N3k21 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Άλλος ήταν αυτός που προσπαθούσε με "επιχειρήματα" του στυλ "φταίει το σύστημα με τις εξετάσεις για πανεπιστήμιο που προωθεί την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια" να τουμπάρει τη συζήτηση. Επειδή πιθανόν αναφέρεσαι σ' εμένα, θα ήθελα να διευκρινίσω εδώ πως το σκεπτικό μου βασίζεται κυρίως σ' αυτά που έχω ζήσει προσωπικά, καθώς και σε όσα μου έχουν μεταφέρει εκπαιδευτικοί. Πέραν αυτών που έγραψα λίγο παραπάνω σχετικά με την προσωπική μου εμπειρία από τις πανελλήνιες, θα πω και ότι στο σχολείο η φύση του μαθήματος είναι διαφορετική απ' ότι στο φροντιστήριο. Θυμάμαι στο σχολείο π.χ. στο μάθημα της Έκθεσης, να γίνονται συζητήσεις σχετικές με το εκάστοτε θέμα, να γίνεται τέλος πάντων μια γενικότερη προσπάθεια απ' τον καθηγητή, ώστε να βελτιωθούν η κριτική ικανότητά και οι εκφραστικές μας δυνατότητες. Στο φροντιστήριο αντίθετα μας έδιναν το θέμα και από εκεί και πέρα, όλο το μάθημα αφορούσε τις τεχνικές πτυχές της Έκθεσης, το λεξιλόγιο κ.λ.π. Στο σχολείο δηλαδή προσπαθούσαν να μας μάθουν πως να κρίνουμε, να μιλάμε και να γράφουμε. Στο φροντιστήριο απλά μας έβαζαν στο τριπάκι να συνηθίσουμε σε ένα "προβλεπόμενο" τρόπο γραφής, πως να γράφουμε κείμενα με συγκεκριμένη δομή και πότε να χρησιμοποιούμε "ψαρωτικές" φράσεις. Μας προετοίμαζαν δηλαδή αποκλειστικά για τις πανελλήνιες, δεν είχαν σκοπό να μας μορφώσουν. Αλλά είπαμε, εκπαιδευτικοί, είναι μόνο οι νεοπροσληφθέντες. Σαφώς δε γίνεται κουβέντα. Έστω ρε παιδί μου ότι συμφωνούμε σε όλα τα υπόλοιπα. Αυτοί οι έρμοι οι νεοπροσληφθέντες τι έκαναν τόσο λάθος, ώστε να χαρακτηρίζονται τεμπέληδες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Πόσες ώρες τη μέρα δουλεύουν και πόσες αργίες έχουν? Εγώ δεν ξέρω, πες μου ας πούμε εσύ για ένα καθηγητή φυσικής, νεοδιόριστο, πόσες ώρες δουλεύει στο σχολείο διδάσκοντας και πόσες αργίες έχει το χρόνο. Ώπου ώρες, κάντο λεπτά, όχι σχολικές ώρες. Ας το ξεκινήσουμε από εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Πόσες ώρες τη μέρα δουλεύουν και πόσες αργίες έχουν? Εγώ δεν ξέρω, πες μου ας πούμε εσύ για ένα καθηγητή φυσικής, πόσες ώρες δουλεύει στο σχολείο διδάσκοντας και πόσες αργίες έχει το χρόνο. Ο νεοδιόριστος Φυσικός συγκεκριμένα διδάσκει περίπου 20-25 ώρες ανά εβδομάδα. Στο σχολείο παρευρίσκεται κάπου στις 30 ώρες ανά εβδομάδα. Ένας καθηγητής τεχνικής ειδικότητας σε ΕΠΑΛ όμως διδάσκει 30-35 ώρες. Οι δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια πάλι κοντά στις 30 ώρες νομίζω διδάσκουν. Για τις αργίες δεν έχω ακριβή στοιχεία, είναι σίγουρα πολλές εφόσον μάνι μάνι τα σχολεία είναι κλειστά Ιούλιο και Άυγουστο. Για να καταλαβαινόμαστε, το σκεπτικό σου το πιάνω. Αλλά από τη στιγμή που το ΥΠΕΠΘ τόσο τους βάζει να δουλέψουν, τι να γίνει; Τους κάνει αυτό τεμπέληδες; Σου ξαναλέω πως δεν είμαι αντίθετος σε προτάσεις όπως η δική σου για αύξηση των διδακτικών τους ωρών μέσω τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας ή βοήθειας σε μετεξεταστέους το καλοκαίρι. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει το σκούξιμο των συνδικαλιστών. Αλλά όπως και να το κάνουμε, είναι εύλογο το ερώτημα, αφού μπορούν να δουλέψουν παραπάνω, γιατί το ΥΠΕΠΘ πετάει αετό; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Πόσες ώρες τη μέρα δουλεύουν και πόσες αργίες έχουν? Εγώ δεν ξέρω, πες μου ας πούμε εσύ για ένα καθηγητή φυσικής, νεοδιόριστο, πόσες ώρες δουλεύει στο σχολείο διδάσκοντας και πόσες αργίες έχει το χρόνο. Ώπου ώρες, κάντο λεπτά, όχι σχολικές ώρες. Ας το ξεκινήσουμε από εκεί. Oσες ώρες εργαζονται και οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους, τις ίδιες μέρες που έχουν αργίες και αυτοί μόνο που πληρώνονται με πολύ λιγότερα πλέον. Το επίσημο ωράριο των καθηγητών είναι 23 ώρες την εβδομάδα. Απο κει και πέρα, σε όλη την Ευρώπη υπάρχει το επίδομα εξωδιδακτικής διδασκαλίας και το επίδομα ειδικής αγωγής. Το πρώτο αφορά την προετοιμασία που κάνει ο κάθε εκπαιδευτικός σπίτι του, τα διαγωνίσματα που διορθώνει αλλά και οι έξτρα ωρες που κάθεται για να κάνει ενισχυτική και το 2ο ειναι το επίδομα του εκπαιδευτικου που διδάσκει σε άτομα με αναπηρία. Στην Ελλάδα αυτά τα επιδόματα καταργήθηκαν. Η ώρα ειναι 45-50 λεπτά κάτι που επισης ισχύει σε όλη την Ευρώπη. Και έχω και τον Cossutius να κάνει like σε ένα τέτοιο ποστ. Φυσικά και θα κάνω. Αφού αυτό δείχνει η στάση σου. Επαναλαμβάνεις πράγματα που έχουμε δικαιολογήσει νωρίτερα. Αν δε σε είχα και σε εκτίμηση ως χρήστη δε θα ασχολιόμουν καν μαζί σου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grey Warden Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Προτείνω όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι επειδή τα ξύνουν να αναλαμβάνουν υποχρεωτικά εργασία και στον ιδιωτικό τομέα πάνω στο αντικείμενο τους με τις επιχειρήσεις να υποχρεώνονται να τους προσλάβουν για να μην κάθονται μετά την εργασία τους στον δημόσιο τομέα. Αλλά μετά δεν θα είναι κάποιοι ευχαριστημένοι επειδή θα βρίσκουν ακόμα δυσκολότερα δουλειά. Έτσι σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει τα σχολεία να λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 20.00 ώστε να γινονται τριπλές ώρες του ίδιου μαθήματος για να μην νιώθουν αδικημένοι ορισμένοι. Οι μαθητές θα πρέπει επίσης να υποχρεώνονται να μην φεύγουν απο το σχολείο μετά από 7ωρο αλλά να συνεχίζουν κι αυτά να παρακολουθούν ως τις 20.00. Δίωρο διάλειμμα το μεσημέρι απαγορεύεται για να μην νιώθουν πάλι αδικημένοι όσοι δεν μπορούν να έχουν αυτό το διάλειμμα. Άσε το άλλο το απαράδεκτο... καθιερώθηκε λέει 5ήμερο στα σχολεία το 1981 ενώ μέχρι τότε ήταν 6ήμερο. Ντροπή και αίσχος! Σταματήσανε και τον εκκλησιασμό τις Κυριακές και τώρα ο άλλος κάθεται την Κυριακή στο σπίτι του. Κατάλαβες; Άσε πάλι το καλοκαίρι, κάνουν τα μπανάκια τους και εγώ πήζω στους 40 βαθμούς μέσα στην Αθήνα. Ξέρω τι είναι να τρώει ο άλλος αγγούρι από τον εργοδότη τον ναζί και να βλέπει άλλους να δουλεύουν με πιο ανθρώπινες συνθήκες. Δεν το χωράει ο νους του και γι αυτό έχουμε το κλίμα σχολιασμών τύπου makeleio.gr και protothema. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Θα επαναλάβω οτι τα πάντα ορίζονται απο το Υπουργείο. Αν κάποιος έχει ενστάσεις, ας τα βάλει με αυτους εκεί και όχι με την εύκολη λύση. Οπως έγραψα και νωρίτερα, όποτε η ευθύνη βαραίνει τους υψηλά ιστάμενους, για κάποιον περίεργο λόγο, το γυρνάμε στην παλαβή και το ριχνουμε στον τελευταίο κλητήρα. Ο απο πάνω αποφασίζει, όχι ο δασκαλάκος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Ο νεοδιόριστος Φυσικός συγκεκριμένα διδάσκει περίπου 20-25 ώρες ανά εβδομάδα. Στο σχολείο παρευρίσκεται κάπου στις 30 ώρες ανά εβδομάδα. Ένας καθηγητής τεχνικής ειδικότητας σε ΕΠΑΛ όμως διδάσκει 30-35 ώρες. Οι δάσκαλοι στην πρωτοβάθμια πάλι κοντά στις 30 ώρες νομίζω διδάσκουν. Για τις αργίες δεν έχω ακριβή στοιχεία, είναι σίγουρα πολλές εφόσον μάνι μάνι τα σχολεία είναι κλειστά Ιούλιο και Άυγουστο. Για να καταλαβαινόμαστε, το σκεπτικό σου το πιάνω. Αλλά από τη στιγμή που το ΥΠΕΠΘ τόσο τους βάζει να δουλέψουν, τι να γίνει; Τους κάνει αυτό τεμπέληδες; Σου ξαναλέω πως δεν είμαι αντίθετος σε προτάσεις όπως η δική σου για αύξηση των διδακτικών τους ωρών μέσω τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας ή βοήθειας σε μετεξεταστέους το καλοκαίρι. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει το σκούξιμο των συνδικαλιστών. Αλλά όπως και να το κάνουμε, είναι εύλογο το ερώτημα, αφού μπορούν να δουλέψουν παραπάνω, γιατί το ΥΠΕΠΘ πετάει αετό; Επίσης , πολλά από τα παραδείγματα που παρατέθηκαν , δεχόμαστε πως και αυτή τη δουλειά τους ΔΕΝ την κάνουν καλά? Αν την έκαναν , θα υπήρχε λόγος να πάνε τα παιδιά φροντιστήριο ακόμα και από το γυμνάσιο (πραγματικά πάρα πολλά παιδιά ξεκινάνε να τα διαβάζουν ΚΑΙ από το δημοτικό) Το ότι δουλεύουν λίγο επειδή τους το έθεσε το υπουργείο , ΔΕΝ τους απαλλάσσει από το ότι ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΛΙΓΟ. Δεν τους απαλλάσσει από την ευθύνη που έχουν απέναντι προς αυτούς που τους πληρώνουν. Ας έβρισκαν τον τρόπο, τόσα χρόνια, να δουλέψουν λίγο περισσότερο. Δυστυχώς , αντί να βοηθήσουν μαθητές που μένουν πίσω στα πλαίσια της εργασίας τους, κάνουν ιδιαίτερα. Αυτό δε συνιστά ευθύνη? Το τι ΔΕΝ κάνεις , δε συνιστά ευθύνη? Πόσο μάλλον τόσο κραυγαλέα? Συμφωνούμε ως προς το ότι δουλεύουν