Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

........................................................

 

Θα στο πάω και λίγο παραπέρα: αν δεν υπήρχαν πανελλήνιες με άσχετα μαθήματα, αλλά εισαγωγικές εξετάσεις σε κάθε ίδρυμα της τριτοβάθμιας, μεγάλο μέρος του προβλήματος της παραπαιδείας θα είχε εκλείψει.

........................................................................................

Γιατί ρε συ να μην έχει τέτοιο δικαίωμα; Από τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές σκράπες και φαντασμένοι γονείς, όσο καλό μάθημα και να γίνεται, το αποτέλεσμα είναι αμφίβολο.
................................................................

Σημαντικοί παράγοντες κατά την άποψή μου που τροφοδοτούν την πελατεία των φροντιστηρίων! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καταρχήν η στάση σου μου έδειδε οτι γενικευεις (η τουλάχιστον εγω δεν ειδα κάποιο ποστ που να αποδεικνύει το αντιθετο).

Αν δεν υπήρχατε ισοπεδωτικοί, η κουβέντα θα ειχε πάρει διαφορετική τροπή.

Βασικός λόγος που φωνάζω να αποφεύγουμε τις ειρωνείες :-)

 

Επί της ουσίας, νομιζω οτι κανεις μας εδω δεν ειναι υπερ της μονιμότητας.

Όσο για τις απαιτήσεις και τα ρομαντικά  πιστεύω, κανεις απο εμάς δεν υποστηρίζει οτι οι εκπαιδευτικοί υπήρξαν πάντα σωστοί στις εως τώρα διεκδικήσεις τους.

 

Έκανα εξ αρχης έναν διαχωρισμό με τον οποίο συμφώνησαν και τα παιδιά που ειχαν τον αντίλογο με εσένα και τον dragon.

Άλλο οι παλιοί, άλλο οι νέοι. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Mέρα με τη νυχτα.

Και εδω η εξ αρχης αναφορά ήταν οι νέοι εκπαιδευτικοί.

 

Κάνατε το λάθος, έχοντας τη προκατάληψη των πολλών και αδιάφορων εκπαιδευτικών που όλοι συναντήσαμε, να θεωρήσετε οτι τα πράγματα εξακολουθούν να ειναι έτσι. Προσπάθησα να σας πείσω οτι έχουν αλλάξει πολλά.

Η παιδεία έχει πάρει την κατιούσα μετά τη ψήφιση του 2ου μνημονίου σε ένα σημείο που ο καθένας μπορουσε να πιστέψει οτι τα πράγματα πάνε προς το καλύτερο.

 

Κανεις δεν αρνήθηκε οτι εξακολουθούν όπως σε κάθε επάγγελμα να υπάρχουν αδιάφοροι άνθρωποι. Ζήτησα να μην γενικεύουμε διότι ειναι άδικο. Ειναι άδικο ακόμα και προς τους φίλους σου που κράζουν τους τεμπέληδες συνάδελφούς τους. Ξέρεις και εμεις το κάνουμε αυτο στον ιδιωτικό τομέα. (Ξέρεις πόσα βυζματα κράζω εγω στα μούτρα τους?)

 

μπορεί κανείς να απεργήσει μέχρι θανάτου για να διεκδικήσει την αλλαγή προς το καλύτερο, κάτι που κανείς άλλος στην Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει χωρίς να απολυθεί.

 

Πέρσι, ειπώθηκε οτι θα απεργουσαν οι καθηγητές πριν τις πανελλήνιες. Σάλος.

Αυτο που βγήκε στα ΜΜΕ ηταν οτι οι τεμπέληδες δεν ηθελαν να αυξηθούν οι ώρες τους. Η αλήθεια ηταν εντελως διαφορετική, κάτι που έκανε ακόμα και μέλη των 15μελών να στηρίζουν τους καθηγητές τους.

Πρωτου καν παρθει απόφαση για απεργία διαρκείας (η απόφαση της ΟΛΜΕ παρεμπιπτόντως ηταν να γίνουν κανονικά οι πανελλήνιες), έγινε επίταξη...Πόσο πιό πολύ αντισυνταγματική μπορει να γινει μια κυβέρνηση για να περάσει το δικό της?

 

Τα αποτελέσματα τα είδαμε. Συγχωνεύσεις σχολείων. καθηγητές χωρίς εργασία, μαθητές να κρέμονται στα ΕΠΑΛ και να μην έχουν καθηγητές να τελειώσουν την ειδικότητά τους, λιγότερες προσλήψεις ειδικών αναπληρωτών και βοηθητικού προσωπικού.

