Προς το περιεχόμενο

Evolve


Millennium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

από γραφικά πάντως μου αρέσει πάρα πολύ, πολύ δυνατός ο φωτισμός και ατμοσφαιρικό level

 

επίσης το μηδαμινό hud και το ammo να φαίνεται στο όπλο, α λα Tribes κτλ

  • Like 1
  • Απαντ. 372
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

ναι, και επισης ο dev δεν ειναι ασχετος, πολυ σημαντικο πραγμα επισης.

οπως ειπα, απο τικαρισμα πολυ καλα τα παει.

ομως δεν ειδα αυτο που λεμε ..πορωση? ψυχη του παιχνιδιου?

πχ το loadout, ειναι τσαμπα και μολις 2gb. ομως εχει την πορωση του. και αυτη φαινεται σε οποιοδηπτοε video...

θα δουμε..

Δημοσ.

multi, co-op, horde, κλασεις, jetpacks, customization, μεγαλα τερατα&μεγαλα οπλα= δυνατοτητες για εντυπωσιακες σκηνες μαχων (predator?), εμπειρος dev, μεγαλος publisher.

 

το μεγαλο αντι-checkbox ειναι οτι ισως απλα ειναι η "me too" προσπαθεια της 2k, στην οποια ανηκει και το ip. χωρις δικια του ..φλογα.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Θα τα κοιτάξω αυτά στο σπίτι.

 

Μόνο το μεγάλο τέρας μπορείς να ελέγχεις πάντως; Γιατί meh...

 

Το κακό και στα L4D με το Tank και π.χ. στο Primal Carnage με τον T-Rex είναι ότι μπορεί να έχεις κάτι που κάνει 1-2 hit kills, αλλά είσαι τεράστιος στόχος, συνήθως αργός και μπορούν να χωθούν κάπου οι παίχτες και να σε σκίσουν.

 

Προτιμώ κάτι πιο μικρό, sneaky, jumpy...σαν τον Hunter. :) (ή Xenomorph από AvP :P)

Δημοσ.

ξεκινας μικρο τερας, και πρεπει να επιβιωσεις/μεγαλωσεις αρκετα οντας θηραμα, και μετα οταν γινεις bigboy δε μασας και γινεσαι θυτης.

στο level 3 και μετα, το τερας εχει επιλογη να επιτεθει σε εγκαταστασεις, ενω μεχρι τοτε κρυφτο στη ζουγκλα και τρωμε κανα ..ποντικακι να μεγαλωσουμε..

τουλαχιστον καπως ετσι καταλαβα αυτα που μου εξηγησαν για το πως παιζει το game..

καποιοι αλλοι στο official xbox magazine, ειχαν και αυτοι αρκετο χρονο με το game και φαινονται πιο ενθουσιωδεις...

 

θα δουμε..

  • Like 2
Δημοσ.

Ελπίζω να δώσουν ποικιλία στο gameplay γιατί με αυτά που είδα δεν εντυπωσιάστηκα.....  βέβαια -και ίσως λόγω ηλικίας- δεν εντυπωσιάζομαι πια εύκολα.
Μετά το 6vs6 του Titanfall πάμε για το 4vs1. Ενδιαφέρουσα εξέλιξη....

Δημοσ.

Μέχρι να μεγαλώσει-εξελιχθεί το βασικό τέρας όμως δε θα υπάρχει κάτι άλλο (όχι ΑΙ) απέναντι στους hunters ε...

 

όχι, θα υπάρχει πάντα wildlife και σύμφωνα με τα βίντεο, θα δίνουν διάφορα είδη loots και achievements 

 

θα ήθελα να έβλεπα (ενδεχομένως σε άλλο game mode) όλη η wildlife να είναι εξ ορισμού εχθρική ή/και ελεγχόμενη από τον παίχτη που έχει το τέρας, με πολύ high-level macro εντολές σε απλό RTS mode. Οι να είναι 2 παίχτες, ένας το τέρας και άλλος σε RTS mode.

 

γενικά μπορούν να κάνουν πολλά, αν λίγο μοιάσει το Alien Swarm, count me in! 

 

 

@newlynx: δεν νομίζω ότι υφίσταται σύγκριση μεταξύ των δύο παιχνιδιών για να πούμε "από το κακό στο χειρότερο" (από άποψη παιχτών). Το Evolve είναι assymetrical co-op MP-only. Έχει "ταυτότητα" δλδ, ενώ στο Titanfall πάνε για υβρίδιο α λα Brink και πολύ φοβάμαι θα πάει σαν το Brink.

Δημοσ.

A free-to-play model was considered for Evolve

 

 

Turtle Rock isn't entirely over its past flirtations with free-to-play for Evolve

 

Evolve developers Turtle Rock looked at going down the free-to-play path under THQ in its early stages of development, but while its new publisher, 2K, believes it will "shine brightest as a triple A title," senior producer Mike Boccieri told Polygon at a press event in Sydney last week, it "never says never."

 

"That is not going to change down the track, well, we never say never about almost anything," he said "But that's not anything that we have in the immediate horizon."

 

"I'm sure you have read about the pre-order bonus, which is a monster, right, so you got a sense of where that can go," Boccieri said when asked if that means new purchasable characters. "The possibilities are endless, and I think the core of what people are really excited about are that there's Hunters and monsters, so we are going to play to our strengths."

 

Turtle Rock explored the free-to-play option under suggestion by Jason Rubin, the then president of THQ. Its experimentation with the free-to-play model expandedEvolve's initial lineup of just four characters to multiple permutations after looking at titles like League of Legends, which excels at selling individual Champions.

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...