Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ θες να πάρεις Astra με 17.500Ε και δεν μπορείς να συντηρήσεις MX5? 

Το οποίο παίζει και να είναι πιο φθηνό στην συντήρηση και το βρίσκεις και στη μισή τιμή το τελευταίο μοντέλο.

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εδώ θες να πάρεις Astra με 17.500Ε και δεν μπορείς να συντηρήσεις MX5? 

Το οποίο παίζει και να είναι πιο φθηνό στην συντήρηση και το βρίσκεις και στη μισή τιμή το τελευταίο μοντέλο.

Το οpel έχει φθηνά τέλη , κατανάλωση το mx5 είναι 1.6 όχι 1.4 και τα cabrio γενικά καίνε παραπάνω , ειδικά το mx5 που είναι και πισωκίνητο και χρειάζεται περισσότερη βενζίνη να καίει για να φτάσει η ιπποδύναμη στους πίσω τροχούς. Απο θέμα τιμής όμως έχεις δίκιο ..

Δημοσ.

Το οpel έχει φθηνά τέλη , κατανάλωση το mx5 είναι 1.6 όχι 1.4 και τα cabrio γενικά καίνε παραπάνω , ειδικά το mx5 που είναι και πισωκίνητο και χρειάζεται περισσότερη βενζίνη να καίει για να φτάσει η ιπποδύναμη στους πίσω τροχούς. Απο θέμα τιμής όμως έχεις δίκιο ..

με hardtop δεν θα εχεις θεμα (για το κλεψιμο μιλαω),και για τον χειμωνα ειναι οτι πρεπει.προσωπικα μαρεσει πιο πολυ το mx-5 με hardtop.Επισης το mx-5 δεν εχει μηχανισμο για την οροφη.Χερακι την ανεβαζει χερακι την κατεβαζει.Αλλα ξαναλεω.Αν παρεις mx-5 παρε 1.8.Αν παρεις 1.6 θα το μετανιωσεις γιατι σε λιγο καιρο που θα θες να κανεις και διαφορα ...παντηλικια...θα φας τρελο ξενερωμα γτ απλα σερνεται.Η συντηρηση του ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ειναι πιο φθηνη αλλα και πιο απλη απο το gtc,ειναι πιο παλιο μοτερ και απλο.λαδακια φιλτρο το παλιο το σιδερενιο ,απλα μπουζι και δεν φοβασαι και μην σου παθει τιποτα κανενα ηλεκτρονικο οπως στα πιο καινουρια.Νομιζω πως μεσα στην πολη σε κανονικες συνθηκες τουλαχιστον δεν θα καιει παραπανω απο το gtc .Γιατι το gtc ειναι με την μαμα μικρη τουρμπινα που θα δουλευει απο τις 2000 στροφες θα ρουφαει και αυτο μια χαρα.

  • Like 1
Δημοσ.

με hardtop δεν θα εχεις θεμα (για το κλεψιμο μιλαω),και για τον χειμωνα ειναι οτι πρεπει.προσωπικα μαρεσει πιο πολυ το mx-5 με hardtop.Επισης το mx-5 δεν εχει μηχανισμο για την οροφη.Χερακι την ανεβαζει χερακι την κατεβαζει.Αλλα ξαναλεω.Αν παρεις mx-5 παρε 1.8.Αν παρεις 1.6 θα το μετανιωσεις γιατι σε λιγο καιρο που θα θες να κανεις και διαφορα ...παντηλικια...θα φας τρελο ξενερωμα γτ απλα σερνεται.Η συντηρηση του ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ειναι πιο φθηνη αλλα και πιο απλη απο το gtc,ειναι πιο παλιο μοτερ και απλο.λαδακια φιλτρο το παλιο το σιδερενιο ,απλα μπουζι και δεν φοβασαι και μην σου παθει τιποτα κανενα ηλεκτρονικο οπως στα πιο καινουρια.Νομιζω πως μεσα στην πολη σε κανονικες συνθηκες τουλαχιστον δεν θα καιει παραπανω απο το gtc .Γιατι το gtc ειναι με την μαμα μικρη τουρμπινα που θα δουλευει απο τις 2000 στροφες θα ρουφαει και αυτο μια χαρα.

Το μόνο πρόβλημα είναι τα τέλη αλλά δεν πάνε στο δι@ολο , το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα 1.8 είναι πιο δύσκολα στα τεκμήρια δηλαδή να δικαιολογήσω νομικώς ότι μπορώ να το συντηρώ βέβαια δεν θα το έχω στο όνομα μου , καποιος απο την οικογένεια μου θα το δικαιολογήσει αλλά όπως και να χει μεγάλος φόβος τα 1.8 που ανα πάσα στιγμή μπορούν να βάλουν φορο πολυτελείας και σε αυτά !

Δημοσ.

Το οpel έχει φθηνά τέλη , κατανάλωση το mx5 είναι 1.6 όχι 1.4 και τα cabrio γενικά καίνε παραπάνω , ειδικά το mx5 που είναι και πισωκίνητο και χρειάζεται περισσότερη βενζίνη να καίει για να φτάσει η ιπποδύναμη στους πίσω τροχούς. Απο θέμα τιμής όμως έχεις δίκιο ..

 

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/35-Opel/322-Astra.html?constyear_s=2012&power_s=140&power_e=140&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/253-MX-5.html?constyear_s=2007&power_s=120&power_e=130&powerunit=2

 

 

Κατανάλωση όπως βλέπεις το Opel είναι στο ίδιο επίπεδο με το 188αρι MX5 τρίτης γενιάς. Το τρέχον μοντέλο δηλαδή.

Τα τέλη μόνο είναι τα διπλά αλλά μιλάμε για μια φορά το χρόνο. Αν έχεις γλιτώσει και κάμποσα χιλιάρικα από την αγορά δεν νομίζω να φαίνεται τόση η διαφορά.

Φυσικά δεν παίζει ρόλο το "ταξίδι" που κάνει η ιπποδύναμη για να φτάσει στους μπροστά ή στους πίσω τροχούς για την κατανάλωση.

  • Like 2
Δημοσ.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/35-Opel/322-Astra.html?constyear_s=2012&power_s=140&power_e=140&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/253-MX-5.html?constyear_s=2007&power_s=120&power_e=130&powerunit=2

 

 

Κατανάλωση όπως βλέπεις το Opel είναι στο ίδιο επίπεδο με το 188αρι MX5 τρίτης γενιάς. Το τρέχον μοντέλο δηλαδή.

Τα τέλη μόνο είναι τα διπλά αλλά μιλάμε για μια φορά το χρόνο. Αν έχεις γλιτώσει και κάμποσα χιλιάρικα από την αγορά δεν νομίζω να φαίνεται τόση η διαφορά.

Φυσικά δεν παίζει ρόλο το "ταξίδι" που κάνει η ιπποδύναμη για να φτάσει στους μπροστά ή στους πίσω τροχούς για την κατανάλωση.

Η αληθεια ειναι οτι το "ταξιδι" η το ποσοι τροχοι θα παιρνουν την δυναμη παιζει ρολο αλλα στα πολλα χιλιομετρα.Μετα τα 100-120.Για αυτο και πολλα τετρακινητα μετατρεπονται σε προσθιοκινητα στα πιο πολλα χιλιομετρα για αυτον τον λογο.Αλλα στα σθγκεκριμενα μοντελα που συγκρινουμε η καταναλωση δεν εχει διαφορα

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικά είναι λίγο πιο περιπλοκο απο αυτό αλλά δεν έχει και τόση σημασία.

Σημασία έχει πως στην περίπτωση μας η κατανάλωση είναι πρακτικά ίδια.

Δημοσ.

Αν θελεις κατι σε roadster αλλα σε μπροστα κινηση μπορεις να κοιταξεις και vw eos.Απο τη μια vw που σημαινει ολο και κατι ηλιθιο θα σου βγαλει απο την αλλη στιβαρο ομορφο και αυστηρα διθεσιο και με μικρο χωρο φορτωσης.Νεος ερωτας για πολλους ειναι και το νεο clio αλλα λογο ψωφιο με 0.9 90ps.Γιατι δεν κοιτας προς kia και hyundai επισης;Πολυ εξελιγμενα και με πολλα στανταρ.Παιζουν πααααααρα πολλα σε αυτοκινητο.Βρες για ποιο λογο το θες και μετα ζητα γνωμες.Απλα σαν μεταχειρα πρωτο μετα ξερεις σιγουρα τι ζητας απο ενα αμαξι και μπορεις να το αλλαξεις.Αν παρεις καινουργιο και δεν εχεις μεγαλη ανεση θα μεινεις με αυτο για πολυ.Κανω οικογενεια και εχω ξεμεινει με το μινι lupo....Με το ζορι να μαζεψω για οικογενειακο πλεον!Σκεψου πριν παρεις κατι...

Δημοσ.

<p>Το Eos είναι cabrio όχι roadster! </p>

 

Απο τη στιγμη που ειναι hard top και οχι μουσαμας τοτε θεωρειται roadster ανετα γιατι μπορει να γινει.Και εμενα δεν με βολεψε πισω...

Δημοσ.

Απο τη στιγμη που ειναι hard top και οχι μουσαμας τοτε θεωρειται roadster ανετα γιατι μπορει να γινει.Και εμενα δεν με βολεψε πισω...

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Roadster_(automobile)

 

"A roadster is an open (without a fixed roof or side weather protection) two-seat car with emphasis on sporty handling. While roadsters often have soft-tops, retractable hard-tops are becoming more common." 

 

 

Σου μοιάζει η περιγραφή με το EOS?

Δημοσ.

Άρα λές να κινηθώ αποκλειστικά σε μεταχειρισμένο ώστε να έχω την ικανότητα μετά από 2 χρονάκια αν θέλω να αλλάξω ; Καλό ακούγεται . Ασχετο αλλά αυτό το εκνευριστικό πράμα όποιο vw polo ή golf του 09 με 10 να δω δεν έχει κανείς mmi , όλοι το παίρνουν με απλό mp3.Τώρα εσείς θα μου πείτε σιγά μην κοιτάξεις αυτό δεν είναι το πρόβλημα μου που δεν έχει touch οθόνη αλλά που έχει κενό εκεί που θα ήταν η οθόνη και κάνει πολύ μπαμ αυτό . Μικρό το κακό αλλά προσωπικά δεν μου αρέσει ! Όσο για το hyundai μου αρέσει το i30 gdi πολύ καλό αυτοκινητάκι αλλά είναι αξιόπιστη σαν μάρκα ; (νομίζω στην κορέα παράγονται).

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...