N3k21 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Για τις πανελλήνιες εξορισμού δε γίνεται . Καθώς οι βάσεις διαμορφώνονται από τη ζήτηση, πάντα θα γίνεται χαμός. Πάντα θα αναζητά κανείς τη μικρή διαφορά υπέρ του είτε λέγεται φροντιστήριο είτε ιδιαίτερα είτε λάδωμα για καλύτερο βαθμό στα προφορικά παλιότερα. Άρα ουσιαστικά απορρίπτεις το επιχείρημα, πως οι μαθητές πάνε φροντιστήριο, κυρίως επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Είναι δηλαδή -με λίγα λόγια- προσωπική απόφαση του μαθητή (ή του γονιού), αν θα κυνηγήσει αυτή τη μικρή διαφορά υπέρ του. Θα στο πάω και λίγο παραπέρα: αν δεν υπήρχαν πανελλήνιες με άσχετα μαθήματα, αλλά εισαγωγικές εξετάσεις σε κάθε ίδρυμα της τριτοβάθμιας, μεγάλο μέρος του προβλήματος της παραπαιδείας θα είχε εκλείψει. Το πρόβλημα είναι στα υπόλοιπα χρόνια. Ένας εργαζόμενος με τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, έχει δικαίωμα να λέει , πως το πρόβλημα είναι τα παιδιά ή οι γονείς τους. Άσχετα αν είναι, αυτός έχει το δικαίωμα να το λέει, να βρίσκει δικαιολογία? Γιατί ρε συ να μην έχει τέτοιο δικαίωμα; Από τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές σκράπες και φαντασμένοι γονείς, όσο καλό μάθημα και να γίνεται, το αποτέλεσμα είναι αμφίβολο. Το αν δικαιούται να χρησιμοποιεί ως δικαιολογία το παραπάνω επιχείρημα, είναι σχετικό. Άμα είναι καθηγητής που τα ξύνει, προφανώς και όχι. Αν είναι σωστός όμως, την αλήθεια θα λέει. Το ότι οι εκπαιδευτικοί εργάζονται λίγο, δε σχετίζεται άμεσα με τα παραπάνω. Θα μπορούσε κάλλιστα να ισχυριστεί κάποιος εκπαιδευτικός, ότι παρότι θέλει να διδάξει, το Υπουργείο δε του δίνει αρκετές διδακτικές ώρες. Όπως μας έλεγαν στο Στρατό, πως αν κάναμε 12 μήνες θητεία, θα είχαν χρόνο να μας εκπαιδεύσουν καλύτερα. Παράδειγμα πχ. τα Γαλλικά. 6 χρόνια γαλλικά στο γυμνάσιο λύκειο. Πόσα παιδιά μάθαν γαλλικά από το σχολείο? Εκεί τι φταίει? Και ιστορία και αρχαία και μαθηματικά. Πως περνάνε παιδιά αυτά τα μαθήματα τόσα χρόνια με πάρα πολλούς να είναι τελείως σκράπες. Εκτός και αν κάνω λάθος, οπότε διόρθωσέ με. Ε όμως ρε συ σε τέτοια παραδείγματα βασίζω κι εγώ τις απόψεις μου. Πως να μάθεις Γαλλικά (ή Αγγλικά, ή οτιδήποτε), όταν η ύλη ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, είναι της πλάκας; Πόσο να σε προχωρήσει ο καθηγητής σε 90 λεπτά ανά εβδομάδα; Πως να κάνει μάθημα όταν οι μισοί μαθητές είναι 5 level παραπάνω, λόγω εντατικών φροντιστηρίων, από τους υπόλοιπους; Αλλά άμα έδινε το ΥΠΕΠΘ παραπάνω ώρες π.χ. στις ξένες γλώσσες, θα κήρυτταν πόλεμο οι φροντιστηριούχοι. Είμαστε στη χώρα που στήνει στρατόπεδα μόνο και μόνο για να κονομάνε οι σουβλατζήδες, μη το ξεχνάς. Έτσι και κάνει όμως ποτέ το Υπουργείο τέτοια κίνηση, όχι μόνο θα το επικροτήσω, αλλά θα είμαι ο πρώτος που θα κράξει όποιον εκπαιδευτικό διαμαρτυρηθεί για τις επιπλέον ώρες του, στο λέω μπέσα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Είπε κανεις μας οτι δεν έχουν ευθύνη ΚΑΙ οι εκπαιδευτικοί? Σε ποια χώρα του κόσμου, ο εκπαιδευτικός ειναι ο τέλειος? Υπάρχει καμία χώρα που όλοι οι μαθητές ειναι επιτυχημένοι, που όλοι θα σπουδάσουν? Απ τις χώρες με τους περισσότερους πτυχιούχους ειμαστε αναλογικά. Αυτό που λέμε (το οποίο θα γράψω για χιλιοστή φορά), ειναι πως οι σημερινοί εκπαιδευτικοι δεν έχουν καμια σχέση με τους παλαιότερους. Ειναι σαφως ανωτεροι, περισσότερο εξειδικευμένοι, με διάθεση για εργασία. Σαφώς για την αποτυχία ενός μαθητή φέρει ευθήνη ΚΑΙ ο εκπαιδευτικός, αλλά στη δεδομένη φάση, και έτσι όπως ειναι το εκπαιδευτικο σύστημα, η ευθήνη βαραίνει τις εκάστοτε κυβερνήσεις και το σύστημα παραπαιδείας που έχουν πρωωθήσει. Οταν βλέπεις ιερά τέρατα όπως η Αρβελέρ να κάνουν τέτοιες δηλώσεις για τη δυσκολία των πανελλαδικών, κάτι τρέχει προφανως. Υ.Γ- Η δικιά μου Γαλλικου στο Γυμνάσιο, ήταν μια εξαιρετική νέα κοπέλα που έκανε προσπάθεια. Προσωπικά προτιμουσα να πετάω χαρτάκια στον διπλανό μου. Στο Λύκειο, ειχαμε και εμεις μια θεότρελη που κοντεψε να αφήσει όλη τη τάξη για το προφανές...Κανεις δεν ήθελε να μαθει. Δε γουστάραμε ρε παιδί μου τη γλώσσα των gay (έτσι τη θεωρούσαμε τότε :P ) Πάντως και εγω δεν έμαθα ποτέ να ζωγραφίζω. Να κρεμάσουμε την καλλιτεχνικού. Ήταν τεμπέλα, άσχετη κτλ κτλ... Έτσι και κάνει όμως ποτέ το Υπουργείο τέτοια κίνηση, όχι μόνο θα το επικροτήσω, αλλά θα είμαι ο πρώτος που θα κράξει όποιον εκπαιδευτικό διαμαρτυρηθεί για τις επιπλέον ώρες του, στο λέω μπέσα. Ξέρεις τι πανηγύρι έχει να γίνει αν αυξηθουν οι ώρες ειδικά στις ξενες γλωσσες? Καταρχην θα συμπληρωνουν ώρες οι εκπαιδευτικοι, θα επιστρέψουν όσοι βρισκονται σε διαθεσιμότητα και επιπλέον θα προσληφθουν και αναπληρωτές Mετα να δεις τι θα γινει απ τους φροντιστηριακούς βέβαια που θα γκαρίζουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Δεν έμεινε όμως κανένας. @ Ν3κ21. Φροντιστήρια δε γίνονται μόνο για τις πανελλήνιες. Γίνονται γιατί τα παιδιά μένουν πίσω γνωστικά σε μικρότερες τάξεις. Πάλι δε θα είχαν εκλείψει τα φροντιστήρια γιατί απλά θα ήξερες τι ζητάει πάνω κάτω το ίδρυμα και θα προετοιμαζόσουν ανάλογα. Το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Αλλά εκεί τα λεφτά που δίνεις σε φροντιστήρια θα τα έδινες στο πανεπιστήμιο εφόσον το επέλεγες. Έτσι εκλείπουν τα παρασκευαστικά φροντιστήρια σε μεγάλο βαθμό και αποσυμπιέζεις το εκπαιδευτικό σύστημα από τη βαθμοθηρία (εκτός από αυτους που θέλουν να φοιτήσουν σε δημόσιο σχολείο), καθώς πλέον στο σχολείο λαμβάνεις γενικές γνώσεις εφόσον το θέλεις. Και τα παρασκευαστικά φροντιστήρια δεν είναι και πάλι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι παιδιά που περνάνε χωρίς να ξέρουν. Αυτά που λες παρακάτω, είναι απλές δικαιολογίες που μπορεί εσαεί να εκστομίζει καθένας που δεν κάνει τη δουλειά του.. Πέρα από τα γαλλικά υπάρχουν και τα μαθηματικά και η νεοελληνική γλώσσα που έχουν παραπάνω ώρες και το πρόβλημα υπάρχει . Και σε ξαναρωτάω, αν τα παιδιά δε μαθαίνουν γαλλικά-αρχαία-ιστορία-μαθηματικά κλπ. κλπ. για 15 λόγους εκτός καθηγητή, ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ? Εγώ τους περνάω? Το υπουργείο? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Εσείς δεν καταλαβαίνετε τι σας λέμε μέρες τώρα. Ξέχνα τις πανελλήνιες. Ξέχνα και τα φροντιστήρια. Και πάμε πάλι τα απλά. Αν χιλιάδες παιδιά που έκαναν γαλλικά πχ. 6 χρόνια, στο γυμνάσιο και στο λύκειο, δεν ξέρουν γρι από γαλλικά, έχει ευθύνη ο καθηγητής γαλλικών ? Ναι ή ου? Έπρεπε να περάσεις τις τάξεις?Αν όχι ΠΩΣ τις πέρασες? Και από τέτοια παραδείγματα άπειρα. Φίλος μου , τρίτη λυκείου , ήθελε να τον βοηθήσω στα μαθηματικά. Το παλικάρι δεν ήξερε πόσο κάνει (α+β)χ(γ+δ). Πως πέρναγε μαθηματικά μέχρι την τρίτη λυκείου (και με 16άρια παρακαλω)? Η απάντηση είναι μία. ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ Δεν πάτε να λέτε για τα βιβλία, για τους γονείς, για τα παιδιά, για το κλίμα και την κρίση, οι εκπαιδευτικοί ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ή είναι ανίκανοι. Πόσες τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν , παιδιά που δεν ξέρουν τι έγινε 25 Μαρτίου πχ. Τα ακούμε και κλαίμε. Στο γράφω αναλυτικότερα: 1) Το ΥΠΕΠΘ λέει πως θα γίνεται μάθημα π.χ. Αγγλικών στα σχολεία. Εκτιμά πως 90 λεπτά διδασκαλίας ανά εβδομάδα, αρκούν ώστε να μάθουν τη γλώσσα οι μαθητές και βάσει αυτού του σκεπτικού ορίζει ανάλογα το πρόγραμμα. 2) Ο γονιός εκτιμά πως το παιδί του δε θα μάθει ποτέ Αγγλικά έτσι, ή και να μάθει, αυτό θα γίνει σε 15 χρόνια. Άρα το στέλνει σε φροντιστήριο, όπου τα μαθήματα έχουν τριπλάσια ή και παραπάνω διάρκεια. 3) Ο φιλόλογος του δημοσίου σχολείου διδάσκει βάσει του ορισμένου από το ΥΠΕΠΘ προγράμματος. Ακόμα και αν θέλει να προχωρήσει παραπάνω, δε μπορεί, αφού κάμποσοι μαθητές έχουν ήδη ξεφύγει λόγω των φροντιστηρίων, την ίδια στιγμή που άλλοι δε ξέρουν ούτε το αλφάβητο. 4α) Ο ξύστης καθηγητής Αγγλικών στο δημόσιο σχολείο βλέπει τη χύμα φάση και την εκμεταλλεύεται, λέγοντας απλά "δε γ@μιέται, εγώ τα γκαφρά μου θα τα πληρωθώ". Αφήνει όλους τους μαθητές στην τύχη τους. 4β) Ο καλός καθηγητής Αγγλικών παλεύει να μάθει πέντε πράματα στα παιδιά που δεν κατέχουν τη γλώσσα, ελπίζοντας πως όσα πάνε φροντιστήριο δε θα κανιβαλίσουν το μάθημα. Για την παραπάνω κατάσταση ποιος ευθύνεται; Το ΥΠΕΠΘ, οι εκπαιδευτικοί ή οι γονείς/μαθητές; Και σε ξαναρωτάω, αν τα παιδιά δε μαθαίνουν γαλλικά για 15 λόγους εκτός καθηγητή, ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ? Εγώ τους περνάω? Το υπουργείο? Μα αφού εξετάζονται με βάση αυτά που διδάχτηκαν, όχι με βάση π.χ. αυτά που θέλει το εκάστοτε Cambridge για να σου δώσει πιστοποίηση επιπέδου Lower ξέρω 'γω. Άμα τους δίδαξαν το αλφάβητο, στο αλφάβητο θα εξεταστούν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Πάντως και εγω δεν έμαθα ποτέ να ζωγραφίζω. Να κρεμάσουμε την καλλιτεχνικού. Ήταν τεμπέλα, άσχετη κτλ κτλ... Η ζωγραφική ανήκει στις καλές τέχνες και δε μπορεί να την εξασκήσει ο καθένας με επιτυχία. Σκοπός των καλλιτεχνικών δεν ήταν να σε μάθουν να ζωγραφίζεις. #Back_to_basics Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Αλλά εκεί τα λεφτά που δίνεις σε φροντιστήρια θα τα έδινες στο πανεπιστήμιο. Πολύ σωστή προσέγγιση και ειμαι υπερ των ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Γιατι πιστεύεις οτι δεν υπάρχουν ακόμα στην Ελλάδα, τη στιγμη που ηδη υπάρχουν σε ολη την Ευρώπη? Τι τρέχει με την Ελλάδα? Τροφή για σκέψη περι πανεπιστημιακών και πολιτικών.... ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ? Εγώ τους περνάω? Το υπουργείο? Έρχεσαι στα λόγια μου. Ένα τόσο ευτελισμένο και αδιάφορο από την αρχη μάθημα, είναι κάτι σα τα καλλιτεχνικά. Όλοι περνάνε διότι ειναι η ώρα του παιδιού. Ο καθηγητής θα αναγκασθεί να βάλει έναν Α βαθμό, για να περάσουν όλοι, διοτι θα διαφορετικά θα έρθει μαινόμενος ο γονιός με το δίκιο του και θα αρχίσει να γκαρίζει πως "δε φτάνει που κάνετε στο παιδί ένα άχρηστο μάθημα και χάνει το χρόνο του από μαθηματικά, φυσικές, αρχαία κτλ, αλλά του βάζετε και κακό βαθμό" κτλ κτλ Η ζωγραφική ανήκει στις καλές τέχνες και δε μπορεί να την εξασκήσει ο καθένας με επιτυχία. Σκοπός των καλλιτεχνικών δεν ήταν να σε μάθουν να ζωγραφίζεις. #Back_to_basics Το γεγονός οτι δε κατάλαβα ούτε τον σκοπό λοιπόν, κάνει κακό τον καθηγητή. Κρέμασμα και πίσα με πούπουλα στην κυρία λοιπόν. Και τα Γαλλικά ανήκουν στις ξένες γλώσσες και δεν αποτελούν υποχρεωτικό μάθημα, τη στιγμη ειδικά που η διεθνής γλώσσα ειναι η Αγγλική. Καλό ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Στην τελευταία σου παράγραφο μείνε, χρησιμοποίησέ την λοιπόν για καθένα Δ.Υ. που βρίσκεται σε δύσκολη θέση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Για να το εμπεδώσουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Μετά τις γελοιογραφίες, ορίστε και τα πιο πρόσφατα καταγεγραμμένα στατιστικά από το Education at a Glance 2013 του OECD Library. Έχουμε από τα πιο μικρά σε πλήθος μαθητών τμήματα: Έχουμε τις λιγότερες διδακτικές ώρες στη χαμηλή δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο) Μια πιο γενική εικόνα: Ωχ! τι γίνεται; έχουμε τις λιγότερες διδακτικές ώρες ανά έτος απ' όλους;;; Τελικά εκτός από την ποιότητα φταίει και η ποσότητα! Ωραίο το παραμύθι των δημοσίων εκπαιδευτικών, αλλά χωρίς δράκο! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Υπήρχε και διάγραμμα , το οποίο δε μπορώ να βρω τώρα, που είμασταν στα τοπ10 για τις χειρότερες επιδόσεις στις εξετάσεις, σε συνδυασμό με την ικανοποίηση των μαθητών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gigisoni Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Επειδή πιθανόν αναφέρεσαι σ' εμένα, θα ήθελα να διευκρινίσω εδώ πως το σκεπτικό μου βασίζεται κυρίως σ' αυτά που έχω ζήσει προσωπικά, καθώς και σε όσα μου έχουν μεταφέρει εκπαιδευτικοί. Ε, όχι, δεν αναφερόμουν σε εσένα, γιατί αν και το συζητήσαμε και μαζί μετά το θέμα, δεν ήσουν ο πρώτος που το ανέφερε στον οποίο απάντησα και μετά απάντησες εσύ σε εμένα. Άλλος έχει τα πρωτεία στην προκειμένη συζήτηση να προσθέτει άτοπα επιχειρήματα προκειμένου να αποδείξει ότι ο ελέφαντας είναι κουνούπι. Τρεις φορές έχω μετρήσει μέχρι τώρα, σίγουρα θα μου ξέφυγαν και άλλες. Παράδειγμα πχ. τα Γαλλικά. 6 χρόνια γαλλικά στο γυμνάσιο λύκειο. Πόσα παιδιά μάθαν γαλλικά από το σχολείο? Εκεί τι φταίει? Και ιστορία και αρχαία και μαθηματικά. Πως περνάνε παιδιά αυτά τα μαθήματα τόσα χρόνια με πάρα πολλούς να είναι τελείως σκράπες. Εκτός και αν κάνω λάθος, οπότε διόρθωσέ με. Χαχαχαχχαχα, το ανέφερα σε προηγούμενό μου ποστάρισμα, ο ανιψιός μου 16 στα γαλλικά 6 χρόνια, αν τον ρωτήσω comment tu t'appelle ή quel âge as-tu? με κοιτάζει με απορία και αλλάζει δωμάτιο!!!! Ποιος το λέει αυτο? Επειδή πάνε τα παιδιά φροντιστήριο πάει να πει οτι ο εκπαιδευτικός δε κάνει τη δουλειά του καλά? Το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα τρέφει την παραπαιδεία. Τα σχολικά βιβλία τα ίδια δεν καλύπτουν σε πολλές περιπτώσεις τα εξωπραγματικά ζητούμενα των πανελληνίων. Πχ μαθηματικά...Ημαρτον!!! Η ύλη των πανελλαδικών ειναι υπέρογκη και σε πολλές περιπτώσεις δεν δύναται να διδαχθεί εξ ολοκλήρου στο σχολείο. Τα βιβλία ανα 2 χρόνια αλλάζουν και ειναι κακογραμμένα χωρις καν να καλύπτουν την υλη. Οι πανελλήνιες βασιζονται στην παραπαιδεία. Ο ανταγωνισμός ειναι τεράστιος εντομεταξύ. Για μια θέση στο μαθηματικό ο άλλος ειναι υποχρεωμένος να διδαχθεί της Παναγιάς τα μάτια. Τι ισχύει στο εξωτερικό έχουμε δει? Υπάρχουν άραγε εισαγωγικές εξετάσεις? Τους καλυτερους καθηγητές του κόσμου να ειχαμε, πάλι θα πηγαιναν φροντιστήριο τα παιδιά. Η αδιαφορία των ίδιων των μαθητών για μια γλώσσα που το 90% απεχθανόταν, τη στιγμή που η διεθνής γλωσσα ήταν τα Αγγλικά. Και εγω διδάχθηκα Γαλλικά. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ να μάθω.Ακόμα και τωρα δε θέλω παρόλο που έζησα στη Γαλλία. Γκαριζε η γυναικα να μας τα βάλει στο κεφάλι και τα Γαλλικά ηταν η ώρα του παιδιου. Από τα πλέον άχρηστα μαθήματα. Ενω πληρώναμε όλοι να κάνουμε Αγγλικά, Γερμανικά κτλ κτλ... Το όλο θέμα ειναι συστημικό. Δεν αφορά τον εκπαιδευτικό. Ε, όχι. Δεν θα μιλήσω για άλλες χώρες, θα μιλήσω για Βέλγιο. Εγώ σαν τριτοδεσμίτης, με απολυτήριο που είχε μέσα λατινικά, αρχαία, αγγλικά και γαλλικά (άσχετο αν δεν είχα κάνει καθόλου γαλλικά, αλλά στο απολυτήριο τα είχαν μαζί αγγλικά/γαλλικά με βαθμό 19 και φαινόταν σαν να έκανα και τις δύο γλώσσες) και με βαθμό απολυτηρίου 18 δεν έδωσα εξετάσεις για να μπω στο βέλγικο πανεπιστήμιο σε τμήμα φιλολογίας, λόγω των μαθημάτων που είχε μέσα το απολυτήριο του λυκείου και της βαθμολογίας τους. Αν ήθελα να σπουδάσω πχ φυσική, θα έδινα εξετάσεις φυσική/χημεία/μαθηματικά/κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, για να μπορέσω να μπω στο πανεπιστήμιο. Επίσης, αν είχα απολυτήριο τρίτης δέσμης με γενικό κάτω του 14 πάλι θα έδινα εξετάσεις. Ισχύει και για τους βέλγους, αν δεν έχουν καλή βαθμολογία δευτεροβάθμιας, πρέπει να δώσουν εξετάσεις και να τις περάσουν για να γίνουν δεκτοί σε τριτοβάθμιο ίδρυμα. Επίσης το ίδιο ισχύει όχι μόνο για τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά και για κάποιο formation. Πχ φίλη μου την προηγούμενη βδομάδα αποφάσισε να ακολουθήσει formation σχεδίασης 8 ώρες την βδομάδα, και έδωσε εξετάσεις στα γαλλικά, ορθογραφία και γραμματική, 2 ώρες εξέταση, και μαθηματικά/γεωμετρία, άλλες δύο ώρες. Παλούκι οι ερωτήσεις όπως μου είπε και την πιστεύω, γιατί οι εξετάσεις που δίνεις για τα formation του EPFC είναι πολύ δύσκολες, είχα δώσει και εγώ μια φορά πριν κάποια χρόνια για γαλλικά. Ου. ΕΙΔΙΚΑ τα Γαλλικά που έφερες ως παράδειγμα ηταν καθαρά θέμα αδιαφορίας μαθητή. Το έζησα, το έζησες (ισως, δε ξέρω την ηλικία σου) Να μου έλεγες για τα μαθηματικά, την ιστορία, την γλώσσα, τη Γεωγραφία, θα το καταλαβαινα. Εκεί όμως δε μπορεις να πεις κάτι. Ούτε φυσικά μπορεις να αναφερθείς στους χιλιάδες νέους που εμαθαν Γερμανικά ή Αγγλικά στο σχολείο όταν είχαν την επιλογή. Όταν δηλαδή τους δόθηκε η ευκαιρία να επιλέγουν ποια γλωσσα θέλουν να μάθουν. Τα γαλλικά είναι πια μάθημα επιλογής. Επιλέγεις δεύτερη γλώσσα, είτε τα γαλλικά είτε τα γερμανικά. Αν δε από την άλλη, επιλέξεις πληροφορική, παίρνεις απαλλαγή από την δεύτερη γλώσσα. Εδώ και καμιά 10ρια χρόνια. Επίσης, ο άλλος γιος της αδερφής μου, ο μεγαλύτερος, γυμνάσιο είχε επιλέξει τα γερμανικά. 15ρια στον έλεγχο και αυτός, τα δικά του γερμανικά είναι χειρότερα από τα γαλλικά του μικρότερού του αδερφού. Τουλάχιστον ο μικρός το oui το γνωρίζει, ο μεγάλος ούτε το ναι στα γερμανικά δεν ξέρει να πει. Πολύ σωστή προσέγγιση και ειμαι υπερ των ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Γιατι πιστεύεις οτι δεν υπάρχουν ακόμα στην Ελλάδα, τη στιγμη που ηδη υπάρχουν σε ολη την Ευρώπη? Τι τρέχει με την Ελλάδα? Τροφή για σκέψη περι πανεπιστημιακών και πολιτικών.... Έρχεσαι στα λόγια μου. Ένα τόσο ευτελισμένο και αδιάφορο από την αρχη μάθημα, είναι κάτι σα τα καλλιτεχνικά. Όλοι περνάνε διότι ειναι η ώρα του παιδιού. Ο καθηγητής θα αναγκασθεί να βάλει έναν Α βαθμό, για να περάσουν όλοι, διοτι θα διαφορετικά θα έρθει μαινόμενος ο γονιός με το δίκιο του και θα αρχίσει να γκαρίζει πως "δε φτάνει που κάνετε στο παιδί ένα άχρηστο μάθημα και χάνει το χρόνο του από μαθηματικά, φυσικές, αρχαία κτλ, αλλά του βάζετε και κακό βαθμό" κτλ κτλ Το γεγονός οτι δε κατάλαβα ούτε τον σκοπό λοιπόν, κάνει κακό τον καθηγητή. Κρέμασμα και πίσα με πούπουλα στην κυρία λοιπόν. Α, τώρα φταίνε οι γονείς που οι καθηγητές βάζουν υψηλούς βαθμούς στα παιδιά χωρίς να το αξίζουν....Έχουμε και λέμε. 1. Φταίνε οι πανελλαδικές 2. Φταίνε οι μαθητές που δεν διαβάζουν 3. Τα φροντιστήρια την σημερινή εποχή κλείνουν γιατί οι καθηγητές κάνουν καλή δουλειά 4. Φταίνε οι γονείς όταν ο καθηγητής βαθμολογεί τον μαθητή με βαθμό που δεν του αξίζει. Έχεις να δώσεις και άλλο ιδιοφυέστατο "επιχείρημα"; Προειδοποιεί ο κόσμος, δεν τα πετάνε έτσι τα τούβλα και όποιον πάρει ο Χάρος... Και τα Γαλλικά ανήκουν στις ξένες γλώσσες και δεν αποτελούν υποχρεωτικό μάθημα, τη στιγμη ειδικά που η διεθνής γλώσσα ειναι η Αγγλική. Καλό ε? Τα γαλλικά είναι η επίσημη γλώσσα της ευρωπαικής ένωσης. Και τα αγγλικά σε Γαλλία, Ιταλία Βέλγιο, Γερμανία, Ολλανδία σου είναι άχρηστα (με εξαίρεση την Ολλανδία που μπορείς άνετα να συνεννοηθείς, δουλειά όμως μόνο με αγγλικά δεν βρίσκεις, εκτός αν έχεις και γαμώ τα πτυχία, σε καμιά μεγάλη εταιρία). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grey Warden Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Τουλάχιστον με αυτά που διαβάζουμε καταλαβαίνουμε που οφείλεται η περίεργη αίσθηση της πραγματικότητας που έχουν τα υπουργεία. Από εμάς τους ίδιους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Τουλάχιστον με αυτά που διαβάζουμε καταλαβαίνουμε που οφείλεται η περίεργη αίσθηση της πραγματικότητας που έχουν τα υπουργεία. Από εμάς τους ίδιους.Φαντάσου. Εδώ έχουμε πειστεί ότι δουλεύουν όσο "οι συνάδελφοι τους στο εξωτερικό". Αν λες κάτι πολλές φορές, στο τέλος το πιστεύεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Έχουμε από τα πιο μικρά σε πλήθος μαθητών τμήματα: Αυτό με τα <20 παιδιά μέσο όρο μου φαίνεται μη έγκυρο, καθώς ρίχνεται πολύ το ποσοστό από σχολεία σε παραμεθώριες περιοχές με 10 μαθητές. Στα αστικά κέντρα τα σχολεία έχουν 25-28 μαθητές συνήθως ανά αίθουσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Πολύ ωραία τα διαγράμματα και ευχαριστουμε που απέδειξες και εσυ με τη σειρά σου, τα πιθανά λάθη του εκπαιδευτικού συστήματος. Επί της ουσίας, για τους κακους και ανεπαρκής καθηγητές, έχεις κάτι να μας πεις, γιατί με τα διαγράμματά σου απέδειξες αυτό που υποστηρίζουμε τοση ώρα. Οτι δεν έχουν σχέση οι εκπαιδευτικοί αλλά το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο φτιάχνεται από την εκάστοτε κυβερνηση. Για τις λιγότερες (επισημα) ώρες, δεν ευθύνεται ο εκπαιδευτικός αλλά το υπουργείο. Καλό ε? Ευχαριστώ για το ποστ σου. Με έβγαλες απο μεγάλο κόπο Υπήρχε και διάγραμμα , το οποίο δε μπορώ να βρω τώρα, που είμασταν στα τοπ10 για τις χειρότερες επιδόσεις στις εξετάσεις, Για ποιές εξετάσεις? Τις εισαγωγικές? Που αλλού έχουν εισαγωγικές (πληροφοριακά ρωτάω) Εδώ έχουμε πειστεί ότι δουλεύουν όσο "οι συνάδελφοι τους στο εξωτερικό". Πιστεύεις οτι απέδειξες το αντίθετο? Δε ξέρεις οτι στην Ευρώπη ο καθηγητής γυρναει στο σπίτι του έχοντας ηδη ασχοληθει με τα "εξωδιδακτικά του" στο σχολείο (διορθώσεις κτλ κτλ, γινονται στο σχολείο όχι στο σπίτι)? Ενω εδω ο εκπαιδευτικός πρέπει να γυρίσει σπίτι. Να μην ξεχάσουμε να πουμε οτι στις διδακτικές ώρες δεν αναφέρεται η εθελοντική φροντιστηριακή στήριξη των εκπαιδευτικων στα παιδιά, θεσμός που υπάρχει χρόνια τώρα. Αυτό με τα <20 παιδιά μέσο όρο μου φαίνεται μη έγκυρο, καθώς ρίχνεται πολύ το ποσοστό από σχολεία σε παραμεθώριες περιοχές με 10 μαθητές. Στα αστικά κέντρα τα σχολεία έχουν 25-28 μαθητές συνήθως ανά αίθουσα. Του 2011 είναι η έρευνα ρε συ. 3 χρόνια πριν. Τότε δεν ειχαν ξεκινησει οι συγχωνεύσεις + του ότι ειχε ξεκινησει η καινοτόμος ιδέα με τα 20 παιδιά ανα τμημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα