gigisoni Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Απλά υπάρχουν και μερικοί, όπως εγώ, που βαριούνται να απαντούν σε κατεβατά απαντήσεων και να αναλώνονται χάνουν την ώρα τους επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα. Δεν είναι ότι εσύ γνωρίζεις πράγματα για την εκπαίδευση ενώ εμείς όχι. Μην αυταπάσαι και μην καυχιέσαι, καμιά σχέση απολύτως. Το αντίθετο μάλιστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timonkaipumpa Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 cossotius... Θα απαντήσω πιο μετά ή αύριο... έλλειψη χρόνου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 <p>cossotius...</p> <p> </p> <p>Θα απαντήσω πιο μετά ή αύριο... έλλειψη χρόνου...</p> Με την ησυχία σου ρε συ Απλά υπάρχουν και μερικοί, όπως εγώ, που βαριούνται να απαντούν σε κατεβατά απαντήσεων και να αναλώνονται χάνουν την ώρα τους επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα.<br><br> Δεν είναι ότι εσύ γνωρίζεις πράγματα για την εκπαίδευση ενώ εμείς όχι.<br> Μην αυταπάσαι και μην καυχιέσαι, καμιά σχέση απολύτως. Το αντίθετο μάλιστα. Ούτε αυταπάτη ούτε Τιποτα. Αν έχεις παρεμπιπτόντως κάποιο αντεπιχειρημα στα γεγονότα που ειπώθηκαν θα χαρώ να το διαβάσω. Μέχρι τώρα εχει καλυφθεί το ποια ειναι η εργασια ενός εκπαιδευτικού και ποσά παίρνει. Αν θεωρείς ότι δώσαμε λανθασμένες πληροφορίες σε προκαλώ να τις επισημανεις και να γράφεις τις αληθινές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gigisoni Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Με την ησυχία σου ρε συ Ούτε αυταπάτη ούτε Τιποτα. Αν έχεις παρεμπιπτόντως κάποιο αντεπιχειρημα στα γεγονότα που ειπώθηκαν θα χαρώ να το διαβάσω. Μέχρι τώρα εχει καλυφθεί το ποια ειναι η εργασια ενός εκπαιδευτικού και ποσά παίρνει. Αν θεωρείς ότι δώσαμε λανθασμένες πληροφορίες σε προκαλώ να τις επισημανεις και να γράφεις τις αληθινές. Εσύ επιμένεις ότι σήμερα οι εκπαιδευτικοί κάνουν δουλειά.Εγώ από την άλλη, όσα ανίψια έχω στα φροντιστήρια είναι... Για να καταλάβουν τι τους δίδαξαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου που κάνουν δουλειά. Και η μονιμότητα, συνεχίζεται ακάθεκτη. Και από την άλλη ζω σε μια χώρα, που το παιδί έχοντας τελειώσει το λύκειο μιλάει ήδη τρεις γλώσσες άπταιστα. Χωρίς να έχει πατήσει το πόδι του σε φροντιστήριο ξένης γλώσσας. Και σε ολόκληρη πόλη, πρωτεύουσα της Ευρώπης, δεν έχω δει ούτε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης. Και ούτε μονιμότητα εκπαιδευτικών, ούτε αηδίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Εσύ επιμένεις ότι σήμερα οι εκπαιδευτικοί κάνουν δουλειά. Eγω επιμένω οτι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί σήμερα κανουν δουλειά και ότι δεν έχουν σχέση με αυτους του παρελθόντος. Αυτους που ζήσαμε. Εγώ από την άλλη, όσα ανίψια έχω στα φροντιστήρια είναι... Για να καταλάβουν τι τους δίδαξαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου που κάνουν δουλειά. 1. Φροντιστήριο πάει και ο σκράπας του 0 διότι οι γονείς του πιστευουν οτι θα βοηθηθεί, αφου η κυρα Κώσταινα δίπλα έστειλε τον γιό της. 2. Το ότι το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα προωθεί το φροντιστήριο, δε σημαίνει οτι ο εκπαιδευτικος δε κάνει σωστά τη δουλειά του. Στο φινάλε υπάρχουν ενισχυτικές με καθηγητές που βρίσκονται σε σχολείο και το απόγευμα θα διδάσκουν σε φροντιστήριο. Οι ίδιοι άνθρωποι ειναι σε μεγάλο βαθμό. 3. Οπως ανέφερα παραπάνω, ξέρω πολλούς αριστουχους που δεν τα έσκασαν ποτέ σε φροντηστήριο. Τα δικά μου ανήψια ας πούμε δεν πάνε, παρόλαυτα δεν έχω καμια αμφιβολία πως ο ένας θα μπει πολυτεχνείο και η άλλη στο βιολογικό της Πάτρας που την ενδιαφέρει. Και από την άλλη ζω σε μια χώρα, που το παιδί έχοντας τελειώσει το λύκειο μιλάει ήδη τρεις γλώσσες άπταιστα. Χωρίς να έχει πατήσει το πόδι του σε φροντιστήριο ξένης γλώσσας. Δεκτον. Η Αγγλική στην Ολλανδία που έχω ζήσει εγω, διδάσκεται απ το δημοτικό ως μητρική γλώσσα. Εδώ αυτό δεν γινεται. Φταίει ο εκπαιδευτικός και για αυτό ή το υπουργείο που δε προωθεί κάτι τέτοιο? Εδω καταργουνε σιγά σιγά τις ωρες ξένων γλωσσων. Οσο πάνε και τις μειώνουν. Ουσιαστικά προσπαθουν να διωξουν όλους αυτους τους καθηγητές. Και σε ολόκληρη πόλη, πρωτεύουσα της Ευρώπης, δεν έχω δει ούτε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης. Και ούτε μονιμότητα εκπαιδευτικών, ούτε αηδίες. Ανώτερο εκπαιδευτικό σύστημα, ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ για να μπεις σε πανεπιστήμιο. Επίσης δε καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο μέσος εκπαιδευτικος για αυτό. Αυτά που αναφέρεις ειναι καθαρά πολιτικές ευθήνες. Δεν κάνουν κουμάντο οι εκπαιδευτικοί. Η Βουλή κάνει. Και δεν έχω αναφερθεί και ιδιαίτερα στους ειδικούς καθηγητές. Αυτους που διδάσκουν στα ΕΕΕΕΚ ας πουμε. Αλλά τι να σας πω εδω? Το πως ξεσκατωνει ένας φιλόλογος ένα παλικάρι 1.90 με αυτισμό, επειδή το υπουργειο δεν έστειλε βοηθητικό προσωπικό ή το πως αντιμετωπίζει μια κοπέλα 1.60, 4 16χρονους που εχει στην ευθύνη της οπου ο ενας πάσχει απο νοητική στέρηση, ο άλλος απο αυτισμό, ο τρίτος έχει κινητικά προβλήματα και ο τέταρτος υπερκινητικότητα. Να μου πείτε...δουλειά της ειναι. Αλλωστε μετά θα αράξει για 2 μήνες το καλοκαίρι οποτε δε τρέχει τίποτε...θα το ξεπεράσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gigisoni Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Eγω επιμένω οτι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί σήμερα κανουν δουλειά και ότι δεν έχουν σχέση με αυτους του παρελθόντος. Αυτους που ζήσαμε. 1. Φροντιστήριο πάει και ο σκράπας του 0 διότι οι γονείς του πιστευουν οτι θα βοηθηθεί, αφου η κυρα Κώσταινα δίπλα έστειλε τον γιό της. 2. Το ότι το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα προωθεί το φροντιστήριο, δε σημαίνει οτι ο εκπαιδευτικος δε κάνει σωστά τη δουλειά του. Στο φινάλε υπάρχουν ενισχυτικές με καθηγητές που βρίσκονται σε σχολείο και το απόγευμα θα διδάσκουν σε φροντιστήριο. Οι ίδιοι άνθρωποι ειναι σε μεγάλο βαθμό. 3. Οπως ανέφερα παραπάνω, ξέρω πολλούς αριστουχους που δεν τα έσκασαν ποτέ σε φροντηστήριο. Τα δικά μου ανήψια ας πούμε δεν πάνε, παρόλαυτα δεν έχω καμια αμφιβολία πως ο ένας θα μπει πολυτεχνείο και η άλλη στο βιολογικό της Πάτρας που την ενδιαφέρει. Δεκτον. Η Αγγλική στην Ολλανδία που έχω ζήσει εγω, διδάσκεται απ το δημοτικό ως μητρική γλώσσα. Εδώ αυτό δεν γινεται. Φταίει ο εκπαιδευτικός και για αυτό ή το υπουργείο που δε προωθεί κάτι τέτοιο? Εδω καταργουνε σιγά σιγά τις ωρες ξένων γλωσσων. Οσο πάνε και τις μειώνουν. Ουσιαστικά προσπαθουν να διωξουν όλους αυτους τους καθηγητές. Ανώτερο εκπαιδευτικό σύστημα, ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ για να μπεις σε πανεπιστήμιο. Επίσης δε καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο μέσος εκπαιδευτικος για αυτό. Αυτά που αναφέρεις ειναι καθαρά πολιτικές ευθήνες. Δεν κάνουν κουμάντο οι εκπαιδευτικοί. Η Βουλή κάνει. Και δεν έχω αναφερθεί και ιδιαίτερα στους ειδικούς καθηγητές. Αυτους που διδάσκουν στα ΕΕΕΕΚ ας πουμε. Αλλά τι να σας πω εδω? Το πως ξεσκατωνει ένας φιλόλογος ένα παλικάρι 1.90 με αυτισμό, επειδή το υπουργειο δεν έστειλε βοηθητικό προσωπικό ή το πως αντιμετωπίζει μια κοπέλα 1.60, 4 16χρονους που εχει στην ευθύνη της οπου ο ενας πάσχει απο νοητική στέρηση, ο άλλος απο αυτισμό, ο τρίτος έχει κινητικά προβλήματα και ο τέταρτος υπερκινητικότητα. Να μου πείτε...δουλειά της ειναι. Αλλωστε μετά θα αράξει για 2 μήνες το καλοκαίρι οποτε δε τρέχει τίποτε...θα το ξεπεράσει. Κι εγώ επιμένω ότι και σήμερα δεν κάνουν δουλειά. Γιατί εσύ μπορεί να έχεις ανίψια αριστούχους, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι σκράπες όπως τους χαρακτήρισες και μαθητές του μηδέν. Δεν έχουμε μόνο μαύρο ή άσπρο, υπάρχουν και οι χιλιάδες αποχρώσεις του γκρι. Και πάνω εκεί στηρίζονται τα φροντιστήρια, όχι στους σκράπες. Και επέτρεψέ μου να έχω βάσιμες αμφιβολίες για το πόσο τα αριστούχα ανίψια σου δεν έχουν κάνει ποτέ τους φροντιστήριο. Απλά δεν το πιστεύω ό,τι και να πεις. Και μ'αρέσει που αναφέρεις τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στα σχολεία και το απόγευμα διδάσκουν σε φροντιστήρια. Που πρώτον παρανομούν και δεύτερον δεν σημαίνει ότι προσφέρουν την ίδια δουλειά, αφού από την πρώτη κλάειν μάειν ενώ από την δεύτερη πέφτει απόλυση και σκληρός ανταγωνισμός. Και στα χρόνια μου η ξένη γλώσσα ερχόταν στο γυμνάσιο. Τώρα ξεκινά από το δημοτικό και στο γυμνάσιο επιλογή δεύτερης. Κατά τ'άλλα, μειώνονται οι ώρες. Η ώρα του παιδιού ήταν πάντα το μάθημα των αγγλικών θυμάμαι. Εκτός από την 2η λυκείου, που η καθηγήτρια με το πρόγραμμα που τις έδωσε το υπουργείο, ήτςν η μόνη που έκανε πραγματικό μάθημα και τα παιδιά έμαθαν κάτι. Και αυστηρή και στους βαθμούς. Το Β7 που είχε όμως άλλον καθηγητή στα αγγλικά, κωλοβαρούσαν. Γι'αυτό μην μου λες μ;λ;κίες με το πρόγραμμα του υπουργείου, μια χαρά είναι το πρόγραμμα. Ο ανιψιός μου έξι χρόνια γαλλικά, αν τον ρωτήσω comment tu t'appelle δεν ξέρει να μου απαντήσει. Και βαθμός 16 παρακαλώ. Κατά τ'άλλα μάθαινε 6 χρόνια γαλλικά με καλό βαθμό. Και να σε προλάβω, τον Μάη τελείωσε την τρίτη λυκείου. Κάνουν δουλειά σήμερα οι καθηγητές σε αντίθεση με το παρελθόν!!!! Και μην μου μιλάς για το ανώτερο εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς εξετάσεις για το πανεπιστήμιο, γιατί τα φροντιστήρις δεν ζουν μόνο με τους τελειόφοιτους λυκείου. Από το γυμνάσιο ξεκινάνε τα φροντιστήρια. Και για να σε προλάβω, δεν είνι το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα που ακολουθεί το Βέλγιο, είναι οι καθηγητές που διδάσκουν στα παιδιά, δεν κοιτάνε απλά να τελειώσει το 45λεπτο να την κάνουν. Και στο Βέλγιο, όχι, τα αγγλικά δεν διδάσκονται σαν δεύτερη μητρική γλώσσα. Και η δεύτερη επίσημη γλώσσα είναι προαιρετικό μάθημα διδασκαλίας στους ομιλούντες την άλλη επίσημη (γαλλικά-ολλανδικά). Επιλογή των παιδιών είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
donpaganistis Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) 1. Δεν καταλαβαινω την γκρινια για το ωραριο των εκπαιδευτικων. Εφοσον ΠΕΡΙΠΟΥ αντιστοιχο ωραριο ειναι καθιερωμενο σε ολες τις Ευρωπαικες χωρες (καλοκαιρινες διακοπες και 5-6 ωρες διδασκαλιας καθημερινα), αρα καποιος λογος θα υπαρχει. Δεν πιστευω πως το λομπυ των εκπ/κων ειναι τοσο ισχυρο πανευρωπαικα ωστε να παιρνονται ευνοικες, υπερ του, αποφασεις. 2. Το Υπ. Παιδειας παραδοσιακα ειναι απο τα πιο ανοργανωτα υπουργεια και οι εκπ/κοι ανεκαθεν βρισκονται στις τελευταιες θεσεις των μισθων, των δημ. υπαλληλων. Το επιχειρημα οτι οποιος εκπαιδευτικος δεν ειναι ικανοποιημενος απο τη φυση της δουλειας, ας ψαξει αλλου ειναι εξισου σοβαρo με το: "οποιος δεν ειναι ικανοποιημενος απο την κοινωνικο-οικονομικη κατασταση της Ελλαδας, ας ψαξει αλλου". 3. Η υπαρξη φροντιστηριων δε συνδεεται, κατα τη γνωμη μου, με τη διδασκαλια του εκπαιδευικου αλλα με τον αδιακοπο ανταγωνισμο που προωθειται απο το θεσμο των Πανελληνιων εξετασεων. Στην προσπαθεια του ενας μαθητης να ξεπερασει τους υπολοιπους, καταφευγει σε ακομα περισσοτερα μαθηματα και ακομα περισσοτερα.... 4. Οποιος δεν εχει παιδια δεν εχει νοημα να απαντησει αλλα οποιος ειναι γονεας καταλαβαινει ποσο σημαντικο ειναι να "ξεφορτωνεται" τα παιδια για 5-6-7 ωρες καθημερινα προκειμενου να ησυχασει λιγο το κεφαλι του ωστε να μην καταληξει στο τρελοκομειο! Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2014 από donpaganistis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis13 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Αντίο κόσμε. Διάβασα στο παρόν thread ότι μια ιδιωτική τράπεζα πληρώνει το 40% των υπαλλήλων της, που δεν κάνουν πνευματική δουλειά, για να κάθονται να κοιτάζουν το γραφείο, την ώρα που τους δίνει 1000 ευρώ το μήνα, ενώ ο καημένος ο δημόσιος υπάλληλος εκπαιδευτικός παίρνει απ'τον κώλο ανάσα γιατί δεν προλαβαίνει και πληρώνεται λιγότερα, ενώ το μυαλό του γίνεται πουρές. Cossu συγχαρητήρια φίλε. Έχεις επαφή με την πραγματικότητα. Σωστά, γιατί σε κάθε υγιή οικονομία οι μισθοί της αγοράς είναι οι μισοί του Δημοσίου Τομέα και οι πρώτοι τρέφονται με τα ψίχουλα των δεύτερων. Έτσι είναι. Αλλά οι Δ.Υ. αναπνέουν κι όλας από κει. Από την πίεση και το άγχος. Υπάρχουν και εξαιρέσεις που δεν αγχώνονται ιδιαίτερα βέβαια. Φυσικά αυτή η εκτροπή μόνο με πλάκα αντιμετωπίζεται, καταλαβαίνεις. No hard feelings. Μα αυτό ακριβώς σου λέει. Δέχεστε όλοι πως εκ των πραγμάτων ο πυλώνας της οικονομίας πρέπει είναι ο δημόσιος υπάλληλος και αν κάθεται αυτός καλά στο θρόνο του, τότε μπορούν να ζήσουν και τα πιόνια, οι υπήκοοι. Δε λειτουργεί όμως η οικονομία έτσι. Το ότι ο μισθός της αγοράς έχει φτάσει στα 5 κατοστάρικα, σου δείχνει πόσο πλασματικές είναι οι αποδοχές του δημοσίου, δεδομένης μάλιστα της μονιμότητας, σε σχέση με τις δυνατότητες της οικονομίας. Το ότι η αγορά πρέπει να κινείται με το μισθό του Δημοσίου υπαλλήλου, μόνο οι Έλληνες το πιστεύουν στον κόσμο όλο. Ηρωας physics θαυμαζω την υπομονη σου εμενα εχει εξαντληθει προ πολλου με τον συγκεκριμενο . Κατα τα αλλα τους λες οτι τωρα ειναι μερα εξω και σου λενε οχι και ενα καρο δικαιολογιες προκειμενου να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Καλα απο επιχειρηματα ουτε για αστειο ,αερολογιες στο μαξιμουμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ADHD Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 400ε το πολυ επρεπε να παιρνουν οι δασκαλοι με την part-time/hobby "εργασια" που κανουν και φυσικα το καλοκαιρι υποχρεωτικη αδεια ανευ αποδοχων η εναλλακτικα δουλεια γραφειου. Τυχαινει να γνωριζω αρκετους και ξερω ποσο λιωνουν στη δουλεια και ποσο κοροιδευουν εμας και την κοινωνια, και αυτο που λεω σε ιδιωτικα οχι δημοσια σχολεια οποτε ουτε θελω να ξερω πως ειναι στο δημοσιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prozac Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Ακόμα θυμάμαι την καθηγήτρια να φωνάζει να κάνουμε ησυχία γιατί έχει 24 ώρες την βδομάδα μάθημα και είναι κουρασμένη (???) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ADHD Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Ακόμα θυμάμαι την καθηγήτρια να φωνάζει να κάνουμε ησυχία γιατί έχει 24 ώρες την βδομάδα μάθημα και είναι κουρασμένη (???) Τι 24 ωρες? σας κοροιδευε μαλλον, βγαλε Αγγλικα, γυμναστικη, καλλιτεχνικα, μουσικη κενα κτλπ αντε 20 ωρες τη βδομαδα το πολυ και οι περισσοτεροι παιζει να μη δουλευουν ουτε αυτες.. Οταν ειχα ρωτησει απο περιεργεια μια γνωστη μου απαντησε οτι οι ωρες στο σχολειο μετρανε "x2" γιατι λεει ειναι δυσκολο να εισαι ορθιος στην ταξη και κατι τετοια περιεργα.. Ετσι ειναι και μιλαμε για 190-200 εργασιμες το χρονο(και πολυ τους βαζω..) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikolaos p. Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Θα διαφωνήσω με όσους πιστεύουν οτι οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν δουλειά και κυρίως οτι πληρώνονται τζάμπα! Όποιος νομίζει οτι είναι εύκολο το να διδάξει σε μία τάξη σημερινού σχολείου, ας δοκιμάσει! Και όλα αυτά που λέτε για Καλοκαίρι Πάσχα κλπ,τα βλέπω εκ του πονηρού! Έχει ειπωθεί και πριν οτι σε όλες τις χώρες περίπου τα ίδια ισχύουν. Αν τώρα στην Ολλανδία για παράδειγμα, δεν έχουν 3 μήνες διακοπές το καλοκαίρι και έχουν 6 εβδομάδες, μην ξεχνάμε οτι έχουν και άλλες ενδιάμεσες διακοπές, κατά τρόπο που να ταιριάζει στις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας τους, όπως και σε μας δεν γίνεται να κάνουν τα παιδιά μάθημα στο κατακαλόκαιρο! Όπως καταλάβατε είμαι εκπαιδευτικός και για το θέμα της εφαρμογής λευκής εβδομάδας δεν συμφωνώ καθόλου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mathsrule Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Θα διαφωνήσω με όσους πιστεύουν οτι οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν δουλειά και κυρίως οτι πληρώνονται τζάμπα! Όποιος νομίζει οτι είναι εύκολο το να διδάξει σε μία τάξη σημερινού σχολείου, ας δοκιμάσει! Και όλα αυτά που λέτε για Καλοκαίρι Πάσχα κλπ,τα βλέπω εκ του πονηρού! Έχει ειπωθεί και πριν οτι σε όλες τις χώρες περίπου τα ίδια ισχύουν. Αν τώρα στην Ολλανδία για παράδειγμα, δεν έχουν 3 μήνες διακοπές το καλοκαίρι και έχουν 6 εβδομάδες, μην ξεχνάμε οτι έχουν και άλλες ενδιάμεσες διακοπές, κατά τρόπο που να ταιριάζει στις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας τους, όπως και σε μας δεν γίνεται να κάνουν τα παιδιά μάθημα στο κατακαλόκαιρο! Όπως καταλάβατε είμαι εκπαιδευτικός και για το θέμα της εφαρμογής λευκής εβδομάδας δεν συμφωνώ καθόλου. Μιας και είσαι εκπαιδευτικός θέλω να σε ρωτήσω κάτι: Ο φροντιστής μου ήταν συμφοιτητής με τον καθηγητή μου στο σχολείο (και οι δύο άριστοι). Όταν λέει κάτι ο καθηγητής τον κοιτάμε σαν να μιλάει κινέζικα. Όταν το ξαναλέει καταλαβαίνουμε τα άρθρα. Όταν το ξαναπεί για τρίτη φορά έχουμε καταλάβει ότι μιλάει για μαθηματικά. Μετά βαριέται να μας το εξηγήσει και μας λέει να το διαβάσουμε μόνοι μας. Από την άλλη όταν το λέει ο φροντιστής το πιάνουμε πάντα με την πρώτη και μας τα εξηγεί μάλιστα λες και είμαστε πεντάχρονα για να βεβαιωθεί ότι θα το καταλάβουμε όλοι. Γιατί τέτοια διαφορά; Και οι δύο απόφοιτοι ίδιου Πανεπιστημίου, και οι δύο αριστούχοι, αλλά τελείως διαφορετικό μάθημα. Και η πλάκα είναι ότι παλιά ο καθηγητής έκανε ιδιαίτερα και είχα ακούσει ότι ήταν πάρα πολύ καλός. Εγώ τί συμπέρασμα πρέπει να βγάλω από όλην αυτήν την ιστορία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Θα διαφωνήσω με όσους πιστεύουν οτι οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν δουλειά και κυρίως οτι πληρώνονται τζάμπα! Όποιος νομίζει οτι είναι εύκολο το να διδάξει σε μία τάξη σημερινού σχολείου, ας δοκιμάσει! Και όλα αυτά που λέτε για Καλοκαίρι Πάσχα κλπ,τα βλέπω εκ του πονηρού! Έχει ειπωθεί και πριν οτι σε όλες τις χώρες περίπου τα ίδια ισχύουν. Αν τώρα στην Ολλανδία για παράδειγμα, δεν έχουν 3 μήνες διακοπές το καλοκαίρι και έχουν 6 εβδομάδες, μην ξεχνάμε οτι έχουν και άλλες ενδιάμεσες διακοπές, κατά τρόπο που να ταιριάζει στις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας τους, όπως και σε μας δεν γίνεται να κάνουν τα παιδιά μάθημα στο κατακαλόκαιρο! Όπως καταλάβατε είμαι εκπαιδευτικός και για το θέμα της εφαρμογής λευκής εβδομάδας δεν συμφωνώ καθόλου. Μιας και εισαι εκπαιδευτικος, εξηγησε μου, γιατι σας πειραξε τοσο μια ενδιαμεση διακοπη 4-5 ημερων, η οποια θα αντιστοιχουσε το ξεκινημα της χρονιας αντι για 15 στις 12 Σεπτεμβρη, και 2 μερες παραπανω στο τελος; Τι ηταν αυτο το τοσο κακο που ξεσηκωσε τετοια θυελλα; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Pournara ρωτάς κάτι που εχει ήδη απαντηθεί παρεμπιπτόντως και εχει γραφτεί 4 φορές. Ίσως να μη το είδες βέβαια. Οι λόγοι ειναι παιδαγωγικοι. Χάνεται ο ρυθμός, οι 9 συνολικά μέρες αργία σημαίνουν και μερικές ακόμα προσαρμογής κτλ κτλ. Και οι δύο απόφοιτοι ίδιου Πανεπιστημίου, και οι δύο αριστούχοι, αλλά τελείως διαφορετικό μάθημα 1. Αλλο να κάνεις μάθημα σε 5 παιδιά και άλλο σε 25 ή και παραπάνω. 2. Άλλο να κάνεις μάθημα σε τόσα παιδιά που τα περισσότερα έχουν το νου τους στο χαβαλέ γιατι έχουν δεδομένο οτι θα πάνε φροντιστήριο το απογευμα και θα τους τα δείξουν και άλλο σε μια τάξη που δεν ακουγεται κιχ και ολοι ειναι υποχρεωμένοι να προσέξουν επειδη πληρωνουν και θα πεσει φάπα στο σπιτι. Και εγω μαθητής ήμουν. χεχε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα