Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρήκα μία mx-5 1600 κυβικά του '99 με 3.800 ευρώ . Αξίζει για την τιμή του ; Το λέω επειδή έχει 110.000 χιλιόμετρα . Δεν θέλω mx-5 με 1800 κυβικά γιατί είναι περισσότερα τα τέλη καθώς και η βενζίνη ..

Θα σου προτεινα το 1.8 γτ ειναι σκυλι και γτ εχει το καλο οτι δεν καρφωνει ποτε μοτερ ακομα και αν κοψει ιμαντα.Παρολα αυτα γενικα τα πισωκινητα θελουν προσοχη σαν νεος οδηγος ειδικα τα συγκεκριμενα που ειναι και παναλαφρα

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χωράει 4 άτομα σαν το peugeot 207 cc ; Αν δεν είναι 4θέσιο μήπως έχει βγει μια συγκεκριμένη έκδοση 4θέσια ;

Επίσης με έχει τρομάξει .. είδα την κατανάλωση του 1.8 και τα τέλη του είναι παρόμοια με του audi a3 !!

Αν ισχύει αυτό δεν είναι οτι καλό για πρώτο αυτοκίνητο . Το θέμα ως νέος οδηγός είναι να μπορώ να το κυκλοφορώ και όταν εννοώ να το κυκλοφορώ , εννοώ τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα αλλιώς δεν έχει νόημα ..

Αν μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο οικονομικότερο cabrio (οχι peugeot δεν τα πολυ πάω) θα σας ήμουν ευγνώμων . Ευχαριστώ !   :mrgreen:

Δημοσ.

Βρήκα μία mx-5 1600 κυβικά του '99 με 3.800 ευρώ . Αξίζει για την τιμή του ; Το λέω επειδή έχει 110.000 χιλιόμετρα . Δεν θέλω mx-5 με 1800 κυβικά γιατί είναι περισσότερα τα τέλη καθώς και η βενζίνη ..

οχι

φιλος μου αγορασε 1.6  του 2003 με 3500 σε καλη κατασταση

παρε μοντελο μετα του 2002 που ειναι το καινουριο

και εχει και abs

Δημοσ.

Χωράει 4 άτομα σαν το peugeot 207 cc ; Αν δεν είναι 4θέσιο μήπως έχει βγει μια συγκεκριμένη έκδοση 4θέσια ;

Επίσης με έχει τρομάξει .. είδα την κατανάλωση του 1.8 και τα τέλη του είναι παρόμοια με του audi a3 !!

Αν ισχύει αυτό δεν είναι οτι καλό για πρώτο αυτοκίνητο . Το θέμα ως νέος οδηγός είναι να μπορώ να το κυκλοφορώ και όταν εννοώ να το κυκλοφορώ , εννοώ τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα αλλιώς δεν έχει νόημα ..

Αν μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο οικονομικότερο cabrio (οχι peugeot δεν τα πολυ πάω) θα σας ήμουν ευγνώμων . Ευχαριστώ !   :mrgreen:

Οχι ειναι αυστηρα διθεσιο.ολα τα 1.8 εχουν τα ιδια τελη.οποτε μην το ψαχνεις.με τα κυβικα πανε τα τελη οχι με την μαρκα.Το αν και ποσο θα το κυκλοφορεις εξαρταται απο εσενα και τα οικονομικα σου.

Δημοσ.

Κοιτάξτε , το πρόβλημα είναι ο φόβος ότι δεν θα τα καταφέρω να το συντηρήσω.Είμαι 18 και από του χρόνου ως φοιτητής δεν έχω πρόβλημα να δουλεύω και σε 2 δουλειές προκειμένου να το συντηρήσω αλλά εύκολο στα λόγια δύσκολο στην πράξη.Μάλλον τα πράματα είναι ή ρισκάρεις για ένα τέτοιο αμάξι ή μένεις σε κάτι πιο απλό.. Μέση λύση δεν υπάρχει οπότε αναλόγως θα δω αν το ρισκάρω.

Δημοσ.

Γιατι δεν παιρνεις κατι απλο και ευκολο στη συντηρηση και καποια.στιγμη στο μελλον ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;Εχω το vw lupo 1.4 16v 75hp μια μικρη σφεντονα του 2000 που δεν ξερουν πολλοι.Κοστος αποκτησης 3000 σχεδον καινουργιο.Τα σερβις του ακριβα σαν vw αλλα κατα τα αλλα 6 λιτρα μεσο ορο καιω.Και εθνικη παω ανετα με 120-130 και προσπερναω (με λιγη δυσκολια πανω απο τα 110).Μαζευω χρημα ωστε να παρω σε 3 χρονια (ελπιζω) καινουργιο αν και ψηνομαι να τα παρατησω ολα και να παρω το νεο clio.Απιστευτο απλα....Παρε κατι χρησιμο και οχι καμπριο και 2 θεσεις κλπ...Ειναι γνωστο το moto 4 doors,more whores ;-)

Δημοσ.

Αν και τα cabrio είναι γκομενοπαγίδες .. μάλλον θα πάω για ένα civic του 1998 με 120 άλογα το χει μόνο με 50.000 χιλιόμετρα το χει κάνει look type-r με καθίσματα honda s2000 όχι παρατραβηγμένο στην εμφάνιση ώστε να γίνεται γύφτικο . Και το χει στα 4.000άρικα. Νομίζω είναι μία καλή επιλογή , καθώς τα service είναι πολύ οικονομικά και οι v-tec και iv-tec είναι αξιόπιστοι . Αφού θέλω και τρίπορτο χαμηλό είναι απο τις λίγες επιλογές που έχω.Τώρα ειδικά που έχουν καταργήσει σχεδόν σε όλα τα μοντέλα τα τρίπορτα και βγάζουν μόνο σεντάν ή coupe 5πορτα.

Δημοσ.

Αν και τα cabrio είναι γκομενοπαγίδες .. μάλλον θα πάω για ένα civic του 1998 με 120 άλογα το χει μόνο με 50.000 χιλιόμετρα το χει κάνει look type-r με καθίσματα honda s2000 όχι παρατραβηγμένο στην εμφάνιση ώστε να γίνεται γύφτικο . Και το χει στα 4.000άρικα. Νομίζω είναι μία καλή επιλογή , καθώς τα service είναι πολύ οικονομικά και οι v-tec και iv-tec είναι αξιόπιστοι . Αφού θέλω και τρίπορτο χαμηλό είναι απο τις λίγες επιλογές που έχω.Τώρα ειδικά που έχουν καταργήσει σχεδόν σε όλα τα μοντέλα τα τρίπορτα και βγάζουν μόνο σεντάν ή coupe 5πορτα.

κακιστη επιλογη.για αμαξι 16 ετων δεν δινω με την καμια πανω απο 2000 ευρω.16 χρονια 50.000 εχει γυρισει το κοντερ σιγουρα.μεσο ορο 3200 χιλιομετρα το χρονο βγαινει.ο τυπος απλα το ξεφτυλισε οταν τα κατεβασε.απο την στιγμη που μπορεις να δοσεις 6000-7000 κοιταξε να παρεις ενα οσο πιο καινουριο γινεται.κατα προτιμηση να ειναι diesel για να εχει αραια service και χαμηλη καταναλωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Παρε κατι χρησιμο και οχι καμπριο και 2 θεσεις κλπ...Ειναι γνωστο το moto 4 doors,more whores ;-)

 

 

 

Ναι πάρε κάτι χρήσιμο με 4 πόρτες να κάνεις τον ταξιτζή της παρέας.

 

Επίσης το MX5 είναι roadster αλλά ας το αφήσουμε αυτό.

Δημοσ.

Ναι πάρε κάτι χρήσιμο με 4 πόρτες να κάνεις τον ταξιτζή της παρέας.

 

Επίσης το MX5 είναι roadster αλλά ας το αφήσουμε αυτό.

ενω αμα θελουν να βγουν παρεα 4 ατομα πρεπει να παρουν 2 αυτοκινητα.

Δημοσ.

Πραγματικά δεν έχω ιδέα γιατί σας έχει δώσει τόση κακή εντύπωση τα παλιά civic .. τελοσπάντων

Επειδή γενικά θέλω πολύ honda , μήπως να πήγαινα για του 2008 το type-s 1.8 140 άλογα ;

Δημοσ.

ενω αμα θελουν να βγουν παρεα 4 ατομα πρεπει να παρουν 2 αυτοκινητα.

 

 

Γιατί να πάρουν 2?

Ας πάρουν το τετραθέσιο όποιου σκέφτεται έτσι και έχει πάρει το αυτοκίνητο για όλη την παρέα.

Δημοσ.

Πραγματικά δεν έχω ιδέα γιατί σας έχει δώσει τόση κακή εντύπωση τα παλιά civic .. τελοσπάντων

Επειδή γενικά θέλω πολύ honda , μήπως να πήγαινα για του 2008 το type-s 1.8 140 άλογα ;

 

 

Πανάκριβα ανταλλακτικά, μεγάλη κατανάλωση σε αστικό κύκλο,πολλά προβλήματα "θέματα"* (γιατι οι Hond-ακηδες αρνούνται να το παραδεχτούν) και ένας απο τους χειρότερους κεντρικούς αντιπρόσωπους που μπορείς να συναντήσεις στην Ελληνική επικράτεια.

Επειδή το είχα το αμάξι,αν θέλεις πλήρη λίστα*, μπορώ να σου πώ και σε pm.

Βασικά αυτό σου το κόλλημα με τα 1800cc δέν κατάλαβα.Είναι ένας κυβισμός που φλερτάρει επικίνδυνα με φόρους,που πολύ πιθανό να χτυπήσουν σάν κεραυνός εν αιθρία.

Δημοσ.

Ε το συγκεκριμένο είναι 1600 το παλιό και είπα για καινούγιο 1800 γιατί απλά δεν βρίσκω πουθενά το 1400 .. 

Αλλά αν μπορούσες να μου αναφέρεις αυτά τα προβλήματα που βγάζει γιατί εγώ από τον θείο του ξαδερφου μου έχει το type s 3 χρόνια και δεν του έχει εμφανίσει πρόβλημα .

Δεν ξέρω όσο περνάει ο καιρός αντί για να φτάνω να αποφασίσω μπερδεύομαι περισσότερο στο τι να πάρω

θέλω κάτι σπορ και όσο κατα το δυνατόν οικονομικό δηλαδή δεν θέλω π.χ. τα παλια polo πολύ κλασσικά εσωτερικά και τα καινούργια μετα του 2008 είναι πολύ ακριβά

Το peugeot 207 rallye μου αρέσει φοβερά αλλά μέσα στην πόλη η καταναλωση χτυπάει φοβερά !

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...