orfeas26 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 ΚαλημέραΕίχα κάνει σύνδεση internet σε στικακι στην Wind τον Οκτώβριο.Η κανονική τιμή ήταν 40 ευρώ για 10gb,αλλά το είχε προσφορά στα 20 ευρώ.Μου είχαν πει ότι αν αγόραζα το στικάκι(35 ευρω) μετα απο δυο μήνες θα μπορούσα να διακόψω τη σύνδεση χωρίς κανένα κόστος,στην ουσία το μονο κόστος ήταν το στικάκι.Πήγα να το ακυρώσω σήμερα γιατί δεν το χρειαζόμουνα αλλο και μου είπαν οτι είναι 80 ευρώ επιπλέον. Οτι άλλαξε η πολιτική της εταιρείας και και πρέπει να πληρώσω τα 20 ευρώ της προσφοράς για τους 4 μήνες,δηλαδή τα 80 ευρώ.Δεν είναι μόνο το ποσό αλλά και η κοροιδια απο την Wind.Μπορείτε να προτείνετε κάποια λύση σ αυτό??Ετσι ώστε να μην το πληρώσω??
flyer Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Η απάντησή σου βρίσκεται στο συμβόλαιο που έχεις υπογράψει. Πάντως είναι σύνηθες από πολλούς πωλητές να κάνους επιλογική χρήση της αλήθειας για να πουλήσουν το προϊόν τους.
gridinio Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 το καλύτερο που πρέπει να κάνεις είναι να δεις αναλυτικά το συβόλαιο . Δυστυχώς αυτή είναι η πολιτική της wind . Αναγκαστικά πληρώνεις αν το λέει στο συβόλαιο και πολύ απλά δεν ξαναπάς στη wind . αν πάλι τα γλυτώσεις και δεν πληρώσεις φύγε όσο προλαβαίνεις για να η σου ξανατύχει στο έλλον παρόοιο περιστατικό
gridinio Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 τοτε πλήρωσε ότι υποχρεούσε να πληρώσες για να είσαι νομικά καλυμένος και φρόντισε να έχεις αποδεικτικά στοιχεία ώστε να μην ξαναπληρώσεις στο μέλλον το ποσό . και μετα ρίχνεις μαύρη πέτρα στη wind
poulinos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 μπορεις λογικα να ζητησεις το συμβολαιο σου.συνηθως υπαρχει.
JORGE0368 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2014 Αν δεν κάνω και εγώ λάθος ο poulinos έχει δίκιο,μπορείς να ζητήσεις αντίγραφο συμβολαίου απο την wind και να στο στείλουν μέσω mail. Εγώ με την forthnet παλιά που το είχα χάσει τους πήρα και μου το έστειλαν μετά από 4 εργάσιμες...
poulinos Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2014 κανονικα πρεπει να υπαρχει παντα το συμβολαιο διοτι καποιος μπορει να κανει καταγγελια συμβασης η οτιδηποτε αλλο και να πρεπει να υπαρχει το συμβολαιο που εχει υπογραφει.οποτε δεν γινεται απλα να πετανε τα συμβολαια.ειτε θα υπαρχει εκτυπωμενο ειτε θα υπαρχει σκαναρισμενο.και το εχω δει σε παροχο και σε hot spots Που υπηρχε η συμβαση αλλα και σε professional προγραμματα που φαινοταν τι εχει ζητησει ο πελατης ωστε να φαινεται αν εγινε λαθος πωληση η οχι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα