφορά, ειναι να μπορουν να συνεννοηθούν στα Ελληνικά ξέρω γω, του βάζουν ίδιο στόχο με του κανονικου καθηγητή σε κανονική τάξη...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Και μια που εδώ είχε γίνει θέμα για τους εκπαιδευτικούς ας διαβάσουμε αυτό που συνέβει σε ένα δημοτικό σχολείο για να δουμε το πόσο εύκολη ειναι τελικά η εργασία ενός εκπαιδευτικου.

 

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63986420

 

Απολαύστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι τι θα εκανε ο κάθε εργαζόμενος αν ένας τέτοιο "δικαστης", ερχοταν σε μια παιδική χαρά ξέρω γω και απαιτούσε απο εμένα, εσένα, τον καθένα μας εδω, να τιμωρήσει τον γιό του, χωρις καν αποδειξεις οτι το έκανε και να τον εξεφτελίσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...