sevast99 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Καλησπέρα και καλή Χρονιά, παιδιά βοήθεια , έμπλεξα άσχημα τα φώτα σας λοιπόν , Στης 18/12/13 παρήγγειλα το Sony z1 από το μαγαζί kaizer, στης 19/12/13 παραλαμβάνω , ανοίγω φορτίζω (όλα οκ ) ,και πάω Γερμανό (έδρα κοσμοτε ) να πάρω κάρτα micro sim, μια που είναι νέα μόδα καυτή στα καινούργια κινητά .. και δεν είχα , μου κάνουν εκεί μια , μου την βάζουν κιόλας αλλά το κινητό, δεν την αναγνωρίζει , μετά από 2-3 προσπάθειες , μου κάνουν δεύτερη ,Το κινητό δεν την αναγνωρίζει , προσπαθούν πάλι και πάλι ,.... όποτε μου λένε ότι το κινητό είναι προβληματικό από την μαμά του , και να το επιστρέψω, μια που φυσικα ειναι εντος εγγύησης , επικοινωνώ με το κατάστημα , το στέλνω , και εκεί αρχίζει ο Γολγοθάς μου. (μεσολαβούν βέβαια και οι γιορτοαργειες )Παίρνω τηλ στο κατάστημα σήμερα, μου δίνουν τηλέφωνο κάποιου τεχνικού, που το παρέλαβε από το κατάστημα ,και μου λέει ο Τεχνικός, ότι ήρθε επίσημη απάντηση από Sony ,ότι το τηλέφωνο τέθηκε εκτός εγγύησης γιατί σε έλεγχο βρέθηκε προσέξτε : ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ CONECTOR ΦΟΡΤΗΣΗΣ . Εννοείτε ότι δεν είχε τίποτα όταν το φόρτισα ( 1 φορά όλο κι όλο) ο κονεκτορ, μια χαρά φόρτισε ,ούτε με ζόρι μπήκε ούτε με ζόρι βγήκε άλλωστε, α) είμαι χρήστης κινητού κοντά 16 χρόνια , και β) το κινητό που ήδη κατέχω είναι το Sony Arc με πανομοιότυπο κονεκτορ φόρτισης (δυστυχώς για μένα αποτι φαίνετε, είμαι επί 10+ χρόνια χρήστης Sony- ericsson & Sony chellphone). Αποτελεσμα θελουν 490 ευρώ +φπα για να μου το κάνουν . δηλ 602 ευρώ (αλλαγή πλακέτας) Φώναξα τσίριξα απείλησα , δεν κάνουν τίποτα , το μόνο που έμαθα είναι ότι το κινητό, από το μαγαζί αγοράς στάλθηκε μέσω κάποιου άλλου , τεχνικού (service ) Κου Δραπανιωτη στην Sony .. δηλαδή στο ARVATO , και ενώ πήγε με αίτημα για έλεγχο για βλάβη ανάγνωσης κάρτας microsim Η απάντηση ήρθε από σέρβις Arvato ,ότι σε ολικό έλεγχο βρέθηκε σπασμένος ο conector φόρτισης, άρα κακή χρήση εκ μέρους χρήστη, άρα εκτός εγγύησης. δηλαδή η το ξαναπληρωνω , και ακριβότερα μάλιστα ,η το παίρνω πίσω ως έχει, χωρίς να δουλεύει σαν κινητό. Τώρα ο νοών νοητό, βέβαια θα ζητήσω Φώτο υλικό για την βλάβη ως οφείλουν να μου στείλουν , αλλά πόσο εύκολα είναι να δημιουργηθεί μια τέτοια βλάβη από όποιον έχει έννομο η οικονομικό συμφέρον, μπορεί να έχει ανοιχτεί από οποιονδήποτε στην διαδρομή αφού ήταν αποσφραγισμένο από έμενα, και άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Λοιπον ακουω ιδεες γνωμες κλπ (ξερω υπάρχουν πάμπολλα παράπονα για ARVATO παρομοια με το δικό μου αλά... Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Nihilist Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Πρέπει να δημιουργηθεί ενα ξεχωριστό θέμα στα forums που να λέγεται arvato, τόσες φορές που μας έχει απασχολήσει. Με την arvato ούτε ο θεός ο ίδιος δεν έχει βγάλει άκρη. Το μόνο που μπορω να σου πω είναι να απευθυνθείς εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Καλή τύχη σου εύχομαι
Pa0ki Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Καλά στην arvato είναι γνωστοί απατεώνες Το kaiser δεν υποστηρίζει doa?
aesop Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 σιγουρα θα πατησουν πανω οτι ειναι φταιξιμο δικο σου, και οτι το εσπασες εσυ το κονεκτορακι. το κινητο φορτιζει κανονικα/? τι σχεση εχει το κονεκτορακι με το οτι δεν διαβαζει καρτα μνημης ομως?
gdriver Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 παιδιά ειλικρινώς μακριά από arvato. δεν είναι εταιρεία για επισκευές ή εγγύηση. άλλη πρέπει να είναι η πραγματική ''επιχειρηματική'' της ιδιότητα . εννοείται πως εάν έχεις εγγύηση από arvato δεν έχεις εγγύηση. τώρα υπάρχουν μυριάδες καταγγελίες για τη συγκεκριμένη βιτ...να αλλά το γεγονός πως συνεχίζει να λειτουργεί ή από το γεγονός του ότι δεν έχει αλλάξει επιχειρηματική δραστηριότητα , μάλλον τα όποια ινστιτούτα μόνο αποτελεσματικά δεν είναι. ένα μόνο θα σας πως. οκτώ iphone 5 μας έσπασαν και κυριολεκτικά διέλυσαν και έλεγαν πως το κάναμε εμείς. ευτυχώς υπήρχε αρχείο παράδοσης παραλαβής καθώς και κατάθεση κατάστασης συσκευής. δυστυχώς 2 γνωστοί μου έπεσαν θύματα εξαπάτησης από αυτήν την εταιρεία. Συγγνώμη παιδιά για την οργισμένη δημοσιοποίηση απλώς υπάρχει προσωπική εμπειρία. ένας λόγος που πούλησα το τηλέφωνο ήταν το service του. φίλε μου νομίζω πως υπάρχουν εξουσιοδοτημένα sony centers , ένα από αυτά είναι στην ευελπίδων , γιατί χρησιμοποίησες την arvato;
forgotten Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 επειδη εχω z1 ποια σχεση εχει το προβλημα με με την καρτα σιμ με την θυρα micro sd η οποια βρισκεται στην αλλη πλευρα,απευθυνθου στη μαμα sony με email για να το αναλαβουν εκεινοι και οχι η arvata,εγω το αγορασα απο αγγλια αλλα οπως καταλαβα αν και εντος εγγυησης η arvata αν τυχει τπτ θα βρει ενα σωρο δικαιολογιες.. επρεπε να την παψουν απο αντιπροσωπεια
Calexako Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2014 Πρέπει να γίνει ένα petition κατά της arvato που να τονίζει ότι οι υπογραφεντες δεν θα ξανα αγοράσουν συσκευή από τις εταιρίες που συνεργάζονται με αυτήν εκτός αν αλλάξει ολικά ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης ή φύγει η arvato από επίσημος αντιπρόσωπος 7
sevast99 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Πρέπει να δημιουργηθεί ενα ξεχωριστό θέμα στα forums που να λέγεται arvato, τόσες φορές που μας έχει απασχολήσει. Με την arvato ούτε ο θεός ο ίδιος δεν έχει βγάλει άκρη. Το μόνο που μπορω να σου πω είναι να απευθυνθείς εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html Καλή τύχη σου εύχομαι Ευχαριστω επειδη εχω z1 ποια σχεση εχει το προβλημα με με την καρτα σιμ με την θυρα micro sd η οποια βρισκεται στην αλλη πλευρα,απευθυνθου στη μαμα sony με email για να το αναλαβουν εκεινοι και οχι η arvata,εγω το αγορασα απο αγγλια αλλα οπως καταλαβα αν και εντος εγγυησης η arvata αν τυχει τπτ θα βρει ενα σωρο δικαιολογιες.. επρεπε να την παψουν απο αντιπροσωπεια δεν εβγαλαν σπασμένη την microsd ,τους το εστειλα με μαμισια βλαβη σε simreader και μου το έβγαλαν εκτος εγγύησης για σπασμενο connector φόρτισης και το ειχα φόρτιση 1 φορα με docking station ,δεν μπήκε καθολου να φόρτιση με το καλώδιο, Ευχαριστω δεν εβγαλαν σπασμένη την microsd ,τους το εστειλα με μαμισια βλαβη σε simreader και μου το έβγαλαν εκτος εγγύησης για σπασμενο connector φόρτισης και το ειχα φόρτιση 1 φορα με docking station ,δεν μπήκε καθολου να φόρτιση με το καλώδιο, Οταν λες μαμα Sony τι ενοεις?? εδω που τηλεφωνησα καναν τον κινεζο ,αφου το επισημο συνεργειο βρηκε βλαβη ,Τελος δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα σιγουρα θα πατησουν πανω οτι ειναι φταιξιμο δικο σου, και οτι το εσπασες εσυ το κονεκτορακι. το κινητο φορτιζει κανονικα/? τι σχεση εχει το κονεκτορακι με το οτι δεν διαβαζει καρτα μνημης ομως? καμια σχεση , το κινητο δεν μπηκε καν σε καλωδιο για να χρησιμοποιηθει ο κονεκτορ με docking φορτησε , αλλα αντε και μπηκε , πως εσπασε , χρηστης 16 χρονια κινητου ειμαι , δεν γνωριζω πως να φορτησω?? τι να εβαλα και το εσπασα??Ασε που εχω το ARCεδω και 2 περιπου χρονια, και εχουν και τα 2 ιδιο κονεκτορα φορτησης Δεν ξερω αν φορτιζει ,κανονικα , δεν το εχω το κινητο για να πω ,στο σερβις ειναι συνηθως δοκιμαζω τα παντα αν λειτουργουν αλλα δεν θυμαμαι να το δοκιμασα αν το εκανα σιγουρα φορτιζε κανονικα αλλα το dockin ειναι πιο βολικο Πρέπει να γίνει ένα petition κατά της arvato που να τονίζει ότι οι υπογραφεντες δεν θα ξανα αγοράσουν συσκευή από τις εταιρίες που συνεργάζονται με αυτήν εκτός αν αλλάξει ολικά ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης ή φύγει η arvato από επίσημος αντιπρόσωπος Τωρα που το ξαναδιαβασα μου αρεσει χμμ λεω να αρχισω και σε face κανα κραξιμο
poulinos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 οπως ειπαν στεγνα καταγγελια.και οπως ειπαν τα παραπονα ειναι απειρα.τα μισα κινητα τα βγαζουν χαλασμενα απο τον χρηστη.δεν μιλαμε για 1 και 2 αλλα για απειρα.μακρυα απλα μακρυα.
sevast99 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 οπως ειπαν στεγνα καταγγελια.και οπως ειπαν τα παραπονα ειναι απειρα.τα μισα κινητα τα βγαζουν χαλασμενα απο τον χρηστη.δεν μιλαμε για 1 και 2 αλλα για απειρα.μακρυα απλα μακρυα. Πως μακρυα , που σχεδον ολες οι εταιρειες το εχον επισημο service?Δεν ηταν επιλογη μου, και η HTC &SAMSUNG &SONY VODAFON ακομη και καπια κινεζικα αυτο ερχουν για sevice
stamatinho Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Εγω με samsung απο birdphone μου ειπαν για σμαρτεκ service αν χρειαστω. Οπως και να χει κανε καταγγελια οσο πιο γρηγορα γινεται,δεν σε σεβονται ουτε εσενα ουτε τα χρηματα σου δε τους σεβεσαι 10φορες εσυ. Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App
kage Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 γι αυτο ειπαμε να ρωτατε ποιος κανει το σερβις.αν σας πουν καταληγει αρβατο πατε σε αλλο μαγαζακι με αλλη συνεργασια οσο στηριζεται αυτα τα μαγαζια τοσο θα υπαρχει κ η αρβατο! την παραγγελια την εκανες μεσω σκρουτζ?γραψε στην σελιδα σκρουτζ της καιζερ οτι συνεργαζεται με την εταιρεια σερβις αρβατο και κλασικα μου βγαλε εκτος εγγυησης(οπως κανει συνηθως googlarete arvato και δειτε τι λενε) το κινητο γι αυτο προσοχη απο που αγοραζετε κινητο !τιποτα αλλο! τωρα ειτε κανεις καταγγελια ειτε πας δικαστικα ειναι καλυμμενοι 99%.μπορει οντως να ειναι σπασμενο πια...τι να τις κανεις τις φωτος ?μπορουν να σου στειλουν οσες θες που ξερεις οτι ειναι δικο σου κινητο? τωρα μπαινεις στο σιτε της σονυ και βλεπεις που εχουν σερβις παιρνεις τηλ.και λες s/n μπορω να το φερω ειναι εντος εγγυησης... δες τι θα σου πουν κ βλεπουμε.αλλη λυση ειναι να σταλει σε service εξωτερικου ε.ε. κ τελος σε μη εξουσιοδοτημενο 1
gdriver Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 δηλαδή τα sony mobile centers δεν είναι για τα κινητά της sony; παίζει ρόλο το μαγαζί που το αγόρασες; ρωτάω γιατί κάποτε που πέρασαν από τα χερια μου ένα sony και ένα samsung τα πήγα στα ομώνυμα service και ποτέ δε μου είπαν να τα πάω στο μαγαζί που τα αγόρασα. μόνο την απόδειξη αγοράς έδειξα και τέλος. τώρα τον φίλο πως τον έμπλεξαν με arvato μόνο εικασίες μπορώ να κάνω. αλήθεια 'εχετε δει ποτέ το κτίριο της arvato; νομίζω πως είναι αυτό στο σταθμό των κ.τ.ε.λ. όπου την επωνυμία τους την έχουν βάψει (!) σε ένα τοίχο. όσοι κατεβαίνετε από κηφισσό δείτε απέναντι στο κτιριο των κτελ το όνομα βαμμένο. δεν είμαι όμως σίγουρος πως πρόκειται για την ίδια εταιρεία.
paylidis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 γι αυτο ειπαμε να ρωτατε ποιος κανει το σερβις.αν σας πουν καταληγει αρβατο πατε σε αλλο μαγαζακι με αλλη συνεργασια οσο στηριζεται αυτα τα μαγαζια τοσο θα υπαρχει κ η αρβατο! και η βοντα/κοσμοτε τα iphone τους στην αρβατο τα στελνουν οποτε δε φταίνε τα σκρουτζομαγαζα... για εμένα κακώς δεν πηγε ο ΤS σε doa εξαρχης, σε 2 ημερών κινητο δε νοειται να παει για σερβις... Απο εδω και περα το μονο που γίνεται ειναι καταγγελίες, επικοινωνία με sony, κραξιμο στην ερβατο και στο σκρουτζ... Ολα τα υπολοιπα δεν εχουν νόημα... +1 στο petition για το μπορντελ του κηφισου...
Flying_Dutchman Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2014 Βρε μπας και φαγανε την πλακέττα και βαλανε καμια δικια τους.. λεω γω τωρα... δουλευει το τηλεφωνο για να τσεκαρεις το ΙΜΕΙ ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα