Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλησπερα στην ομορφη παρεα σας...

 

Εχω ενα swift sport 2006 Μοντελο που καιει οσο δεν παει...με αποτελεσμα να μηνμου αφηνει κανενα περιθωριο να κανω μια πιο μακρινη βολτα αλλα ουτε και να το χαρω..καθως το πηγαινω με 2500 στροφες το πολυ και αν τυχει και πατησω παραπανω το γκαζι για καμια προσπεραση κατεβαινει μια γραμμη ο δεικτης της βενζινης !

 

Ψαχνωντας λοιπον ειδα διαφορες οικονομικες λυσεις ετσι ωστε να το αντικαταστησω με μια απο αυτες. Το θελω κυριως για ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ πολη...μιας και κανω το πολυ ενα ταξιδι το χρονο.

 

Οι περιπτωσεις που ειδα και θα ηθελα τη γνωμη σας :

 

1) Peugeot 107

 

2) Citroen C1

 

3) Νιssan Pixo

 

4) SKODA Citigo CNG

 

5) Καποιο αλλο που μου διαφευγει και θα θελατε να προτεινετε ***

 

6) Για το Daihatsu Cuore  πηγαινα αλλα εμαθα οτι αποσυρθηκε απο την Ευρωπη

 

Mε ενδιαφερει η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση εντος πολης και θα ηθελα τα φωτα σας απο την εμπειρια σας καθως οι εταιρειες αλλα γραφουν και αλλα εννοουν σε σχεση με καταναλωση / αυτονομια κ.λ.π

 

Δεν θα ηθελα να υπερβω τα 10.000 ευρω ***

 

Ευχαριστω πολυ

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γιαπωνεζικο και να καιει τοσο ???

 

Σκεφτηκες να βαλεις υγραεριο σε ένα τοσο καλο αμαξι ??

 

Αμαρτια να το δωσεις για ....καραβανες !!!!

 

Αν το δωσεις  τελικα μονο για 1000αρακι - 14000αρι Γιαπωνεζικο κοιτα

Δημοσ.

Aν παραπονιέσαι οτι σου καιει το swift δε θελεις να ξέρεις τι δίνω σε βενζίνες καθε μηνα...Θα ειχες αυτοκτονησει! :P

 

Δε θα το άλλαζα στη θέση σου...

 

ΤΙ καταναλώσεις εχεις; Μηπως υπαρχει κάποιο τεχνικό θέμα και εχεις αυξημένη κατανάλωση;

Δημοσ.

και εγώ θα προτεινα να βαλεις αεριο. εχουν πεσει πολυ οι τιμες τωρα στην εγκατασταση..

απο εκει και περα το σουιφτ λογικα σου καιει 6-8 λιτρα δηλαδη 10-14ε στα 100κμ

το 107 (οπως και τa aygo, c1) θα σου καιει 5-6 λιτρα δηλαδη 9-11ε στα 100κμ

αρα το κερδος που θα εχεις αν αλλαξεις αυτοκινητο θα ειναι γυρω στα 300-400 ευρω το χρονο με ~10.000κμ

αρα θα εχεις κερδος περιπου 30ευρω τον μηνα

νομιζεις οτι αξιζει τον κοπο?

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν το μέσα στην πόλη που λέει ο φιλος εννοεί Αθήνα, το 6-8 lt/100 είναι παντελώς ουτοπικο.

 

Στην καλύτερη των περιπτώσεων, με πολύ προσεκτική οδήγηση, πάντα σωστή πίεση στα λάστιχα και αποφυγή κέντρου και άλλων μονίμως πηγμένων οδών, να έχει 8-10lt. Και εκεί ακόμα με κλίση στο 10..

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

και εγώ θα προτεινα να βαλεις αεριο. εχουν πεσει πολυ οι τιμες τωρα στην εγκατασταση..

απο εκει και περα το σουιφτ λογικα σου καιει 6-8 λιτρα δηλαδη 10-14ε στα 100κμ

το 107 (οπως και τa aygo, c1) θα σου καιει 5-6 λιτρα δηλαδη 9-11ε στα 100κμ

αρα το κερδος που θα εχεις αν αλλαξεις αυτοκινητο θα ειναι γυρω στα 300-400 ευρω το χρονο με ~10.000κμ

αρα θα εχεις κερδος περιπου 30ευρω τον μηνα

νομιζεις οτι αξιζει τον κοπο?

 

9 με 12 καιει...

Δημοσ.

9 με 12 καιει...

 

πως γινεται αυτό; ποσα κυβικά ειναι; το πλακώνεις;

 

εχω 1.5 τόνο αυτοκίνητο ρουφηχτρα 1600 και ειναι εντος πόλης στα 9-9,5 και κάτω μονιμα...

Δημοσ.

Και γιατί ρουφήχτρα?

Χαμηλότερη εργοστασιακή κατανάλωση έχει από το Swift που μιλάμε.

 

κατα κανονα θεωρείται ρουφηχτρα, το swift που μιλάμε τώρα ειδα οτι ειναι 1600 (δεν ηξερα καν οτι υπαρχει 1600)...

@ts αναγκαστικά για μένα θα ήταν μονοδρομος το αεριο, Ειναι αμαρτία να το δώσεις για να παρεις εναν απο τους κουβαδες που εγραψες...

 

Καλα το τι λενε οι εργοστασιακές αστο, δεν ισχύει με καμια κυβερνηση...

Εκτός πόλης για να δω τα παρακατω νουμερα που προχειροβρήκα στο νετ πρεπει να πηγαινεις με 100 και 6η (και να σε πατησει νταλικα στην αθηνων λαμιας)... στα 120 ειναι στο 6-6,1 και στα 130 καίει γύρω στα 6.9...

Το overall 6,1 δε το εχω δει ποτέ! 

Fuel consumption spacer.gif In town 7.9 l/100 km / 35.8 mpg spacer.gif Out of town 5.1 l/100 km / 55.4 mpg spacer.gif Overall 6.1 l/100 km / 46.3 mpg spacer.gif CO2 emissions 143 g/km
Δημοσ.

Εγώ πάλι κατά κανόνα το συγκεκριμένο μοτέρ το ξέρω για οικονομικό. Και γιατί όχι άλλωστε αφού μιλάμε για σύγχρονο σχεδιαστικά κινητήρα.

 

Σε απόλυτα νούμερα δεν ισχύουν συνήθως οι εργοστασιακές αλλά οι διαφορές ισχύουν.

Όταν λοιπόν ένα αμάξι έχει μεγαλύτερη εργοστασιακή κατά 90% σε αντίστοιχη χρήση θα έχει και μεγαλύτερη πραγματική.

Δημοσ.

 

Οι περιπτωσεις που ειδα και θα ηθελα τη γνωμη σας :
 
1) Peugeot 107
 
2) Citroen C1
 
3) Νιssan Pixo
 
4) SKODA Citigo CNG
 
5) Καποιο αλλο που μου διαφευγει και θα θελατε να προτεινετε ***
 
6) Για το Daihatsu Cuore  πηγαινα αλλα εμαθα οτι αποσυρθηκε απο την Ευρωπη
 
Mε ενδιαφερει η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση εντος πολης και θα ηθελα τα φωτα σας απο την εμπειρια σας καθως οι εταιρειες αλλα γραφουν και αλλα εννοουν σε σχεση με καταναλωση / αυτονομια κ.λ.π
 
Δεν θα ηθελα να υπερβω τα 10.000 ευρω ***
 
Ευχαριστω πολυ

 

Όπως σου είπαν μια επιλογή είναι να βάλεις υγραέριο. Απλά ψάξε σε forum να δεις αν το μοτέρ σου είναι συμβατό γιατί κάποια όπως το δικό μου (Οpel Twinport) δεν είναι.

Από αυτά που έβαλες το πιο φτηνό ΜΑΚΡΑΝ είναι το Citigo/Up/Mii με CNG αρκεί να σε βολεύει το να βάζεις CNG. Μιλάμε για ~3 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα έναντι των 15-20 ευρώ που δίνεις τώρα. Σε βενζίνη το πιο οικονομικό είναι το Pixo αλλά από κοντά ακολουθούν και τα αδερφάκια C1/107/Aygo.

Για σύγκριση καταναλώσεων δες εδώ http://www.spritmonitor.de/en/evaluation/economic_models.html

Επίσης για έξτρα οικονομία (συγκριτικά με τη βενζίνη) έχεις και την επιλογή του ντίζελ C1/107/Aygo.

 

Από αυτά που σου είπα, CNG ~3 ευρώ/100χλμ. diesel ~6 ευρώ/100χλμ και βενζίνη ~9 ευρώ/100χλμ. πολύ πολύ χοντρικά. Τα CNG αν δεν βρίσκεις CNG καίνε βενζίνη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...