Προς το περιεχόμενο

ΝVIDIA GeForce


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο GeForce forums δεν έχει απαντήσει κάνενας από την nVidia πάντως να πει τι και πως..Σημασία έχει ότι όταν βάζεις μια GTX280 δουλεύει ολόσωστα το Clamp χωρίς τροποποιήσεις σε οδηγούς ή dll και όταν βάζεις μια GTX770 τρως aliasing με το κουτάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο GeForce forums δεν έχει απαντήσει κάνενας από την nVidia πάντως να πει τι και πως..Σημασία έχει ότι όταν βάζεις μια GTX280 δουλεύει ολόσωστα το Clamp χωρίς τροποποιήσεις σε οδηγούς ή dll και όταν βάζεις μια GTX770 τρως aliasing με το κουτάλι.

 

Σπάνια απαντάνε από όλες τις εταιρείες ακόμα και αν είναι καμιά τσουτσουνιά που διορθώνεται σχετικά εύκολα. Πόσο καιρό σέρνεται το πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι λένε ποτέ δεν δούλεψε σωστά σε FERMI και πάνω.

 

΄Εγραψα στην ΝV και έψαξα και στο ανάλογο forum στο 3DC για κάτι ανάλογο αλλά στο τελευταίο δεν βλέπω τίποτα και τα γερμανάκια ‘μου΄ παραείναι σχολαστικά συνήθως με τέτοια θέματα. ΄Εγραψα στον συνάδελφο του 3DC support να μου πει τι ακριβώς παίζει και όπως και να έχει από την δεύτερη πλευρά εντός των ημερών θα έχουμε απάντηση αν όχι λύση για το θέμα. Για την ώρα πρέπει βαριά βαριά να αρχίσω να κινούμαι λιγάκι γιατί αισθάνομαι σαν το anaconda που χωνεύει ελέφαντα..... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιδιά του 3DC επιβεβαιώνουν την απουσία clamp από Fermi και πάνω και μόνο το εν λόγω dll αν και όπου δουλέψει: https://forums.geforce.com/default/topic/529407/geforce-drivers/clamp-negative-lod-bias/post/4171162/#4171162

 

Psycho το δοκίμασες να το χρησιμοποιήσεις σε κανένα παιχνίδι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, αλλά Guru3D το έχουν δοκιμάσει κάποιοι και έχουν το αποτέλεσμα που έχω ποστάρει πάνω πάνω.Λέω να του ρίξω και 'γω μια ματιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, αλλά Guru3D το έχουν δοκιμάσει κάποιοι και έχουν το αποτέλεσμα που έχω ποστάρει πάνω πάνω.Λέω να του ρίξω και 'γω μια ματιά.

 

Κοίτα αν λειτουργεί στα παιχνίδια είναι καλός οιωνός. Στο κάτω κάτω βρες το πρωταρχικό σου d3d9.dll και κράτα ένα αντίγραφό του κάπου πριν το αντικαταστήσεις με το προτεινόμενο για λόγους ασφαλείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα μας διαφωτίσατε τώρα.... :huh:

 

 


Apparently negative LOD bias clamp for DirectX applications is not supported on Fermi and newer GPUs.

 

Περιμένω τόσες μέρες απάντηση στα εύλογα ερωτήματά μου σχετικά με το θέμα αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω....παράδοξο μου φαίνεται να υπάρχει κανένα σοβαρό πρόβλημα και να προσπαθούνε να το κρύψουνε. ΄Η κάποια έμμεσα προβλήματα τους δημιουργεί με το DX και δεν θέλουν να αναφερθούν σε αυτό ή απλά βαριούνται να ασχοληθούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Προφανώς-Apparently γαμμ@ει σαν απάντηση

Μου θύμισε ένα γεωμέτρη δάσκαλο :D

 

Γενικά καιρός να τελειώνουμε με τα τρικ του αρνητικού LOD, καταλαβαίνω ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα σε παλιότερα παίγνια, αλλά σίγουρα δεν είναι πρόβλημα για τα επερχόμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Προφανώς-Apparently γαμμ@ει σαν απάντηση

Μου θύμισε ένα γεωμέτρη δάσκαλο :D

 

Γενικά καιρός να τελειώνουμε με τα τρικ του αρνητικού LOD, καταλαβαίνω ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα σε παλιότερα παίγνια, αλλά σίγουρα δεν είναι πρόβλημα για τα επερχόμενα.

 

Tο προφανώς προέκυψε από τον τύπο που δουλεύει στο PR και είχε βάλει και τους δύο τύπους από το driver team στην συζήτηση. Τους είπα ότι χρήστες κατάφεραν και το ενεργοποιήσαν με το πειραγμένο d3d9.dll και λειτουργεί σε κάποια από το προβληματικά παιχνίδια αλλά δεν συγκινήθηκε κανείς για περαιτέρω απαντήσεις.

 

΄Ασχετο όταν συνουσιάζεσαι με δύο "μ" είναι καλύτερο; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια να ρωτησω το "triple buffering" τι ακριβως ειναι; εαν ειναι ενεργοποιημενο δινει περισσοτερα fps στα παιχνιδια; η καμμια σχεση;ποια η χρηση του με λιγα λογια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια να ρωτησω το "triple buffering" τι ακριβως ειναι; εαν ειναι ενεργοποιημενο δινει περισσοτερα fps στα παιχνιδια; η καμμια σχεση;ποια η χρηση του με λιγα λογια;

Το triple buffering αυξάνει τα fps όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το vsync, αλλά αυξάνει και την κατανάλωση vram. Χωρίς vsync, δε συμφέρει η χρήση του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα μας διαφωτίσατε τώρα.... :huh:

 

 

 

Περιμένω τόσες μέρες απάντηση στα εύλογα ερωτήματά μου σχετικά με το θέμα αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω....παράδοξο μου φαίνεται να υπάρχει κανένα σοβαρό πρόβλημα και να προσπαθούνε να το κρύψουνε. ΄Η κάποια έμμεσα προβλήματα τους δημιουργεί με το DX και δεν θέλουν να αναφερθούν σε αυτό ή απλά βαριούνται να ασχοληθούν.

Καλά κρασιά.Μάλλον κάτι τρέχει και δεν το αναφέρουν, δεν νομίζω να 'ναι και τόσο δύσκολα να το κάνεις να δουλέψει υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...