Προς το περιεχόμενο

Αγορά εκτυπωτή


mr.boor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, θέλω να αγοράσω εκτυπωτή για φοιτητική χρήση. Διάβασα και κάποια σχετικά θέματα δεν μπορώ να πω ότι με βοήθησαν. Πιστεύω ότι προτιμότερο θα είναι να αγοράσω laser εκτυπωτή γιατί ασπρόμαυρα θα εκτυπώνω. Βέβαια είμαι αρκετά άσχετος στο θέμα των εκτυπωτών οπότε δεν ξέρω τι συμφέρει laser/inkjet. Πόσο που διαθέτω έως 100 ευρώ (ίσως και λίγα παραπάνω για κάτι καλύτερο).

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ψαχνόμουν πριν λίγους μήνες. Σε φτηνά μοντέλα μικρές είναι οι διαφορές και τα μελάνια κοντά στα 20 ευρώ, ιδίως τα cannon είναι πο τσιμπημένα.

 

Προσωπικά κατέληξα στον HP 3515 με ενσωματωμένο scanner/φωτοτυπικό, που υποστηρίζει και εκτύπωση μέσω email. (Συνδέεται στο internet και στέλνεις ότι θέλεις να εκτυπώσεις μέσω mail π.χ. [email protected] από τη βιβλιοθήκη της σχολής για παράδειγμα.) Τα μελάνια του είναι στη μισή τιμή και κρατάνε και 2-3 φορές περισσότερο. Το scanner αρκετά καλό για οικιακή χρήση 180 σκαναρίσματα την πρώτη μέρα με μόλις 2 κολλύματα). Και αρκετά γρήγορος. 85 ευρώ νομίζω τον πήρα.

 

Οι laser πλέον βγαίνουν και έγχρωμοι αλλά είναι αρκετά πιο ενεργοβόροι. Η ταχύτητα δεν σε αφορά και τόσο αφού δεν θα τυπώνεις 300 σελίδες την ημέρα σκέψου ότι για οικιακή χρήση μιλάμε για διαφορά δευτερολέπτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ώρα μελέτης ήμουν σχεδόν έτοιμος να πάρω αυτόν που μου πρότεινες, αλλά μου ήρθε newsletter του e-shop με αυτόν τον εκτυπωτή σε προσφορά EPSON workforce WF-2510WF, μου φαίνεται καλύτερος. Αλλά δεν ξέρω τα μελάνια του κλπ πόσο θα μου κοστίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως αυτος εδω ειναι καλος http://www.ebw.gr/el/product/83927/5031713055037-44983655-OKI-B401dn-B-W-Laser-Printer ?

Βλεπω οτι εχει και καλη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Ας πει καποιος που γνωριζει περισσοτερα.