λίγο, αλλά δε μπορεί η ευθύνη να αποδίδεται ΜΟΝΟ στο υπουργείο. Δε φταίει μόνο ο υπουργός και ο πρωθυπουργος. Φταίει και ο υπάλληλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Επίσης , πολλά από τα παραδείγματα που παρατέθηκαν , δεχόμαστε πως και αυτή τη δουλειά τους ΔΕΝ την κάνουν καλά? Αν την έκαναν , θα υπήρχε λόγος να πάνε τα παιδιά φροντιστήριο ακόμα και από το γυμνάσιο (πραγματικά πάρα πολλά παιδιά ξεκινάνε να τα διαβάζουν ΚΑΙ από το δημοτικό) Εδώ για μένα το πράμα γίνεται πολύπλοκο: 1) ΣΑΦΩΣ και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. ΣΙΓΟΥΡΑ και εξαιτίας τέτοιων περιπτώσεων πολλά παιδιά αναγκάζονται να πάνε φροντιστήριο. 2) Όμως, το τονίζω, ακόμα και όλοι οι εκπαιδευτικοί να εργάζονταν άριστα, ΠΑΛΙ τα παιδιά θα αναγκάζονταν να πάνε φροντιστήριο! Η προφανής αιτία αυτού του φαινομένου είναι -για μένα τουλάχιστον- το σκάρτο εκπαιδευτικό σύστημα, αποκορύφωμα του οποίου είναι το εξολοκλήρου ΑΔΙΚΟ και ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ σύστημα των πανελληνίων. Θα σου θέσω ένα ρητορικό ερώτημα: Αν γινόταν αυτό που λες, δηλαδή όλοι οι εκπαιδευτικοί δίδασκαν παραπάνω ώρες και δεν υπήρχε μονιμότητα στο δημόσιο, πιστεύεις πως η απόδοση των μαθητών στις πανελλήνιες και αργότερα στην τριτοβάθμια, θα ήταν μεγαλύτερη; Για τους μαθητές δε θα υπήρχε πρόβλημα, αντί να τρώνε π.χ. 4-5 ώρες σε φροντιστήρια, θα έμεναν 4-5 ώρες παραπάνω στο σχολείο. Ή θα πήγαιναν σε κάποιο απογευματινό τμήμα ξέρω 'γω. Και για να είμαστε ξηγημένοι, εγώ μαζί σου είμαι, το λέω ξανά: Μακάρι να έπαιρναν πούλο τα φροντιστήρια από την Ελλάδα και οι καθηγητές να δίδασκαν παραπάνω ώρες στα σχολεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Για τις πανελλήνιες εξορισμού δε γίνεται . Καθώς οι βάσεις διαμορφώνονται από τη ζήτηση, πάντα θα γίνεται χαμός. Πάντα θα αναζητά κανείς τη μικρή διαφορά υπέρ του είτε λέγεται φροντιστήριο είτε ιδιαίτερα είτε λάδωμα για καλύτερο βαθμό στα προφορικά παλιότερα. Το πρόβλημα είναι στα υπόλοιπα χρόνια. Ένας εργαζόμενος με τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, έχει δικαίωμα να λέει , πως το πρόβλημα είναι τα παιδιά ή οι γονείς τους. Άσχετα αν είναι, αυτός έχει το δικαίωμα να το λέει, να βρίσκει δικαιολογία? Παράδειγμα πχ. τα Γαλλικά. 6 χρόνια γαλλικά στο γυμνάσιο λύκειο. Πόσα παιδιά μάθαν γαλλικά από το σχολείο? Εκεί τι φταίει? Και ιστορία και αρχαία και μαθηματικά. Πως περνάνε παιδιά αυτά τα μαθήματα τόσα χρόνια με πάρα πολλούς να είναι τελείως σκράπες. Εκτός και αν κάνω λάθος, οπότε διόρθωσέ με. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grey Warden Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Αν παιδιά πηγαίνουν φροντιστήριο από το δημοτικό αυτό οφείλεται σε ματαιοδοξία των γονιών τους και όχι στους δασκάλους απαραίτητα. Ορισμένοι έχουν μπλέξει τα μπούτια τους νομίζοντας πως το τι προσλαμβάνει ως γνώση ένας μαθητής εξαρτάται αποκλειστικά από το αν ένας δάσκαλος ή καθηγητής είναι καλός ή όχι και το απομονώνουν από το υπόλοιπο εκπαιδευτικό σύστημα που ακολουθείται στην χώρα. Πλήρης άγνοια στοιχειωδών πραγμάτων που θα έπρεπε να γνωρίζει κάποιος όταν μιλά για την εκπαίδευση η οποία νομίζουν οτι αναπληρώνεται με την λογική καφενειακού επιπέδου που χρησιμοποιούν για να εξηγήσουν επιστημονικά πράγματα. Αυτά για σήμερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Επίσης , πολλά από τα παραδείγματα που παρατέθηκαν , δεχόμαστε πως και αυτή τη δουλειά τους ΔΕΝ την κάνουν καλά? Ποιος το λέει αυτο? Επειδή πάνε τα παιδιά φροντιστήριο πάει να πει οτι ο εκπαιδευτικός δε κάνει τη δουλειά του καλά? Το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα τρέφει την παραπαιδεία. Τα σχολικά βιβλία τα ίδια δεν καλύπτουν σε πολλές περιπτώσεις τα εξωπραγματικά ζητούμενα των πανελληνίων. Πχ μαθηματικά...Ημαρτον!!! Η ύλη των πανελλαδικών ειναι υπέρογκη και σε πολλές περιπτώσεις δεν δύναται να διδαχθεί εξ ολοκλήρου στο σχολείο. Τα βιβλία ανα 2 χρόνια αλλάζουν και ειναι κακογραμμένα χωρις καν να καλύπτουν την υλη. Οι πανελλήνιες βασιζονται στην παραπαιδεία. Ο ανταγωνισμός ειναι τεράστιος εντομεταξύ. Για μια θέση στο μαθηματικό ο άλλος ειναι υποχρεωμένος να διδαχθεί της Παναγιάς τα μάτια. Τι ισχύει στο εξωτερικό έχουμε δει? Υπάρχουν άραγε εισαγωγικές εξετάσεις? Και ένα βίντεο που μας δείχνει τον λόγο που έχουν ύπαρξη τα φροντιστήρια. Τους καλυτερους καθηγητές του κόσμου να ειχαμε, πάλι θα πηγαιναν φροντιστήριο τα παιδιά. Παράδειγμα πχ. τα Γαλλικά. 6 χρόνια γαλλικά στο γυμνάσιο λύκειο. Πόσα παιδιά μάθαν γαλλικά από το σχολείο? Εκεί τι φταίει? Η αδιαφορία των ίδιων των μαθητών για μια γλώσσα που το 90% απεχθανόταν, τη στιγμή που η διεθνής γλωσσα ήταν τα Αγγλικά. Και εγω διδάχθηκα Γαλλικά. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ να μάθω.Ακόμα και τωρα δε θέλω παρόλο που έζησα στη Γαλλία. Γκαριζε η γυναικα να μας τα βάλει στο κεφάλι και τα Γαλλικά ηταν η ώρα του παιδιου. Από τα πλέον άχρηστα μαθήματα. Ενω πληρώναμε όλοι να κάνουμε Αγγλικά, Γερμανικά κτλ κτλ... Το όλο θέμα ειναι συστημικό. Δεν αφορά τον εκπαιδευτικό. Να αναφερθώ εδω βέβαια στο γεγονός οτι πολλά ειδικά σχολεία στην Ελλάδα, έχουν βραβευθεί για την εκπληκτική δουλειά που έχουν κάνει σε παιδιά με αναπηρία. Βέβαια όταν βραβεύεται ένα σχολείο, ειναι μάλλον επιτυχία της κυβέρνησης. Γιαυτο άλλωστε και αποφάσισε να μην παίρνει πλεον ειδικους καθηγητές, να καταργήσει δεκάδες ειδικές ειδικότητες εκ των οποίων καθηγητές που το ίδιο είχε βραβεύσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Εσείς δεν καταλαβαίνετε τι σας λέμε μέρες τώρα. Ξέχνα τις πανελλήνιες. Ξέχνα και τα φροντιστήρια. Και πάμε πάλι τα απλά. Αν χιλιάδες παιδιά που έκαναν γαλλικά πχ. 6 χρόνια, στο γυμνάσιο και στο λύκειο, δεν ξέρουν γρι από γαλλικά, έχει ευθύνη ο καθηγητής γαλλικών ? Ναι ή ου? Έπρεπε να περάσεις τις τάξεις?