Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρονια πολλα, καλη χρονια, κατ'αρχην!

 

Λοιπον, επειδη ειμαι "μικρος" και δεν εχω αρκετη γνωση απο προγραμματισμο (λιγα πραγματα για javascript) θελω να ασχοληθω με αναπτυξη παιχνιδιων/εφαρμογων. Εχω ασχοληθει με Unity αλλα θελει να γραφεις κωδικα, που αυτο ειναι κατι που δεν εχω διδακτει και ετσι δυσκολευομαι.

 

1) Υπαρχει καποια μηχανη γραφικων που να μην χρειαζεται κωδικα, απλως αυτα που ειναι να τα γραψεις σε κωδικα να σου τα δινει ετοιμα ή με καποιο αλλο τροπο?

 

Να ειναι free, αλλα να εχει δυνατοτητες η ελευθερη εκδοση (οπως Unity).

 

2) Επισης, πως γινεται να δημιουργησω sprite sheet, sprites (και τι ειναι, μαλλον ρωτα, εχω δει κατι..) οπως και background & χαρακτηρα για την μηχανη γραφικων (τουλαχιστον ετσι ηταν η Unity)

 

3) Τελος, αν μπω στο τμημα Πληροφορικης στο Ηρακλ. Κρητης, θα δουλεψω πανω σε 3D μοντελα, μηχανες γραφικων, animation και βασικα σε προγραμματισμο? (Τα λεω ολα αυτα γιατι θελω να σχοληθω με τον χωρο αυτο), εχει μελλον?)

 

Αυτα!

 

Ευχαριστω, πιστευω να με βοηθησετε και να μου απαντησετε ολα τα ερωτηματα που με απασχολουν!

Δημοσ.

Στην Ελλάδα δεν θα έλεγα πως έχει μέλλον το game programming (αν και πλέον τι έχει απομένει με μέλλον έτσι που έχουμε καταντήσει) στο εξωτερικό όμως αν είσαι καλός έχει.

 

Γενικώς το σοβαρό game-programming είναι από τους πλέον δύσκολους τομείς, διότι συνδυάζει πάαααρα πολλούς άλλους τομείς. Θέλει επίσης να είσαι πολύ καλός στις θετικές επιστήμες (κυρίως μαθηματικά και φυσική).

 

Μπορείς να ξεκινήσεις με κάποιες RAD πλατφόρμες δημιουργίας παιχνιδιών, όπως είναι π.χ. το Game Maker Studio, ή για 2D games το Stencyl.

Δημοσ.

Ναι, συμφωνω, στην Ελλαδα σχεδον τιποτα δεν εχιε μελλον, αν και ειπε ο κ.Σαμαρας "2014, ετος πλεονασματος & αναπτυξης"( κατι που ακομα κι εγω δεν το πιστευω)

 

Τελος παντων, το Stencyl μοιαζει με το Scratch που ασχοληθηκα στο σχλολειο (ως προς τον κωδικα, τουβλακια ωραιο και απλο) οσο για το game maker θελει C απ'οτι διαβασα...

 

Οποιος μπορει ας μου αποαντησει το 2 και το πρωτο μερος απ'το 3.

 

Και, αλλες μηχανες γραφικων χωρις να γραφεις κωδικα?

 

Ευχαριστω ξανα!

Δημοσ.

Κανένα από τα 2 αυτά δεν θέλει να γράψεις κώδικα, εκτός αν θελήσεις να κάνεις πράγματα που δεν σου τα καλύπτουν τα έτοιμα εργαλεία τους. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να γράψεις κώδικα (με Java στο Stencyl, με GML στο GameMakerStudio... μια δικιά τους OOP scripting γλώσσα που έχει δανειστεί στοιχεία από C, C++ και Java).

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλη χρονια. Τα παρακάτω προγραμματα δεν απαιτούν καθόλου προγραμματισμο

1) Stencyl

2) FPS Creator

 

ενω το GameMakerStudio εχει μια δικια του γλωσσα ,η οποια δεν ειναι καθολου δυσκολη και δεν χρειαζεται να γραψεις παρα πολλα.

π.χ.: 

if (health == 100)
{
  lives = 3;
}
Δημοσ.

...

Οποιος μπορει ας μου αποαντησει το 2 και το πρωτο μερος απ'το 3.

...

3) Για να φτάσεις να κάνεις σοβαρό game-programming, πρέπει πρώτα να αποκτήσεις δυνατό υπόβαθρο σε άλλους γενικότερους τομείς της πληροφορικής. Προσωπικά δεν γνωρίζω να διδάσκεται πουθενά αποκλειστικά game-programming, παρά μόνο κάποια εισαγωγικά μαθήματα (π.χ. σε γραφικά) στα τελευταία έτη σχολών πληροφορικής (π.χ. computer science, software engineering, κλπ)

 

2) Αν γκουγκλάρεις θα βρεις πολλές πληροφορίες (ουσιαστικά ένα spritesheet είναι μια εικόνα που περιέχει μικρότερες εικόνες που απεικονίζουν την κίνηση ενός ή περισσοτέρων αντικειμένων που χρησιμοποιεί το game).

