Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τιμον δε το ξέρω το σχολείο που μου λες αλλά όπως σου είπα δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω. Αυτό που θεωρω δεδομένο ειναι οτι δεν υπάρχουν τμήματα ένταξης στα ιδιωτικά. Τώρα αν κάποιο όντως πρόσλαβε ειδικούς εκπαιδευτικούς και έχει κάποιο εγγεκριμένο απ το υπουργείο σύστημα για μαθητές με προβλήματα, δίνει αξία στο ίδιο το σχολείο.

 

Όταν τα «δικαιώματα» και τα προνόμια μιας κοινωνικής ομάδας, όποια κι αν είναι αυτή, προκαλούν σε βαθμό βιασμού την κοινή λογική, το κοινό αίσθημα και επιβαρύνουν - οικονομικά, αλλά και από πλευράς ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών - όλο το κοινωνικό σύνολο, ακριβώς διότι υφίστανται και διατηρούνται, σαφώς και είναι λύση το να απαιτείται, όχι το να περιοριστούν απλώς, αλλά να καταργηθούν ολοκληρωτικά, με μία αποφασιστική κίνηση από την πολιτεία, μέσα σε μία στιγμή. Όχι μόνο είναι λύση, αλλά είναι η μόνη λύση.

 

Ροκά, επειδή συζητάμε για τους εκπαιδευτικούς εδω και όχι γενικά για τους δ.υ. Ποιά ειναι αυτά τα τρομερά προνόμια που έχει η συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων και βιάζουν το κοινό αίσθημα? Οκ δεν εργάζονται Χριστούγεννα Πάσχα και 2 μήνες το καλοκαίρι και η εργασία τους ειναι συνήθως 6άωρη. Επιχειρήματα τα οποία αντικρούσαμε παραπάνω με την επιβάρυνσή τους σε άλλα θέματα τα οποία σε πολλές περιπτώσεις ειναι και κοινωνικά.

 

Αν ο εκπαιδευτικός με το μεταπτυχιακό, των 830 ευρώ, βιάζει τη κοινωνία, τι να πω για τον τραπεζικό υπάλληλο που ουσιαστικά πληρώνεται απο τα δικά μου χρήματα (μια που το μεγαλύτερο ποσοστό των δανείων μας ηταν για στηριχθούν οι τράπεζες που έδιναν δάνεια παντου και αυτά έσκαγαν), δε προσφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτε στη κοινωνία παρά μόνο στον εκάστοτε μεγαλομέτοχο, αλλά παρόλαυτα παίρνει πάνω απο 1000ρικο και σε πολλές περιπτώσεις με ελάχιστη πραγματική εργασία (ειδικά τωρα με τις συγχωνεύσεις το 40% δεν έχει αντικείμενο και κοιτάζει ένα γραφείο)

 

Τι να πω για τον υπάλληλο της Βουλής που βρίσκεται εκεί με το έτσι το θέλω του εκάστοτε βουλευτή και τα χρήματά που παίρνει ειναι πραγματικά προκλητικά? (δε το λέω εγω..εκατοντάδες καταγγελίες για τέτοια ζητήματα και αποδεδειγμένες πλέον καταστάσεις με βουλευτές να λένε οτι "άσκησα το δικαίωμά μου να βάλω έναν δικό μου ανθρωπο")

 

Επί της ουσίας καποια ζητήματα ειναι αρκετά ευαίσθητα ώστε έτσι απλά να γενικεύουμε

.

Δεν ειναι ο εκπαιδευτικός το πρόβλημα, ούτε ο νοσηλευτής. Ακόμα και όλοι αυτοι να γινουν ιδιωτικοί, δε θα αλλάξει κάτι. Θα εξακολουθούμε να χρωστάμε, Αλλού ειναι το πρόβλημα και νομίζω οτι το ξέρεις καλύτερα απο εμένα.

 

Παρεμπιπτόντως η απάντηση του N3k21 με καλύπτει απόλυτα.

 

Υπάρχουν κάποια πράγματα που ειναι ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Δεν ειναι απόψεις.

 

Το οτι ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός παίρνει 620 ευρω και μπορεί να διοριστεί στη Κάλυμνο, έχοντας παιδί και οικογένεια στη Θεσσαλονίκη, ειναι γεγονός. Αυτός ειναι ο νόμος.

Το ότι οι κοινωνικές συνθήκες έχουν αλλάξει και η εργασία του εκπαιδευτικού δεν ειναι πλέον μόνο η διδασκαλία αλλά ειναι και του διεκπεραιωτή και του διαπραγματευτή και του ψυχολόγου και του προστάτη και πολλές φορές και του χρηματοδότη φτωχών οικογενειών, αποτελεί γεγονός.

Το ότι οι εκπαιδευτικοί προ 20ετίας, εργαζόντουσαν ελάχιστες ώρες και η μειοψηφία ηταν αυτή που ενδιαφερόταν πραγματικά για το επάγγελμα, επίσης ειναι ένα γεγονός για το οποίο έχουμε οι περισσότεροι άποψη αφού το ζήσαμε.

Το ότι το 60% από αυτους έχουν συνταξιοδοτηθεί και τα επόμενα 2 χρόνια θα έχουν φύγει και οι υπόλοιποι, χωρίς να αντικατασταθούν απο κανέναν, αλλά το υπουργείο θα καταργήσει μαθήματα και ειδικότητες ή θα συγχωνεύση σχολεία με τη δικαιολογία ότι "Στην Ελλάδα του μνημονίου, δε μπορούμε να έχουμε την Ευρωπαική πολυτέλεια των 20 μαθητών σε κάθε τάξη", επίσης ειναι γεγονός,

 

ΟΜΩΣ.

 

Το όλοι οι εκπαιδευτικοί ειναι τεμπέληδες, τα λεφτά τους προσβάλουν την κοινωνία, τη προκαλούν κτλ κτλ, και μόνο στον ιδιωτικό τομέα δουλεύουν σωστά (το οποίο τελευταίο έχει ενδιαφέρον διότι πολλοί, τη μια χρονιά ειναι στο ιδιωτικό και την άλλη τους παίρνουν αναπληρωτές στο δημόσιο...βάση της άποψης πολλών, στο ιδιωτικό κάνουν γαμω τις δουλειές και στο δημόσιο, πάνε και αράζουν), ειναι απλά μια προσωπική άποψη η οποία προσβάλει όσους διδάσκουν στον δημόσιο τομέα, προσβάλει εμένα που σχετίζομαι με τέτοιους ανθρώπους τους οποίους εκτιμώ αφάνταστα, όχι μόνο της προσωπικότητάς τους αλλά και λόγω της εργασίας τους (και πιστέψτε με...είναι πάρα πολλοί αυτοί) και των αποτελεσμάτων που είχε αυτή (και ως γνωστων σε ένα μνημονιακό κράτος το οποίο με κάθε τρόπο ψάχνει να κατηγορήσει κάποιον εκτός απ τη βουλή για ότι συμβαίνει, δε θα δείξει την καλή πλευρά) αλλά και προσβάλει και τη προσπάθεια χιλιάδων μαθητών που χωρίς φροντιστήρια, πετυχαίνουν ακριβώς λόγω της σωστής καθοδήγησης που έχουν ΚΑΙ από τους εκπαιδευτικούς τους. Και το τελευταίο, το χωρίς φροντιστήριο άριστα, επίσης αποτελεί γεγονός.

 

Δε θα δειτε απο κανέναν "υποστηρικτή" εκπαιδευτικών να λέει πως δεν υπάρχουν οι σκάρτοι.

 

2 άνθρωποι εδω και τόσες σελίδες, λέμε πως δεν ειναι οι πλειονότητα πλέον οι σκάρτοι. ΔΕΝ γίνεται να είναι, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση και με τον δύσκολο τρόπο που μπορει καποιος να διοριστεί ή να μπει ως αναπληρωτής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ανοίγεις τους ασκούς του αιόλου τώρα.

Αν πρέπει να ισχύσει αυτό που λες για τους καθηγητές, το ίδιο πχ θα πρέπει να ισχύσει για τις νοσοκόμες, όταν οι συνοδεύοντες κάνουν καταγγελία ότι η νοσοκόμα δεν πρόσεξε καλά τον άρρωστο. Το ίδιο για τους γιατρούς. Για τους εφοριακούς. Για τους υπαλλήλους του ΙΚΑ. Για όλα τα δημόσια επαγγέλματα.

 

Η μονιμότητα του δημοσίου, αν δεν απατώμαι, θεσπίστηκε προκειμένου να διαφυλαχθούν τα εργασιακά δικαιώματα των Δ.Υ., ασχέτως αν κατέληξε, μέσα σε μια διεφθαρμένη κοινωνία, να λειτουργεί ως μέσο πελατειακών σχέσεων και πολιτικών πιέσεων.

 

Θεωρητικά ο νόμος προβλέπει να διαφυλάσσονται με αντίστοιχες διατάξεις και τα δικαιώματα των ιδιωτικών υπαλλήλων. Η διαφορά είναι πως στον ιδιωτικό τομέα οι εργοδότες παρανομούν "φόρα παρτίδα", ενώ το κράτος δε μπορεί να κάνει το ίδιο πράγμα, να καταπατήσει δηλαδή με παρόμοιο τρόπο τα δικαιώματα των δικών του υπαλλήλων.

 

Ο κοινός παράγοντας πάντως και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις είναι η διαφθορά.

 

Το point είναι, αν δεν υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας, πως θα προστατευτούν οι τίμιοι Δ.Υ. από ρουφιανέματα "θιγμένων πελατών" ή συναδέλφων, καθώς και από πιθανές εις βάρος τους προσωπικές "χάρες" σε κομματόσκυλα και συνδικαλιστές;

 

Για παράδειγμα, όταν ένας φαντάρος θέλει να βολευτεί κάπου κοντά στο σπίτι του, το βύσμα δε θα υπολογίσει αν κάποιοι άλλοι θα φάνε λούκι. Όπως το βύσμα δεν υπολόγιζε τους δεκάδες έχοντες προσόντα νέους που καταδίκαζε στην ανεργία, όταν κανόνιζε να βάλει τους δικούς του στο δημόσιο.

 

Οπότε αν δεν μπορεί να υπάρξει έλεγχος και πάταξη της διαφθοράς, ιδανικά θα έπρεπε -κατά τη γνώμη μου- να ισχύσει αυτό που λέω για κάθε Δ.Υ., είτε είναι γιατρός, είτε νοσοκόμα, είτε εφοριακός. Πως ακριβώς θα μπορούσε κάτι τέτοιο να υλοποιηθεί, δεν το γνωρίζω. Είμαι πάντως ανοιχτός αν θες να το συζητήσουμε.

 

 

Μια χαρά λειτουργεί το δημόσιο στο εξωτερικό με τις συμβάσεις αορίστου χρόνου, και στην εκπαίδευση, και στην υγεία, και παντού. Γα ποιον λόγο δεν θα μπορέσει να δουλέψει στην Ελλάδα χωρίς δικλείδες ασφαλείας;

 

Επειδή, όπως είπαμε, στην Ελλάδα κυριαρχεί η διαφθορά. Πέραν αυτού δεν έχω ζήσει στο εξωτερικό και έτσι δε μπορώ να εκφέρω άποψη. Εσύ που έχεις ζήσει και τις δύο καταστάσεις, τι πιστεύεις;

 

 

Όσο για τα "χάλια" που λες στην ιδιωτική εκπαίδευση, έχουν να κάνουν με τους μισθούς των καθηγητών και όχι με τις συνθήκες εργασίας τους. Εκτός αν ζορίζονται γιατί αντί του 4ωρου των δημοσίων, αυτοί δουλεύουν 6ωρα.....  

 

Δε σε πολυκατάλαβα εδώ. Για να είμαι ειλικρινής, δε θυμάμαι καν πότε ακριβώς αναφέρθηκα στα "χάλια" της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

 

Αν αναφέρεσαι στο προηγούμενο μήνυμά μου και συγκεκριμένα στο σκέλος που αφορά τον deesnider, ήθελα να τονίσω το πως, παρά το διαφορετικό καθεστώς εργασίας (δηλαδή την έλλειψη μονιμότητας και λοιπών "προνομίων") που επικρατεί στον ιδιωτικό τομέα, το επίπεδο εκπαίδευσης που προσφέρουν τα ιδιωτικά "μαγαζάκια", είναι εξίσου χαμηλό ή χαμηλότερο από αντίστοιχα δημόσια ιδρύματα.

 

Αν αναφέρεσαι σε παλαιότερο μήνυμά μου, θα πω απλά πως όταν δουλεύεις λίγο λιγότερο από πλήρες οκτάωρο για 350 ευρώ, είναι χλωμό να γουστάρεις, όσο "ξεκούραστη" και αν είναι η δουλειά σου. Στην τελική δεν παίζει να ζήσεις με τόσα, οπότε πιθανότατα θα ψαχτείς και για κάποια παράλληλη εργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίο κόσμε.

Διάβασα στο παρόν thread ότι μια ιδιωτική τράπεζα πληρώνει το 40% των υπαλλήλων της, που δεν κάνουν πνευματική δουλειά, για να κάθονται να κοιτάζουν το γραφείο, την ώρα που τους δίνει 1000 ευρώ το μήνα, ενώ ο καημένος ο δημόσιος υπάλληλος εκπαιδευτικός παίρνει απ'τον κώλο ανάσα γιατί δεν προλαβαίνει και πληρώνεται λιγότερα, ενώ το μυαλό του γίνεται πουρές.

 

Cossu συγχαρητήρια φίλε. Έχεις επαφή με την πραγματικότητα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, γιατί σε κάθε υγιή οικονομία οι μισθοί της αγοράς είναι οι μισοί του Δημοσίου Τομέα και οι πρώτοι τρέφονται με τα ψίχουλα των δεύτερων.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίο κόσμε.

Διάβασα στο παρόν thread ότι μια ιδιωτική τράπεζα πληρώνει το 40% των υπαλλήλων της, που δεν κάνουν πνευματική δουλειά, για να κάθονται να κοιτάζουν το γραφείο, την ώρα που τους δίνει 1000 ευρώ το μήνα, ενώ ο καημένος ο δημόσιος υπάλληλος εκπαιδευτικός παίρνει απ'τον κώλο ανάσα γιατί δεν προλαβαίνει και πληρώνεται λιγότερα, ενώ το μυαλό του γίνεται πουρές.

 

Cossu συγχαρητήρια φίλε. Έχεις επαφή με την πραγματικότητα.

Ευχαριστώ πολύ.

Μπορεί φυσικά να μην έχεις και εσύ σχέση με τη πραγματικοτητα

Οι απόψεις άλλωστε ειναι σα τις κωλοτρυπίδες λέει ένα ρητό. "Όλοι έχουν απο μία."

 

Να προσθέσω εδω οτι οι τραπεζικοί υπάλληλοι είναι ένας κλάδος που όντως εργάζεται και μάλιστα σκληρά σε πολύ πιεστικές συνθηκες. (Ειδικά όσοι ειναι σε καταστήματα.) Προσθεσα ομως το ζήτημα των συγχωνεύσεων, όπου πραγματικά αυτη τη στιγμή η κατάσταση ειναι οι 2 να τρέχουν και ο ένας να κάθεται σε μια υπηρεσία να τους κοιτάζει διότι όντως δεν έχει αντικείμενο, αναμένοντας την εκάστοτε εθελούσια. Σε κάθε περίπτωση βέβαια η ύπαρξη μιας τράπεζας πλέον οφείλεται κατα βάση στα λεφτά των φορολούμενων, κάτι που επίσης αποτελεί γεγονός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι απόψεις άλλωστε ειναι σα τις κωλοτρυπίδες λέει ένα ρητό. "Όλοι έχουν απο μία."

Έτσι είναι. Αλλά οι Δ.Υ. αναπνέουν κι όλας από κει. Από την πίεση και το άγχος. Υπάρχουν και εξαιρέσεις που δεν αγχώνονται ιδιαίτερα βέβαια.

Φυσικά αυτή η εκτροπή μόνο με πλάκα αντιμετωπίζεται, καταλαβαίνεις. No hard feelings.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολες ώρες, δύσκολες και οι συζητήσεις.

 

Για να επιστρέψουμε στο θέμα όμως.

 

Εδώ η τελευταία δήλωση της υπουργού Τουρισμού για το ζήτημα.

Ε τα αλλάζει λιγακι σε σχέση με αυτά που ξέραμε στην αρχή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λανθασμένα γιατί;

 

 

«Λανθασμένα», διότι οι υποστηρικτές των θέσεων οι οποίες αποτέλεσαν αφορμή για το σχόλιό μου, δείχνουν ότι θεωρούν δευτερεύουσας - αν όχι μηδενικής - σημασίας, το αν και κατά πόσο, τα προνόμια αυτά είναι δίκαια, λογικά και μη προκλητικά. Μένουν μόνο στο «να μην καταργηθούν», διότι ...έτσι, χωρίς να προβληματίζονται ούτε στον ελάχιστο βαθμό για την ηθική τους υπόσταση. Λέγοντας δε ότι δεν είναι δίκαια και ηθικά, δεν εννοώ - το επαναλαμβάνω για να καταστεί σαφές - ότι δεν είναι δίκαιο και ηθικό το ότι δεν τα έχουν όλοι, αλλά το ότι κάποιοι τα έχουν. Αυτό είναι το αίσχος τής υπόθεσης: Ότι κάποιοι τα έχουν και εκμεταλλεύονται την ασφάλεια που απολαμβάνουν πίσω από αυτά, εις βάρος των πολιτών τους οποίους οφείλουν να εξυπηρετούν και όχι να εμπαίζουν.

 

 

σκοπίμως

 

 

Μην πληγώνεσαι! Δεν υπονοούσα ότι ...χρηματίζεσαι. Με το «σκοπίμως», εννοούσα ότι επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, προκειμένου να περάσουν ως σωστά σε όσους τα ακούν ή τα διαβάζουν, ακόμα κι αν αυτό επιτευχθεί λόγω βαρεμάρας των αποδεκτών στο να βομβαρδίζονται συνεχώς με τις ίδιες «καραμέλες».

 

 

 
Δεν είμαι σίγουρα υπέρμαχος της άρσης της μονιμότητας, δεν έχω όμως ταχθεί και εναντίον ενός τέτοιου μέτρου.

Χαρακτήρισε με ουτοπιστή, ιδεολογικά κολλημένο, ηλίθιο ή ρομαντικό και θα το δεχτώ. Παράλογο όμως δε μπορείς να με πεις επειδή ζητώ για όλους τους εργαζομένους τα αυτονόητα, τα οποία καλώς ή κακώς ισχύουν στο δημόσιο (και δυστυχώς συχνά καταχρώνται μεγάλη μερίδα Δ.Υ.), δηλαδή αξιοπρεπές ωράριο κοντά στο οκτάωρο, πληρωμένες υπερωρίες, ασφάλιση και ικανοποιητικούς μισθούς. 

 

Ντροπή θα ήταν να απαιτώ π.χ. μονιμότητα παντού, όπως ίσως κατάλαβες. Όμως γι' αυτά που πραγματικά ζητώ, δε ντρέπομαι.

 

 

Το πως γίνεται να μην είσαι ούτε υπέρ, ούτε κατά μιας κατάστασης, ομολογώ ότι δεν το κατανοώ (εκτός κι αν είσαι Ελβετός...)

 

Επίσης αδυνατώ να παρακολουθήσω το σκεπτικό: «Δεν απαιτώ μονιμότητα παντού διότι το θεωρώ ντροπή, αλλά το να την απαιτώ σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν το θεωρώ ντροπή.» Ο καθένας μας πιθανώς αντιλαμβάνεται διαφορετικά κάποιους όρους βέβαια, οπότε το αφήνω κι εγώ εδώ.

 

Προσωπικά, εναντιώθηκα συγκεκριμένα και σαφώς στη μονιμότητα. Δεν εναντιώθηκα ούτε στα αξιοπρεπή ωράρια, ούτε στην πληρωμή των υπερωριών, ούτε στην απαίτηση να υπάρχει ασφάλιση, ούτε στο να μη θέλει κάποιος να αμείβεται με ψίχουλα. Αν υποστήριζα ότι έστω κι ένα από τα παραπάνω είναι παράλογο αίτημα, θα ήμουν για τα σίδερα.

 

Η μονιμότητα όμως - μαζί με όλα τα παρακλάδια της, όπως η ασυλία και η ατιμωρησία όσων δεν κάνουν τη δουλειά για την οποία πληρώνονται από τους φόρους των πολιτών - είναι παράλογη. Πως να το κάνουμε; Δε γίνεται ρε μάγκα Δ.Υ., να λείπεις από το πόστο σου όποτε σού σηκωθεί, να δημιουργείς ...παρασκευοσαββατοκυριακοδεύτερα για πάρτη σου και να μη σε νοιάζει, διότι ξέρεις ότι από τη θέση σου δε σε κουνάει ούτε τσουνάμι...

 

...δηλαδή γίνεται! Αλλά επιβάλλεται να πάψει να γίνεται. Για να πάψει δε να γίνεται, ο μόνος τρόπος, είναι να ξέρει το κάθε τεμπελόσκυλο που απαιτεί να πληρώνεται από τους πολίτες για να τα ξύνει, ότι αν το κάνει αυτό πλέον, θα τον στείλουν να τα ξύνει στο σπίτι του, να μη μας χαλάει και την αισθητική. (Διευκρινίζω: δεν τα βάζω ειδικά με τους εκπαιδευτικούς, ούτε υποστηρίζω ότι αυτοί αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα τέτοιων συμπεριφορών. Τα βάζω με το αίσχος που λέγεται μονιμότητα, την οποία θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να απολαμβάνει κα-νέ-νας!)

 

 

Όσον αφορά τη λεγόμενη "ποιότητα υπηρεσιών", τι χρησιμοποιείς ως μέτρο σύγκρισης; Παρέχει ποιοτικότερες υπηρεσίες ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα; Ποιός; Τα πλαίσια και τα e-shop; Οι τράπεζες; Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών; Τα φροντιστήρια, τα ΙΕΚ και τα κ-ω-λέγια; Οι εταιρείες security; Οι ταξιτζήδες; 

 

 

Οι εργαζόμενοι σε οποιαδήποτε επιχείρηση τού ιδιωτικού τομέα, τής οποίας το αντικείμενο συνεπάγεται επαφή με πελάτες, αν δεν παρέχουν στους πελάτες τής επιχείρησης στην οποία εργάζονται, την ποιότητα των υπηρεσιών που η επιχείρηση θέτει ως απαιτούμενη, απολύονται και αντικαθίστανται με άλλους, μέχρι να βρεθούν αυτοί οι οποίοι δε θα κωλοβαράνε.

 

Τις τράπεζες, τα ιδιωτικά κολέγια, τα φροντιστήρια, τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τους ταξιτζήδες και γενικότερα όλους όσους παρέχουν κακής ποιότητας υπηρεσίες, μπορούν να τα μποϊκοτάρουν οι ίδιοι οι πελάτες, στρεφόμενοι σε ανταγωνιστές και, ακριβώς διότι οι επιχειρήσεις αυτές το γνωρίζουν αυτό, αν θέλουν να επιβιώσουν, φροντίζουν να είναι συνεπείς και σωστοί απέναντί τους.

 

Τη μονοπωλιακού χαρακτήρα Δ.Ε.Κ.Ο. όμως, δε μπορεί να την μποϊκοτάρει ο πολίτης, διότι δεν έχει ανταγωνισμό να φοβηθεί, οπότε κάνει ό,τι γουστάρει. Όποιοι δε από τους εργαζόμενους σ' αυτή, έχουν τη νοοτροπία τού ξύστη στην οποία αναφέρθηκα νωρίτερα, κάνουν επίσης ό,τι γουστάρουν, ακριβώς διότι δεν έχουν το φόβο ότι θα μείνουν χωρίς μισθό, όπως θα μείνει ο ιδιωτικός υπάλληλος που θα φερθεί ανάλογα.

 

Κατάλαβες τώρα τι χρησιμοποιώ ως μέτρο σύγκρισης; Το γεγονός ότι ο καταναλωτής/πελάτης τού ιδιωτικού τομέα, έχει εναλλακτικές επιλογές για να εξυπηρετηθεί, ενώ ο πολίτης δεν έχει εναλλακτική επιλογή, όταν δεν εξυπηρετείται π.χ. από την πολεοδομία.

 

Το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις τού ιδιωτικού τομέα, αυτόν που θα οργιάσει όπως οργιάζουν πολλοί Δ.Υ. εδώ και δεκαετίες, καθώς κι αυτόν που θα προσβάλει, θα αδιαφορήσει για τον πελάτη τους, ή δεν θα τον εξυπηρετήσει σωστά, τον στέλνουν εκεί απ' όπου ήρθε με συνοπτικές διαδικασίες, ενώ το κράτος, με μέτρα όπως η μονιμότητα, αυτά τα σκουπίδια τα προστατεύει...

 

...και μη μου πεις «μα δεν είναι όλοι σκουπίδια». Προφανώς και δεν είναι! Αυτοί που είναι εντάξει στα καθήκοντά τους όμως,δεν έχουν ανάγκη καμία μονιμότητα, ούτε έχουν λόγω να αγχώνονται για το αν θα καταργηθεί.

 

 

Κλείνω χρησιμοποιώντας πάλι το γνωστό κλισέ: αν κάποιος δεν επιθυμεί όλοι οι εργαζόμενοι να τυγχάνουν "προνομίων" αντίστοιχων των Δ.Υ., αλλά απαιτεί αποκλειστικά να "ξηλωθούν" αυτά και απ' τους δεύτερους, δεν αποζητά κοινωνική δικαιοσύνη, απλά εύχεται "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα"

 

 

Ωραία! Από τη στιγμή που κάποιοι τα έχουν, να μην ασχοληθούμε καν με το αν είναι καταχρηστικά, αλλά να τα δώσουμε και στους υπόλοιπους! Αν αυτά τα προνόμια, συνεπάγονται τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς και την οικονομική τους επιβάρυνση προκειμένου να διαιωνίζονται, είναι λεπτομέρεια ανάξια λόγου.

 

Και πως ακριβώς λες να υλοποιήσουμε αυτό το σχέδιο; Το να τυγχάνουν, δηλαδή, όλοι οι εργαζόμενοι - υποθέτω ότι αναφέρεσαι πλέον σ' εκείνους τού ιδιωτικού τομέα - τα προνόμια των Δ.Υ. ; Να επιβάλλει το κράτος στις ιδιωτικές επιχειρήσεις να τα χορηγούν;

 

Να τους πει π.χ. «Για προσέξτε! Από 'δω και στο εξής, μην τυχόν και τολμήσετε να απολύσετε υπάλληλό σας, ο οποίος κάνει κοπάνα όποτε γουστάρει, δεν κάνει τη δουλειά για την οποία τον πληρώνετε, ή την ώρα που εξυπηρετεί τον πελάτη ξύνει τα τέτοια του, διότι θα σας το κλείσω το μαγαζί! Άντε διότι το έχετε ξεφτιλίσει το ζήτημα. Ακούς εκεί να απαιτείτε να εργάζονται αυτοί που πληρώνετε! Α, και πού είστε; Δε με νοιάζει αν οι ανάγκες σας απαιτούν δέκα άτομα για να καλυφθούν. Εσείς θα προσλάβετε τριάντα. Εμείς δηλαδή, ολόκληρο δημόσιο, μαλάκες είμαστε που το κάνουμε; 'Ντάξει, έχουμε κάμποσα εκατομμύρια κορόιδα να τους φορτώνουμε στην πλάτη τους και να πληρώνουν κερατιάτικα, αλλά δε θα γίνουμε ίσα κι όμοια. Εμείς είμαστε κράτος!»

 

 

Ας κλείσω κι εγώ σε ανάλογο στυλ λοιπόν: «Από τη στιγμή που την ταΐζω με δικά μου έξοδα, το γάλα της το παίρνει ο γείτονας, αλλά τελικώς έρχεται και χέζει στη δική μου αυλή, να ψοφήσει εκατό φορές η γαμημένη η κατσίκα. Γιατί να μην ψοφήσει; Χρωστάω κάτι στον εν λόγω γείτονα, το οποίο μού διαφεύγει;»

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ψοφήσει η κατσίκα του Δ.Υ. θα έχει ψοφήσει πρώτα η κατσίκα του ιδιωτικού οπότε τι σε νοιάζει βρε deesnider; Δεν θα έχεις καν αυλή για να στην χέσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ψοφήσει η κατσίκα του Δ.Υ. θα έχει ψοφήσει πρώτα η κατσίκα του ιδιωτικού οπότε τι σε νοιάζει βρε deesnider; Δεν θα έχεις καν αυλή για να στην χέσουν.

Μα αυτό ακριβώς σου λέει. Δέχεστε όλοι πως εκ των πραγμάτων ο πυλώνας της οικονομίας πρέπει είναι ο δημόσιος υπάλληλος και αν κάθεται αυτός καλά στο θρόνο του, τότε μπορούν να ζήσουν και τα πιόνια, οι υπήκοοι.

 

Δε λειτουργεί όμως η οικονομία έτσι. Το ότι ο μισθός της αγοράς έχει φτάσει στα 5 κατοστάρικα, σου δείχνει πόσο πλασματικές είναι οι αποδοχές του δημοσίου, δεδομένης μάλιστα της μονιμότητας, σε σχέση με τις δυνατότητες της οικονομίας.

 

Το ότι η αγορά πρέπει να κινείται με το μισθό του Δημοσίου υπαλλήλου, μόνο οι Έλληνες το πιστεύουν στον κόσμο όλο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dee, δικό σου:

 

 

 

«Λανθασμένα», διότι οι υποστηρικτές των θέσεων οι οποίες αποτέλεσαν αφορμή για το σχόλιό μου, δείχνουν ότι θεωρούν δευτερεύουσας - αν όχι μηδενικής - σημασίας, το αν και κατά πόσο, τα προνόμια αυτά είναι δίκαια, λογικά και μη προκλητικά. Μένουν μόνο στο «να μην καταργηθούν», διότι ...έτσι, χωρίς να προβληματίζονται ούτε στον ελάχιστο βαθμό για την ηθική τους υπόσταση. Λέγοντας δε ότι δεν είναι δίκαια και ηθικά, δεν εννοώ - το επαναλαμβάνω για να καταστεί σαφές - ότι δεν είναι δίκαιο και ηθικό το ότι δεν τα έχουν όλοι, αλλά το ότι κάποιοι τα έχουν. Αυτό είναι το αίσχος τής υπόθεσης: Ότι κάποιοι τα έχουν και εκμεταλλεύονται την ασφάλεια που απολαμβάνουν πίσω από αυτά, εις βάρος των πολιτών τους οποίους οφείλουν να εξυπηρετούν και όχι να εμπαίζουν.

 

Ωραία λοιπόν.

 

Ξεκινώντας από τα παραπάνω παραδέχομαι ήδη ένα λάθος μου, το ότι δηλαδή δεν εξέτασα όπως όφειλα την ηθική υπόσταση του θέματος. Βέβαια, προς υπεράσπισή μου, ας διευκρινίσω πως σε ανάλογες συζητήσεις όπου έλαβα μέρος, είχα στο μυαλό μου συγκεκριμένες κατηγορίες Δ.Υ. (όπως οι εκπαιδευτικοί για τους οποίους κουβεντιάζουμε εδώ), αλλά θα υπενθυμίσω και ότι έχω αρκετές φορές εναντιωθεί στα "προνόμια" άλλων, περισσότερο "πρωτοκλασσάτων". 

 

Για περιπτώσεις όπως τα παλικάρια της ΕΡΤ, δηλώνω άγνοια της κατάστασης και ζητώ συγγνώμη εάν στο παρελθόν πήρα το μέρος τους χωρίς να το ψάξω περισσότερο.

 

 

Το πως γίνεται να μην είσαι ούτε υπέρ, ούτε κατά μιας κατάστασης, ομολογώ ότι δεν το κατανοώ (εκτός κι αν είσαι Ελβετός...)

 

Εφόσον το κατάφερε η Ελβετία, γιατί να μην το καταφέρει και κάποιος άλλος; Η σοβαρή εκδοχή της απάντησής μου ακολουθεί παρακάτω.

 

 

Μην πληγώνεσαι! Δεν υπονοούσα ότι ...χρηματίζεσαι. Με το «σκοπίμως», εννοούσα ότι επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, προκειμένου να περάσουν ως σωστά σε όσους τα ακούν ή τα διαβάζουν, ακόμα κι αν αυτό επιτευχθεί λόγω βαρεμάρας των αποδεκτών στο να βομβαρδίζονται συνεχώς με τις ίδιες «καραμέλες».

 

Εντάξει ρε dee, κουβέντα κάνουμε. Δηλαδή η "αντίπαλη" πλευρά δεν ακολουθεί την ίδια τακτική; Ο αναγνώστης θα έρθει φάτσα φόρα και με των δύο πλευρών τα επιχειρήματα, στην κρίση του είναι το ποιόν θα πάρει τελικά στα σοβαρά. 

 

Στην τελική σκοπιμότητα υποδηλώνει και η τακτική της προσωπικής επίθεσης, των επιλεκτικών quotations και του ελλείψει επιχειρημάτων τρολαρίσματος, πραγματάκια δηλαδή που έκανε και η "αντίπαλη" από εμένα πλευρά στο παρόν thread. 

 

Θες δηλαδή να απολογηθώ για την επιμονή μου; Για χάρη της κουβέντας θα το κάνω.

 

 

Επίσης αδυνατώ να παρακολουθήσω το σκεπτικό: «Δεν απαιτώ μονιμότητα παντού διότι το θεωρώ ντροπή, αλλά το να την απαιτώ σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν το θεωρώ ντροπή.» Ο καθένας μας πιθανώς αντιλαμβάνεται διαφορετικά κάποιους όρους βέβαια, οπότε το αφήνω κι εγώ εδώ.

 

Που το γράφω αυτό ρε συ; Δείξε μου που το υπονοώ έστω. Αν αναφέρεσαι στην απάντησή μου προς τον gigisoni, άλλο πράγμα έλεγα και νομίζω ήταν αρκετά σαφές.

 

Αλλά ειλικρινά αν βρεις έστω μια μπηχτή για τα bold παραπάνω, δε θα απολογηθώ απλά, αλλά στο λέω μπέσα, θα βάλω μια ωραία υπογραφή να τη βλέπει όλο το forum για κανά μήνα, όπου θα παραδέχομαι το λάθος μου και θα γράφω πόσο καραγκιόζης είμαι.

 

 

Προσωπικά, εναντιώθηκα συγκεκριμένα και σαφώς στη μονιμότητα. Δεν εναντιώθηκα ούτε στα αξιοπρεπή ωράρια, ούτε στην πληρωμή των υπερωριών, ούτε στην απαίτηση να υπάρχει ασφάλιση, ούτε στο να μη θέλει κάποιος να αμείβεται με ψίχουλα. Αν υποστήριζα ότι έστω κι ένα από τα παραπάνω είναι παράλογο αίτημα, θα ήμουν για τα σίδερα.

 

Η μονιμότητα όμως - μαζί με όλα τα παρακλάδια της, όπως η ασυλία και η ατιμωρησία όσων δεν κάνουν τη δουλειά για την οποία πληρώνονται από τους φόρους των πολιτών - είναι παράλογη. Πως να το κάνουμε; Δε γίνεται ρε μάγκα Δ.Υ., να λείπεις από το πόστο σου όποτε σού σηκωθεί, να δημιουργείς ...παρασκευοσαββατοκυριακοδεύτερα για πάρτη σου και να μη σε νοιάζει, διότι ξέρεις ότι από τη θέση σου δε σε κουνάει ούτε τσουνάμι...

 

...δηλαδή γίνεται! Αλλά επιβάλλεται να πάψει να γίνεται. Για να πάψει δε να γίνεται, ο μόνος τρόπος, είναι να ξέρει το κάθε τεμπελόσκυλο που απαιτεί να πληρώνεται από τους πολίτες για να τα ξύνει, ότι αν το κάνει αυτό πλέον, θα τον στείλουν να τα ξύνει στο σπίτι του, να μη μας χαλάει και την αισθητική. (Διευκρινίζω: δεν τα βάζω ειδικά με τους εκπαιδευτικούς, ούτε υποστηρίζω ότι αυτοί αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα τέτοιων συμπεριφορών. Τα βάζω με το αίσχος που λέγεται μονιμότητα, την οποία θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να απολαμβάνει κα-νέ-νας!)

 

Ναι, μαζί σου στα παραπάνω! ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ; Που υποστήριξα πως καλώς επικρατεί καθεστώς ατιμωρησίας ή ασυλίας όσων δεν κάνουν τη δουλειά τους; Για τους εκπαιδευτικούς συζητάμε εδώ και οι θέσεις μου είναι πολύ συγκεκριμένες.

 

Το κοντινότερο που ξεστόμισα σ' αυτό που γράφεις, είναι πως οι μαζικές και χύμα απολύσεις Δ.Υ., χωρίς προηγουμένως να έχει υπάρξει ο ανάλογος σχεδιασμός, είναι λάθος και άδικες πρακτικές, οι οποίες μάλιστα θα έχουν πιθανότατα συνέπειες και στην κοινωνία.

 

Εκτός βέβαια και αν μπορείς να μου αποδείξεις πως όσοι απολύθηκαν, ήταν όντως απ' αυτούς που δεν έκαναν τη δουλειά τους.

 

 

Οι εργαζόμενοι σε οποιαδήποτε επιχείρηση τού ιδιωτικού τομέα, τής οποίας το αντικείμενο συνεπάγεται επαφή με πελάτες, αν δεν παρέχουν στους πελάτες τής επιχείρησης στην οποία εργάζονται, την ποιότητα των υπηρεσιών που η επιχείρηση θέτει ως απαιτούμενη, απολύονται και αντικαθίστανται με άλλους, μέχρι να βρεθούν αυτοί οι οποίοι δε θα κωλοβαράνε.

 

Δεν έφερα τυχαία το παράδειγμα με τις εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιών ή με τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών.

 

Όσοι υπάλληλοι τέτοιων επιχειρήσεων κωλοβαράνε λοιπόν, μπορεί μεν να απολύονται, η ποιότητα όμως των υπηρεσιών που απολαμβάνω εγώ ως πελάτης αυτών, αλλά και ως πολίτης γενικότερα, παραμένει χαμηλότατη.

 

Το ξέρω πως ξεφεύγω, αλλά το insomnia π.χ. έχει άπειρα threads σχετικά με καταχρηστική συμπεριφορά τέτοιων επιχειρήσεων. Αν εμένα μου κάνουν μανούρα στο πλαίσιο για την εγγύηση ενός προϊόντος, δε με ενδιαφέρει τι γίνεται με τον υπάλληλο - βιτρίνα. Με ενδιαφέρει η επιχείρηση -ως σύνολο- πως μου φέρεται.

 

Ε, λοιπόν, οι συγκεκριμένοι κύριοι με αντιμετωπίζουν όπως οι ομοϊδεάτες τους στο ΙΚΑ, στον ΟΑΕΔ, ή στην εφορία. Γιατί; Διότι κανείς δε τους ελέγχει, άσχετα με το αν είναι Δ.Υ., Ι.Υ, ή επιχειρηματίες. Συνεχίζω παρακάτω...

 

 

Τις τράπεζες, τα ιδιωτικά κολέγια, τα φροντιστήρια, τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τους ταξιτζήδες και γενικότερα όλους όσους παρέχουν κακής ποιότητας υπηρεσίες, μπορούν να τα μποϊκοτάρουν οι ίδιοι οι πελάτες, στρεφόμενοι σε ανταγωνιστές και, ακριβώς διότι οι επιχειρήσεις αυτές το γνωρίζουν αυτό, αν θέλουν να επιβιώσουν, φροντίζουν να είναι συνεπείς και σωστοί απέναντί τους.

 

Αυτό είναι μια βασική αρχή -αν θες- του καπιταλισμού (σόρυ, είμαι στούρνος στα οικονομικά), βλέπεις όμως πως στην Ελλάδα συχνά δεν ισχύει. Δεν υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές και συχνά οι εναλλακτικές είναι της φάσης "τα ίδια και χειρότερα".

 

 

Τη μονοπωλιακού χαρακτήρα Δ.Ε.Κ.Ο. όμως, δε μπορεί να την μποϊκοτάρει ο πολίτης, διότι δεν έχει ανταγωνισμό να φοβηθεί, οπότε κάνει ό,τι γουστάρει. Όποιοι δε από τους εργαζόμενους σ' αυτή, έχουν τη νοοτροπία τού ξύστη στην οποία αναφέρθηκα νωρίτερα, κάνουν επίσης ό,τι γουστάρουν, ακριβώς διότι δεν έχουν το φόβο ότι θα μείνουν χωρίς μισθό, όπως θα μείνει ο ιδιωτικός υπάλληλος που θα φερθεί ανάλογα.

 

Κατάλαβες τώρα τι χρησιμοποιώ ως μέτρο σύγκρισης; Το γεγονός ότι ο καταναλωτής/πελάτης τού ιδιωτικού τομέα, έχει εναλλακτικές επιλογές για να εξυπηρετηθεί, ενώ ο πολίτης δεν έχει εναλλακτική επιλογή, όταν δεν εξυπηρετείται π.χ. από την πολεοδομία.

 

Το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις τού ιδιωτικού τομέα, αυτόν που θα οργιάσει όπως οργιάζουν πολλοί Δ.Υ. εδώ και δεκαετίες, καθώς κι αυτόν που θα προσβάλει, θα αδιαφορήσει για τον πελάτη τους, ή δεν θα τον εξυπηρετήσει σωστά, τον στέλνουν εκεί απ' όπου ήρθε με συνοπτικές διαδικασίες, ενώ το κράτος, με μέτρα όπως η μονιμότητα, αυτά τα σκουπίδια τα προστατεύει...

 

Μ-Α-Ζ-Ι Σ-Ο-Υ. Καμία διαφωνία.

 

 

Ωραία! Από τη στιγμή που κάποιοι τα έχουν, να μην ασχοληθούμε καν με το αν είναι καταχρηστικά, αλλά να τα δώσουμε και στους υπόλοιπους! Αν αυτά τα προνόμια, συνεπάγονται τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς και την οικονομική τους επιβάρυνση προκειμένου να διαιωνίζονται, είναι λεπτομέρεια ανάξια λόγου

 

...και μη μου πεις «μα δεν είναι όλοι σκουπίδια». Προφανώς και δεν είναι! Αυτοί που είναι εντάξει στα καθήκοντά τους όμως,δεν έχουν ανάγκη καμία μονιμότητα, ούτε έχουν λόγω να αγχώνονται για το αν θα καταργηθεί.

 

Και πως ακριβώς λες να υλοποιήσουμε αυτό το σχέδιο; Το να τυγχάνουν, δηλαδή, όλοι οι εργαζόμενοι - υποθέτω ότι αναφέρεσαι πλέον σ' εκείνους τού ιδιωτικού τομέα - τα προνόμια των Δ.Υ. ; Να επιβάλλει το κράτος στις ιδιωτικές επιχειρήσεις να τα χορηγούν;

 

Να τους πει π.χ. «Για προσέξτε! Από 'δω και στο εξής, μην τυχόν και τολμήσετε να απολύσετε υπάλληλό σας, ο οποίος κάνει κοπάνα όποτε γουστάρει, δεν κάνει τη δουλειά για την οποία τον πληρώνετε, ή την ώρα που εξυπηρετεί τον πελάτη ξύνει τα τέτοια του, διότι θα σας το κλείσω το μαγαζί! Άντε διότι το έχετε ξεφτιλίσει το ζήτημα. Ακούς εκεί να απαιτείτε να εργάζονται αυτοί που πληρώνετε! Α, και πού είστε; Δε με νοιάζει αν οι ανάγκες σας απαιτούν δέκα άτομα για να καλυφθούν. Εσείς θα προσλάβετε τριάντα. Εμείς δηλαδή, ολόκληρο δημόσιο, μαλάκες είμαστε που το κάνουμε; 'Ντάξει, έχουμε κάμποσα εκατομμύρια κορόιδα να τους φορτώνουμε στην πλάτη τους και να πληρώνουν κερατιάτικα, αλλά δε θα γίνουμε ίσα κι όμοια. Εμείς είμαστε κράτος!»

 

Σκόπευα να απαντήσω στα παραπάνω ξεχωριστά (γιαυτό και τα πολλά quotes), αλλά δεν έχει νόημα εφόσον συμφωνώ μαζί σου και εδώ.

 

Θέλω όμως να μου πεις ειλικρινά, ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός των 630 ευρώ (να είναι 30-35 χρονών; ), ο ωρομίσθιος συνάδελφός του (24-30 χρονών; ), ο πιτσιρικάς εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό σχολείο (τον αναφέρω κι αυτόν γιατί κατά πολλούς...κάθεται, δεν είναι τώρα σοβαρή δουλειά το δασκαλίκι), ο οποίος μάλιστα εργάζεται συχνά ανασφάλιστος και για ψίχουλα, τι σχέση έχουν με καρεκλοκένταυρους, σφραγιδοκολάριους, γλυψιματίες και λοιπούς βυσματίες σε ΔΕΚΟ και υπουργεία; 

 

Ο εκπαιδευτικός των 900 ευρώ γιατί να πληρώνεται λιγότερο από το "μάνατζερ" σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων ή κατάστημα λιανικής, ή ασφαλιστικό σύμβουλο απόφοιτο του "Ντιρί"; 

 

 

Ας κλείσω κι εγώ σε ανάλογο στυλ λοιπόν: «Από τη στιγμή που την ταΐζω με δικά μου έξοδα, το γάλα της το παίρνει ο γείτονας, αλλά τελικώς έρχεται και χέζει στη δική μου αυλή, να ψοφήσει εκατό φορές η γαμημένη η κατσίκα. Γιατί να μην ψοφήσει; Χρωστάω κάτι στον εν λόγω γείτονα, το οποίο μού διαφεύγει;»

 

Είναι δικαίωμά σου ακόμα και το να την πυροβολήσεις. Σιγουρέψου πρώτα όμως ποιανού είναι η κατσίκα που χέζει στην αυλή σου. Μην πυροβολείς δηλαδή αδιακρίτως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

cossotius

 

Δεν έχει αλλάξει τίποτα στο "αποτέλεσμα" αναφορικά με τις δύο γενιές εκπαιδευτικών. 

 

Οι προηγούμενοι θέλανε να κάνουν μία δουλειά χαλαρή οι τωρινοί θέλανε να βρούνε γρήγορα δουλειά. 

 

 

Μία βόλτα στα εργαστήρια και αμφιθέατρα των τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης (για την 1βάθμια) και στα εργαστήρια και αμφιθέατρα των τμημάτων "καθηγητικών" σχολών θα σε πείσει. 

 

Όπως θα σε πείσει και μία βόλτα σε διάφορα τμήματα που προσφέρουν μετεκπαίδευση (π.χ. Ρόδος, Αθήνα κτλ) ή μεταπτυχιακά πάνω στην εκπαίδευση (π.χ. Χαροκόπειο κτλ). 

 

Φυσικά και υπάρχουν καθηγητές που δεν παρουσιάζουν τα αρνητικά που παραθέτω... αλλά συνήθως είναι πάνω σε τεχνικούς κλάδους και έρχονται από τεχνολογικές σχολές, π.χ. ηλ. μηχ., πληροφορικάριοι κτλ., ή καλλιτέχνες. 

 

 

 

Οι τρόποι συνεχούς επαγγελματικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών, πλην της 3βάθμιας, είναι τα σεμινάρια, οι μετεκπαιδεύσεις και τα ΠΜΣ. Η ποιότητα των συμμετεχόντων και φοιτητών στις περισσότερες από αυτές τις δράσεις είναι πιο χαμηλά και από πρωτοετείς. Πώς στην ευχή αυτοί μετά θα διδάξουν; Τι στην ευχή διδάσκουν; 

 

Όσο για την δυσκολία προετοιμασίας του μαθήματος και τις άλλες δυσκολίες του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού της 1βάθμιας και 2βάθμιας, είναι απλά, και κατά την γνώμη μου, γελοία επιχειρήματα. 

 

γιατί:

 

  1. Η προετοιμασία μπορεί κάλλιστα να προτυποποιηθεί με templates μιας και η ύλη σπάνια έχει δραστικές αλλαγές από χρόνο σε χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι τον πρώτο χρόνο θα έχει δυσκολία στο να κάνει όλη την δουλειά αλλά ΟΛΑ τα άλλα χρόνια θα έχει έτοιμη μία δουλειά που θα μπορεί με ΕΛΑΧΙΣΤΟ κόπο να εξελίσσει και να αναβαθμίζει. Πόσο μάλλον δε, όταν παίζουν και διαδραστικοί πίνακες που όλα αυτά γίνονται ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. Δηλαδή, τι να πουν οι της 3βάθμιας που πρέπει να προσέχουν και αυτούς που είναι από προηγούμενες χρονιές αλλά και να ενσωματώνουν και τις νέες επιστημονικές εξελίξεις; 
  2. Η διόρθωση του γραπτών είναι για γέλια. Πόσα γραπτά έχουν; 30; έστω 40. 50; Και 50, μαζί σου και πάλι. Κάθε πότε έχουν να διορθώσουν 50 γραπτά; Κάθε εβδομάδα; Δεν νομίζω. Εάν δεν έχουν κάθε εβδομάδα, τότε τι να πουν οι διδάσκοντες στα ΤΕΙ και τεχνολογικές σχολές που έχουν να διορθώνουν κάθε εβδομάδα 100+ εργασίες για τις εργαστηριακές ασκήσεις; Οι οποίοι έχουν και ερευνητική δραστηριότητα (που αυτή η έννοια απλά είναι στην σφαίρα του φανταστικού για τους εκπαιδευτικούς στην 1βάθμια και 2βάθμια) και προσαρμογή στις νέες εξελίξεις. 
  3. Τα παιδιά που φωνάζουν στην τάξη; Έχεις μπει σε αμφιθέατρο σε δύσκολο μάθημα κατά την διενέργεια εξετάσεων με 200+ άτομα να δίνουν; 

Επίσης, πέρα από την σύγκριση μεταξύ των βαθμίδων της εκπαίδευσης, ένας απλός πωλητής πόσα excel sheets έχει να επεξεργαστεί καθημερινά; Πόση γραπτή δουλειά έχει να κάνει κάθε μέρα; Πόσες βόλτες έχει να κάνει κάθε μέρα για να πουλήσει; Πόση σκατούρα τρώει κάθε μέρα από συναδέλφους, αφεντικά και πελάτες; Και δεν πρέπει να παρακολουθεί και ενημερώσεις για νέα προϊόντα; Δεν πρέπει να είναι ενήμερος για τον ανταγωνισμό; 

 

Όπως βλέπεις, αφενός ο όγκος δουλειάς των Δ.Υ. εκπαιδευτικών της 1βάθμιας και 2βάθμιας δεν είναι αυτός ο φοβερός που επικαλούνται τόσα χρόνια και αφετέρου ούτε οι ίδιοι επιδεικνύουν την τάση για να αυξήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν. 

 

Οπότε, γιατί να αξιώνουν παραπάνω από 630 χωρίς μεταπτυχιακό και παραπάνω από 820 (νομίζω τόσο είναι) με μεταπτυχιακό; Και πόσες ώρες δουλεύουν την εβδομάδα; 23; Οπότε (για την περίπτωση των 800€) πληρώνονται 8.9€/ώρα σε αντίθεση με 5€/ώρα για έναν Ι.Υ. νέο-εισερχόμενο στην αγορά εργασίας και με μεταπτυχιακό. 

 

Οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο καλομαθημένοι Δ.Υ. μετά αυτούς της Δ.Ε. στις εφορίες και τα υπουργεία. 

 

Πρέπει επιτέλους να γίνει σωστή αξιολόγηση και να γίνεται κάθε χρόνο με επιστημονικά και εργασιακά κριτήρια και όσοι δεν πληρούν την ικανή βαθμολογία να τραβάνε σπίτι τους. Ασχέτως ποιοι είναι, εάν έχουν ή δεν έχουν οικογένεια, ασχέτως εάν έχουν ή δεν έχουν χρέη ασχέτως με οτιδήποτε. Το σχολείο δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός να πληρώνει μη ικανούς υπάλληλους για να ξεπληρώσουν τα χρέη τους και/ή τις υποχρεώσεις τους. 

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιμ απανταω τηλεγραφικα διότι δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή.

 

1. Γρηγόρη δουλειά; Με αναμονή 10 έτη ύστερα από επιτυχία σε ΑΣΕΠ;;;

 

2. Θες να πεις ότι δε κάνουν καλη δουλειά τα πανεπιστημιακά τμήματα που βγάζουν απόφοιτους για εκπαιδευτικούς στη πρωτοβάθμια; Μα αυτό ειναι ευθύνη των ανθρώπων που εξυψωνεις παρακάτω. Των καθηγητών τριτοβάθμιας!!! Πεφτεις σε αντίφαση

 

3. Σε ότι αφορά τις μετεκπαίδευσης δε καταλαβαίνω. Αν τα μεταπτυχιακά τα θεωρείς μέτρια, ισχύει ότι και παραπάνω. Αλλα εδώ οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί κάνουν μεταπτυχιακό σε Αγγλία και Κύπρο. Αραγε και εκεί τόσο υποβαθμισμένα ειναι;;

 

4. Οι πληροφορικαριοι και οι τεχνικοί ειναι καλοί αλλα οι φιλόλογοι όχι;;; Προς τι αυτός ο διαχωρισμός;

 

5. Με ποια λογική τα μεταπτυχιακά των εκπαιδευτικών ειναι χαμηλότερα από πρωτοετων; Ποιο ειναι το επιχείρημα εδώ; Ποιο ειναι το γεγονός; Που στηρίζεται κάτι τέτοιο;

 

6. Η ύλη εχει κάθε χρόνο αλλαγές. Από ποτε π χρόνος προετοιμασίας ειναι μικρός; Από ποτε π εκπαιδευτικός ακολουθει ενα μοτίβο; Δε ξέρεις ότι κάθε μάθημα απαιτεί ξεχωριστή προετοιμασία βάση της ύλης που εχει και βάση των αναγκών του εκάστοτε διαφορετικού τμήματος και κάθε παιδιου ξεχωριστά; Νομίζω έχεις μπερδέψει τη 3ο βαθμια που ο καθηγητής κάνει μάθημα σε 200 μονολογοντας και οποίος κατάλαβε ειναι ευθύνη του να καταλάβει όντας ενηλικας με κάποιον που απευθύνεται σε παιδιά με ανάγκες που ουδεμία σχέση έχουν με μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

 

7. Δεν εχει κανένα νόημα γ σύγκριση πωλητών με εκπαιδευτικούς η οποιουδήποτε αλλού. Ο ένας εχει να κάνει με πελάτες ο άλλος με παιδιά. Το τελευταίο νομίζω πως δεν το υπόλογιζεις καθόλου.

 

8. Τα 620 ευρω αφορούν τον πρώτο διορισμό γενικά. Είτε με μεταπτυχιακό είτε όχι. Το μεταπτυχιακό βοηθάει στην εξέλιξη και αργότερα ίσως μισθολογικά μεσω βαθμοδασ του εκπαιδευτιξου και όχι στον αρχικό διορισμό.

 

9. Συμφωνω μονο στα της αξιολόγησης. Πράγματι πρέπει όλοι να περνάνε από ειδικούς εκπαιδευτικούς και όχι μονο απ το. Διευθυντή λσμβανοντας υπόψη τους στόχους του κάθε εκπαιδευτικού ανάλογα με τους μαθητές που εχει.

Διότι ένας εκπαιδευτικός μπορει να κριθεί βάση του ποσο έγραψε ο μαθητής του στις πανελλήνιες αλλα ο άλλος που εχει ως μαθητή τον αθίγγανο θα πρέπει να κριθεί βάση του πόσες φορές επίσε τον μαθητή και τους γονείς του να έρθει σχολειο, τον μαθητή με τη νοητική στέρηση βάση του το εξέλιξη είχε σε σχέση με τα περσινά του αποτελέσματα κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο χειροτερεύει η θέση των Δ.Υ άλλο τόσο θα χειροτερεύει και των ιδιωτικών. Δεν θέλει κάποιος να το καταλάβει; Έχει καλώς. 

 

Το μοντελακι αυτο τελειωσε , οποιος θελει το καταλαβαινει , οποιος θελει οχι.Αδικες περικοπες,αποφασεις του στε,δικαιολογημενες διαμαρτυριες για την πολιτικη της Γερμανιας,για την διεφθαρμενη ελιτ κλπ αλλο.Αλλα το μοντελακι οπου ο Δ.Υ θα τα ξυνει και η οικονομια θα ειναι καταναλωτικη τελος.Οπως τελος και οι παραμυθες για την κατσικα του γειτονα.Οπως τελος και η παραμυθα για την αδικημενη ''μειοψηφια'' που την.. κατατρεχουν οι υπολοιποι,οταν ηταν απο τους μπροσταρηδες του πελατειακου κρατος ,και οταν παρα την μονιμοτητα,τα προνομια, δεν εκαναν ουτε μια σοβαρη απεργια .Ας κατσουν τωρα να φαγωνονται μεταξυ τους για ποιος θα μπει διαθεσιμοτητα η οχι.Και να προσευχονται να ορθοποδησει ο ιδιωτικος τομεας , γιατι θα εχει και αλλη μειωση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...