Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλα εδω λεει σκεφτονται να ξεκινανε τα μαθηματα απο Τεταρτη μετα το Πασχα. Θα τα τρελανουν τα παιδια. Το σχολειο πασχει απο πολλα πραγματα, οχι απο ελλειψη ωρων διδασκαλιας. Αν θελουν ας καταργησουν τα θρησκευτικα και κατι τεχνολογιες πρωτης λυκειου.

αυτη η τεχνολογια με γυρνας πισω στο 2007 μαθημα χωρις κανενα νοημα εμας μας διδασκε πολιτικος μηχανικος που προφανως κοπανουσε μυγες στο γραφειο της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πάντως όλοι κατηγορούμε τους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και το σύστημα που είναι άθλιο αλλά με αυτούς τους ίδιους εκπαιδευτικούς και με αυτό το ίδιο σύστημα υπάρχουν πολλά παιδιά που διέπρεψαν, ξεχώρισαν και πέτυχαν στον τομέα τους...πολλές φορές χωρίς να έχουν όυτε την έξτρα βοήθεια του φροντιστηρίου που είχαμε οι περισσότεροι...Άρα νομίζω είναι πιο σημαντικό το μυαλό που κουβαλάει ο κάθε μαθητής, ο στόχος που έχει (οι περισσότεροι δεν έχουν καν) και πόσο είναι διατεθειμένος να κοπιάσει για να πετύχει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι λάθος, εγώ ξέρω πολύ καλά για τι μιλάω, το ίδιο θα ήξερες κι εσύ αν είχες την διακριτική ευγένεια να διαβάσεις αυτά που γράφω. Ουδέποτε αναφέρθηκα μόνο στους καθηγητές τρίτης λυκείου, εγώ μιλούσα γενικά για τους καθηγητές. Άλλος ήταν αυτός που προσπαθούσε με "επιχειρήματα" του στυλ "φταίει το σύστημα με τις εξετάσεις για πανεπιστήμιο που προωθεί την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια" να τουμπάρει τη συζήτηση.

 

Δηλαδη κατα τι γνωμη σου δεν φταιει? Θεωρεις οτι με τοσο απαιτητικες εξετασεις ενα τμημα με 25 και λιγα λεω, ατομα, με ενα διολου ομοιομορφο επιπεδ μαθητων μπορει να γινει μαθημα υψηλης δυσκολιας αναλογης με αυτης που απαιτειται για να δωσεις πανελληνιες με αξιωσεις? Βασικα μαλλον τα επιχειρηματα του "αλλου", επειδη δεν σε βολευουνε τα βλεπεις σαν τουμπαρισματα.

Όταν λέμε ότι οι μαθητές πάνε φροντιστήρια για να μάθουν αυτά που διδάχτηκαν στο σχολείο, μιλάμε για όλους τους μαθητές που πάνε, όλων των τάξεων, γυμνασίου και λυκείου, και για όλους τους καθηγητές που τους διδάσκουν, είτε στην πρώτη γυμνασίου, είτε δευτέρα ή τρίτη, είτε οποιαδήποτε τάξη του λυκείου.. Αν εσύ από αυτήν την πρόταση σε συμφέρει να καταλάβεις "οι τελειόφοιτοι λυκείου πάνε φροντιστήριο για να γράψουν καλά στις εξετάσεις", δεν φταίω ούτε εγώ, ούτε ο τρόπος γραφής μου, αλλά οι δικές σου δυνατότητες κατανόησης κειμένου στα ελληνικά.

 

Ναι. Ολοι οι μαθητες, ακομα και αυτοι οι λιγοστοι που πανε φροντιστηριο απο το γυμνασιο, πανε στα πλαισια της (υπερβολης) προετοιμασιας για τις εξετασεις της "ζωης" του. Συνεπως αφενως μιλαμε για την συντριπτικη πλειοψηφια αυτων που πανε φροντιστηριο (μαθητες Α,Β και Γ λυκειου) αφετερου και πιο διαχρονικα εαν το δεις, το κινητρο των μαθητων που πανε φροντιστηριο σε μικροτερες ηλικιες παραμενει το ιδιο και συνεπως το επιχειρημα περι φροντιστηριων και υποβαθμισης της δημοσιας παιδειας συνεχιζει να εχει βαση και στο Γυμνασιο.

 

Τώρα μου αναφέρεις κιόλας και δημοτικό και νηπιαγωγείο, στα οποία τελευταία φορά που έλεγξα δεν δούλευαν καθηγητές, αλλά δάσκαλοι και νηπιαγωγοί. Όχι ότι αυτοί κάνουν καλύτερη ή χειρότερη δουλειά, αλλά δεν ήταν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί η συζήτησή μας. Προφανώς και έχεις πρόβλημα κατανόησης, ή προσπαθείς να μας βγάλεις τρελούς, ή μάλλον χαζούς όπως ήταν η λέξη που χρησιμοποίησες, με τελείως άτοπα "επιχειρήματα" που στην τελική μόνο γέλιο βγάζουν όταν τα διαβάζει κάποιος.

 

Αναθεμα και αν καταλαβες γιατι αναφερω το δημοτικο και νηπιαγωγειο. Τιπ: δες τι εγραψα πιο πανω.

 

Πάντως να'σαι καλά, είχα πονοκέφαλο και κατάφερες να με κάνεις να γελάσω και μου ψιλοπέρασε (καλά, πήρα και αναβράζον, μην το πάρεις πάνω σου :P)

 

Βαλε μια φατσουλα παραπανω να το παιξεις ακομα πιο ανετος. Οσο περισσοτερες τοσο καλυτερες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη κατα τι γνωμη σου δεν φταιει? Θεωρεις οτι με τοσο απαιτητικες εξετασεις ενα τμημα με 25 και λιγα λεω, ατομα, με ενα διολου ομοιομορφο επιπεδ μαθητων μπορει να γινει μαθημα υψηλης δυσκολιας αναλογης με αυτης που απαιτειται για να δωσεις πανελληνιες με αξιωσεις? Βασικα μαλλον τα επιχειρηματα του "αλλου", επειδη δεν σε βολευουνε τα βλεπεις σαν τουμπαρισματα.

Πάλι ΕΣΥ πας να τουμπάρεις τη συζήτηση και ξαναμιλάς για πανελλήνιες και προφανώς τρίτη λυκείου. Ενώ καθηγητές είναι και αυτοί που διδάσκουν στο γυμνάσιο επίσης, και αυτοί που διδάσκουν στην πρώτη και δευτέρα λυκείου.

Όσον αφορά το ανομοιόμορφο επίπεδο των μαθητών, αυτή η καραμέλα να ΠΑΨΕΙ σαν δικαιολογία. Για έλα μια βόλτα από το Βέλγιο να μιλήσουμε για ανομοιόμορφο επίπεδο, με τάξεις των 25 παιδιών, ανάμεσά τους παιδιά μαροκινών, αράβων, ιταλών, ισπανών, βέλγων και άλλων διάφορων εθνικοτήτων, που ότσν γεννιούνται μαθαίνουν την μητρική των γονιών τους σαν πρώτη γλώσσα και τα γαλλικά ή τα ολλανδικά είναι η δεύτερή τους που την μαθαίνουν στο σχολείο.

 

Μια χαρά δουλειά κάνουν οι βέλγοι καθηγητές όμως με χειρότερες συνθήκες ανομοιογένειας.

 

 

Ναι. Ολοι οι μαθητες, ακομα και αυτοι οι λιγοστοι που πανε φροντιστηριο απο το γυμνασιο, πανε στα πλαισια της (υπερβολης) προετοιμασιας για τις εξετασεις της "ζωης" του. Συνεπως αφενως μιλαμε για την συντριπτικη πλειοψηφια αυτων που πανε φροντιστηριο (μαθητες Α,Β και Γ λυκειου) αφετερου και πιο διαχρονικα εαν το δεις, το κινητρο των μαθητων που πανε φροντιστηριο σε μικροτερες ηλικιες παραμενει το ιδιο και συνεπως το επιχειρημα περι φροντιστηριων και υποβαθμισης της δημοσιας παιδειας συνεχιζει να εχει βαση και στο Γυμνασιο.

Λιγοστοί μαθητές γυμνασίου πάνε στο φροντιστήριο, μουαχαχαχαχχαχαχαχα!

Που έψαχνε ο ανιψιός μου πέρσι (γυμνάσιο) να γραφτεί και είχαν συμπληρωθεί τα τμήματα!

Που η ξαδέρφη μου στο χωριό θησαυρίζει με τα ιδιαίτερα των παιδίων του γυμνασίου με αυτήν την κρίση και δεν τα προλαβαίνει όλα! Που αν ρωτήσεις ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ παιδί γυμνασίου ή λυκείου (εκτός τρίτης) θα σου πει πάει φροντιστήριο για να καταλάβει καλύτερα το μάθημα, ΚΑΝΕΝΑ δεν θα σου πει"μια χαρά καταλαβαίνω το μάθημα, αλλά πάω φροντιστήριο έτσι για να ξοδεύω τα λεφτά του μπαμπά να ξανακάνω το ίδιο μάθημα" μια που όλα τα παιδιά γυμνασίου-λυκείου (εκτός τρίτης) προτιμούν να χάσουν 10 ώρες την βδομάδα να ξανακάνουν τα μαθήματα που ήδη μια χαρά έμαθαν στο σχολείο, έτσι, για την "προετοιμασία" για μετά από 1-5 χρόνια που ΘΑ δώσουν πανελλαδικές. Ο εγκέφαλος χρειάζεται δύο ώρες μετά το ξύπνημα για να "ξυπνήσει" και αυτός 100%. Τράβα πιες κανάν καφέ και ξαναέλα, δεν ξύπνησε ακόμα ο δικός σου.

 

 

Αναθεμα και αν καταλαβες γιατι αναφερω το δημοτικο και νηπιαγωγειο. Τιπ: δες τι εγραψα πιο πανω.

Μια χαρά κατάλαβα τον λόγο, απλά δεν έπεσα στην παγιδούλα σου.

 

 

Βαλε μια φατσουλα παραπανω να το παιξεις ακομα πιο ανετος. Οσο περισσοτερες τοσο καλυτερες.

 

Θέλεις και άλλες φατσούλες; Ό,τι γουστάρει το παιδί, θα του χαλάσω εγώ χατίρι;

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

ps Μάθε να κάνεις ένα quote της προκοπής, έλεος.....

και κανάς τόνος δεν θα'βλαπτε επίσης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη αλλά όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο 1999-2003 δεν πήγαινε κανένας φροντιστήριο. Κάποιοι κάνανε ιδιαίτερα στα μαθηματικά και αυτό ήταν όλο. Τι άλλαξε τώρα στο γυμνάσιο και πηγαίνουν όλοι φροντιστήριο; Το φροντιστήριο επιζεί κυρίως λόγω του φόβου των εξετάσεων. Γι αυτό και στο Λύκειο πήγα φροντιστήριο. Γιατί τα θέματα των πανελληνίων δεν έχουν ουδεμία σχέση με τη διδακτέα ύλη στο σχολείο παρα μόνο κατ όνομα. Τα θέματα διαμορφώνονται με το σκεπτικό οτι έχεις πάει φροντιστήριο και όχι με το τι έχεις διδαχτεί στο σχολείο. Γιατί πήγαινα φροντιστήριο και σε μαθήματα που είχα εκπληκτικούς καθηγητές. Καλοί και κακοί καθηγητές θα υπάρχουν πάντα, το θέμα είναι τι κάνει το εκπαιδευτικό σύστημα και με ποιον τρόπο διδάσκεται το μάθημα. 

 

Φέρε τους Βέλγους καθηγητές με τους ίδιους τους μαθητές σε ελληνικά σχολεία να διδάξουν όπως διδάσκεται το μάθημα εδώ να δούμε τι αποτελέσματα θα έχουν. Εκτός κι αν μιλάμε μόνο για τους Έλληνες καθηγητές οπότε εκεί δεν πάμε σε συζήτηση για την εκπαίδευση αλλά σε προσωπική κόντρα.

 

Η ανομοιογένεια των μαθητών έχει να κάνει με τον τρόπο διαχείρισης του εκπαιδευτικού συστήματος πάνω σε αυτό. Έχω διαβάσει τόσα βιβλία διδακτικής της ιστορίας που εκτός των άλλων επικεντρώνονται και σε αυτό, δεν μπορεί να λέει ο καθένας να πάψει σαν δικαιολογία την στιγμή που αναγνωρίζεται ως θέμα προβληματικής όσον αφορά την διδασκαλία από ξένους επιστήμονες, έτσι; Πρέπει λοιπόν να υπάρξει ανάλογη διαχείριση από το μοντέλο εκπαίδευσης που ακολουθείται, δεν είναι παντού το ίδιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελάτε ρε παιδια τώρα. Ποσο πιο σαφές να γινει ότι κάποιοι ανθρωποι έχουν προσωπική εμπάθεια με τους εκπαιδευτικούς. Εδώ φθάσαμε στο σημείο να αποδεικνύεται πως οι εκπαιδευτικοι και οι γονείς αλλα κ μαθητές ήταν αντίθετοι με τη Λευκη εβδομάδα και κάποιοι προσπαθούν να κάνουν τη νύχτα μέρα.

Θέμα άρνησης ειναι τα παντα. Γενικα οταν υπάρχει προκατάληψη, δύσκολα θα δεχτεί κάποιος αντίθετη άποψη ακόμα και αν αυτή αποδεικνύεται με γεγονότα όπως άλλωστε συνεβει εδώ.

 

Η Λευκη εβδομάδα όπως αναλύσαμε παραπάνω θα μπορούσε να παγιωθεί υπό προϋποθέσεις. Στη δεδομένη φάση και με αρπα κολλά μονο για γέλια ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yep, εμείς έχουμε εμπάθεια πχ. γιατί οι εκπαιδευτικοί είναι απλά γαμάτοι. Ευτυχώς που έχουμε και αδιάσειστα ντοκουμέντα ότι είναι γαμάτοι , εφόσον πλέον έχουμε θέσει πως τα παιδιά φταίνε, είναι δύσκολοι οι μαθητές. Και είμαστε και προκατειλλημένοι.

 

Οι γονείς, οι μαθητές και το σύστημα παιδιά φταίνε. Τι το παιδεύουμε? Για τους αφανείς ήρωες , τους καθηγητές και δασκάλους, που λιώνουν στη δουλειά κανείς δε μπορεί να πει κάτι. Τι και αν τον παίζουνε στην τάξη, τι και αν βγαίνουν τα παιδιά ξύλα απελέκητα, τι και αν δουλεύουν 3 ώρες τη μερα , τι και αν παίρνουν άδεια με αποδοχές για ανύπαρκτα μεταπτυχιακά, τι και αν έχουν αργίες κανά 3μηνο το χρόνο, τι και αν σκίζονται όλοι να σε πάνε εκπαιδευτική εκδρομή ή να συνοδέψουν παιδιά, τι και αν βάζουν ότι ναναι βαθμούς στην επαρχία να παίρνουν τα παιδάκια 18+ να χαίρονται οι γονείς, τι τα παιδιά καθηγητών είναι ως επί το πλείστον οι αριστούχοι, τι και αν οι ίδιοι κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους, τι και αν στην τρίτη λυκείου τα γράφουν όλα καθώς τα παιδιά μορφώνονται στα φροντιστήρια , τι και αν δεν μπορούν να επιβληθούν στα παιδιά που πρέπει να διδάσκουν. Άσε που οι νέοι δάσκαλοι πληρώνονται με 700 ευρώ. Οι παλιοί μισθοι και τα εφάπαξ, περάσανε, είναι παρελθόν , δε δικαιούμαστε να μιλάμε. Να τα σκαλίζουμε όλα?

 

Οι γονείς , οι μαθητές (που είναι δύσκολοι) και το σύστημα. Οι άλλοι δεν φταίνε καθόλου. Εμείς είμαστε προκατειλλημένοι. Σαφώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα αυτα τι σχέση έχουν με τη Λευκη εβδομσδα; Στην αρχή ειπώθηκε ότι ήταν ιδέα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών για να αραξουν.

 

Μόλις αποδείχθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν αρνητικά πρώτοι, ειπώθηκε ότι φοβήθηκαν μη δουλέψουν παραπάνω μέρες.

Οταν είπαμε πως δε θα υπάρξουν παραπάνω μέρες ειπώθηκε ότι ειναι κράτος εν κράτη και αποφασίζουν στο υπουργείο αυτοί.

 

Οταν μετα είπαμε ότι και οι γονείς δε το θέλανε, μας βγάλετε ψεύτες.

 

Και οταν αποδείξαμε ότι ούτε οι γονείς αλλα ούτε και τα παιδια εν τέλη δε το ήθελαν για διάφορους λόγους, το γυρίσαμε παλι στο ποσο τεμπέληδες ειναι οι εκπαιδευτικοι και στη γενικολογια, θέματα που ήδη συζητήθηκαν σελίδες πριν όπου αποδείχθηκε επίσης ότι πολλοί είχαν μαύρα μεσάνυχτα ακόμα και για τους μισθούς των εκπαιδευτικών, κτλ κτλ.

 

Υπάρχει προκατάληψη και έτσι δε γίνεται κουβέντα. Ειναι σαφές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο, γιατί δε νομίζω κανείς να μίλησε υπέρ της Λευκής εβδομάδας σε όλο το thread. Με τους εκπαιδευτικούς ασχολούμαστε. Αλλά εμείς είπαμε είμαστε προκατειλλημένοι, δε ξέρουμε τους μισθους των εκπαιδευτικών κ.ο.κ. Μάλλον το σπιτάκι που έκανε ο θειός του φίλου μου μόλις καβάτζωσε 40000 εφάπαξ μαζί με τη συνταξούλα και που το νομιμοποιώ εγώ, είναι ένα όνειρο τρελό , όνειρο απατηλό. Αλλά είπαμε, εκπαιδευτικοί, είναι μόνο οι νεοπροσληφθέντες. Σαφώς δε γίνεται κουβέντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αρα καλά λέμε οτι ζηλεύεις τον θείο του φίλου σου. Γιατί κανείς δεν θα υποστηρίξει οτι όλα είναι ρόδινα. Όταν όμως γράφει ακατάσχετα πράγματα και μισές αλήθειες όπως έκανες στο προηγούμενο μήνυμα δείχνεις προσωπική εμπάθεια. Πες από την αρχή για τον θείο του φίλου σου και άσε την αγωνία σου για την μόρφωση των παιδιών στην άκρη.

 

Και δεν ειναι κακο να ζηλεύει κάποιος κι εγώ ζηλεύω γιατί ακολουθώ ένα επάγγελμα που δεν ξέρω τι μου ξημερώνει. Αλλά άλλο ζήλεια, άλλο φθόνος. Κι ας μην το παραδέχονται όσοι έχουν γράψει εδώ που μου έχουν στείλει και πμ δείχνοντας οτι ο φθόνος τους είναι ακόμα μεγαλύτερος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη αλλά όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο 1999-2003 δεν πήγαινε κανένας φροντιστήριο. Κάποιοι κάνανε ιδιαίτερα στα μαθηματικά και αυτό ήταν όλο. Τι άλλαξε τώρα στο γυμνάσιο και πηγαίνουν όλοι φροντιστήριο; Το φροντιστήριο επιζεί κυρίως λόγω του φόβου των εξετάσεων. Γι αυτό και στο Λύκειο πήγα φροντιστήριο. Γιατί τα θέματα των πανελληνίων δεν έχουν ουδεμία σχέση με τη διδακτέα ύλη στο σχολείο παρα μόνο κατ όνομα. Τα θέματα διαμορφώνονται με το σκεπτικό οτι έχεις πάει φροντιστήριο και όχι με το τι έχεις διδαχτεί στο σχολείο. Γιατί πήγαινα φροντιστήριο και σε μαθήματα που είχα εκπληκτικούς καθηγητές. Καλοί και κακοί καθηγητές θα υπάρχουν πάντα, το θέμα είναι τι κάνει το εκπαιδευτικό σύστημα και με ποιον τρόπο διδάσκεται το μάθημα. 

 

Και η δική μου εμπειρία παρόμοια είναι.

 

Γυμνάσιο πήγα 1997-2000. Κανένας δεν έκανε φροντιστήριο τότε. Θυμάμαι μόνο οι εξαιρετικά αδύναμοι μαθητές να μιλούν για ιδιαίτερα.

 

Λύκειο πήγα 2000-2003, μετά δηλαδή από την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του '98. Ξαφνικά όλοι οι συμμαθητές μου άρχισαν τα φροντιστήρια, ακόμα και από την 1η Λυκείου (εγώ στην πρώτη παρακολουθούσα τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας σε Μαθηματικά και Φυσική, ξεκίνησα βέβαια φροντιστήριο από τη 2α).

 

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι το μπαμ με τα φροντιστήρια έγινε από το '98 και μετά, όπου δίναμε πανελλήνιες και στη 2α Λυκείου. Οι βαθμοί της 2ας μάλιστα λαμβάνονταν υπόψιν στον τελικό βαθμό πρόσβασης για τα ιδρύματα της τριτοβάθμιας. Δε μπορούσες να μη μπεις στο τριπάκι από νωρίς.

 

Μην ξεχνάτε επίσης ότι τότε, αν κοβόσουν σε ένα μάθημα, έμενες μετεξεταστέος και σε όλα τα υπόλοιπα, εκτός βέβαια κι αν ο Μ.Ο. σου ξεπερνούσε τη βάση του 10. ΟΚ, ήταν δύσκολο να βγάλει κάποιος χαμηλότερο Μ.Ο., υπήρξαν όμως τελικά αρκετές τέτοιες περιπτώσεις.

 

Α, τότε δίναμε πανελλήνιες σε 10 μαθήματα, όχι σε 5-6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως τα λέει ο Grey. Επειδη ο εκάστοτε μπάρμπα έφτιαξε βίλα θα τη πληρώσει ο τωρινος που τυχαίνει να ειναι στην ίδια θέση, χωρίς να μπούμε στη διαδικασία να ενημερωθούμε για το ποσο έχουν αλλάξει τα πράγματα.

 

Έχεις προκατάληψη διότι στο πρόσωπο των νέων εκπαιδευτικών των 600 και των 800 ευρω, βλέπεις τα λαμόγια προ 10ετιας και βάλε τα οποία κατα βάση έχουν φύγει με σύνταξη.

 

Κανείς δεν είπε ότι όλοι ειναι καλοί. Εξ αρχής είπαμε ότι λόγω των κοινωνικών καταστάσεων και του υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου, οι νέοι εκπαιδευτικοί ειναι 3 κλάσεις πάνω απ τους παλαιότερους και αν το υπουργείο βοηθούσε τη κατάσταση τα φροντιστήρια θα είχαν κλείσει όλα ( όχι ότι δεν έχουν αρχίσει... Αν είχατε κάποιοι την ελάχιστη ενημέρωση θα γνωρίζατε ότι χιλιάδες εργαζόμενοι σε φροντιστήρια κάνουν εώς και έτος να πληρωθούν επειδή δε πληρώνουν ούτε οι γονείς και ξεγραφουν πλέον τα παιδια τους.

Οι αριστούχος όμως ίδιοι. Και χωρίς φροντιστήριο όπως είδαμε παραπάνω με δημοσιεύματα και συνεντεύξεις απο τα ίδια τα παιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζηλεύω το θείο του φίλου μου και από το φθόνο μου κριτικάρω τους εκπαιδευτικούς. Το διαβάσαμε και αυτό. 

 

Κοίτα, αν ζήλευα κάποιον θα ήταν ο υπάλληλος της βουλής. Με τη λογική σου λοιπόν , αν κατηγορήσω τους 16 μισθούς και τα 300000 εφάπαξ, δεν τα λέω για να κριτικάρω αλλά από φθόνο. Και έχω και τον Cossutius να κάνει like σε ένα τέτοιο ποστ.

 

Εντάξει καταλάβαμε παιδιά. Το IQ έχει πιάσει πάτο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς που εσύ συντηρείς τον μέσο όρο iq σε υψηλά επίπεδα και δεν αγχωνόμαστε. Από την αρχή το τοπικ (από τον τίτλο και μόνο) έχει εξελιχθεί σε ψυχοθεραπεία για τα ψυχολογικά του καθενός. Κλισέ, μισές αλήθειες και προσωπικά βιώματα παρελαύνουν στα ποστς ενδεδυμένα με την γνωστή αύρα που παρατηρούμε σε άρθρα και σχολιασμούς από το 2009 και μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το ότι τα φροντιστήρια κλείνουν επειδή οι καθηγητες των δημόσιων σχολείων κάνουν καλή δουλειά και όχι επειδή δεν έχει ο κόσμος λεφτά να τα πληρώνει, την ακούσαμε και αυτήν την κοτσάνα. Πάμε για την επόμενη.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...