Δημοσ.

Και το FPS Creator φαινεται αρκετα καλο αλλα πρεπει να τα διαθεσεις κατι που δεν μπορω!

 

Τι γινεται με την δημιουργια sprite sheet/ sprites & background?


3) Για να φτάσεις να κάνεις σοβαρό game-programming, πρέπει πρώτα να αποκτήσεις δυνατό υπόβαθρο σε άλλους γενικότερους τομείς της πληροφορικής. Προσωπικά δεν γνωρίζω να διδάσκεται πουθενά αποκλειστικά game-programming, παρά μόνο κάποια εισαγωγικά μαθήματα (π.χ. σε γραφικά) στα τελευταία έτη σχολών πληροφορικής (π.χ. computer science, software engineering, κλπ)

2) Αν γκουγκλάρεις θα βρεις πολλές πληροφορίες (ουσιαστικά ένα spritesheet είναι μια εικόνα που περιέχει μικρότερες εικόνες που απεικονίζουν την κίνηση ενός ή περισσοτέρων αντικειμένων που χρησιμοποιεί το game).

Eχω δει τι ειναι sprite, το θεμα ειναι πως τα δημιουργω εγω πχ εχω βρει κατι ετοιμα αλλα δεν περιεχουν ακριβως αυτο που θελω.

Επισης πως μπορω να φτιαξω τα οπλα και τα αλλα(ζωγραφικη, gimp, περνωντας τις γραμμες κα μετα χρωματιζοντας?)

Δημοσ.

Τι γινεται με την δημιουργια sprite sheet/ sprites & background?

 

Eχω δει τι ειναι sprite, το θεμα ειναι πως τα δημιουργω εγω πχ εχω βρει κατι ετοιμα αλλα δεν περιεχουν ακριβως αυτο που θελω.

Επισης πως μπορω να φτιαξω τα οπλα και τα αλλα(ζωγραφικη, gimp, περνωντας τις γραμμες κα μετα χρωματιζοντας?)

Μπορείς να τα δημιουργήσεις με διάφορους τρόπους. Ένας είναι χειροκίνητα με Gimp που είπες, ένας άλλος είναι να φτιάξεις τα animations σε ειδικό πρόγραμμα που κάνει και export τα frames απευθείας, ένας άλλος είναι να βρεις έναν artist να σου φτιάξει εκείνος το spritesheet και να στο δώσει έτοιμο.

Δημοσ.

Μπορείς να τα δημιουργήσεις με διάφορους τρόπους. Ένας είναι χειροκίνητα με Gimp που είπες, ένας άλλος είναι να φτιάξεις τα animations σε ειδικό πρόγραμμα που κάνει και export τα frames απευθείας, ένας άλλος είναι να βρεις έναν artist να σου φτιάξει εκείνος το spritesheet και να στο δώσει έτοιμο.

λιγο δυσκολα το τελευταιο...Τα οπλα μπορει να γινουν οπως ειπα ετσι? Κανενα σιτε με free sprites και γενικα με υλικο?

Δημοσ.

λιγο δυσκολα το τελευταιο...Τα οπλα μπορει να γινουν οπως ειπα ετσι? Κανενα σιτε με free sprites και γενικα με υλικο?

Google is your friend :P
Δημοσ.

Google is your friend

Εχω δει κατι ωραι πραγματα στο deviantart ( ή οπως το λενε), αυτοι τι ειδους προγραμματα εχουν και τα κανουν ολα αυτα τα αριστουργηματα (τουλαχιστον για μενα)

Δημοσ.

Μπορείς να ρίξεις μία ματιά και στο Blender Game Engine. Το Blender είναι ένα free, Open Source γραμμένο σε Python πρόγραμμα που τα κάνει όλα. Video editing, 3D modeling και έχει και τη δικιά του Game Engine. Έχω δοκιμάσει την game Engine του. Δε χρειάζεται να γράψεις καθόλου κώδικα (υπάρχουν tutorials στο Internet). Επίσης υπάρχει μία καλή βάση δεδομένων από έτοιμα 3D models για να ξεκινήσεις.

Δημοσ.

Μπορείς να ρίξεις μία ματιά και στο Blender Game Engine. Το Blender είναι ένα free, Open Source γραμμένο σε Python πρόγραμμα που τα κάνει όλα. Video editing, 3D modeling και έχει και τη δικιά του Game Engine. Έχω δοκιμάσει την game Engine του. Δε χρειάζεται να γράψεις καθόλου κώδικα (υπάρχουν tutorials στο Internet). Επίσης υπάρχει μία καλή βάση δεδομένων από έτοιμα 3D models για να ξεκινήσεις.

Εχω δει και το Blender, αλλα λογω της βαριας δουλειας μου (μαθητης), οπως ξερει ολος ο κοσμος δεν εχω χρονο να μελετησω προγραμματισμο (το θελω πολυ). Οσο για free 3D μοντελα, εχω βρει καμια εκατοστει(μαλλον υπερβαλλω). Τελος παντων ευχαριστω για την προταση, μαλλον με κερδισαν τα "τουβλακια" του stencyl, αλλα κρατω για το μελλον τα υπολοιπα, οταν πια εχω τις απαραιτητες γνωσεις!

 

Στο Πανεπιστημιο σου μαθαινουν προγραμματισμο, γενικα?, και δευτερον τι αλλαζει απο τον προγραμματισμο για παιχνιδια!?

Δημοσ.

Tα παιχνίδια έχουν εξελιχτεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια .

Υπαρχουν 2D games και 3D games , υπάρχουν ενα σωρό διαφορετικοί τύποι παιχνιδιών και κάθε ένας εχει την δικιά του 'σχολή' και φιλοσοφία. Μετά υπάρχουν υπερβολικά πολλές και διαφορετικές πλατφόρμες που παιζουν και συνήθως δεν είναι συμβατές μεταξύ τους.

 

Ως αποτελεσμα των παραπάνω δεν υπάρχει καποιος στάνταρ κανόνας και συμβουλές που να περιλαμβάνει τα πάντα.

 

Στα πανεπιστήμια πιστευω οτι δεν θα σου μαθουν καποια μηχανη ούτε θα ασχοληθουν πολύ με το θεμα 'παιχνίδι'. Θα σου μαθουν όμως τα βασικά στο προγραμματισμο και στο τρόπο που πρεπει να σκεφτεσε .

 

Απο εκει και περα θα πρεπει καποιος που θελει να ασχοληθει με την δημιουργία παιχνιδιών να αποφασίσει που θα εντρυφήσει και θα γίνει εξπερ προκειμενου να μπει στο παιχνιδι και να παραξει αυτο που θελει

Δημοσ.

Εχω δει και το Blender, αλλα λογω της βαριας δουλειας μου (μαθητης), οπως ξερει ολος ο κοσμος δεν εχω χρονο να μελετησω προγραμματισμο (το θελω πολυ). Οσο για free 3D μοντελα, εχω βρει καμια εκατοστει(μαλλον υπερβαλλω). Τελος παντων ευχαριστω για την προταση, μαλλον με κερδισαν τα "τουβλακια" του stencyl, αλλα κρατω για το μελλον τα υπολοιπα, οταν πια εχω τις απαραιτητες γνωσεις!

 

Στο Πανεπιστημιο σου μαθαινουν προγραμματισμο, γενικα?, και δευτερον τι αλλαζει απο τον προγραμματισμο για παιχνιδια!?

 

To Blender δε απαιτεί από εσένα να γράψεις κώδικα. Η λογική του βασίζεται στα τουβλάκια όπως το Stencyl με τη διαφορά ότι το στυλ του είναι πιο "σοβαρό". Αν κάποια στιγμή θέλεις να κάνεις κάποιο παιχνίδι σε 3D, δοκίμασέ το! ;)

 

Το Πανεπιστήμιο θα σου μάθει προγραμματισμό, αλλά μέχρι ένα σημείο. Θα σε μάθει να σκέφτεσαι προγραμματιστικά. Για παράδειγμα στη σχολή μας, ξεκινάμε με C, η οποία θεωρείται γενικά βασική, συνεχίζουμε με JAVA, OpenGL κλπ.

Γενικά να ξέρεις, κανένα μάθημα δε θα σε πάρει από το χεράκι να μάθεις τα πάντα. Σου κάνει μία εισαγωγή και σε αφήνει ελεύθερο.

Αν θέλεις ασχολείσαι, διαφορετικά κοιτάζεις κάτι άλλο (ακαδημαϊκή καριέρα).

Ένα απλό παράδειγμα: Εμείς μάθαμε JAVA για να γίνει μία Εισαγωγή στον OOP. Από εκεί και πέρα για το μάθημα των Γραφικών πχ,

θεωρείται γνωστή η C++. Για το μάθημα των Προχωρημένων Θεμάτων Δικτύων θεωρείται γνωστή η Ruby ή η Python.

Άρα γενικά όσο πιο πολύ ασχοληθείς με τη σχολή, με αυτό που σου αρέσει, τόσο σε καλύτερη θέση βρίσκεσαι. Γενικά είναι πολύ καλό να αναλαμβάνει κανείς και διάφορα project, κάτι πρακτικό δηλαδή.

 

Επίσης στα ελληνικά πανεπιστήμια δε θα βρεις υποστήριξη (από άποψης μαθημάτων και συνεπώς καθηγητών) στον τομέα του video gaming. Ό,τι κάνεις μόνος σου στην Ελλάδα.

 

Δεν αλλάζει κάτι στον προγραμματισμό στα παιχνίδια. Αυτό που ισχύει πάντως είναι πως δεν επαρκούν  οι γνώσεις προγραμματισμού. Τα (σοβαρά) παιχνίδια, απαιτούν βαθιές γνώσεις αλγορίθμων, δομών δεδομένων, απόδοσης συστήματος, αρχιτεκτονικής συστημάτων, testing κλπ. Όλα αυτά ας πούμε ότι τα εκφράζεις μέσω του προγραμματισμού.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...