Προς το περιεχόμενο

ΝVIDIA GeForce


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και το ονομάζουν ''ultimate'' αυτό το πράγμα ; Τόσο απελπισμένα θέλουν να προωθήσουν αυτή τη πατάτα το Shield ; Αφού βλέπουν ότι δεν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το ονομάζουν ''ultimate'' αυτό το πράγμα ; Τόσο απελπισμένα θέλουν να προωθήσουν αυτή τη πατάτα το Shield ; Αφού βλέπουν ότι δεν..

 

Είμαστε πάλι τραγικά ΟΤ και δεν ξέρω τι θα είναι το Shield πάντως από ότι φαίνεται το επόμενο Google tablet (HTC Volantis/ 64bit Tegra K1) δύσκολο να το αποφύγω. Αν θέλεις πραγματικά high end Android tablet δεν υπάρχουν και πολλές άλλες επιλογές από τους άλλους κατασκευαστές. ΄Η μάλλον υπάρχουν αλλά με την GPU στις μισές επιδόσεις στην καλύτερη. Οπότε πατάτα πιθανότατα ναι, αλλά φοβερά καυτή :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To NVENC δε χρησιμοποιεί πύρινες, αλλά το fixed accelerator που έχουν οι σχετικές κάρτες. Γενικά αντί να λύνουμε με μαθηματικά το πρόβλημα, το λύνουμε αξιοποιώντας τον εξειδικευμένο επιταχυντή που είναι μέρος του πυρήνα.

Αυτό σημαίνει ίδια απόδοση σε όλες τις κάρτες με τον επιταχυντή και με πολύ μικρότερη κατανάλωση ρεύματος πο ότι να το κάναμε μέσω cuda.

Γενικά δε ξέρω εάν σε απασχολεί κάποια εξειδικευμένη εφαρμογή. Εάν ναι μπορείς να μείνεις με παλιό driver. Κατά τα άλλα δε νομίζω να μας λείψει το API…

NVENC έχουν οι 600/700 series, οι παλιότερες τι θα απογίνουν ; Μου φαίνεται ότι είναι άλλη μία προσπάθεια της nVidia για να υποχρεώσει άτομα με Fermi να κάνουν upgrade.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NVENC έχουν οι 600/700 series, οι παλιότερες τι θα απογίνουν ; Μου φαίνεται ότι είναι άλλη μία προσπάθεια της nVidia για να υποχρεώσει άτομα με Fermi να κάνουν upgrade.

 

Και πάλι, Νο προμλέμο αν θες να χρησιμοποιείς παλιό software, κρατάς τον παλιό driver.

Γενικά εσύ χρησιμοποιείς? Είναι πρόβλημα πιθανά μόνο για κάποιους επαγγελματίες, αλλα εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα, και δεν υπάρχει ανάγκη για τον τελευταίο driver.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικά είπαν ότι ''Το mantle δεν θα πιάσει επειδή δεν είναι universal API, και ότι έτσι και αλλιώς το DirectX 12 θα έχει τις επιδόσεις του mantle και θα είναι και universal''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικά φάσκουν και αντιφάσκουν.

 

Ε δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολα να την πατήσεις όταν έχεις να κάνεις με ένα τόσο ηλίθιο κουκλοθέατρο όπως όλο αυτό με τα low level APIs. Το DX12 όντως θα πρέπει να το λύσει το θέμα και όποιος πίστεψε ποτέ ότι η NV θα ακουμπούσε τον ΜΑΝΔΥΑ έστω και με 3-μετρο καλάμι ήταν τραγικά αφελής. Και δεν εννοώ φυσικά εσένα :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω για αυξημενες επιδοσεις των NV drivers με DX11 σε setups που το εχουν αναγκη (cpu limited)- σχεδον αντιστοιχες με το Mantle. Εχει κανεις σχετικες πληροφοριες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει βγει αυτός ο οδηγός εδώ και μήνες και ναι ισχύει, βέβαια δεν δίνει ΟΣΟ δίνει το Mantle και είναι για συγκεκριμένους τίτλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει βγει αυτός ο οδηγός εδώ και μήνες και ναι ισχύει, βέβαια δεν δίνει ΟΣΟ δίνει το Mantle και είναι για συγκεκριμένους τίτλους.

Αχα, ειναι αυτος που ποσταραν μελη εδω παλιοτερα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...