Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Ναι, αλλά με disabled όλα τα features που θα υποστηρίζουν μόνο οι next-gen κάρτες.Κάποια από αυτά θα τα υποστηρίζουν και οι τωρινές. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει.. Nvidia image quality Lower on newer cards? You can help! Το Clamp είναι broken στο Fermi και στο Kepler.Μας τα χαλάει η πράσινη και θα με κάνει να πάω σε Pirate Islands αν δεν το φτιάξουν..
konstantinos77 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει.. Nvidia image quality Lower on newer cards? You can help! Το Clamp είναι broken στο Fermi και στο Kepler.Μας τα χαλάει η πράσινη και θα με κάνει να πάω σε Pirate Islands αν δεν το φτιάξουν.. Oλοι Bermuda..
Ailuros Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει.. Nvidia image quality Lower on newer cards? You can help! Το Clamp είναι broken στο Fermi και στο Kepler.Μας τα χαλάει η πράσινη και θα με κάνει να πάω σε Pirate Islands αν δεν το φτιάξουν.. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. ΄Ενα απλό "switch" στον κωδικό του οδηγού είναι που μάλλον ξεχάσανε πάλι να βάλουνε. Δεν ξέρω τι παπαριές τσαπουνάει ο αρθρογράφος πάντως δεν είναι θέμα filtering. Κάποιοι δημιουργοί παιχνιδιών έχουν την φαεινή ιδέα ότι το αρνητικό LOD είναι ωραίο πράγμα και το κοτσάρουν. To μόνο που κάνει το clamp είναι να μην αφήνει ΚΑΜΙΑ εφαρμογή να χρησιμοποιήσει αρνητικό LOD δηλαδή λιγότερο από 0.0. Δεν είναι η απόλυτη λύση για το πρόβλημα και προτιμώ ένα είδους overfiltering που χρησιμοποιεί η AMD, αλλά δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα. Με ένα απλό e-mail στην NV λύνεται το θέμα για τον επόμενο οδηγό αν δεν διαβάσουν το άρθρο αυτό. Είναι βλακώδης λάθος να ξεχάσεις έναν απλό "διακόπτη" στον οδηγό και όχι δεν κερδίζουν σε επιδόσεις να είναι πάντα στο "allow". 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Υπάρχει και στα release notes των τελευταίων οδηγών το θέμα, οπότε είσαι σίγουρος ότι το ''ξέχασαν'' ? Εδώ ένα παλικάρι του Guru3D εξηγεί τι έχουν κάνει ακριβώς : http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4798623&postcount=935
Ailuros Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Υπάρχει και στα release notes των τελευταίων οδηγών το θέμα, οπότε είσαι σίγουρος ότι το ''ξέχασαν'' ? Εδώ ένα παλικάρι του Guru3D εξηγεί τι έχουν κάνει ακριβώς : http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4798623&postcount=935 Ωραία δεν το ξέχασαν απλά βάλανε αυτόματη προσαρμογή LOD bias για Supersampling η οποία απενεργοποιεί και το clamp. Με το NV inspector μπορείς να κλείσεις το LOD offset και να ενεργοποιήσεις το clamp. Πρόβλημα λύθηκε. To Supersampling μετά το downsampling ως γνωστό θολώνει κάπως το αποτέλεσμα. Χοντρικά για κάθε 2x sample SSAA χρειάζεται ένα LOD offset ίσο με -0.5 για να στρώσει. Με 4xSSAA θέλεις -1.0. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Αυτός το είδος ''overfiltering'' που χρησιμοποιεί η AMD τι ακριβώς κάνει ;
Ailuros Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Αυτός το είδος ''overfiltering'' που χρησιμοποιεί η AMD τι ακριβώς κάνει ; Είναι σαν να φιλτράρει δύο φορές αλλά όχι σε επίπεδο AF.
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Shimmering να μην υπάρχει γενικά και είμαστε μια χαρά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 (επεξεργασμένο) Επειδή το ψάχνουμε και όντως υπάρχει θέμα ακόμα και αν απενεργοποιήσεις το Driver Controlled LoD Bias.Όπως γράφουν και οι ίδιοι στα release notes των τελευταίων οδηγών. "Limitations in This Release: Negative LOD bias clamp for DirectX applications is not supported on Fermi-based GPUs and later. http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4798853&postcount=944 Μόνο με το συγκεκριμένο .dll που λέει ο τύπος και υπάρχει παράδειγμα σε link που παραθέτει μπορείς να έχεις την ποιότητα του Tesla. Default : Modified .dll: Επεξ/σία 11 Απριλίου 2014 από Psycho_Warhead
Ailuros Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Για να καταλάβω δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις το LOD clamp ούτε με τρίτη εφαρμογή σε Fermi GPU και πάνω;
Ailuros Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Ακριβώς, δεν δουλεύει. Και το dll παραπάνω καταλαβαίνω λειτουργεί μόνο σε μια και μοναδική εφαρμογή σωστά;
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Από ότι έχω καταλάβει μόνο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, στα υπόλοιπα δεν..Γι' αυτό έχουν φαγωθεί όλοι στο GeForce forums να το φτιάξει η nVidia όπως δούλευε παλιά.
Ailuros Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Δημοσ. 20 Απριλίου 2014 Από ότι έχω καταλάβει μόνο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, στα υπόλοιπα δεν..Γι' αυτό έχουν φαγωθεί όλοι στο GeForce forums να το φτιάξει η nVidia όπως δούλευε παλιά. Δεν νομίζω να έχω άμεση απάντηση σήμερα αλλά θα στείλω ένα e-mail και ελπίζω να θα δούμε τι συμβαίνει ακριβώς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα