Προς το περιεχόμενο

ΝVIDIA GeForce


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι, αλλά με disabled όλα τα features που θα υποστηρίζουν μόνο οι next-gen κάρτες.Κάποια από αυτά θα τα υποστηρίζουν και οι τωρινές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει..  

 

Nvidia image quality Lower on newer cards? You can help!

 

Το Clamp είναι broken στο Fermi και στο Kepler.Μας τα χαλάει η πράσινη και θα με κάνει να πάω σε Pirate Islands αν δεν το φτιάξουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει..  

 

Nvidia image quality Lower on newer cards? You can help!

 

Το Clamp είναι broken στο Fermi και στο Kepler.Μας τα χαλάει η πράσινη και θα με κάνει να πάω σε Pirate Islands αν δεν το φτιάξουν..

Oλοι Bermuda..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει..  

 

Nvidia image quality Lower on newer cards? You can help!

 

Το Clamp είναι broken στο Fermi και στο Kepler.Μας τα χαλάει η πράσινη και θα με κάνει να πάω σε Pirate Islands αν δεν το φτιάξουν..

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. ΄Ενα απλό "switch" στον κωδικό του οδηγού είναι που μάλλον ξεχάσανε πάλι να βάλουνε. Δεν ξέρω τι παπαριές τσαπουνάει ο αρθρογράφος πάντως δεν είναι θέμα filtering. Κάποιοι δημιουργοί παιχνιδιών έχουν την φαεινή ιδέα ότι το αρνητικό LOD είναι ωραίο πράγμα και το κοτσάρουν. To μόνο που κάνει το clamp είναι να μην αφήνει ΚΑΜΙΑ εφαρμογή να χρησιμοποιήσει αρνητικό LOD δηλαδή λιγότερο από 0.0. Δεν είναι η απόλυτη λύση για το πρόβλημα και προτιμώ ένα είδους overfiltering που χρησιμοποιεί η AMD, αλλά δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα.

 

Με ένα απλό e-mail στην NV λύνεται το θέμα για τον επόμενο οδηγό αν δεν διαβάσουν το άρθρο αυτό. Είναι βλακώδης λάθος να ξεχάσεις έναν απλό "διακόπτη" στον οδηγό και όχι δεν κερδίζουν σε επιδόσεις να είναι πάντα στο "allow".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και στα release notes των τελευταίων οδηγών το θέμα, οπότε είσαι σίγουρος ότι το ''ξέχασαν'' ? 

 

Εδώ ένα παλικάρι του Guru3D εξηγεί τι έχουν κάνει ακριβώς :

 

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4798623&postcount=935

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και στα release notes των τελευταίων οδηγών το θέμα, οπότε είσαι σίγουρος ότι το ''ξέχασαν'' ? 

 

Εδώ ένα παλικάρι του Guru3D εξηγεί τι έχουν κάνει ακριβώς :

 

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4798623&postcount=935

 

Ωραία δεν το ξέχασαν απλά βάλανε αυτόματη προσαρμογή LOD bias για Supersampling η οποία απενεργοποιεί και το clamp. Με το NV inspector μπορείς να κλείσεις το LOD offset και να ενεργοποιήσεις το clamp. Πρόβλημα λύθηκε.

 

To Supersampling μετά το downsampling ως γνωστό θολώνει κάπως το αποτέλεσμα. Χοντρικά για κάθε 2x sample SSAA χρειάζεται ένα LOD offset ίσο με -0.5 για να στρώσει. Με 4xSSAA θέλεις -1.0.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή το ψάχνουμε και όντως υπάρχει θέμα ακόμα και αν απενεργοποιήσεις το Driver Controlled LoD Bias.Όπως γράφουν και οι ίδιοι στα release notes των τελευταίων οδηγών.

"Limitations in This Release: Negative LOD bias clamp for DirectX applications is not supported on Fermi-based GPUs and later.

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4798853&postcount=944

 

Μόνο με το συγκεκριμένο .dll που λέει ο τύπος και υπάρχει παράδειγμα σε link που παραθέτει μπορείς να έχεις την ποιότητα του Tesla.

 

Default :

rf_th_lodcyjsq.png

 

Modified .dll:

rf_th67kag.png

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Από ότι έχω καταλάβει μόνο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, στα υπόλοιπα δεν..Γι' αυτό έχουν φαγωθεί όλοι στο GeForce forums να το φτιάξει η nVidia όπως δούλευε παλιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι έχω καταλάβει μόνο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, στα υπόλοιπα δεν..Γι' αυτό έχουν φαγωθεί όλοι στο GeForce forums να το φτιάξει η nVidia όπως δούλευε παλιά.

 

Δεν νομίζω να έχω άμεση απάντηση σήμερα αλλά θα στείλω ένα e-mail και ελπίζω να θα δούμε τι συμβαίνει ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...