Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

vodafone_logo.gif_480_480_0_64000_0_1_0.ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ 2010 - 2012

Σε αυτό το συμπέρασμα, πως δεν θέλουν άλλους πελάτες στην vodafone, κατέληξα μετά την προσπάθεια μου εδώ και περισσότερο από έναν μήνα να γίνω πελάτης τους αλλά τέτοια χιλόπιτα ούτε από γκόμενα δεν έχω φάει.
 
Μετά την έναρξη της φοιτητικής μου ιδιότητας αποφάσισα να εκμεταλευτώ το πολύ καλό φοιτητικό πακέτο της CU και να μεταβώ από το συμβόλαιο wind που έληγε στο εν λόγω πακέτο.

  • 21/11/2013 Έκανα την τηλεφωνική αίτηση φορητότητας
  • 27/11/2013 Ο courier δεν ήρθε, ή ήρθε όταν εγώ δεν μπορούσα να τον περιμένω άλλο αλλά παρόλα αυτά δεν ειδοποιήθηκα για να πάω να παραλάβω άλλη ώρα απ το τοπικό κατάστημα. Επιπλέον δεν έλαβα κανένα τηλεφώνημα απ την vodafone και ακύρωσαν μέσα σε μια ημέρα το αίτημα. Με δική μου πρωτοβουλία πήρα τηλέφωνο την επόμενη να ρωτήσω τι παίζει, η υπάλληλος μου είπε, μα κύριε δεν ακυρώνονται τόσο εύκολα οι αιτήσεις φορητότητας, για να δω, αα τελικά ακυρώθηκε. Επαγγελματισμός... Τελικά αιτήθηκα ξανά και συμφωνήσαμε ο courier να έρθει στις 6/12/2013.
  • 6/12/2013 Περίμενα όλο το πρωί τον courier και άφησα δουλειές που είχα, δεν ήρθε κανείς, τελικά πήρα μόνος μου τηλέφωνο στην vodafone, δεν ήξεραν και μετά από επιμονή προσπάθεια μου κατάφερα να μιλήσω με το αρμόδιο τμήμα για να μου ανακοινωθεί πως τελικά ετσι χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο η παράδοση εκείνη την μέρα δεν κατέστει δυνατή και μετατοπίζεται για τις 10/12/2013
  • 10/12/2013 Τελικά έγινε η πολυπόθητη παράδοση (σε άλλη από την συμφωνηθείσα ώρα αλλά τέλος πάντων)
  • 12/12/2013 Με κάλεσαν από την wind για επιβεβαίωση και δέχτηκαν την φορητότητα.
  • 19/12/2013 Μια βδομάδα μετά δεν είχα κανένα νέο. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο και μου είπαν πως υπάρχει ένα αόριστο πρόβλημα με τις φορητότητες και πως θα επικοινωνήσει μαζί μου άμεσα το αρμόδιο τμήμα. Δεν πήρε κανείς.
  • 21/12/2013 Έτσι αποφάσισα να καταφύγω και στα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας. Έστειλα email και μέσα σε μια μέρα έλαβα απάντηση πως το ερώτημά μου προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα και θα λάβω άμεσα απάντηση. Δεν έχω λάβει ακόμα καμία απάντηση.
  • 27/12/2013 Πήρα ξανά τηλέφωνο μετά από τόσο γράψιμο όπου μου ανακοινώθηκε πως έτσι μαγικά, χωρίς κάποιον συγκεκριμένο ή γνωστό λόγο και χωρίς κάποια επικοινωνία μαζί μου, η αίτηση φορητότητας ακυρώθηκε!!! Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον αρμόδιο με τις φορητότητες και με συμβούλεψαν να πάω σε ένα κατάστημα vodafone, σε κάποιον δηλαδή τελείως άσχετο με την όλη υπόθεση για να με ξεφορτωθούν. Επέμεινα και τελικά μου έκαναν την χάρη να μου υποσχεθούν πως οπωσδήποτε αυτή την φορά θα με καλέσουν εντός της ημέρας από το αρμόδιο τμήμα. Δεν πήρε κανείς.
  • 28/12/2013 Πήρα ξανά μιας και τελικά με έγραψαν την προηγούμενη μέρα. Μου δώθηκε νέα υπόσχεση επικοινωνίας για την Δευτέρα.

Απολογισμός: 39 ημερες για μια απλή φορητότητα που τελικά ακόμα εκκρεμεί, καμία ενημέρωση και επικοινωνία μαζί μου με πρωτοβουλία της εταιρίας, ταλαιπωρία του πελάτη (με άφησαν να περιμένω τον αόρατο courier ένα ολόκληρο πρωί) και χρέωση του πελάτη μιας και αν η φορητότητα γίνει τελικά τώρα εγώ θα χρεωθώ στην wind για να σπάσω το συμβόλαιο μιας και πέρασε ένας μήνας από τότε που έληξε.
 
Πραγματικά τέτοια αντιμετώπιση δεν έχω συναντήσει πουθενά ως πελάτης. Να θες να γίνει πελάτης και να σε γράφουν και να σε ταλαιπωρούν. Είναι αστείο υπό μία έννοια.

  • Like 1
Δημοσ.

θα σου έλεγα cosmote ή wind ή απλα ξαναπροσπάθησε 

ΑΛΛΑ μιλάμε για οργανώσεις καρτέλ

 

Σύγκρινα τα αντίστοιχα πακέτα και των 3 και της vodafone είναι καλύτερο με διαφορά.

 

Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι η μεγάλη εντύπωση που μου έκανε η συμπεριφορά τους σε κάποιον που θέλει να γίνει πελάτης τους. Λες και τους ζητάω χάρη.

Δημοσ.

Ξαναπήρα τηλέφωνο.

 

Έμαθα επίσημα πως η vodafone ακύρωσε όλες τις φορητότητες προς φοιτητικά καρτοκινητά .

 

Είναι νόμιμο να μην δέχεται φορητότητα προς κάποιο πελάτη?

Δημοσ.

Ξαναπήρα τηλέφωνο.

 

Έμαθα επίσημα πως η vodafone ακύρωσε όλες τις φορητότητες προς φοιτητικά καρτοκινητά .

 

Είναι νόμιμο να μην δέχεται φορητότητα προς κάποιο πελάτη?

Φίλε μου δεν ξέρω τι γίνεται με την υπόθεσή σου πάντως εγώ έκανα φορητότητα και εγκρίθηκε σε 3 μέρες. 16 Δεκ την έκανα 19 όλα οκ. Με μια μικρή διευκρίνηση ότι είχα ήδη το φοιτητικό πακέτο απο τον Οκτώβριο και απλά ζήτησα να κοπεί εκείνο και να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσω φορητότητας σε ένα νούμερο cosmote που είχα. 

Δημοσ.

Φίλε μου δεν ξέρω τι γίνεται με την υπόθεσή σου πάντως εγώ έκανα φορητότητα και εγκρίθηκε σε 3 μέρες. 16 Δεκ την έκανα 19 όλα οκ. Με μια μικρή διευκρίνηση ότι είχα ήδη το φοιτητικό πακέτο απο τον Οκτώβριο και απλά ζήτησα να κοπεί εκείνο και να συνεχιστεί το πρόγραμμα μέσω φορητότητας σε ένα νούμερο cosmote που είχα. 

 

Μου ακύρωσαν 2 φορές την φορητότητα χωρίς καμια προειδοποίηση και ενημέρωση και χωρίς να ξέρουν καν τον λόγο στις 5-6 φορές που έχω πάρει και μου λένε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ο υπεύθυνος και ποτέ κανείς δεν επικοινωνεί.

 

Ο νόμος προβλέπει ακύρωση να γίνεται μόνο σε περίπτωση που δεν έδωσες σωστά στοιχεία ή χρωστάς. Σε μένα δεν συνέβει κανένα από τα 2. Επιπλέον αν γίνει ακύρωση οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη εντός 1 ημέρας. Σε μένα δεν συνέβει σε καμία από τις 2 ακυρώσεις.

 

Σήμερα ξανατηλεφώνησα και έλαβα νέα υπόσχεση ότι θα με καλέσουν. Για να δούμε...

Ενω το μεταξύ η τηλεφωνήτρια μου είπε ότι την φορητότητα μου είχε αναλάβει η εταιρία "telesafe".

Την έχει κανείς υπόψιν του?

Δημοσ.

Πολλοί υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών θέλουν να σε ξεφορτωθούν όταν κάτι είναι δύσκολο/δε το γνωρίζουν και βγάζουν πράγματα από το μυαλό τους ή υπόσχονται και δεν κάνουν τίποτα. Όταν κάτι φαίνεται να έχει κολλήσει θα παίρνεις 10 τηλέφωνα συνεχόμενα και είναι σύνηθες να ακούσεις πολλές εκδοχές για το τί συμβαίνει. Τελικά κάποιος θα βρεθεί που θα γνωρίζει τί συμβαίνει και πώς να σε βοηθήσει. Απλά λίγη υπομονή χρειάζεται για τη διαδικασία. Μην επαναπαύεσαι επειδή μίλησες με έναν.

Δημοσ.

Όσο κ να περιμένεις δεν θα αλλάξει κατι, όντως εχουν σταματήσει τις φορητότητες σε καρτοκινητή από τον Οκτώβριο. Αυτό που μπορείς να κανεις ειναι αν έχεις κάποιο γνωστό σε κατάστημα να πας να στο κάνει φορητότητα σε καρτοπρογραμμα κ να στο γυρίσει άμεσα στα καρτοκινητο.

Δημοσ.

Πολλοί υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών θέλουν να σε ξεφορτωθούν όταν κάτι είναι δύσκολο/δε το γνωρίζουν και βγάζουν πράγματα από το μυαλό τους ή υπόσχονται και δεν κάνουν τίποτα. Όταν κάτι φαίνεται να έχει κολλήσει θα παίρνεις 10 τηλέφωνα συνεχόμενα και είναι σύνηθες να ακούσεις πολλές εκδοχές για το τί συμβαίνει. Τελικά κάποιος θα βρεθεί που θα γνωρίζει τί συμβαίνει και πώς να σε βοηθήσει. Απλά λίγη υπομονή χρειάζεται για τη διαδικασία. Μην επαναπαύεσαι επειδή μίλησες με έναν.

 

Μέχρι τώρα έχω μιλήσει με 5. Συνεχώς δέχομαι υπόσχεση πως θα μου τηλεφωνήσει κάποιος υπεύθυνος εδώ και ένα μήνα και δεν γίνεται τίποτα. Είναι γελοίο.

Μόλις μίλησα για 6η φορά, ζήτησα να μιλήσω με τον προιστάμενο ΤΩΡΑ αλλά μου είπαν πως δεν έχουν τεχνική δυνατότητα να με συνδέσουν και ΘΑ με πάρει κάποιος "άμεσα" για 6η φορά.

 

Όσο κ να περιμένεις δεν θα αλλάξει κατι, όντως εχουν σταματήσει τις φορητότητες σε καρτοκινητή από τον Οκτώβριο. Αυτό που μπορείς να κανεις ειναι αν έχεις κάποιο γνωστό σε κατάστημα να πας να στο κάνει φορητότητα σε καρτοπρογραμμα κ να στο γυρίσει άμεσα στα καρτοκινητο.

 

Δεν έχουν δικαίωμα να μην δέχονται φορητότητες καρτοκινητών. Θα πέσει καταγγελία.

Δημοσ.

Εγώ έκανα την αίτηση φορητότητας απο whats' up στην CU στις 5/11 σε κατάστημα. Πήρα την καινούρια sim και μου είπαν σε λίγες μέρες θα σας πάρουμε όταν ολοκληρωθεί και βάλτε τότε την sim και έτσι έγινε. Οπότε δεν ξέρω γιατί ο wave λέει πως έχουν σταματήσει τις φορητότητες από Οκτώβριο....

Δημοσ.

Η κατάσταση είναι γελοία. Κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου για τον ζήτημα ενώ έχω πάρει συνολικά 8 φορές και μου υποσχέθηκαν πως θα επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος ΑΜΕΣΑ μαζί μου και έχω στείλει 2 emails.

 

Το μόνο που έκαναν είναι να ξανακάνουν από μόνοι τους χωρίς να με ρωτήσουν 3η αίτηση φορητότητας χωρίς καμία εξήγηση για τον ένα μήνα ταλαιπωρίας και το επιπλέον κόστος που θα πληρώσω στην εταιρία που θα σπάσω το συμβόλαιο για τον ένα επιπλέον μήνα. Ελπίζω τουλάχιστον να γίνει την 3η φορά.

 

Χειρότερη εξυπηρέτηση δεν έχω δεχτεί στην ζωή μου ούτε στο δημόσιο. Είναι αστείο και μου φαίνεται απίστευτό. Δεν πρόκειται για ένα ατυχές γεγονός αλλά είναι σαν να το κάνουν επίτηδες.

Δημοσ.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να στείλεις καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Προστασία Καταναλωτή. Αν και από ότι κατάλαβα κάτι έχει παιχτεί με τη πλατφόρμα φορητότητας γιατί αντίστοιχο πρόβλημα είχαν και σε ενεργοποιήσεις της wind από ότι διάβαζα στο φόρουμ τηλεφωνίας....

 

Όπως και να έχει η φορητότητα που ζητάς ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ CU δεν είναι απλή φορητότητα προς καρτοκινητή και σίγουρα κάτι παίζεται με τα πακέτα αυτά - κάπου στις προσφορές διάβαζα οτι δίνανε promoters wind πακέτα αντίστοιχα με τα φοιτητικά σε μη-φοιτητές αλλά λέγανε οτι θα ίσχυε μέχρι 31/12/2013.... ίσως το καρτέλ αποφάσισε να μην βάλει νέους πελάτες στα ασύμφορα (για αυτούς) φοιτητικά.

 

Άλλος ένας λόγος να κάνεις επίσημη καταγγελία με ότι αποδεικτικό έχεις οτι το έχεις ζητήσει από πριν τις 31/12, μήπως και τελικά καταφέρεις να πάρει φοιτητικό

Δημοσ.

Μου έκαναν 3η αίτηση τελικά από μόνοι τους και από χθες μεταφέρθηκα στην vodafone.

 

Ο απόλογισμός όμως είναι πως ταλαιπωρήθηκα 1,5 μήνα, με έγραφαν και έπρεπε να πάρω γύρω στα 10 τηλέφωνα και δεν μου έδιναν σημασία και θα χρεωθώ και περισσότερο στην wind για το σπάσιμο του συμβολαίου.

Έχω στείλει 2 emails, πέρα απ τα τηλεφωνήματα που έκανα και δεν μου απάντησε ακόμα κανείς ούτε νομίζω να απαντήσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Και πολύ ασχολήθηκες

 

Ναι σίγουρα. Είναι πολύ καλή η προσφορά γι αυτό.

Είναι τραγικό πάντως να θες να γίνεις πελάτης και να σε γράφουν έτσι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...