 

Αυτό που θέλω να πω ειναι πως ειναι πολύ εύκολο να πετάμε ένα "φταίει ο καθηγητής", φταίει ο δ.υ. τη στιγμή που ειναι σαφέστατο πως η δουλειά όλων αυτων, επηρεάζεται καταρχάς από το κάκιστο υπάρχον σύστημα και φυσικά από την ίδια τη Βουλή.

 

Όπως τόνισα και στην αρχή μαζί με ακόμα 2 παιδιά εδω, με λυπεί να βλέπω την προσπάθεια και τις στερήσεις κοντινών μου ανθρώπων που ανήκουν στην εκπαίδευση και αντί για ενα ευχαριστώ, να πέφτει πανω τους όλο το πολιτικό βάρος. Ειναι άδικο και προσωπικά έχοντας βιώσει τη κατάσταση αυτή, και έχοντας ασχοληθεί λεπτομερώς με το θέμα, δε το δέχομαι.

 

Y.Γ.- Θα με δεις σε κάθε μου ποστ που αφορά τέτοια κοινωνικά ζητήματα, να θεωρώ άμεσα υπευθηνο τον υψηλότερα ιστάμενο και τελευταιο τον "εργάτη". Όπως εγω στη δουλειά μου, θα δώσω λόγο για ότι κάνει ο εκάστοτε υφιστάμενός μου, έτσι απαιτώ από τους ανθρωπους που ορκίστηκαν στο σύνταγμα και παίρνουν εναν παχυλό μισθό, να βρουν τον τρόπο να φτιαχτεί ένα σύστημα σωστό που δε θα ευνοεί τη παραπαιδεία, ούτε θα βρίσκει δικαιολογία στους "κακους" εκπαιδευτικούς. Είναι αστειο να κατηγορουμε όλο τον κόσμο, εκτός απο τους βασικους υπεύθυνους. Δεν ειναι θέμα ρομαντισμου. Ειναι θέμα λογικής,

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λάθος να κάνεις τέτοια σύγκριση. Ένας "εργάτης" δεν έχει τη δύναμη να αλλάξει τους από πάνω. Ένας μόνιμος "εργάτης" όμως μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λάθος να κάνεις τέτοια σύγκριση. Ένας "εργάτης" δεν έχει τη δύναμη να αλλάξει τους από πάνω. Ένας μόνιμος "εργάτης" όμως μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει.

 Ο μόνιμος εργάτης γίνεται μόνιμος επειδή κάποιος άλλος το αποφασίζει. Αν αυτος ο κάποιος αποφασίσει οτι δεν θα υπάρχει μονιμότητα, τελειώνουν όλα. Αρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξαναλεω το θεμα ειναι οι ποιοτητα οχι η ποσοτητα εγω ειχα προσκομισει χαρτι απο ΚΔΑΠ (ΚΔΑΕ) που ελεγε οτι λογω αναπηριας εχω προβλημα γραφης κανενας καθηγητης στο λυκειο πλην 2 δεν με εξετασε ποτε σε διαγωνισμα με αποτελεσμα αυτο να εχει επιπτωση στους βαθμους μου μια δε στο γυμνασιο υπεθεσε τι θα της απαντουσα στο διαγωνισμα και με  βαθμολογησε με βαση αυτο το πως δεν ξερω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξαναλεω το θεμα ειναι οι ποιοτητα οχι η ποσοτητα εγω ειχα προσκομισει χαρτι απο ΚΔΑΠ (ΚΔΑΕ) που ελεγε οτι λογω αναπηριας εχω προβλημα γραφης κανενας καθηγητης στο λυκειο πλην 2 δεν με εξετασε ποτε σε διαγωνισμα με αποτελεσμα αυτο να εχει επιπτωση στους βαθμους μου μια δε στο γυμνασιο υπεθεσε τι θα της απαντουσα στο διαγωνισμα και με  βαθμολογησε με βαση αυτο το πως δεν ξερω...

Tραγικό. Θα έπρεπε να σε είχαν βάλει είτε σε τμημα ένταξης, είτε να σε εξεταζουν προφορικά. Τα ΚΕΔΔΥ αυτή ακριβως τη δουλειά κάνουν.

Αλλά απο περιέργεια. Στην επιτροπή μόνος σου πήγες? Διότι πλέον απ όσο ξέρω, πρέπει να υπογράψει ο υπεύθυνος καθηγητής του τμηματος για να περάσει ένας μαθητής απο επιτροπή ΚΕΔΔΥ(χωρις να ειμαι σιγουρος για το τελευταίο βέβαια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαζομαρες. Εμεις κλεινουμε τα σχολεια 2 μηνες και βαλε, το καλοκαιρι επειδη εχει ζεστη. Οι αλλες χωρες μπορει να μην εχουν προβλημα με τον καιρο. Εκτος και αν προτεινεις οι μαθητες να καθονται απο τις 8 μεχρι τις 5 το απογευμα για να κανουν μαθημα. Κατα τα αλλα οταν εχεις απαιτητικες εξετασεις τυπου πανελληνιες να σε περιμενουν στην γωνια σαφως και εχει σημασια το ποσα ατομα ειναι στην ταξη γιατι δεν γινεται ολοι οι μαθητες να εχουν το ιδιο επιπεδο με αποτελεσμα οι χειροτεροι να τραβανε προς τα πισω τους χειροτερους. Για αυτο και σε ολα τα φροντιστηρια αυτο που θα διαφημισουν για να τραβηξουν τους μαθητες ειναι τα ολιγομελη και ομοιομορφα τμηματα τους.

 

 

post-40057-0-58966200-1390864241_thumb.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά, το νοτιότερο σημείο της Ευρώπης εμείς το έχουμε, σιγά μην έχουν τόσο ζέστη όσο εμείς η Ισπανία, η Πορτογαλλία και η Ιταλία...

 

(Να προλάβω να ποστάρω απάντηση εγώ για κάποιους άλλους, μην ζορίζονται να βρουν κάτι να πούνε, ρε παιδί μου :P)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπιτελους. Και μια σωστη προταση. Να ανοιγουν και τον ιουλιο τα σχολεια για να αποκτησουμε ποιοτικη παιδεια. Κοροιδα ειναι οι αλλοι? Να σου πω? Εαν προσθεσουμε και τον Αυγουστο δεν θα ειμαστε ακομα πιο γαματοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλα νωριτερα υποστηριχθηκε ότι δεν εχει σχέση η ποσότητα ( αριθμός εκπαιδευτικών ) αλλα η ποιότητα αυτών.

 

Τώρα είστε σύμφωνοι στις παραπάνω ώρες;

( προσωπικα δεν θα ειχα προβλημα για διφορουσ λογουσ που εχω ηδη ανπτυξει αλλα προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει λογική σε ότι υποστηρίζουν κάποιοι η αν τα λένε καθαρα για αντίδραση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι ΕΣΥ πας να τουμπάρεις τη συζήτηση και ξαναμιλάς για πανελλήνιες και προφανώς τρίτη λυκείου. Ενώ καθηγητές είναι και αυτοί που διδάσκουν στο γυμνάσιο επίσης, και αυτοί που διδάσκουν στην πρώτη και δευτέρα λυκείου.

Όσον αφορά το ανομοιόμορφο επίπεδο των μαθητών, αυτή η καραμέλα να ΠΑΨΕΙ σαν δικαιολογία. Για έλα μια βόλτα από το Βέλγιο να μιλήσουμε για ανομοιόμορφο επίπεδο, με τάξεις των 25 παιδιών, ανάμεσά τους παιδιά μαροκινών, αράβων, ιταλών, ισπανών, βέλγων και άλλων διάφορων εθνικοτήτων, που ότσν γεννιούνται μαθαίνουν την μητρική των γονιών τους σαν πρώτη γλώσσα και τα γαλλικά ή τα ολλανδικά είναι η δεύτερή τους που την μαθαίνουν στο σχολείο.

 

Καλα κανεις τον χαζο παλι? Πρωτον, απο πανω σου ειπα για Α, Β, Γ λυκειου και οχι μονο Γ. Δευτερον σου ειπα οτι οι λιγοστοι που πανε φροντιστηριο απο το γυμνασιο, επισης πανε με απωτερο στοχο να πανε καλα στις πανελληνιες. Οποτε σου ειπα και για το Γυμνασιο. Κατι που το λες απο μονος σου αλλωστε και παρακατω απλα δεν σαρεσει να συμφωνεις με τους αλλους. Οι διαφορετικες εθνικοτητες που μαθαινουν δυο γλωσσες δεν μου λενε τιποτα. Ειναι αυτο εμποδιο για να γινει καλο μαθημα? Βελγιο ειναι αυτο, πολυπολιτισμικη χωρα ειναι. Και λοιπον? Εκτος και αν θες να πεις οτι οι εθνικοτητες που ανεφερες εχουν χαμηλο iq. 

 

Μια χαρά δουλειά κάνουν οι βέλγοι καθηγητές όμως με χειρότερες συνθήκες ανομοιογένειας.

 

 

Λιγοστοί μαθητές γυμνασίου πάνε στο φροντιστήριο, μουαχαχαχαχχαχαχαχα!

Που έψαχνε ο ανιψιός μου πέρσι (γυμνάσιο) να γραφτεί και είχαν συμπληρωθεί τα τμήματα!

