ALWERT1234 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) ... Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2014 από ALWERT1234 1
SPANK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Κανονικα έπρεπε απο την πρώτη στιγμή να ζητήσεις τα χρήματα σου πισω αν και να σου πω την αλήθεια με αυτες τις κινεζιές ποτε δεν μπορει να εισαι σίγουρος οποτε μπορει και αν λες οτι σου έτυχε και 2 φορές μαλλον εισαι άτυχος. Τωρα εντάξει αυτο με τις καθυστερήσεις γίνται παντου αλλα να σου πω την αλήθεια λογω του οτι το eshop δεν εχει γενικα stock σε πράγματα και αμα θέλεις να σου αλλάξουν κατι σου βγάζουν την πίστη δεν ψωνίζω απο εκει 3
ALWERT1234 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) κανονικα ναι. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2014 από ALWERT1234
SPANK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Απλα τοτε μην ξανα αγοράσεις αν δεν εισαι ευχαριστημένος , εγω ετσι κανω τουκάχιστον αν γίνει μια 2 3 στραβές με το ιδιο κατάστημα απλα παω αλλου 1
trujillo2008 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 βασικα και το e-shop στην ιδια κατηγορια με το πλαισιο ειναι απλα εχει καλες τιμες . αλλα αν πεσεις σε ελλατωματικο προιον η' βρεθεις στην αναγκη του σερβις τους.....καληνυχτα! 1
ALWERT1234 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) ... Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2014 από ALWERT1234
Ηλίας 19 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Καλά το e-shop είναι γενικά από τα χειρότερα καταστήματα σε πολλούς τομείς. 1)Το service είναι απαράδεκτο. Κλασικά ότι μητρική πάει για service έχει στραβωμένο pin. Σχεδόν κανόνας. 2)Η φύλαξη των ανατικειμένων και οι συνθήκες μεταφοράς άθλιες. Είχα παραγγείλει θυμάμαι ένα cd και κάτι πράγματα και η θήκη του cd ήταν σπασμένη αλλά δεν έδωσα συνέχεια αφού δούλευε κανονικά και δεν είχε εμφανείς βλάβες. Λέω θα έσπασε κατά τη μεταφορά. 3) Τα καταστήματά τους είναι σαν αποθήκες με πάγκο και η οργάνωση του απλά ανύπαρκτη. Θυμάμαι είχα κάνει σχετικά πρόσφατα μια παραγγελία την οποία ακύρωσα και λίγες ώρες μετά με πήρε η μεταφορική τηλέφωνο να κανονίσουμε ώρα παράδοσης . Γενικά ποτέ δεν αγόρασα τίποτα ακριβό από e-shop και έτσι δεν έχω γνώμη για άλλα προϊόντα αλλά για ψιλοπράγματα (ηχεία, cd κ.α.) δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος από το κατάστημα αν και με τα προϊόντα εκτός από τη θήκη του cd δεν είχα πρόβλημα 3
abdulah Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Τα, σημεία. στίξεως/ βοηθάνε; την ανάγνωση [και] κατανόηση<< όσων>> γράφουμε\\\\ 5
Sanuna Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Εμένα παιδιά από την άλλη το E-shop.gr μου φαίνεται πως έχει από τα καλύτερα support(Καλύτερα από πλαίσιο και mediamarkt)αλλά μάλλον είμαι τυχερός γιατί 2 εξωτερικοί,2 κινητά,οθόνη monitor, και άλλα διάφορα ήρθανε σε άριστη κατάσταση.. 1
Ηλίας 19 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Α ναι meidamarkt. Είχα εγγύηση από αυτούς και επέμεναν να το στείλω στην αντιπροσωπεία στην Τσεχία. 1
