Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν είναι τόσα πολλά για να ρίξουν το μέσο όρο, τότε ένας λόγος παραπάνω για να μη μιλάμε για πολυπληθείς αίθουσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μια που μπηκαν διαγράμματα, ας βάλω και εγω μερικά.

 

εδω βέβαια τα πράγματα διαφέρουν λιγάκι...

 

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=363059

 

http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf

 

Φυσικά τα ωραρια διδασκαλίας και οι ώρες εργασίας σχετίζονται πάντα με τη διαφορετική φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος της κάθε χώρας με τις οποίες εμεις δεν έχουμε καμία σχέση. Ας πουμε εμεις έχουμε Εισαγωγικές εξετάσεις. Σε πολλές χώρες δεν υπάρχουν.


Αν είναι τόσα πολλά για να ρίξουν το μέσο όρο, τότε ένας λόγος παραπάνω για να μη μιλάμε για πολυπληθείς αίθουσες.

Με βάση το 2011 και την ιδέα του υπουργειου για μικρά τμηματα, οι 25-30 ειναι φυσικά πολλοί.

Στην Αγγλία για παράδειγμα, η ειδική αγωγή έχει καταργηθεί ως ξεχωριστό τμήμα.

Σε κάθε τάξη υπάρχουν 20 παιδιά ξέρω γω και 10 με αναπηρία. Ένας κανονικός εκπαιδευτικός και ένας ειδικός έχουν την επιμέλεια του μαθήματος.

Αυτό ειναι μια ιδέα που έχουν υιοθετήσει σε πολλές χωρες της Ευρώπης.

 

Στην Ελλάδα υιοθετείτε με διαφορετικό τρόπο. Μόνο ένας καθηγητής στο τμήμα, με ένα σεμινάριο ειδικής αγωγής και ότι γίνει :P

Aλλά φταίει ο εκπαιδευτικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύεις οτι απέδειξες το αντίθετο?

Δε ξέρεις οτι στην Ευρώπη ο καθηγητής γυρναει στο σπίτι του έχοντας ηδη ασχοληθει με τα "εξωδιδακτικά του" στο σχολείο (διορθώσεις κτλ κτλ, γινονται στο σχολείο όχι στο σπίτι)? Ενω εδω ο εκπαιδευτικός πρέπει να γυρίσει σπίτι.

Να μην ξεχάσουμε να πουμε οτι στις διδακτικές ώρες δεν αναφέρεται η εθελοντική φροντιστηριακή στήριξη των εκπαιδευτικων στα παιδιά, θεσμός που υπάρχει χρόνια τώρα.

 

Του 2011 είναι η έρευνα ρε συ. 3 χρόνια πριν. Τότε δεν ειχαν ξεκινησει οι συγχωνεύσεις + του ότι ειχε ξεκινησει η καινοτόμος ιδέα με τα 20 παιδιά ανα τμημα.

Ωραία είναι να αναφέρεις παραδείγματα εξωτερικού όταν μιλάς με έλληνες που ζουν στην Ελλάδα και δεν έχουν καμιά ιδέα τι γίνεται έξω. Στην προκειμένη όμως ατύχησες, γιατί έχεις πέσει σε φιλόλογο που ζει στο Βέλγιο.

 

Λοιπόν για να πάψουν επιτέλους οι βλακείες, ο καθηγητής δευτεροβάθμιας στο Βέλγιο ναι, θα γυρίσει σπίτι έχοντας τελειώσει με τα "εξωδιδακτικά" του, αλλά όχι στις 12 το μεσημέρι, αλλά στις 4-5 το απόγευμα. Αυτός που θα κάνει το 4ωρο-5ωρο και θα φύγει, αυτός δεν έχει τελειώσει με διορθώσεις, προετοιμασία επόμενης μέρας, κτλ

Πέντε ώρες υποχρεωτικής διδασκαλίας είναι εδώ, όχι πέντε ώρες παρουσίας στο σχολείο, άντε και κανά μάθημα αν τύχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ότι αφορά την Ευρώπη, το Βέλγιο δεν ειναι η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα. Επειδή τυχαίνει να ξέρει κάποιος τι συμβαίνει εκει, δε σημαίνει οτι οι άλλοι δε ξέρουμε τι γίνεται σε άλλες χωρες, παραδείγματα τα οποία έχω αναφέρει πολλές φορές. Ξερετε και οι άλλοι μπορει να έχουμε ζήσει ή να έχουμε κάνει την έρευνά μας. Ήμαρτον.

 

Καλό θα ειναι επίσης σε μια συζήτηση να μην χαρακτηρίζουμε τα λεγόμενα του άλλου αρνητικά, κάτι το οποίο οδηγεί σε αντιπαραθέσεις, όπως και δεν ειναι αναγκαίο να λέμε το τι δουλειά κάνουμε, ειδικά όταν σε άλλες συζητήσεις επικαλούμαστε διαφορετικές ιδιότητες.

Αν ειναι έτσι και εγω να πω οτι ειμαι ο πρόεδρος της Κομισιόν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tωρα που κλεισανε τοσα κεντρα νεοσυλλεκτων ειπανε να κανουν λευκες εβδομαδες λες και ειμαστε γαλλικες αλπεις...

Ας το καταπιουμε και αυτο.

Να λαδωσει το αντερακι των ξενοδοχιων.. αλλα με τετοια κριση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να σας ρίξουν πέφτετε με τα πόδια, σας παραδέχομαι. Είστε σε άρνηση, αυτό είναι όλο. Ο συνομιλητής παρέθεσε αξιόπιστα δεδομένα της... ΟΛΜΕ! Ακολουθούν μελέτες του συντονιστικού μετώπου κατά της καταπίεσης των δημοσίων υπαλλήλων και του οργανισμού γαματοσύνης και εργατικότητας Ελλήνων εκπαιδευτικών.

Οι παρωπίδες της μονιμότητας είναι ανίκητες.

 

Συμφωνώ μαζί σας λοιπόν, φταίνε οι γονείς, τα παιδιά (!!!), το σύστημα και στα ψιλά γράμματα του δανείου οι εκπαιδευτικοί.

Ακολουθεί σατιρικό αλλά αντιπροσωπευτικό βιντεάκι:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ότι αφορά την Ευρώπη, το Βέλγιο δεν ειναι η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα. Επειδή τυχαίνει να ξέρει κάποιος τι συμβαίνει εκει, δε σημαίνει οτι οι άλλοι δε ξέρουμε τι γίνεται σε άλλες χωρες, παραδείγματα τα οποία έχω αναφέρει πολλές φορές. Ξερετε και οι άλλοι μπορει να έχουμε ζήσει ή να έχουμε κάνει την έρευνά μας. Ήμαρτον.

 

Καλό θα ειναι επίσης σε μια συζήτηση να μην χαρακτηρίζουμε τα λεγόμενα του άλλου αρνητικά, κάτι το οποίο οδηγεί σε αντιπαραθέσεις, όπως και δεν ειναι αναγκαίο να λέμε το τι δουλειά κάνουμε, ειδικά όταν σε άλλες συζητήσεις επικαλούμαστε διαφορετικές ιδιότητες.

Αν ειναι έτσι και εγω να πω οτι ειμαι ο πρόεδρος της Κομισιόν :P

Το ξέρω ότι το Βέλγιο δεν είναι η μοναδική ευρωπαική χώρα, σωωωωωωωωπα!

Εσύ όμως αναφέρεις γενικά τι γίνεται στην ευρώπη, χωρίς να έχεις την παραμικρή ιδέα τι διάολο γίνεται στην Ευρώπη. Σου έδωσα στοιχεία τι ακριβώς γίνεται σε άλλη ευρωπαική χώρα, δώσε στοιχεία τι ακριβώς γίνεται στις άλλες χώρες. Οι αερολογίες που δίνεις στοιχεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

 

Όσον αφορά τις σπουδές μου, έχω πολλάκις πει ότι έχω σπουδάσει ΤΕΙ τουριστικών επαγγελμάτων στην Ελλάδα στα 20 μου και ένα ΙΕΚ πληροφορικής. Όταν μετά από χρόνια ήρθα Βέλγιο, μου ζητούσαν να παρακολουθήσω μαθήματα management που θα διαρκούσαν 2 χρόνια για ισοβάθμιση του πτυχίου μου με τριτοβάθμιο πτυχίο του Βελγίου, γιατί δεν υπάρχει σχολή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στα τουριστικά στο Βέλγιο. Τσατίστηκα και γράφτηκα κι εγώ σε άλλο τμήμα και σπούδασα ξανά φιλολογία σε τρία χρόνια.

 

Βρες μου τα ποσταρίσματα που έχω επικαλεστεί άλλες ιδιότητες. Αν εσύ κοπανάς το ένα πράγμα που δεν ισχύει μετά το άλλο, δεν σημαίνει ότι το κάνουν και οι υπόλοιποι. Πάψε να κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Και πάψε με ψέμματα να προσπαθείς να προσβάλλεις τον άλλον και να τον βγάλεις ότι λέει παπαριές, γιατί αν δεν το έχεις πάρει χαμπάρι ακόμα, άλλος τις λέει τις παπαριές.

 

Και πίστεψέ με, με τόσα που μας έχεις αραδιάσει εδώ μέσα, το να μας πεις ότι είσαι "πρόεδρος της κομισιόν" θα δικαιολογούσε πολλά από τα λεγόμενά σου, τουλάχιστον δεν θα σε παρεξηγούσαμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Physics

προφανέστατα κάνεις πλάκα, οπότε δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε άλλο τη κουβέντα.

Τα δεδομένα της ΟΛΜΕ αν διάβαζες στηρίζονται σε έρευνα η οποία δεν έχει καμια σχέση με τον συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών. Η ΟΛΜΕ απλά το παραθέτει.

 

Εν πάση περιπτώσει, το θέμα ειναι οτι κάνατε μεγάλη προσπάθεια να βρειτε επιχειρήματα για τη τεμπελιά των εκπαιδευτικών, αλλά πέφτετε συνεχώς στο ιδιο τριπάκι.

Να βγάζετε εν τέλη φταίχτη όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, και δη την εκάστοτε κυβέρνηση που το στηρίζει, πράγμα το οποίο λέμε από την αρχή.

Ξέρω οτι δε σας αρέσει γιατι έτσι πιθανον να θίγονται ανώτερα εκτελεστικά όργανα (υπουργός κτλ), αλλά τι να κάνουμε...αυτοι αποφασίζουν. Ούτε εγω, ούτε οι εκπαιδευτικοί.

 

gigisoni Ignore και καλή συνέχεια.Δε θα ανέχομαι τις προσβολές σου για πολύ ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αναρωτιόμουν γιατί με έπιασε φαγούρα....

Μακάρι να με κάνουν ignore όσοι με ψέματα όσον αφορά το άτομό μου προσπαθούν να "επιχειρηματολογήσουν", όταν ξεμένουν από δικαιολογίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε, δε με παραξενεύει η κουβέντα αυτή. Τα προβλήματα λύνονται όταν συνειδητοποιεί κανείς την πραγματικότητα και τις ευθύνες του. Επειδή λοιπόν αυτό στο Δημόσιο δεν έγινε ποτέ, τώρα επιβάλλονται καταστάσεις με τη βία, δυστυχώς, και δεν είδαμε τίποτε ακόμη, δεν έχει υποστεί κανείς πραγματικές συνέπειες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά τις γελοιογραφίες, ορίστε και τα πιο πρόσφατα καταγεγραμμένα στατιστικά από το Education at a Glance 2013 του OECD Library.

 

 

 

Έχουμε από τα πιο μικρά σε πλήθος μαθητών τμήματα:

 

class.png

 

 

Έχουμε τις λιγότερες διδακτικές ώρες στη χαμηλή δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο)

 

hours.png

 

Μια πιο γενική εικόνα:

hours2.png

 

hours3.png

hours4.png

 

 

 

 

Ωχ! τι γίνεται; έχουμε τις λιγότερες διδακτικές ώρες ανά έτος απ' όλους;;;

 

hours5.png

 

 

 

Τελικά εκτός από την ποιότητα φταίει και η ποσότητα! Ωραίο το παραμύθι των δημοσίων εκπαιδευτικών, αλλά χωρίς δράκο!

Χαζομαρες. Εμεις κλεινουμε τα σχολεια 2 μηνες και βαλε, το καλοκαιρι επειδη εχει ζεστη. Οι αλλες χωρες μπορει να μην εχουν προβλημα με τον καιρο. Εκτος και αν προτεινεις οι μαθητες να καθονται απο τις 8 μεχρι τις 5 το απογευμα για να κανουν μαθημα. Κατα τα αλλα οταν εχεις απαιτητικες εξετασεις τυπου πανελληνιες να σε περιμενουν στην γωνια σαφως και εχει σημασια το ποσα ατομα ειναι στην ταξη γιατι δεν γινεται ολοι οι μαθητες να εχουν το ιδιο επιπεδο με αποτελεσμα οι χειροτεροι να τραβανε προς τα πισω τους χειροτερους. Για αυτο και σε ολα τα φροντιστηρια αυτο που θα διαφημισουν για να τραβηξουν τους μαθητες ειναι τα ολιγομελη και ομοιομορφα τμηματα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε, δε με παραξενεύει η κουβέντα αυτή. Τα προβλήματα λύνονται όταν συνειδητοποιεί κανείς την πραγματικότητα και τις ευθύνες του. Επειδή λοιπόν αυτό στο Δημόσιο δεν έγινε ποτέ, τώρα επιβάλλονται καταστάσεις με τη βία, δυστυχώς, και δεν είδαμε τίποτε ακόμη, δεν έχει υποστεί κανείς πραγματικές συνέπειες.

Βρε μαζί σου.

Οι καταστάσεις όμως αυτές, δεν ευνοουν τα παιδιά. Δεν ευνοούν κανέναν παρά μόνο την εξοικονόμηση χρηματων για έναν εν τέλη ανύπαρκτο λόγο.

Όλοι μας ξέρουμε οτι με μειώσεις μισθών, απολύσεις κτλ κτλ, δεν έχει σωθεί κανείς.

Σκοπός ειναι η καλυτερη εκμετάλλευση του ανθρωπινου δυναμικού με σκοπό να παράγει ποιοτικότερα και περισσότερα.

 

Ο δάσκαλος έχει μια τεράστια ευθύνη και αυτη ειναι η διαπαιδαγώγηση και η μάθηση των παιδιών μας.

Δε νομίζω οτι κερδίζουμε κάτι, ρίχνοντάς του συνεχώς την ευθήνη για τα πάντα, τη στιγμή που κακά τα ψέμματα, γνωρίζουμε οτι αυτός που αποφασίζει και παίρνει τα εύσημα ή το πταίσμα για όλα βρίσκεται Πανεπιστημίου και Β. Σοφίας.

 

Η διαφωνία μου με τους περισσότερους εδω, βρισκεται σε αυτή τη λεπτή γραμμή. Πως αντί να κατηγορήσουν αυτόν που αποφασίζει άμεσα και οι αποφάσεις του επηρεάζουν τους πάντες, κατηγορουν το τελευταίο τροχό της αμάξης, δίνοντας παραδείγματα απο άλλες πολιτείες με διαφορετικές κυβερνήσεις, διαφορετική νοοτροπία και εν τέλη διαφορετική κουλτούρα, χωρις χρεοκοπίες κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βλέπεις πολύ ρομαντικά νομίζω. Γνωρίζουμε τις ευθύνες των υπουργών, αλλά δεκάδες σελίδες τώρα προσπαθούμε να αποδείξουμε κάτι που είναι αυτονόητο, ή εν πάση περιπτώσει κάτι το οποίο όλοι μας βλέπουμε και ζούμε. Φυσικά σε μια συζήτηση, πόσο μάλλον σε ένα forum, δεν περιμένω από κάποιον να αλλάξει γνώμη, αλλά έστω να προβληματιστεί. Αυτό πιστεύω πως το πέτυχα, εκτός αν οι εκπαιδευτικοί που μας διαβάζουν είναι τόσο παχύδερμα (που δε νομίζω). Έχω γνωρίσει υπεύθυνα άτομα στη δουλειά τους και άτομα με όρεξη στην εκπαίδευση, δεν τα ισοπεδώνω όλα, που κράζουν τεμπέληδες και αδιάφορους συναδέλφους τους (το γνωστό φαινόμενο στο δημόσιο, την πατάει ένας που δουλεύει και απολαμβάνουν όλοι).

 

Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι η μονιμότητα έχει πολλά κακά αλλά μου έρχεται και ένα καλό στο νου: Αφού το σύστημα και η πολιτική μας φταίει τόσο πολύ στην εκπαίδευση, μπορεί κανείς να απεργήσει μέχρι θανάτου για να διεκδικήσει την αλλαγή προς το καλύτερο, κάτι που κανείς άλλος στην Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει χωρίς να απολυθεί. Δεν ενδιέφερε ποτέ κανέναν όμως αυτό. Με τέτοια δύναμη και συνδικαλισμό, οι Δημόσιοι υπάλληλοι και δη οι εκπαιδευτικοί, θα έπρεπε να έχουν εξασφαλίσει αυτό που τόσο ρομαντικά ονειρεύεσαι: ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό σύστημα εκπαίδευσης. Όμως επειδή αυτό θα απαιτούσε ευθύνες, δουλειά, ενδεχομένως αξιολόγηση, δεν προχώρησε καθόλου. Τώρα κατηγορούμε δράκους.


..και κάτι τελευταίο: Αφήνοντας την όρεξη και το μεράκι του καθενός (διότι στο Δημόσιο είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός να δουλεύει σωστά και να είναι αποδοτικός, δεν υπάρχουν συνέπειες), ο καθένας είναι όπως μάθει. Αν εγώ μάθω να δουλεύω 18 ώρες τη βδομάδα για τις μισές ημέρες το χρόνο και έρθει ένας και μου πει ότι από αύριο θα δουλεύω οκτάωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου, θα βγω από τα ρούχα μου.

Απομόνωσε το και σκέψου το. Όταν ζεις σε μια όμορφη φούσκα, χωρίς συνέπειες, πάντα υπερεκτιμάς τη δουλειά σου και είσαι σε άρνηση μπροστά σε κάθε αλλαγή που θα σε φέρει σε δύσκολη θέση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...