Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ θα πήγαινα Wind  νομίζω έχει βγάλει ένα φοιτητικό καινούργιο εξαιρετικό πακέτο με 1000 λεπτά και 1GB  ίντερνετ με 5 ευρώ.

Δημοσ.

Εγώ θα πήγαινα Wind  νομίζω έχει βγάλει ένα φοιτητικό καινούργιο εξαιρετικό πακέτο με 1000 λεπτά και 1GB  ίντερνετ με 5 ευρώ.

 

Δεν κάνουν φορητότητα σε αυτό το πρόγραμμα στην wind και έτσι με έχασαν από πελάτη.

 

Επιπλέον θεωρώ το 1000min+600mb+1000sms της vodafone καλύτερο γιατί θα δώσω πάνω από 2 ευρώ (7-5) για sms σε έναν μήνα και τα 600mb υπεραρκούν.

Δημοσ.

Λογικό είναι να σε γράφουν. Σε τζαμπατζίδικο πρόγραμμα πήγες γι αυτούς. Τι ήθελες να σου στείλουν και εξωτερικό συνεργάτη σπίτι σου; οι εταιρείες κινητής δε θέλουν τέτοιους πελάτες. Γιατί πληρώνουν πολλά σε σχέση με αυτά που παίρνουν. Έτσι έπαθε και η cote με τα what's up και μπουκωσε το δίκτυο της. Και μετά όσοι είχαν what's up δεν έβγαζαν γραμμή ή σε κάθε κλήση έπεφτε η γραμμή γρήγορα για να σου τρώνε την κάρτα. Τώρα μη ρωτήσεις γιατί το κάνουν αυτό τότε. Είναι μεγάλη κουβέντα. Να λες και ευχαριστώ που δε τα κόβουν και αυτά και να τα πάνε όλα με συμβόλαιο και χωρίς επιδοτήσεις. Και στα λέω αυτά επειδή δούλευα χρόνια σε μια από τις εταιρείες κινητής

Δημοσ.

Λογικό είναι να σε γράφουν. Σε τζαμπατζίδικο πρόγραμμα πήγες γι αυτούς. Τι ήθελες να σου στείλουν και εξωτερικό συνεργάτη σπίτι σου; οι εταιρείες κινητής δε θέλουν τέτοιους πελάτες. Γιατί πληρώνουν πολλά σε σχέση με αυτά που παίρνουν. Έτσι έπαθε και η cote με τα what's up και μπουκωσε το δίκτυο της. Και μετά όσοι είχαν what's up δεν έβγαζαν γραμμή ή σε κάθε κλήση έπεφτε η γραμμή γρήγορα για να σου τρώνε την κάρτα. Τώρα μη ρωτήσεις γιατί το κάνουν αυτό τότε. Είναι μεγάλη κουβέντα. Να λες και ευχαριστώ που δε τα κόβουν και αυτά και να τα πάνε όλα με συμβόλαιο και χωρίς επιδοτήσεις. Και στα λέω αυτά επειδή δούλευα χρόνια σε μια από τις εταιρείες κινητής

 

Ε όχι δεν είναι λογικό.

Είμαι εν δυνάμει πελάτης και ποιος ξέρει αν αύριο μεθαύριο δεν χρειαστώ περισσότερες και ακριβότερες παροχές από αυτούς. Επίσης ποιος ξέρει αν με αυτή μου την εμπειρία δεν αποθαρήνω άτομα της οικογένειας ή και γνωστούς να μην γίνουν πελάτες της Vodafone? Αυτό που λες είναι τελείως αντιεπαγγελματική προσσέγγιση. Απ την άλλη όπως είπες κι εσύ αν δεν τους συμφέρουν αυτά τα προγράμματα να μην τα βγάζουν.

Δημοσ.

Λογικό είναι να σε γράφουν. Σε τζαμπατζίδικο πρόγραμμα πήγες γι αυτούς. Τι ήθελες να σου στείλουν και εξωτερικό συνεργάτη σπίτι σου; οι εταιρείες κινητής δε θέλουν τέτοιους πελάτες. Γιατί πληρώνουν πολλά σε σχέση με αυτά που παίρνουν. Έτσι έπαθε και η cote με τα what's up και μπουκωσε το δίκτυο της. Και μετά όσοι είχαν what's up δεν έβγαζαν γραμμή ή σε κάθε κλήση έπεφτε η γραμμή γρήγορα για να σου τρώνε την κάρτα. Τώρα μη ρωτήσεις γιατί το κάνουν αυτό τότε. Είναι μεγάλη κουβέντα. Να λες και ευχαριστώ που δε τα κόβουν και αυτά και να τα πάνε όλα με συμβόλαιο και χωρίς επιδοτήσεις. Και στα λέω αυτά επειδή δούλευα χρόνια σε μια από τις εταιρείες κινητής

 

Ωραία λογική. Είσαι υποψήφιος πελάτης με προοπτικές να γίνεις ακόμη καλύτερος και σε γράφουν με αυτόν τον τρόπο; Γενικά θεωρώ πως η εξυπηρέτηση της Vodafone μπάζει. Φίλε funbreaker πήγαινε στη Wind να ησυχάσεις. Άσε που θα έχεις μακράν καλύτερες χρεώσεις ;)

Δημοσ.

@funbreaker
Μην το ψαχνεις ολοι τα ιδια ΣΚΑΤΑ ειναι, με ελαχιστες εξαιρεσεις!

Και εγω το ιδιο περιμενω απο την Cosmote εδω και 2 μηνες, μην σου πω και παραπανω!

 

Να φανταστεις πηγα και 2η φορα στον Γερμανο για να ρωτησω τι παιζει με το θεμα μου,

και το παλικαρι που με εξυπηρετησε τους πηρες τηλεφωνο και οι απαντησεις τους για αλλη μια φορα ηταν αοριστες, χωρις βεβαια να κανουν δουλεια!

 

Ακριβως οπως το 'πες, δεν χρειαζονται αλλους πελατες!

Δημοσ.

@funbreaker

Μην το ψαχνεις ολοι τα ιδια ΣΚΑΤΑ ειναι, με ελαχιστες εξαιρεσεις!

Και εγω το ιδιο περιμενω απο την Cosmote εδω και 2 μηνες, μην σου πω και παραπανω!

 

Να φανταστεις πηγα και 2η φορα στον Γερμανο για να ρωτησω τι παιζει με το θεμα μου,

και το παλικαρι που με εξυπηρετησε τους πηρες τηλεφωνο και οι απαντησεις τους για αλλη μια φορα ηταν αοριστες, χωρις βεβαια να κανουν δουλεια!

 

Ακριβως οπως το 'πες, δεν χρειαζονται αλλους πελατες!

 

Δίκιο έχεις ότι όλοι είναι τα ίδια σκατά γι αυτό κι εμείς ως αξιοπρεπείς καταναλωτές κάνουμε καταγγελία στην ΕΕΤΤ (αφου τα αιτήματα φορητότητας πρέπει να ολοκληρώνονται σε 3 ημέρες το πολύ και σε περίπτωση ακύρωσης ο πελάτης να ενημερώνεται εντός 24 ωρών), μήπως και μας σεβαστουν αναγκαστικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...