Που η ξαδέρφη μου στο χωριό θησαυρίζει με τα ιδιαίτερα των παιδίων του γυμνασίου με αυτήν την κρίση και δεν τα προλαβαίνει όλα! Που αν ρωτήσεις ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ παιδί γυμνασίου ή λυκείου (εκτός τρίτης) θα σου πει πάει φροντιστήριο για να καταλάβει καλύτερα το μάθημα, ΚΑΝΕΝΑ δεν θα σου πει"μια χαρά καταλαβαίνω το μάθημα, αλλά πάω φροντιστήριο έτσι για να ξοδεύω τα λεφτά του μπαμπά να ξανακάνω το ίδιο μάθημα" μια που όλα τα παιδιά γυμνασίου-λυκείου (εκτός τρίτης) προτιμούν να χάσουν 10 ώρες την βδομάδα να ξανακάνουν τα μαθήματα που ήδη μια χαρά έμαθαν στο σχολείο, έτσι, για την "προετοιμασία" για μετά από 1-5 χρόνια που ΘΑ δώσουν πανελλαδικές. Ο εγκέφαλος χρειάζεται δύο ώρες μετά το ξύπνημα για να "ξυπνήσει" και αυτός 100%. Τράβα πιες κανάν καφέ και ξαναέλα, δεν ξύπνησε ακόμα ο δικός σου.

 

Ρε συ νταξει, αμα ο ανιψιος σου και η ξαδερφη σου ψαχνανε για φροντιστηριο, i rest my case. Σε δικαιολογω παντως. Οι φιλολογοι ελαχιστη σχεση εχουν με την λογικη. Παλι καλα που παραδεχεσαι οτι η ολη ιστορια γινεται για τις πανελλαδικες. Αλλα τι πραγματα ειναι αυτα? Παλι με πανελληνιες πας να τουμπαρεις την συζητηση?

Μια χαρά κατάλαβα τον λόγο, απλά δεν έπεσα στην παγιδούλα σου.

 

 

Θέλεις και άλλες φατσούλες; Ό,τι γουστάρει το παιδί, θα του χαλάσω εγώ χατίρι;

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

ps Μάθε να κάνεις ένα quote της προκοπής, έλεος.....

και κανάς τόνος δεν θα'βλαπτε επίσης....

 

Εχω παραπονα. Στο τελευταιο ποστ ξεχασες να βαλεις φατσουλες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το να ανοίγουν τα σχολεία τον Ιούλιο τη στιγμη που κάποιοι υποστηρίζουν λευκές εβδομάδες ειναι τουλάχιστον αστείο. Δηλαδη θα κλείνουν και θα ανοίγουν τα σχόλεια οπότε δε παει καλα ο Τουρισμός;;

 

Προτείνω Χροστουγεννα Πάσχα καλοκαίρι ανοιχτά σχολεία, λοιπόν!!! Χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλα νωριτερα υποστηριχθηκε ότι δεν εχει σχέση η ποσότητα ( αριθμός εκπαιδευτικών ) αλλα η ποιότητα αυτών.

 

Τώρα είστε σύμφωνοι στις παραπάνω ώρες;

( προσωπικα δεν θα ειχα προβλημα για διφορουσ λογουσ που εχω ηδη ανπτυξει αλλα προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει λογική σε ότι υποστηρίζουν κάποιοι η αν τα λένε καθαρα για αντίδραση)

Μακρια απο μας οι παραπανω ωρες αν ειναι αυτες να καταλαμβανουν το καλοκαιρι. Τωρα σε επιπεδο ιδιαιτερων για τους πιο αδυναμους ή πιο πορωμενους, ο καθηγητης να καθεται παραπανω στην ταξη μετα το περας του μαθηματος, αυτο το συζηταμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπιτελους. Και μια σωστη προταση. Να ανοιγουν και τον ιουλιο τα σχολεια για να αποκτησουμε ποιοτικη παιδεια. Κοροιδα ειναι οι αλλοι? Να σου πω? Εαν προσθεσουμε και τον Αυγουστο δεν θα ειμαστε ακομα πιο γαματοι?

 

Ένιωσες ότι έχουμε μακράν (όχι με καμιά μικρή διαφορά δηλαδή) τις λιγότερες διδακτικές σε σύγκριση με Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία; Πόσο ανίκητος είσαι; Μιλάμε για διδακτικές ώρες ανά έτος και όχι απαραίτητα το καλοκαίρι.

Έχουμε τις λιγότερες διδακτικές ώρες ανά έτος από ΟΛΕΣ τις χώρες! Είμαστε πολύ ειδική περίπτωση φαίνεται. Έχουμε το χειμώνα ανυπόφορο κρύο, το καλοκαίρι ανυπόφορη ζέστη, το φθινόπωρο ανυπόφορη βροχή και την άνοιξη ανυπόφορη ανθοφορία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...