Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πολύ καλή δουλεια

θα ήθελα το scrolling να άλλαζε από τα options προς τα πάνω για όποιον θέλει

τα power ups που παίρνεις να σου λένε στην οθόνη τi είναι πχ να γράφει extra life

το multi λογικά θα είναι όλα τα λεφτά για το game έστω και local

Δημοσ.

πολύ καλή δουλεια

θα ήθελα το scrolling να άλλαζε από τα options προς τα πάνω για όποιον θέλει

τα power ups που παίρνεις να σου λένε στην οθόνη τi είναι πχ να γράφει extra life

το multi λογικά θα είναι όλα τα λεφτά για το game έστω και local

 

Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια :P

 

Μου το είχες ξαναζητήσει το vertical scrolling αλλά δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται... Πρέπει να αλλάξω τον τρόπο που χειρίζονται τα περισσότερα αντικείμενα και effect τον χώρο γύρω τους. Μ' αρέσει σαν ιδέα πάντως και υπάρχει στο todo-list... απλά δεν είναι σε άμεση προτεραιότητα.

 

Για τα powerups... έχεις δίκιο... θα έπρεπε να φαίνεται καλύτερα το τι κάνουν, γιατί από το icon δεν βγάζει εύκολα κανείς άκρη. Θα το φτιάξουμε σύντομα αυτό το θέμα.

 

Το multiplayer θα είναι έτοιμο στο επόμενο Update όπως ξαναείπα (υπολόγιζε κάνα 2-μηνο :( ). Αρχικά θα είναι μόνο local, δεν έχω ιδέα από networking αλλά έχει ο darkhack που δουλεύουμε μαζί πλέον (δεν είναι μέλος του insomnia).

Ο λόγος που καθυστερεί είναι ότι σκοπέυουμε να φτιάξουμε 2-3 διαφορετικά spaceships για τους παίκτες, με διαφορετική συμπεριφορά και secondary weapon, και θα διαλέγει ο κάθε παίκτης ποιό θέλει πριν αρχίσει το παιχνίδι. (Αντίστοιχη επιλογή φυσικά θα γίνεται και στο single player.)

Δημοσ.

Βασικά σκέψου να φτιάξεις "standard" ρύθμιση χειρισμού.

Για πάνω από μια δεκαετία το standard layout των κουμπιών για παιχνίδια υπολογιστή είναι κίνηση προς κατευθύνσεις με WASD,και επιθέσεις στα κουμπιά του ποντικιού.

Το παιχνίδι είναι σαν να φτιάχτηκε για αριστερόχειρες.

Δημοσ.

Μιάς και το θέμα αναζήτησης Pixel artist υπάρχει μόνο στον τίτλο, να διευκρηνίσω τα ακόλουθα:

 

Ζητείται pixel artist για να αναλάβει εξ' ολοκλήρου την επαναδημιουργία και αντικατάσταση όλων των sprite/animation του παιχνιδιού σε NES color pallete - Δίνεται credit και χρηματική αμοιβή. Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει Pm.
Το παιχνίδι θα είναι free οπότε το budget δεν είναι και ιδιαίτερα μεγάλο. Προφανώς δεν είναι απαιραίτητη η προϋπηρεσία ή whatever. Indie προσπάθεια είναι, και Indie artist ψάχνουμε, χωρίς συγκεκριμένο schedule.

 

Βασικά σκέψου να φτιάξεις "standard" ρύθμιση χειρισμού.

Για πάνω από μια δεκαετία το standard layout των κουμπιών για παιχνίδια υπολογιστή είναι κίνηση προς κατευθύνσεις με WASD,και επιθέσεις στα κουμπιά του ποντικιού.

Το παιχνίδι είναι σαν να φτιάχτηκε για αριστερόχειρες.

 

Το ποντίκι είναι αναπόσταστο κομμάτι για pc games αλλά κυρίως σε RTS/FPS/3PS. Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο στην προκείμενη περίπτωση. Τα κουμπιά επίσης μπορείς να τα αλλάξεις μέσα από το μενού (controls) αν δεν σε βολεύουν. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης των αλλαγών ώστε να μην σε ξανααπασχολήσει το θέμα. Το συγκεκριμένο layout το χρησιμοποιήσa γιατί είναι το default στα περισσότερα emulators.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Φίλε Deso. Ψάχνεις συνέταιρο;  :-D

 

Εννοείται και ιδίως στο "graphics" κομμάτι... :P

 

Έχω προσθέσει αρκετά πραγματάκια στο παιχνίδι απλώς δεν είχα ενημερώσει το νήμα. Προς το παρόν έχω σκαλώσει λίγο στο gamepad support. Θα σου στείλω Pm για τα περαιτέρω.

Δημοσ.

Εννοείται και ιδίως στο "graphics" κομμάτι... :P

 

Έχω προσθέσει αρκετά πραγματάκια στο παιχνίδι απλώς δεν είχα ενημερώσει το νήμα. Προς το παρόν έχω σκαλώσει λίγο στο gamepad support. Θα σου στείλω Pm για τα περαιτέρω.

 

Έχεις ένα μικρό δείγμα της δουλειάς μου :P

Με Pm θα μου πεις λεπτομέρειες υποθέτω

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Hi, πολύ καλή δουλειά κ μπράβο για το μεράκι σας!

 

Αν κ μου κράσαρε μετά από 5 λεπτά χρήση, μπορώ να πω ότι πορώθηκα γιατί ήταν απαιτητικό πολύ σύντομα κιολας...

Απαιτηικό, ίσως λίγο παραπάνω για μένα επειδή έχω δυσχρωματοψία και δεν μπορούσα να διακρίνω έυκολα τις κόκκινες σφαίρες..αλλά και πάλι τους κατατρόπωσα!

 

keep up the good work, παραθέτω και το error description μπας και βοηθήσει.

___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object boss_charge_part_OBJ:

Push :: Execution Error - Variable Get 103.y(1, -1)
at gml_Object_boss_charge_part_OBJ_Step_0
############################################################################################
edit: τώρα που το ξανασκέφτομαι, ίσως σου φανεί χρήσιμη πληροφοία πως το είχα κάνει execute μέσα από winrar.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...