Αν όχι ΠΩΣ τις πέρασες? Και από τέτοια παραδείγματα άπειρα. Φίλος μου , τρίτη λυκείου , ήθελε να τον βοηθήσω στα μαθηματικά. Το παλικάρι δεν ήξερε πόσο κάνει (α+β)χ(γ+δ). Πως πέρναγε μαθηματικά μέχρι την τρίτη λυκείου (και με 16άρια παρακαλω)? Η απάντηση είναι μία. ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ Δεν πάτε να λέτε για τα βιβλία, για τους γονείς, για τα παιδιά, για το κλίμα και την κρίση, οι εκπαιδευτικοί ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ή είναι ανίκανοι. Πόσες τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν , παιδιά που δεν ξέρουν τι έγινε 25 Μαρτίου πχ. Τα ακούμε και κλαίμε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Εσείς δεν καταλαβαίνετε τι σας λέμε μέρες τώρα. Ξέχνα τις πανελλήνιες. Ξέχνα και τα φροντιστήρια. Και πάμε πάλι τα απλά. Αν χιλιάδες παιδιά που έκαναν γαλλικά πχ. 6 χρόνια, στο γυμνάσιο και στο λύκειο, δεν ξέρουν γρι από γαλλικά, έχει ευθύνη ο καθηγητής γαλλικών ? Ναι ή ου? Ου. ΕΙΔΙΚΑ τα Γαλλικά που έφερες ως παράδειγμα ηταν καθαρά θέμα αδιαφορίας μαθητή. Το έζησα, το έζησες (ισως, δε ξέρω την ηλικία σου) Να μου έλεγες για τα μαθηματικά, την ιστορία, την γλώσσα, τη Γεωγραφία, θα το καταλαβαινα. Εκεί όμως δε μπορεις να πεις κάτι. Ούτε φυσικά μπορεις να αναφερθείς στους χιλιάδες νέους που εμαθαν Γερμανικά ή Αγγλικά στο σχολείο όταν είχαν την επιλογή. Όταν δηλαδή τους δόθηκε η ευκαιρία να επιλέγουν ποια γλωσσα θέλουν να μάθουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Τι έζησες μωρέ. Μια παρθένα 60χρονη γαλλικού, μισότρελη είχαμε στο σχολείο, που ευτυχώς που μπήκε δημόσιο γιατί θα πέθαινε της πείνας έξω. Ούτε το σκύλο της να μάθει να κάθεται δε θα μπορούσε. Και το ότι υπάρχουν χιλιάδες νέοι που έμαθαν ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πως δεν έχουν ευθύνη οι εκπαιδευτικοί για τους ΑΛΛΟΥΣ που δεν έμαθαν. Μαρέσει ρε cossutius που βάζω πριν τα γαλλικά το πχ. και λέω δε θα το απομονώσει κανείς το περιστατικό ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΑΙ και μου λες την παπαριά σου και μετά μου λες ότι για κάτι άλλο θα συμφωνούσες. Μιλάμε σχιζοφρενικά πράγματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2014 Γαλλικά δεν έμαθε κανείς στο σχολείο γιατί όλοι οι μαθητές αδιαφορούν Dakon. Αγγλικά μάθανε επειδή δεν αδιαφορούν και επειδή πηγαίνουν φροντιστήριο. Είχα μια παρόμοια κουβέντα με 3 εκπαιδευτικούς σήμερα στο αστικό, ώρα 13:30. Την ώρα που πρέπει υποχρεωτικά να παραμένουν στο σχολείο μέχρι τις 14:00. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα