Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρόνια πολλά σε όλους. 

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω.

Είμαι στη διαδικασία ανανέωσης του συμβολαίου μου με τη HOL, ενώ η γραμμή μου έχει μόνιμο πρόβλημα με υπέρμετρο αριθμό FEC errors, η οποία μας αναγκάζει να κλείνουμε και να ανοίγουμε το ρούτερ για να παίξει το ίντερνετ, παρά το ότι δείχνει συγχρονισμένο. Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι δεν ευθύνεται η δική μου καλωδίωση για το ζήτημα, αλλά το δίκτυο.

Μετά από έντονα παράπονα στη HOL, όντας πελάτης για 5 χρόνια, ενημερώθηκα ότι έγινε συνδυαστικό ραντεβού με τον ΟΤΕ και η απάντηση ήταν ότι λόγω απόστασης από το ΑΚ (Καραολή και Δημητρίου στο λιμάνι) και λόγω κακής ποιότητας δικτύου, αυτό είναι το καλύτερο που μπορούμε να έχουμε. Δυστυχώς όμως, τις τελευταίες δύο ημέρες, άρχισαν και οι αποσυνδέσεις ανά δεκάλεπτο, αυξήθηκε πολύ το attenuation για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, και η μόνιμη απάντηση της HOL πλέον είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς έχουν λάβει από τον ΟΤΕ την απάντηση ότι το πρόβλημα της γραμμής μου είναι χωρίς επίλυση. Επιπλέον, μου διευκρίνισε το τμήμα προσφορών ότι ίσως θα πρέπει να σκεφτώ να επιστρέψω στον ΟΤΕ (που σημαίνει διπλάσιο κόστος για μένα), υποστηρίζοντας ότι και ο ΟΤΕ θα ήθελε να λυθεί το ζήτημα, αλλά δεν τους δίνει λεφτά το κράτος για να αναβαθμίσουν τις γραμμές, μιας και το βάρος έχει δοθεί στο VDSL κι ότι ίσως, αν γίνω πελάτης του ΟΤΕ που διαχειρίζεται το δίκτυο, να ασχοληθούν περισσότερο με το πρόβλημά μου. Εφόσον οι κλήσεις καταγράφονται, όλα αυτά μπορούν να ελεγχθούν.

Αυτό που ρωτώ είναι το πού μπορώ να απευθυνθώ για να μου δώσουν λύση. Δεν νομίζω ότι είναι αποδεκτό μέσα στον Πειραιά, να μην παίζει καθόλου το internet και να μην υπάρχει λύση, ούτε ότι φταίει ο ΟΤΕ και τα καλώδια του ΚΑΦΑΟ, ΑΚ, κλπ, για τα οποία μου λένε ότι οι υπόλοιπες γραμμές είναι ακόμα χειρότερες.

Εγώ είμαι έτοιμος να στείλω επιστολή διαμαρτυρίας ζητώντας το αυτονόητο.Δηλαδή να λειτουργεί η υπηρεσία την οποία πληρώνω. Η HOL αρνείται ότι μπορεί να κάνει κάτι, κι έτσι εγώ δεν ξέρω πού θα πρέπει να απευθυνθώ, δηλαδή σε ποιον αρμόδιο.

Εδώ να σημειώσω ότι μιλώντας με τους υπόλοιπους κατοίκους της πολυκατοικίας, διαπιστώνω ότι είμαι ο μόνος που έχει πρόβλημα.



Update:




