Προς το περιεχόμενο

Λευκή εβδομάδα, λες και δεν έχουμε αρκετές αργίες.


status

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σοβαρά τώρα, δεν μιλάς σε ανθρώπους από την Βραζιλία, σε έλληνες μιλάς. Υπάρχει έστω και ένας μαθητής που να γνωρίζεις και να αρίστευσε στις πανελλήνιες χωριλς φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Να τον βγάλουμε φωτογραφία, να'χουμε να μοιράζουμε, σπάνιο είδος που έχει εξαφανιστεί.

 

Και φυσικά ως γνήσιοι νεο-έλληνες, κρίνουμε την αξία της δουλειάς ενός εκπαιδευτικού σε πρώτη φάση, από το αν κάποιος μαθητής του αρίστευσε στις πανελλήνιες. Σε δεύτερη φάση κρίνουμε βάσει του αν κατάφερε κάτι τέτοιο χωρίς φροντιστήριο. 

 

Δε μας ενδιαφέρει ωστόσο, φαντάζομαι, το ότι το σύστημα των πανελληνίων είναι εξαρχής παράλογο, αντιπαιδαγωγικό, άδικο και αναχρονιστικό. Παρεμπιπτόντως, να τι φταίει και για το φαινόμενο του "παπαγαλίσματος", το οποίο αναφέρεις παραπάνω, και την έλλειψη ουσιαστικής μόρφωσης: το σάπιο σύστημα των πανελληνίων.

 

Ούτε, υποθέτω, μας ενδιαφέρει το γενικότερο ζήτημα της διαπαιδαγώγησης. Γιατί προφανώς η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι αποκλειστικά να προετοιμάζει τα μαθητούδια του για τις πανελλήνιες. Την κριτική σκέψη, την ανθρωπιά, τη διάθεση για μόρφωση και προβληματισμό, θα τα μάθουν απ' την τηλεόραση, δε χάθηκε ο κόσμος.

 

Εννοείται βέβαια και πως η απόδοση ενός εφήβου στο σχολείο, εξαρτάται αποκλειστικά από τους καθηγητές του. Δεν παίζει να τον έχει φάει το teenage angst, να το 'χει ρίξει στους μπάφους, να μην την παλεύει λόγω προβλημάτων αυτοεκτίμησης. Ούτε φυσικά υπάρχει περίπτωση να προέρχεται από διαλυμένη και φτωχή οικογένεια. Είναι γνωστό άλλωστε πως όλα τα ελληνόπουλα προέρχονται από οικογένειες με οικονομική επιφάνεια, ενώ φοιτούν σε πρωτοκλασσάτα σχολεία των Βορείων Προαστίων, διαβάζοντας ολημερίς για να περάσουν στην Ιατρική.

 

Για ελάτε ρε μάγκες απ' το Περιστέρι, να δείτε τι παίζει σε νυχτερινά ΕΠΑΛ. Θα καταλάβετε τότε πόσο σημαντικό έργο κάνουν κάποιοι άνθρωποι, καθώς και πόσο απαιτητική είναι η δουλειά τους.

 

 

Ας καταργηθεί το ΜΙΑΣΜΑ της μονιμότητας, να έχουν τον φόβο της απόλυσης, να δεις πως αρχίζουν να στρώνουν σιγά σιγά τα πράγματα. Υπάλληλος που δεν φοβάται για απόλυση, που δεν φοβάται ότι θα μείνει με τρύπια τσέπη, όσο καλός και να είναι στην αρχή στην δουλειά του, στο βάθος του χρόνου θα γίνει για τα σκουπίδια, μαθηματικά βέβαιο.

 

Να καταργηθεί η μονιμότητα, μαζί σου είμαι. Θα θεσμοθετηθεί όμως παράλληλα και κατάλληλο νομικό πλαίσιο, το οποίο θα περιορίζει τα δικαιώματα και την επεμβατικότητα των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε θέματα διδασκαλίας, καθώς και θα προστατεύει πάγια εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. 

 

 

Αυτό που τόνισα είναι ότι η διαμαρτυρία για τους μισθούς, δικαιολογημένη ή όχι, δεν μπορεί να χρησιμοποιείται σαν αυτοτελές επιχείρημα, προκειμένου να μην γίνονται μεταρρυθμίσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, να μην υπάρχει αυστηρή αξιολόγηση, να υπάρχουν λογικές ώρες διδασκαλίας στα σχολεία, κοντά στο μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.

 

Στην τελική, οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ανέχονται στους κύκλους τους δασκάλους που δεν διδάσκουν για λόγους υγείας, πραγματικούς ή πλασματικούς, επίορκους, ανίκανους, κλπ. Τα λεφτά στον προϋπολογισμό είναι συγκεκριμένα. Αν θέλουν μισθούς που να ανταποκρίνονται στο λειτούργημά τους, να φροντίσουν για αυτοκάθαρση, με πίεση για απολύσεις των εκπαιδευτικών που δεν αξίζουν να είναι τέτοιοι, ώστε να λαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας.

 

Συμφωνούμε.

 

 

Επίσης, ελιτίστικο και συντεχνιακή νοοτροπία δείχνει να θεωρείς ότι η διαπαιδαγώγηση είναι το ύψιστο λειτούργημα σε μια κοινωνία και μόνο γι' αυτό απαιτείται ιδιαίτερη μεταχείριση από μισθολογική άποψη. Ναι, είναι σημαντικό, όσο σημαντικά είναι και άλλα, εξίσου άσχημα ή και χειρότερα αμειβόμενα.

 

Δεν υποστηρίζω πουθενά κάτι τέτοιο, αν ωστόσο το έκανα, έγινε χωρίς πρόθεση και ζητώ συγγνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Λοιπόν για να μη δουλευομαστε προφανώς υπέρβαλω στο θέμα πήρε 15 και όχι 20 άρα θα περάσει πειθαρχικό.<br><br>

Η διαδικασία ειναι:<br>

Αν πχ ο καθηγητής φωνάξει σε ενα παιδι επειδή έκανε φασαρία, χωρίς να το βρισει, ο γονιός μπορει να κάνει καταγγελία επειδη ξέρω γω το παιδι του έπαθε ψυχολογικά. <br>

Η διεύθυνση θα προσπαθήσει να μιλήσει με γονιό και καθηγητή. Αν ο γονιός ειναι ανενδοτος ξεκινάει η διαδικασία. Ο καθηγητής μέχρι να αποδειχθεί ότι δεν ειναι ελέφαντας, μπορει να μπει ΚΑΙ σε διαθεσιμότητα. Ειδικά αν υπάρχουν μάρτυρες που αναφέρουν ότι όντως φώναξε. Ο καθηγητής ωφελεί να κάνει τόσο καλα το μάθημα του ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον των μαθητών και κανείς να μη κάνει φασαρία.

Η παραπάνω περίπτωση ειναι κλασικη και αρκετά συχνή σε σχολεία.

Χειρότερο ειναι αν βγάλει το παιδι εκτός τάξης ως τιμωρία και αυτό χτυπήσει. Εκει εχει σοβαρο προβλημα και η δουλειά του ειναι το λιγότερο πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για να μη δουλευομαστε προφανώς υπέρβαλω στο θέμα πήρε 15 και όχι 20 άρα θα περάσει πειθαρχικό.<br><br>

Η διαδικασία ειναι:<br>

Αν πχ ο καθηγητής φωνάξει σε ενα παιδι επειδή έκανε φασαρία, χωρίς να το βρισει, ο γονιός μπορει να κάνει καταγγελία επειδη ξέρω γω το παιδι του έπαθε ψυχολογικά. <br>

Η διεύθυνση θα προσπαθήσει να μιλήσει με γονιό και καθηγητή. Αν ο γονιός ειναι ανενδοτος ξεκινάει η διαδικασία. Ο καθηγητής μέχρι να αποδειχθεί ότι δεν ειναι ελέφαντας, μπορει να μπει ΚΑΙ σε διαθεσιμότητα. Ειδικά αν υπάρχουν μάρτυρες που αναφέρουν ότι όντως φώναξε. Ο καθηγητής ωφελεί να κάνει τόσο καλα το μάθημα του ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον των μαθητών και κανείς να μη κάνει φασαρία.

Η παραπάνω περίπτωση ειναι κλασικη και αρκετά συχνή σε σχολεία.

Χειρότερο ειναι αν βγάλει το παιδι εκτός τάξης ως τιμωρία και αυτό χτυπήσει. Εκει εχει σοβαρο προβλημα και η δουλειά του ειναι το λιγότερο πλέον.

 

Αχα, εμένα που μου έδωσε χαστούκι ο γυμνασιάρχης επειδή έτρεχα στους διαδρόμους την ώρα του μαθήματος (είχαμε κενό) τι θα έπρεπε άραγε να γίνει; Το μακρινό 1992...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχα, εμένα που μου έδωσε χαστούκι ο γυμνασιάρχης επειδή έτρεχα στους διαδρόμους την ώρα του μαθήματος (είχαμε κενό) τι θα έπρεπε άραγε να γίνει; Το μακρινό 1992...

Τότε θα τις έτρωγες και απ τους γονείς σου. Τωρα θα του έκαναν μυνηση και θα παιρνουσε πειθαρχικό :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχα, εμένα που μου έδωσε χαστούκι ο γυμνασιάρχης επειδή έτρεχα στους διαδρόμους την ώρα του μαθήματος (είχαμε κενό) τι θα έπρεπε άραγε να γίνει; Το μακρινό 1992...

 

Χμ...

 

Υ.Γ.: Περισσότερο για χαβαλέ το παραθέτω. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

cossotius και n3k21

 

Εφόσον είμαστε άγνωστοι, με παρατσούκλια, το τι είναι ο καθένας και πως κρίνει και ως τι (κυρίως) κρίνει είναι εντελώς αδόκιμο και, για εμένα, αχρείαστο. 

 

 

Δηλαδή, εάν κάποιος σου πει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί τρώνε ακρίδες για πρωινό αλλά έχει μία "σοβαρή" θέση για εσένα (ή τον κάθε εσένα) θα το δεχθείς αλλά εάν στο πει ο μπάρμπας της γειτονιάς σου (που είναι, ας πούμε, σιδεράς) δεν θα το δεχθείς;

 

Ελπίζω η απάντησή σας να είναι αρνητική. 

 

Έτσι λοιπόν δεν έχει σημασία πως κρίνω τον εκπαιδευτικό. Σημασία έχουν τα επιχειρήματα που γράφουμε εδώ. Εάν κανείς έχει αντίθετη άποψη, ας την στοιχειοθετήσει με αντί-επιχειρήματα και όχι βάσει του τι είναι ο άλλος. Θαρρώ πως είναι, τουλάχιστον, πιο έντιμο. 

 

Από εκεί και πέρα, cossotius δες το ιδιωτικό στην Παλλήνη που ανήκει σε έναν μηχανικό και το έχει η γυναίκα του. Δες τι ειδικές δραστηριότητες έχουν. Επίσης, οι συγκεκριμένοι ΕΧΟΥΝ ψυχολόγο και για τους εκπαιδευτικούς.

 

(Θα ανέφερα και το Μοντεσοριανό της Αθήνας αλλά πάει καιρός που είδα τι κάνουν εκεί) 

 

n3k21, καθόλου επικίνδυνα δεν γενικεύουμε μιας και δεν λέμε κάτι σαν το πρωινό που ανέφερα παραπάνω 

 

Όπως και να έχει, οι θέσεις μου ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην δευτεροβάθμια (και στην πρωτοβάθμια, με μικρές επιφυλάξεις) δεν είναι δα και τόσο "βαρύ", που αφενός να δικαιολογεί μειωμένο ωράριο και αφετέρου ειδική μεταχείριση εν γένει αλλά και μισθολογικά ιδιαιτέρως, και ότι ένας Ι.Υ. με επαγγελματική συμπεριφορά ίδια με έναν μέσο εκπαιδευτικό θα είχε πάρει πόδι από την όποια επιχείρηση εργαζόταν, ισχύουν.  

 

Εάν θέλετε μπορώ να σας κάνω και εδώ παράθεση τα όσα έγραψα πιο πριν στο ίδιο θέμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φυσικά ως γνήσιοι νεο-έλληνες, κρίνουμε την αξία της δουλειάς ενός εκπαιδευτικού σε πρώτη φάση, από το αν κάποιος μαθητής του αρίστευσε στις πανελλήνιες. Σε δεύτερη φάση κρίνουμε βάσει του αν κατάφερε κάτι τέτοιο χωρίς φροντιστήριο. 

 

Δε μας ενδιαφέρει ωστόσο, φαντάζομαι, το ότι το σύστημα των πανελληνίων είναι εξαρχής παράλογο, αντιπαιδαγωγικό, άδικο και αναχρονιστικό. Παρεμπιπτόντως, να τι φταίει και για το φαινόμενο του "παπαγαλίσματος", το οποίο αναφέρεις παραπάνω, και την έλλειψη ουσιαστικής μόρφωσης: το σάπιο σύστημα των πανελληνίων.

 

Ούτε, υποθέτω, μας ενδιαφέρει το γενικότερο ζήτημα της διαπαιδαγώγησης. Γιατί προφανώς η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι αποκλειστικά να προετοιμάζει τα μαθητούδια του για τις πανελλήνιες. Την κριτική σκέψη, την ανθρωπιά, τη διάθεση για μόρφωση και προβληματισμό, θα τα μάθουν απ' την τηλεόραση, δε χάθηκε ο κόσμος.

 

Εννοείται βέβαια και πως η απόδοση ενός εφήβου στο σχολείο, εξαρτάται αποκλειστικά από τους καθηγητές του. Δεν παίζει να τον έχει φάει το teenage angst, να το 'χει ρίξει στους μπάφους, να μην την παλεύει λόγω προβλημάτων αυτοεκτίμησης. Ούτε φυσικά υπάρχει περίπτωση να προέρχεται από διαλυμένη και φτωχή οικογένεια. Είναι γνωστό άλλωστε πως όλα τα ελληνόπουλα προέρχονται από οικογένειες με οικονομική επιφάνεια, ενώ φοιτούν σε πρωτοκλασσάτα σχολεία των Βορείων Προαστίων, διαβάζοντας ολημερίς για να περάσουν στην Ιατρική.

 

Για ελάτε ρε μάγκες απ' το Περιστέρι, να δείτε τι παίζει σε νυχτερινά ΕΠΑΛ. Θα καταλάβετε τότε πόσο σημαντικό έργο κάνουν κάποιοι άνθρωποι, καθώς και πόσο απαιτητική είναι η δουλειά τους.

Δεν είμαι εγώ αυτός που ανέφερα πρώτος τους μαθητές χωρίς φροντιστήρια που "αριστεύουν" στις πανελλαδικές.

Άλλος το έκανε.

Εγώ απλά είχα πει πριν στο πως κρίνω έναν καθηγητή, αν πχ έχει μέσο όρο στην τάξη του το 14 και η τάξη του γράψει βάση στις πανελλήνιες, ε κάτι πάει στραβά, δεν μπορεί.

 

 

 

 

Να καταργηθεί η μονιμότητα, μαζί σου είμαι. Θα θεσμοθετηθεί όμως παράλληλα και κατάλληλο νομικό πλαίσιο, το οποίο θα περιορίζει τα δικαιώματα και την επεμβατικότητα των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε θέματα διδασκαλίας, καθώς και θα προστατεύει πάγια εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Τι νομικό πλαίσιο; Υπάρχει ειδικό και κατάλληλο νομικό πλαίσιο το οποίο περιορίζει τα δικαιώματα και την επεμβατικότητα των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε θέματα διδασκαλίας, και που ταυτόχρονα προστατεύει τα πάγια εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών του Ιδιωτικού Τομέα;

 

Αν ναι, σόρι δεν το γνώριζα, ας δουν αυτό ως παράδειγμα και ας υιοθετήσουν αντίστοιχα.

Αν όχι, τότε πως διάολο δουλεύουν οι καθηγητές ιδιωτικής εκπαίδευσης με τους συλλόγους να παρεμβαίνουν όλη την ώρα σε θέματα διδασκαλίας και χωρίς να υπάρχει προστασία των εργασιακών τους δικαιωμάτων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον είμαστε άγνωστοι, με παρατσούκλια, το τι είναι ο καθένας και πως κρίνει και ως τι (κυρίως) κρίνει είναι εντελώς αδόκιμο και, για εμένα, αχρείαστο. 

 

Συμφωνώ μαζί σου. Πάντως προσωπικά σου έθεσα κάποια συγκεκριμένα ερωτήματα, όχι με σκοπό να θίξω την εγκυρότητα των θέσεών σου, ούτε υπονοώντας πως π.χ. λόγω ιδιότητας είσαι προκατειλημμένος. Αλίμονο, κουβέντα κάνουμε και μάλιστα εγώ ο ίδιος δήλωσα νωρίτερα, ότι ενοχλούμαι όταν μπαίνουν ταμπέλες σε όποιον εκφράζει κάποια αντίθετη άποψη.

 

Τα ερωτήματά μου ήταν εν μέρει ρητορικά: Είναι σίγουρα δικαίωμά σου να ρωτάς π.χ. "ποιοι;" και "πόσοι;", είναι όμως και δικό μου δικαίωμα να ρωτώ "πως είσαι τόσο σίγουρος;" ή "πόσο καλά ξέρεις τη φάση;". Εκεί κολλάνε και οι παρατηρήσεις μου περί γενικεύσεων.

 

 

Δηλαδή, εάν κάποιος σου πει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί τρώνε ακρίδες για πρωινό αλλά έχει μία "σοβαρή" θέση για εσένα (ή τον κάθε εσένα) θα το δεχθείς αλλά εάν στο πει ο μπάρμπας της γειτονιάς σου (που είναι, ας πούμε, σιδεράς) δεν θα το δεχθείς;
 
Θα δεχτώ οποιαδήποτε άποψη στηρίζεται με αξιόλογα επιχειρήματα, καθώς και θα παραδεχτώ το ότι έχω λάθος άποψη όταν α) ο συνομιλητής μου με σέβεται, β) έχει ουσιαστικά επιχειρήματα και δεν αρκείται σε τσιτάτα του κιλού, γ) δεν έχει δείξει μέσω της παρουσίας του στο forum πως είναι προκατειλημμένος απέναντι σε συγκεκριμένα ζητήματα, δ) δείχνει πως έχει κάνει τον κόπο να διαβάσει τα γραφόμενά μου και δεν εστιάζει/απομονώνει αποσπάσματα, τα οποία μάλιστα παρερμηνεύει με τέτοιο τρόπο ώστε να με βγάλει λάθος, τονίζοντας μια πάγια, αλλά κατά τ' αλλά αστήρικτη θέση του.
 
Δε με νοιάζει δηλαδή εν προκειμένω αν συνομιλώ με σιδερά, εκπαιδευτικό ή forex trader. Θα λάβω υπόψιν οποιαδήποτε άποψη, αρκεί αυτό που διαβάζω να είναι λογικό. Στη συνέχεια θα το ψάξω και είτε θα το αποδεχτώ, είτε θα προσπαθήσω να το αντικρούσω,
 
Με εσένα και το nomikarios π.χ. δεν έχω λόγο να κοντραριστώ, παρά το ότι έχουμε αντίθετες απόψεις. Το ποιος θα πείσει ποιον, θα εξαρτηθεί από τη γενικότερη ροή της συζήτησης.
 
 
Έτσι λοιπόν δεν έχει σημασία πως κρίνω τον εκπαιδευτικό. Σημασία έχουν τα επιχειρήματα που γράφουμε εδώ. Εάν κανείς έχει αντίθετη άποψη, ας την στοιχειοθετήσει με αντί-επιχειρήματα και όχι βάσει του τι είναι ο άλλος. Θαρρώ πως είναι, τουλάχιστον, πιο έντιμο. 
 
Να λοιπόν που συμφωνούμε εδώ. Θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις, τα όσα γράψαμε εγώ και ο Cossutius, σου φαίνονται τόσο λάθος; Νομίζω πως στηρίξαμε με κάποια αξιόλογα επιχειρήματα τις απόψεις μας. 
 
 
n3k21, καθόλου επικίνδυνα δεν γενικεύουμε μιας και δεν λέμε κάτι σαν το πρωινό που ανέφερα παραπάνω 
 
Εσύ συγκεκριμένα ίσως να μην το κάνεις, υπάρχει όμως στο thread μια τάση.
 
 
Όπως και να έχει, οι θέσεις μου ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην δευτεροβάθμια (και στην πρωτοβάθμια, με μικρές επιφυλάξεις) δεν είναι δα και τόσο "βαρύ", που αφενός να δικαιολογεί μειωμένο ωράριο και αφετέρου ειδική μεταχείριση εν γένει αλλά και μισθολογικά ιδιαιτέρως, και ότι ένας Ι.Υ. με επαγγελματική συμπεριφορά ίδια με έναν μέσο εκπαιδευτικό θα είχε πάρει πόδι από την όποια επιχείρηση εργαζόταν, ισχύουν.  
 
Προσωπικά διευκρίνισα πως διαφωνώ με το μειωμένο ωράριο των εκπαιδευτικών, ενώ δε θεωρώ πως πρέπει σώνει και ντε να παίρνουν περισσότερα χρήματα. Συμφώνησα μάλιστα και με την πρόταση άλλου μέλους για αξιοποίηση του "ελεύθερου χρόνου" των εκπαιδευτικών μέσω προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας.
 
Τα 620 ευρώ βέβαια μου φαίνονται λίγα για οποιονδήποτε εργαζόμενο, πόσο μάλλον όταν είναι υποχρεωμένος να δώσει το 1/3 αυτών για στέγαση. 
 
Τώρα το πόσο "βαρύ" είναι το συγκεκριμένο επάγγελμα, είναι σχετικό. Σαφώς και υπάρχουν περισσότερο ζόρικες δουλειές, δεν έχω αυταπάτες. Δε δέχομαι όμως ότι είναι και "ελαφρύ", βασίζω αυτή μου την άποψη δε, στα παραδείγματα των νυχτερινών σχολείων και των σχολείων σε ακριτικές περιοχές, καθώς και στις "παραξενιές" της εφηβείας, της ηλικίας δηλαδή των περισσότερων μαθητών.
 
 
Εάν θέλετε μπορώ να σας κάνω και εδώ παράθεση τα όσα έγραψα πιο πριν στο ίδιο θέμα. 

 

Νομίζω πως δε χρειάζεται, ήταν απολύτως κατανοητά. Απλά τυχαίνει σε κάποια πράγματα να μην συμφωνούμε, όχι απόλυτα τουλάχιστον.

 

 

Δεν είμαι εγώ αυτός που ανέφερα πρώτος τους μαθητές χωρίς φροντιστήρια που "αριστεύουν" στις πανελλαδικές.

Άλλος το έκανε.

Εγώ απλά είχα πει πριν στο πως κρίνω έναν καθηγητή, αν πχ έχει μέσο όρο στην τάξη του το 14 και η τάξη του γράψει βάση στις πανελλήνιες, ε κάτι πάει στραβά, δεν μπορεί.

 

Έστω πως η συγκεκριμένη αναφορά έγινε από άλλο μέλος. Το δέχομαι και ζητώ συγγνώμη.

 

Σχετικά με τις πανελλήνιες και τις βαθμολογίες, διαφωνώ καθέτως. Δεν καταλαβαίνω καν το γιατί επιμένεις στη συσχέτιση του προφορικού βαθμού με τον γραπτό. Ή γιατί δεν τα βάζεις και με τους φροντιστές, οι οποίοι προφανώς απέτυχαν εξίσου με τους "κανονικούς καθηγητές" στο συγκεκριμένο παράδειγμα.

 

 

Τι νομικό πλαίσιο; Υπάρχει ειδικό και κατάλληλο νομικό πλαίσιο το οποίο περιορίζει τα δικαιώματα και την επεμβατικότητα των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε θέματα διδασκαλίας, και που ταυτόχρονα προστατεύει τα πάγια εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών του Ιδιωτικού Τομέα;

 

Δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική, ειλικρινά. Θα δώσω την κλασσική πλέον απάντηση, πως δηλαδή θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχο νομικό πλαίσιο, το οποίο προστατεύει τα δικαιώματα και των ιδιωτικών υπαλλήλων.

 

Από εκεί και πέρα, τα έχουμε πει: Δεν είναι λύση το να απαιτείται ο περιορισμός των δικαιωμάτων κάποιας κοινωνικής ομάδας, επειδή αισθανόμαστε εμείς αδικημένοι. Λύση είναι να απαιτείται η απόδοση αντίστοιχων δικαιωμάτων και σε εμάς.

 

 

Αν ναι, σόρι δεν το γνώριζα, ας δουν αυτό ως παράδειγμα και ας υιοθετήσουν αντίστοιχα.

Αν όχι, τότε πως διάολο δουλεύουν οι καθηγητές ιδιωτικής εκπαίδευσης με τους συλλόγους να παρεμβαίνουν όλη την ώρα σε θέματα διδασκαλίας και χωρίς να υπάρχει προστασία των εργασιακών τους δικαιωμάτων;

 

Ούτε εδώ κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς. Οι απασχολούμενοι σε ιδιωτικά σχολεία δεν πιέζονται προφανώς από τέτοιους συλλόγους αλλά από τον εργοδότη τους, ο οποίος φυσικά πληρώνεται από τους γονείς.

 

Θες ίσως να "παραδεχτώ", ας πούμε, ότι οι του ιδιωτικού τομέα τρώνε μεγαλύτερο μανίκι; Μα εννοείται, δεν υποστήριξα ποτέ το αντίθετο άλλωστε!

 

Δες παραπάνω, αναφέρομαι σε άτομο που εργάστηκε σε ιδιωτικό σχολείο. Με 350 ευρώ και μούφα σύμβαση δούλευε. Ο δημόσιος τουλάχιστον παίρνει τα διπλά. 

 

Για να μην παρεξηγούμαστε, δεν υποστηρίζω τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου, αλλά τους εκπαιδευτικούς γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω η συγκεκριμένη αναφορά έγινε από άλλο μέλος. Το δέχομαι και ζητώ συγγνώμη.

 

Σχετικά με τις πανελλήνιες και τις βαθμολογίες, διαφωνώ καθέτως. Δεν καταλαβαίνω καν το γιατί επιμένεις στη συσχέτιση του προφορικού βαθμού με τον γραπτό. Ή γιατί δεν τα βάζεις και με τους φροντιστές, οι οποίοι προφανώς απέτυχαν εξίσου με τους "κανονικούς καθηγητές" στο συγκεκριμένο παράδειγμα.

Ξαναδιάβασε το ποστάρισμα που πρωτοαναφέρθηκε και θα καταλάβεις.

Κι δεν συσχετίζω προφορικό με γραπτό, ο βαθμός στην τάξη δεν είναι μόνο προφορικός, το αντίθετο μάλιστα.

Οι φροντιστές είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, και ούτε είπα ότι κάνουν άριστη δουλειά. Εδώ μιλάμε για τους καθηγητές σχολείου.

 

 

 

 

Δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική, ειλικρινά. Θα δώσω την κλασσική πλέον απάντηση, πως δηλαδή θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχο νομικό πλαίσιο, το οποίο προστατεύει τα δικαιώματα και των ιδιωτικών υπαλλήλων.

 

Από εκεί και πέρα, τα έχουμε πει: Δεν είναι λύση το να απαιτείται ο περιορισμός των δικαιωμάτων κάποιας κοινωνικής ομάδας, επειδή αισθανόμαστε εμείς αδικημένοι. Λύση είναι να απαιτείται η απόδοση αντίστοιχων δικαιωμάτων και σε εμάς.

 

 

 

 

Ούτε εδώ κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς. Οι απασχολούμενοι σε ιδιωτικά σχολεία δεν πιέζονται προφανώς από τέτοιους συλλόγους αλλά από τον εργοδότη τους, ο οποίος φυσικά πληρώνεται από τους γονείς.

 

Θες ίσως να "παραδεχτώ", ας πούμε, ότι οι του ιδιωτικού τομέα τρώνε μεγαλύτερο μανίκι; Μα εννοείται, δεν υποστήριξα ποτέ το αντίθετο άλλωστε!

 

Δες παραπάνω, αναφέρομαι σε άτομο που εργάστηκε σε ιδιωτικό σχολείο. Με 350 ευρώ και μούφα σύμβαση δούλευε. Ο δημόσιος τουλάχιστον παίρνει τα διπλά.

 

Για να μην παρεξηγούμαστε, δεν υποστηρίζω τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου, αλλά τους εκπαιδευτικούς γενικότερα.

Νομίζω ήμουν σαφής. Μου λες ότι συμφωνείς με την άρση της μονιμότητας φτάνει να υπάρξει νομικό πλαίσιο που να προστατεύει τους καθηγητές και τη δουλειά τους.

Και σου αποδεικνύω ότι το νομικό πλαίσιο που ζητάς δεν χρειάζεται, γιατί χρόνια τώρα ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει μια χαρά και χωρίς ευτράπελα χωρίς έξτρα νομικά πλαίσια.

 

Ποιος ο λόγος λοιπόν, στην περίπτωση που γίνει άρση της μονιμότητας, να πρέπει να θεσπιστεί ειδικό νομικό πλαίσιο, την στιγμή που από την εμπειρία του ιδιωτικού τομέα χρόνια τώρα μπορούμε να συμπεράνουμε ασφαλέστατα ότι τέτοιο νομικό πλαίσιο δεν είναι απαραίτητο και μπορεί και η δημόσια εκπαίδευση να λειτουργήσει ομαλά και χωρίς αυτό;

 

Δεν περιορίζω δικαιώματα καμιάς κοινωνικής ομάδας. Εσύ προσθέτεις δικαιώματα σε περίπτωση άρσης μονιμότητας. Εκτός και αν θεωρείς δικαίωμα την μονιμότητα, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω κάθετα σε αυτήν την περίπτωση. Δεν είναι δικαίωμα, επιπρόσθετη χάρη είναι που δεν θα έπρεπε να ισχύει ούτε και για πλάκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

cossotius και n3k21

 

Εφόσον είμαστε άγνωστοι, με παρατσούκλια, το τι είναι ο καθένας και πως κρίνει και ως τι (κυρίως) κρίνει είναι εντελώς αδόκιμο και, για εμένα, αχρείαστο. 

 

 

Δεκτόν

 

 

Έτσι λοιπόν δεν έχει σημασία πως κρίνω τον εκπαιδευτικό. Σημασία έχουν τα επιχειρήματα που γράφουμε εδώ. Εάν κανείς έχει αντίθετη άποψη, ας την στοιχειοθετήσει με αντί-επιχειρήματα και όχι βάσει του τι είναι ο άλλος. Θαρρώ πως είναι, τουλάχιστον, πιο έντιμο. 

 

Σαφέστατα. Αν όμως ριχνεις στο τραπέζι ένα επιχείρημα και ο άλλος σου απαντάει με ένα γεγονός το οποίο αρνήσε να πιστέψεις (δεν αναφέρομαι σε εσένα ειναι γενικό φαινόμενο), τότε δεν μπορει να υπάρξει κουβέντα. Οπως σου ειπα και νωρίτερα, έχω απαντησει 50 φορές στα ιδια πράγματα και τις 50 παίρνω άρνηση. Προφανως υπάρχει προκατάληψη και έτσι δεν μπορουμε ουτε καν να αερολογίσουμε διότι θα καταλήξουμε να τσακωνόμαστε. Κριμα δεν ειναι?

 

Από εκεί και πέρα, cossotius δες το ιδιωτικό στην Παλλήνη που ανήκει σε έναν μηχανικό και το έχει η γυναίκα του. Δες τι ειδικές δραστηριότητες έχουν. Επίσης, οι συγκεκριμένοι ΕΧΟΥΝ ψυχολόγο και για τους εκπαιδευτικούς.

 

Αν αναφέρεσαι στην Ελληνογερμανική έπεσες στη περίπτωση. Το συγκεκριμένο σχολείο δεν έχει κανέναν ειδικό καθηγητή. Μολις προχθές το συζητούσα με γνωστό μου που εργάζεται εκει και απορουσα κιολας πως ενα τόσο καλό σχολείο δεν έχει μεριμνήσει για κάτι τέτοιο. Έχει φύγει το 1/3 των παιδιών τα τελευταία 4 χρονια. Γενικά η ειδική αγωγή ειναι ένας παραμελημένος τομέας στην ιδιωτική παιδεία. Ψυχολόγος μπορει να υπάρχει. Ειδικός καθηγητής π.χ. Φιλόλογος, μαθηματικός όχι. Δεν υπάρχουν τμηματα ένταξης στα ιδιωτικά σχολεία. Γιαυτο μου έκανε και εντυπωση η αναφορά σου. Δεν σε αμφισβητω σε ότι γράφεις. Απλά τυχαίνει να γνωρίζω το σχολείο.

 

 

n3k21, καθόλου επικίνδυνα δεν γενικεύουμε μιας και δεν λέμε κάτι σαν το πρωινό που ανέφερα παραπάνω 

 

Όπως και να έχει, οι θέσεις μου ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην δευτεροβάθμια (και στην πρωτοβάθμια, με μικρές επιφυλάξεις) δεν είναι δα και τόσο "βαρύ", που αφενός να δικαιολογεί μειωμένο ωράριο και αφετέρου ειδική μεταχείριση εν γένει αλλά και μισθολογικά ιδιαιτέρως, και ότι ένας Ι.Υ. με επαγγελματική συμπεριφορά ίδια με έναν μέσο εκπαιδευτικό θα είχε πάρει πόδι από την όποια επιχείρηση εργαζόταν, ισχύουν.  

 

Μα εδω ειναι η βασική διαφωνία. Εγω υποστηρίζω πως οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν σχέση με τον αδιάφορο σε μεγάλο βαθμό δάσκαλο ή καθηγητή που γνωρίσαμε εμείς. Ειναι άνθρωποι στην ηλικία μας, κάποιοι διορισμένοι, κάποιοι όχι, που διδάσκουν σε αντίξοες κοινωνικές συνθήκες, έχοντας τουλάχιστον μεταπτυχιακή μόρφωση ή έχοντας πετύχει στον ΑΣΕΠ, με εξειδικευμένες γνώσεις τις οποίες εφαρμόζουν και συνήθως βρίσκουν τοίχο από το ίδιο το υπουργείο, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δε συνεργάζονται και οι γονείς. Σαφως και υπάρχουν και αδιάφοροι. Οι εποχές άλλαξαν λέω. Οι λίγοι πλέον ειναι οι αδιάφοροι. Σε ότι αφορά το μισθολογικό, τα χρηματα του πρωτοδιοριζόμενου αλλά και αυτά ενός αναπληρωτή (περίπου 800 ευρώ με μεταπτυχιακό), δεν αποτελούν σοβαρό μισθό, όταν ασκεις ένα επάγγελμα με τόσες απαιτήσεις. Το ότι η εργασία τους ειναι 23 ώρες εβδομαδιαίος δε σημαίνει οτι το να μπεις σε μια τάξη ειναι κάτι τόσο απλό. Και γενικά η εργασία δεν ειναι μόνο το 45λεπτο στη τάξη. Ειναι η προετοιμασία του μαθήματος, ειναι η μελέτη, οι διορθώσεις. Στην Ευρώπη ξέρετε, παίρνουν ειδικά επιδόματα για αυτά οι εκπαιδευτικοι. Πχ. επιδομα εξωδιδακτικής διδασκαλίας το οποίο καταργήθηκε στην Ελλάδα με το μνημόνιο. Εδω τα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικου για να μη πολυλογώ. Καποια απο αυτα, όπως το 17, γινονται άνευ μισθου.

http://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/543-nomothesia-kathikontologio-didaktiko-prosvpiko-syllogos-didaskontvn.html

Παλι με πρόλαβε ο N3k21 :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για όλα τα υπόλοιπα που θα μπορούσαμε να συζητήσουμε, τίποτα δε συγκρίνεται , μα τίποτα , με τη μονιμότητα. Μπορούμε να συζητάμε για τα πάντα , αλλά αυτό που εκνευρίζει όλους τους υπόλοιπους που δεν είναι Δ.Υ είναι η γαμημένη μονιμότητα.

 

Αυτό είναι που θα έπρεπε να ενοχλεί, να εκνευρίζει και να δημιουργεί αγανάκτηση, σε κάθε λογικώς σκεπτόμενο άνθρωπο, ακόμα κι αν ήταν Δ.Υ. (αρκεί να διατηρούσε έστω και την ελάχιστη δόση αυτοσεβασμού και αξιοπρέπειας). Πρόκειται για την επιτομή τού παραλογισμού και τής προκλητικότητας.

 

Ας καταργηθεί το ΜΙΑΣΜΑ της μονιμότητας, να έχουν τον φόβο της απόλυσης

 

Ειλικρινά, θεωρώ ότι επέλεξες να χρησιμοποιήσεις τη μόνη λέξη που είναι ικανή να περιγράψει αυτό το αίσχος που λέγεται «μονιμότητα»: Τη λέξη «μίασμα». Ακριβώς - μα ακριβώς... - για τέτοιο πρόκειται. Μπράβο! (όχι, δεν κάνω πλάκα...)

 

Από εκεί και πέρα, τα έχουμε πει: Δεν είναι λύση το να απαιτείται ο περιορισμός των δικαιωμάτων κάποιας κοινωνικής ομάδας, επειδή αισθανόμαστε εμείς αδικημένοι. Λύση είναι να απαιτείται η απόδοση αντίστοιχων δικαιωμάτων και σε εμάς.

 

Μπήκα στην πρίζα να σε κουοτάρω και νωρίτερα, διότι - αν και με πολλά απ' όσα γράφεις κατά καιρούς συμφωνώ - έριξες κι εσύ το χιλιοειπωμένο και τόσο, μα τόσο παράλογο τσιτάτο, περί «κατσίκας τού γείτονα», αλλά αποφάσισα ότι δεν ήθελα να μπω σε φάση ατέρμονης αντιπαράθεσης.

 

Τη δεύτερη φορά όμως, δεν άντεξα. Όντως τα έχετε πει αλλά, όπως και τότε που τα είπατε, έτσι και τώρα, επιμένω ότι τα είπατε και συνεχίζετε να τα λέτε λανθασμένα και μάλιστα σκοπίμως. Λοιπόν:

 

Όταν τα «δικαιώματα» και τα προνόμια μιας κοινωνικής ομάδας, όποια κι αν είναι αυτή, προκαλούν σε βαθμό βιασμού την κοινή λογική, το κοινό αίσθημα και επιβαρύνουν - οικονομικά, αλλά και από πλευράς ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών - όλο το κοινωνικό σύνολο, ακριβώς διότι υφίστανται και διατηρούνται, σαφώς και είναι λύση το να απαιτείται, όχι το να περιοριστούν απλώς, αλλά να καταργηθούν ολοκληρωτικά, με μία αποφασιστική κίνηση από την πολιτεία, μέσα σε μία στιγμή. Όχι μόνο είναι λύση, αλλά είναι η μόνη λύση.

 

Το να απαιτείται η απόδοση και στους υπόλοιπους που δεν τα απολαμβάνουν, των ίδιων επαίσχυντων, καταχρηστικών και παράλογων προνομίων, δεν είναι λύση. Είναι ντροπή, που θα έπρεπε να νιώθουν αυτοί που το απαιτούν. Αλλά, αυτός που απαιτεί κάτι τέτοιο, πού να ξέρει τι σημαίνει ντροπή...  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

cossotius,

 

δεν λέω την ελληνογερμανική ένωση... σόρρυ για το λάθος μου, Γέρακα εννοούσα αντί για Παιανία. Νομίζω ότι τώρα μπορείς να βρεις ποιο σχολείο λέω. 

 

Για τα άλλα θα απαντήσω μόλις βρω χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gigisoni :

 

 

 

Ξαναδιάβασε το ποστάρισμα που πρωτοαναφέρθηκε και θα καταλάβεις.
Κι δεν συσχετίζω προφορικό με γραπτό, ο βαθμός στην τάξη δεν είναι μόνο προφορικός, το αντίθετο μάλιστα.
Οι φροντιστές είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, και ούτε είπα ότι κάνουν άριστη δουλειά. Εδώ μιλάμε για τους καθηγητές σχολείου.

 

Το ξαναδιάβασα, κατάλαβα, ζητώ συγγνώμη.

 

Όσο για τον "προφορικό" βαθμό, εκφράστηκα λάθος, αναφερόμουν στον βαθμό του τετραμήνου. Όπως και να 'χει βέβαια, εξακολουθώ να πιστεύω πως η διαφορά αυτού του βαθμού με τον όποιον επιτυγχάνεται στις πανελλήνιες, δεν οφείλεται κυρίως στους εκπαιδευτικούς, αλλά είναι αποτέλεσμα διαφόρων παραγόντων, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγω το επίπεδο του εκάστοτε μαθητή, το οικογενειακό του περιβάλλον, αλλά πάνω απ' όλα το σάπιο, άδικο και προβληματικό εκπαιδευτικό σύστημα.

 

 

Νομίζω ήμουν σαφής. Μου λες ότι συμφωνείς με την άρση της μονιμότητας φτάνει να υπάρξει νομικό πλαίσιο που να προστατεύει τους καθηγητές και τη δουλειά τους.
Και σου αποδεικνύω ότι το νομικό πλαίσιο που ζητάς δεν χρειάζεται, γιατί χρόνια τώρα ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει μια χαρά και χωρίς ευτράπελα χωρίς έξτρα νομικά πλαίσια.

 

Δεν μου αποδεικνύεις κάτι, διότι αυτό το οποίο θεωρείς απόδειξη, δεν ισχύει. Ο ιδιωτικός τομέας σε καμία περίπτωση δεν λειτουργεί σωστά, είτε νταραβερίζεσαι μαζί του ως εργαζόμενος, είτε ως "πελάτης". 

 

Ακόμα και αν εσύ θεωρείς πως λειτουργεί σωστά ωστόσο, θα παρατηρήσεις πως τόσο στο τρέχον thread, όσο και σε άλλα, δεν είναι λίγοι αυτοί που διαμαρτύρονται για τις συχνά απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούν στον ιδιωτικό τομέα. Ακόμα και η οργή πολλών από τους συνομιλητές μας κατά των Δ.Υ., πηγάζει πρωτίστως από τη γενικότερη παραδοχή πως ο ιδιωτικός τομέας είναι ξέφραγο αμπέλι και σε δεύτερη φάση λόγω της σύγκρισης αυτού με το φαγοπότι του δημοσίου.
 
 

Ποιος ο λόγος λοιπόν, στην περίπτωση που γίνει άρση της μονιμότητας, να πρέπει να θεσπιστεί ειδικό νομικό πλαίσιο, την στιγμή που από την εμπειρία του ιδιωτικού τομέα χρόνια τώρα μπορούμε να συμπεράνουμε ασφαλέστατα ότι τέτοιο νομικό πλαίσιο δεν είναι απαραίτητο και μπορεί και η δημόσια εκπαίδευση να λειτουργήσει ομαλά και χωρίς αυτό;

 

Μακάρι να καταργηθεί η μονιμότητα, θα είναι μια ωραία ευκαιρία να ξεχωρίσουν τα ξερά απ' τα χλωρά. Από την άλλη, πως θα περιορίσεις π.χ. το ενδεχόμενο ανεξέλεγκτων καταγγελιών από γονείς ή μαθητές, σε περίπτωση που θεωρήσουν πως κάποιος εκπαιδευτικός "δεν κάνει σωστά τη δουλειά του"; Όσο άνετα μπορεί να γίνει καταγγελία κατά του τεμπέλη, άλλο τόσο εύκολα θα μπορεί να γίνει και κατά του έχοντος "περίεργες και αντιπαιδαγωγικές απόψεις", σύμφωνα πάντα με την κρίση του εκάστοτε γονιού ή μαθητή.

 

Στην τελική πως θα κριθεί το ποιός είναι ακατάλληλος και πρέπει να απολυθεί; Θα αποφασίσουν άλλοι Δ.Υ. επίσης εκπαιδευτικοί, οι οποίοι διαθέτουν ίσως θέσεις σχολικού συμβούλου, αλλά ποτέ δε μπήκαν σε τάξη; Όπως δηλαδή γίνεται περίπου και τώρα σε αντίστοιχες περιπτώσεις καταγγελιών; Ή θα κρίνεται η ικανότητα κάποιου καθηγητή από τους βαθμούς των μαθητών του; 

 

 

Δεν περιορίζω δικαιώματα καμιάς κοινωνικής ομάδας. Εσύ προσθέτεις δικαιώματα σε περίπτωση άρσης μονιμότητας. Εκτός και αν θεωρείς δικαίωμα την μονιμότητα, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω κάθετα σε αυτήν την περίπτωση. Δεν είναι δικαίωμα, επιπρόσθετη χάρη είναι που δεν θα έπρεπε να ισχύει ούτε και για πλάκα.

 

Δεν ζητώ "πρόσθεση δικαιωμάτων" στους εκπαιδευτικούς, αλλά τη θέσπιση μιας δικλείδας ασφαλείας, καθώς και τον ανάλογο περιορισμό δικαιωμάτων των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων ή άλλων κομματοκρατούμενων επιτροπών και υπηρεσιών. 

 

 

 

 

@deesnider :

 

 

 

Μπήκα στην πρίζα να σε κουοτάρω και νωρίτερα, διότι - αν και με πολλά απ' όσα γράφεις κατά καιρούς συμφωνώ - έριξες κι εσύ το χιλιοειπωμένο και τόσο, μα τόσο παράλογο τσιτάτο, περί «κατσίκας τού γείτονα», αλλά αποφάσισα ότι δεν ήθελα να μπω σε φάση ατέρμονης αντιπαράθεσης.

 

Deesnider, παρότι δε σε ξέρω προσωπικά, είσαι από τους ανθρώπους εδώ μέσα, που ειλικρινά τολμώ να πω ότι εκτιμώ. Πάντως η αντιπαράθεση για μένα δεν είναι πρόβλημα, ίσα ίσα, συχνά κάνει καλό. Το αν θα είναι ατέρμονη η όχι, εξαρτάται από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση. Αν θεωρείς πως δεν είμαι απ' τους ανθρώπους που βάζουν νερό στο κρασί τους, ή είναι απόλυτα πεπεισμένοι για την ορθότητα της άποψής τους, πάω πάσο. 

 

Από εκεί και πέρα θα σε παραπέμψω στο post μου #104 (αυτό που κουόταρες δηλαδή) και συγκεκριμένα στα εντός spoiler, καθώς και στο post μου #107. Θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στο post #264 αυτού του thread, στο οποίο απάντησες μερικώς.

 

 

Τη δεύτερη φορά όμως, δεν άντεξα. Όντως τα έχετε πει αλλά, όπως και τότε που τα είπατε, έτσι και τώρα, επιμένω ότι τα είπατε και συνεχίζετε να τα λέτε λανθασμένα και μάλιστα σκοπίμως. Λοιπόν:
 

Λανθασμένα γιατί; Δε νομίζω πως τα επιχειρήματά μου στις μέχρι τώρα σχετικές με Δ.Υ. κουβέντες είναι τόσο σκληροπυρηνικά υπέρ τους, ούτε ότι δεν έχω τεκμηριώσει τις θέσεις μου, με όσα στοιχεία μπόρεσα να βρω και με όσο στροφάρει το φτωχό μυαλό μου. 

 

Ίσα ίσα που μου την πέφτουνε, προφανώς λόγω ξερολισμού και προκατάληψης, συγκεκριμένα (μα πολύ συγκεκριμένα) μέλη του forum, παρότι προφανώς δε μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν ουσιαστικά τα όσα γράφω. Ψάξε αν θες και βρες το thread με τίτλο "το παραμύθι της φοροδιαφυγής", διάβασε τι έγραψα και πες μου. Κατηγόρησε με αν θες για άγνοια ή πλάνη, δε θα δεχτώ όμως σε καμία περίπτωση πως δεν προσπάθησα να συζητήσω ή να τεκμηριώσω τα γραφόμενά μου.

 

Τώρα όσον αφορά αυτό το "σκοπίμως", θα πω ότι με πληγώνεις κι ας φανώ "μελό" ή φλώρος. Όπως και να 'χει, αν ως σκοπιμότητα ορίζεις το με οποιοδήποτε τρόπο, ή μέσω οποιασδήποτε σχέσης ίσως, οικονομικό όφελος από το δημόσιο, είσαι λάθος (με εξαίρεση τα φράγκα που ίσως πάρω απ' τον ΟΑΕΔ, το "μισθό" του Στρατού, και την αμοιβή της πρακτικής μου άσκησης).

 

Αν πάλι θεωρείς "σκοπιμότητα" τη σχέση μου με εκπαιδευτικό, δηλώνω ένοχος. Από τη στιγμή που δε με πληρώνει, δε θα απολογηθώ σε κανέναν αν έχω γκόμενα φιλόλογο, ή κολλητό δάσκαλο. Εννοείται μάλιστα πως θα ταχθώ με το μέρος του εφόσον θεωρήσω πως θίγεται η αξιοπρέπειά του, έστω και εμμέσως, πόσο μάλλον όταν είμαι διατεθειμένος να βάλω το χέρι μου στη φωτιά όσον αφορά το ήθος, τον επαγγελματισμό, και την αγάπη για τη δουλειά του.

 

Η σχέση μου μάλιστα με τέτοιους ανθρώπους είναι που μου δίνει το δικαίωμα, να έχω μια παραπάνω κουβέντα σχετικά με τα όσα συζητάμε εδώ. Ναι, είμαι πιθανόν σε κάποιο βαθμό υποκειμενικός, είμαι όμως και περισσότερο γνώστης της κατάστασης συγκριτικά με τον κάθε άσχετο, ο οποίος βασίζει την άποψή του στην αλαζονεία, την προκατάληψη και τα όσα έζησε πριν 20 χρόνια (δεν αναφέρομαι σ' εσένα, κράτα το καλού κακού).

 

 

Όταν τα «δικαιώματα» και τα προνόμια μιας κοινωνικής ομάδας, όποια κι αν είναι αυτή, προκαλούν σε βαθμό βιασμού την κοινή λογική, το κοινό αίσθημα και επιβαρύνουν - οικονομικά, αλλά και από πλευράς ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών - όλο το κοινωνικό σύνολο, ακριβώς διότι υφίστανται και διατηρούνται, σαφώς και είναι λύση το να απαιτείται, όχι το να περιοριστούν απλώς, αλλά να καταργηθούν ολοκληρωτικά, με μία αποφασιστική κίνηση από την πολιτεία, μέσα σε μία στιγμή. Όχι μόνο είναι λύση, αλλά είναι η μόνη λύση.
 
Δεν είμαι σίγουρα υπέρμαχος της άρσης της μονιμότητας, δεν έχω όμως ταχθεί και εναντίον ενός τέτοιου μέτρου. Από εκεί και πέρα μάλλον δεν κατάλαβες ακριβώς που αναφερόμουν, διότι ουδέποτε υποστήριξα πως οι εκπαιδευτικοί "κακοπληρώνονται", πως δεν έχουν περισσότερα προνόμια από πολλούς άλλους εργαζομένους, ή πως δεν κάνουν αρκετές διακοπές. 
 
1) Είπα πως 620 ευρώ είναι λίγα για οποιονδήποτε εργαζόμενο ζει στο νοίκι, όχι πως είναι λίγα για το μάγκα δάσκαλο, αλλά του φαναρτζή του φτάνουν.
 
2) Είπα πως τα 900 ευρώ είναι λίγα σε σχέση με τους ανεκδιήγητους μισθούς άλλων Δ.Υ., οι οποίοι αποδεδειγμένα λόγω πόστου τα ξύνουν, καθώς και ότι είναι ένα ποσό συγκρίσιμο με κάποιον επίσης σπουδαγμένο και ανάλογης προϋπηρεσίας ιδιωτικό υπάλληλο. 
 
3) Ρώτησα, όταν κάποιοι είπαν πως οι μισθοί των εκπαιδευτικών είναι μεγάλοι αναλογικά με τις ώρες που δουλεύουν, τι θα ήθελαν να τους κάνουμε, εφόσον δουλεύουν όσο τους ζητείται από το ΥΠΕΠΘ. Δεν πήρα φυσικά κάποια σοβαρή απάντηση (να τι είναι τσιτάτο παρεμπιπτόντως). Σε πρόταση άλλου μέλους για αύξηση των ωρών εργασίας τους, ώστε να γίνονται φροντιστήρια π.χ. σε μετεξεταστέους, συμφώνησα με τα μπούνια.
 
4) Σε γενικεύσεις του στυλ "τα παίρνανε από ιδιαίτερα", απάντησα το προφανές, πως δε μπορεί δηλαδή να είναι όλοι έτσι, καθώς και ότι θεωρώ ανήθικους όσους το πράττουν.

 

5) Τόλμησα να αντιμιλήσω σε κάποιους "γκουρού", λέγοντας πως η διόρθωση των κακώς κειμένων στην παιδεία δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί από μεμονωμένα άτομα, ειδικά από τη στιγμή που τους πολεμά το ίδιο το κράτος και είναι αδύναμοι απέναντι στο συνδικαλιστικό καθεστώς.

 

 

Το να απαιτείται η απόδοση και στους υπόλοιπους που δεν τα απολαμβάνουν, των ίδιων επαίσχυντων, καταχρηστικών και παράλογων προνομίων, δεν είναι λύση. Είναι ντροπή, που θα έπρεπε να νιώθουν αυτοί που το απαιτούν. Αλλά, αυτός που απαιτεί κάτι τέτοιο, πού να ξέρει τι σημαίνει ντροπή...  

 

Χαρακτήρισε με ουτοπιστή, ιδεολογικά κολλημένο, ηλίθιο ή ρομαντικό και θα το δεχτώ. Παράλογο όμως δε μπορείς να με πεις επειδή ζητώ για όλους τους εργαζομένους τα αυτονόητα, τα οποία καλώς ή κακώς ισχύουν στο δημόσιο (και δυστυχώς συχνά καταχρώνται μεγάλη μερίδα Δ.Υ.), δηλαδή αξιοπρεπές ωράριο κοντά στο οκτάωρο, πληρωμένες υπερωρίες, ασφάλιση και ικανοποιητικούς μισθούς. Πάγιες απόψεις μου είναι αυτές, τις οποίες έχω εκφράσει σε διάφορα threads. Αν θες να τα τσεκάρεις και ιδιοίς όμμασι, διαθέσιμα είναι. 

 

Ντροπή θα ήταν να απαιτώ π.χ. μονιμότητα παντού, όπως ίσως κατάλαβες. Όμως γι' αυτά που πραγματικά ζητώ, δε ντρέπομαι.

 

Όσον αφορά τη λεγόμενη "ποιότητα υπηρεσιών", τι χρησιμοποιείς ως μέτρο σύγκρισης; Παρέχει ποιοτικότερες υπηρεσίες ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα; Ποιός; Τα πλαίσια και τα e-shop; Οι τράπεζες; Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών; Τα φροντιστήρια, τα ΙΕΚ και τα κ-ω-λέγια; Οι εταιρείες security; Οι ταξιτζήδες; 

 

Κλείνω χρησιμοποιώντας πάλι το γνωστό κλισέ: αν κάποιος δεν επιθυμεί όλοι οι εργαζόμενοι να τυγχάνουν "προνομίων" αντίστοιχων των Δ.Υ., αλλά απαιτεί αποκλειστικά να "ξηλωθούν" αυτά και απ' τους δεύτερους, δεν αποζητά κοινωνική δικαιοσύνη, απλά εύχεται "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγεις τους ασκούς του αιόλου τώρα.

Αν πρέπει να ισχύσει αυτό που λες για τους καθηγητές, το ίδιο πχ θα πρέπει να ισχύσει για τις νοσοκόμες, όταν οι συνοδεύοντες κάνουν καταγγελία ότι η νοσοκόμα δεν πρόσεξε καλά τον άρρωστο. Το ίδιο για τους γιατρούς. Για τους εφοριακούς. Για τους υπαλλήλους του ΙΚΑ. Για όλα τα δημόσια επαγγέλματα.

 

Μια χαρά λειτουργεί το δημόσιο στο εξωτερικό με τις συμβάσεις αορίστου χρόνου, και στην εκπαίδευση, και στην υγεία, και παντού. Γα ποιον λόγο δεν θα μπορέσει να δουλέψει στην Ελλάδα χωρίς δικλείδες ασφαλείας;

 

Όσο για τα "χάλια" που λες στην ιδιωτική εκπαίδευση, έχουν να κάνουν με τους μισθούς των καθηγητών και όχι με τις συνθήκες εργασίας τους. Εκτός αν ζορίζονται γιατί αντί του 4ωρου των δημοσίων, αυτοί δουλεύουν 6ωρα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω διαβάσει τα ποστ, αλλά θα κάνω το σχόλιο μου:

 

Διδακτέες ώρες δεν χάνονται, αφού αναπληρώνονται από το καλοκαίρι.

 

Είναι πολύ πιο χρήσιμο για τα παιδιά ένα διάλειμμα 5 ημερών κατά τη διάρκεια μαθημάτων οπότε και υπάρχει κόπωση, παρά οι 5 ημέρες από το καλοκαίρι που σχεδόν έχουν βαρεθεί να κάθονται. Είτε για αναπλήρωση κενών-διάβασμα είτε για ξεκούραση.

 

Το ίδιο ισχύει και για τους δασκάλους οι οποίοι ξεκουράζονται ή καλύπτουν υποχρεώσεις πχ διόρθωση γραπτών.

 

Όσοι έχουν τη δυνατότητα θα πάνε στο χιονοδρομικό, οι υπόλοιποι μπορούν να πάνε μια βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς, για μπάλα με φίλους ή να διαβάσουν. Δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει "λευκή" η εβδομάδα αλλά δίνεται απλά μια δυνατότητα.

 

Τονώνεται η οικονομική δραστηριότητα, με οφέλη στην οικονομία.

 

Δεν βλέπω κάποιο αρνητικό για κάποια ομάδα του πληθυσμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...