benign Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Ειναι θεμα ανθρωπων,εργαζομενων. Εγω απο 2001 αν θυμαμαι καλα που ψωνιζω κατα 95% απο αυτους και φτηνα και ακριβα προιοντα ,ακομη και απο το Stock House μεταχειρισμενα,δεν ειχα ποτε προβλημα.Και εχει και μεγαλυτερη ποικιλια σε hardware απο οποιοδηποτε καταστημα στην Ελλαδα. Ξερω βεβαια οτι οταν δεν ειναι κατι αμεσα διαθεσιμο,μπορει να καθυστερησει,αλλα σε αυτη την περιπτωση δεν παραγγελνω κατι που εχω αμεσα αναγκη.Εξυπηρετουμαι απο το καταστημα Γαλατσιου για το οποιο και απο αλλους φιλους μου εχω ακουσει καλα λογια.Γι αυτο λεω οταν λεμε ''e-shop'' η ''Πλαισιο'' μιλαμε για συγκεκριμενους εργαζομενους σε παραρτηματα.Εχω ακουσει ας πουμε παραπονα για κακη εξυπηρετηση απο καταστηματα σε αλλα μερη της Αθηνας η σε καποια της επαρχιας του e-shop. 1
ALWERT1234 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) ... Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2014 από ALWERT1234
Vasilis 07 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Πιστεύω παίζει ρόλο και το κατάστημα (δηλ. τα άτομα που το έχουν). Προσωπική εμπειρία από eshop η καλύτερη.Άκουγα τα χειρότερα για το support, όταν πήγα για 1η φορά σε θέμα δίσκου έτρεμα με όσα είχα ακούσει.Ο δίσκος επιστράφηκε (Samsung F4) και μέσα σε 48 ώρες μου έστειλαν άλλον. Πρόσφατα αντιμετώπισα θέμα με case (750D). Ήρθε με γερό χτύπημα,αναγκάστικα να το γυρίσω πίσω σε 1 εβδομάδα μου έστειλαν άλλο. Γενικά είναι να μην σου κάτσει στραβή.Κάπου στο 2006-2007 είχα παραγγείλει RAM από Πλαίσιο (240Ε),ανοίγω το πακέτο και μέσα ήταν μεν αυτές που είχα αγοράσει αλλά αντί να είναι από ράφι (καινούργιες) ήταν από RMA καμμένες (είχαν αυτοκόλλητα-ήταν και ανοιχτές). Με τρέλαναν στα συγγνώμη αλλά και 1 εβδομάδα αναμονή για να γίνουν οι αλλαγές. 1
00 George 00 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Να μην επεκταθώ στην δικιά μου εμπειρία , είναι μία παρόμοια κατάσταση αγανάκτησης και στεναχώριας με διάρκεια χρόνου αρκετόν μηνών , με θέμα - μνήμες και αστοχία υλικού . Παρόλα αυτά , θα διαφωνήσω με τον τίτλο του θέματος και θα υποστηρίξω ( προσωπικά ) ότι η επιλογή ενός προϊόντος γίνεται με κύριο κριτήριο την τιμή και στο συγκεκριμένο θέμα το κατάστημα αρκετές φορές με κάνει να παραβλέπω το παρελθόν . 1
konpat Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Εγώ μάλλον πρέπει να είμαι τυχερός γιατι και τα 2 pc της υπογραφής είναι από το eshop (συναρμολογημένα από εμένα) και παρα πολλά άλλα (από το 2006 έχω πάρει 2 τηλεοράσεις , ένα home cinema , 2 πσ3 , 1 χβοχ ,και άλλα ) και γενικά ότι χρειάζομαι και το βρίσκω στο eshop το παίρνω από εκεί και ασ πρέπει να περιμένω.Τα μόνα ελλατωματικά πράγματα που μου έτυχαν ,ήταν ένα πσ3 χειριστήριο και ένα dvd recorder τα οποία αλλάχτηκαν με καθυστέρηση περίπου μιας βδομάδας.Να πω την αλήθεια προτιμώ να παίρνω πράγματα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα μιας και έτσι ελατώνεται ο κίνδυνος αυτά να είναι από επιστροφές ή ανοιγμένα από κάποιους πελάτες(τόσο παράξενος είμαι).
Προτεινόμενες αναρτήσεις