Μόλις μίλησα και πάλι με το τεχνικό τμήμα της HOL για τις αποσυνδέσεις. Ο άνθρωπος με τον οποίο μίλησα σήμερα, μου έδωσε περισσότερες πληροφορίες, πιστεύοντας ότι τις γνωρίζω. Μου είπε, λοιπόν, ότι το πρόβλημα έγκειται συνολικά σε προβληματικό ΚΑΦΑΟ αρχικά, και έπειτα στο άκρο κάλυψης του Αστικού Κέντρου. Δεν ξέρω τι είναι το άκρο κάλυψης, απλά γράφω τι μου είπε. Αυτό που έκανε για τις αποσυνδέσεις, είναι να μου χαμηλώσει πολύ την ταχύτητα συγχρονισμού (από περίπου 9 στα 5,6), ενώ διέψευσε την αλλαγή στο attenuation, λέγοντας ότι τους τελευταίους δύο μήνες είναι περίπου το ίδιο σε αριθμό. Ρωτώντας τον πού θα μπορούσα να στείλω επιστολή αναφέροντας το πρόβλημα, μου είπε να στείλω στην αρχή τηλεπικοινωνιών αλλά και στον ΟΤΕ, καθώς η HOL από την πλευρά της έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που της επιτρέπονται, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο καθώς διαχειριστής-ιδιοκτήτης του δικτύου είναι ο ΟΤΕ από τον οποίο έχουν λάβει απάντηση ότι δεν γίνεται τίποτα, αλλά μάλλον δεν πρόκειται να έχω καλύτερη γραμμή σε όποιον πάροχο κι αν πάω, καθώς το κόστος αλλαγής ΚΑΦΑΟ είναι μεγάλο και δεν θα το κάνει ο ΟΤΕ. Τα υπόλοιπα ελεύθερα καλώδια είναι ακόμα χειρότερα, σύμφωνα με τη HOL. Τέλος, μου πρότεινε να περιμένω μέχρι να μπει vdsl για να λυθούν τα προβλήματά μου, ελέγχοντας καθημερινά το site της HOL.

Δημοσ.

Χρόνια πολλά σε όλους. 

 

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω.

 

Είμαι στη διαδικασία ανανέωσης του συμβολαίου μου με τη HOL, ενώ η γραμμή μου έχει μόνιμο πρόβλημα με υπέρμετρο αριθμό FEC errors, η οποία μας αναγκάζει να κλείνουμε και να ανοίγουμε το ρούτερ για να παίξει το ίντερνετ, παρά το ότι δείχνει συγχρονισμένο. Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι δεν ευθύνεται η δική μου καλωδίωση για το ζήτημα, αλλά το δίκτυο.

 

Μετά από έντονα παράπονα στη HOL, όντας πελάτης για 5 χρόνια, ενημερώθηκα ότι έγινε συνδυαστικό ραντεβού με τον ΟΤΕ και η απάντηση ήταν ότι λόγω απόστασης από το ΑΚ (Καραολή και Δημητρίου στο λιμάνι) και λόγω κακής ποιότητας δικτύου, αυτό είναι το καλύτερο που μπορούμε να έχουμε. Δυστυχώς όμως, τις τελευταίες δύο ημέρες, άρχισαν και οι αποσυνδέσεις ανά δεκάλεπτο, αυξήθηκε πολύ το attenuation για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, και η μόνιμη απάντηση της HOL πλέον είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς έχουν λάβει από τον ΟΤΕ την απάντηση ότι το πρόβλημα της γραμμής μου είναι χωρίς επίλυση. Επιπλέον, μου διευκρίνισε το τμήμα προσφορών ότι ίσως θα πρέπει να σκεφτώ να επιστρέψω στον ΟΤΕ (που σημαίνει διπλάσιο κόστος για μένα), υποστηρίζοντας ότι και ο ΟΤΕ θα ήθελε να λυθεί το ζήτημα, αλλά δεν τους δίνει λεφτά το κράτος για να αναβαθμίσουν τις γραμμές, μιας και το βάρος έχει δοθεί στο VDSL κι ότι ίσως, αν γίνω πελάτης του ΟΤΕ που διαχειρίζεται το δίκτυο, να ασχοληθούν περισσότερο με το πρόβλημά μου. Εφόσον οι κλήσεις καταγράφονται, όλα αυτά μπορούν να ελεγχθούν.

 

Αυτό που ρωτώ είναι το πού μπορώ να απευθυνθώ για να μου δώσουν λύση. Δεν νομίζω ότι είναι αποδεκτό μέσα στον Πειραιά, να μην παίζει καθόλου το internet και να μην υπάρχει λύση, ούτε ότι φταίει ο ΟΤΕ και τα καλώδια του ΚΑΦΑΟ, ΑΚ, κλπ, για τα οποία μου λένε ότι οι υπόλοιπες γραμμές είναι ακόμα χειρότερες.

 

Εγώ είμαι έτοιμος να στείλω επιστολή διαμαρτυρίας ζητώντας το αυτονόητο.Δηλαδή να λειτουργεί η υπηρεσία την οποία πληρώνω. Η HOL αρνείται ότι μπορεί να κάνει κάτι, κι έτσι εγώ δεν ξέρω πού θα πρέπει να απευθυνθώ, δηλαδή σε ποιον αρμόδιο.

 

Εδώ να σημειώσω ότι μιλώντας με τους υπόλοιπους κατοίκους της πολυκατοικίας, διαπιστώνω ότι είμαι ο μόνος που έχει πρόβλημα.

 

 

 

Update:

 

 

 

 

Μόλις μίλησα και πάλι με το τεχνικό τμήμα της HOL για τις αποσυνδέσεις. Ο άνθρωπος με τον οποίο μίλησα σήμερα, μου έδωσε περισσότερες πληροφορίες, πιστεύοντας ότι τις γνωρίζω. Μου είπε, λοιπόν, ότι το πρόβλημα έγκειται συνολικά σε προβληματικό ΚΑΦΑΟ αρχικά, και έπειτα στο άκρο κάλυψης του Αστικού Κέντρου. Δεν ξέρω τι είναι το άκρο κάλυψης, απλά γράφω τι μου είπε. Αυτό που έκανε για τις αποσυνδέσεις, είναι να μου χαμηλώσει πολύ την ταχύτητα συγχρονισμού (από περίπου 9 στα 5,6), ενώ διέψευσε την αλλαγή στο attenuation, λέγοντας ότι τους τελευταίους δύο μήνες είναι περίπου το ίδιο σε αριθμό. Ρωτώντας τον πού θα μπορούσα να στείλω επιστολή αναφέροντας το πρόβλημα, μου είπε να στείλω στην αρχή τηλεπικοινωνιών αλλά και στον ΟΤΕ, καθώς η HOL από την πλευρά της έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που της επιτρέπονται, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο καθώς διαχειριστής-ιδιοκτήτης του δικτύου είναι ο ΟΤΕ από τον οποίο έχουν λάβει απάντηση ότι δεν γίνεται τίποτα, αλλά μάλλον δεν πρόκειται να έχω καλύτερη γραμμή σε όποιον πάροχο κι αν πάω, καθώς το κόστος αλλαγής ΚΑΦΑΟ είναι μεγάλο και δεν θα το κάνει ο ΟΤΕ. Τα υπόλοιπα ελεύθερα καλώδια είναι ακόμα χειρότερα, σύμφωνα με τη HOL. Τέλος, μου πρότεινε να περιμένω μέχρι να μπει vdsl για να λυθούν τα προβλήματά μου, ελέγχοντας καθημερινά το site της HOL.

ναι οκ , ολες οι εταιρειες το μονο που ξερουν να λενε ειναι οτι φταιει ο οτε . και γω κοντα σου μενω (καμινια) και με hol που εχω δεν πιανω ποτε πανω απο 12 mbps .

Δημοσ.

ναι οκ , ολες οι εταιρειες το μονο που ξερουν να λενε ειναι οτι φταιει ο οτε . και γω κοντα σου μενω (καμινια) και με hol που εχω δεν πιανω ποτε πανω απο 12 mbps .

οταν μεσα στο αστικο κεντρο συγχρονιζεις οσο πρεπει κανονικα σε οτι ταχυτητα εισαι αλλα στον κατανεμητη της πολυκατοικιας εχεις πολλα fec Και αποσυνδεσεις τι φταιει?ο παροχος που εχει μονο το dslam ?

αν υπηρχε προβλημα στον παροχο πχ low sync η κατι αλλο θα φαινοταν στο συνδυαστικο αφου αν υπαρχει θεμα στο ζευτικο καλωδιο απο αιθουσα παροχων μεχρι γενικο κατανεμητη το συνδυαστικο σταματαει εκει.και ο οτε εφοσον δεν εχει αλλα ζευγαρια δεν θα ασχοληθει για ενα πελατη να ριξει νεο καλωδιο ή κατι αλλο.και επισης εφοσον το συνδυαστικο εκλεισε και η Hol δεν εχει νοημα να το συνεχισει.εχω δει ο οτε να λεει οτι ειναι καλωδιακη και να εχουν δηλωθει πανω απο 20 βλαβες απο τον παροχο και ο οτε να συνεχισει να την κλεινει οτι ειναι καλωδιακη.20 βλαβες σημαινει  κοντα στους 2 μηνες.

τωρα για την δικια σου περιπτωση επειδη η Hol δινει margin 11 παρτους τηλεφωνο τουλαχιστον να στο ριξουν στο 9 για να κερδισεις σε ταχυτητα(αν παιζεις σταθερα).με αλλο παροχο πχ forthnet θα ειχες 6 margin εκτος αν το ριξεις με το dmt(αν υποστηριζει το ρουτερ σου)

για τον φιλο μας τον αρχικο ας στειλει σε eett και βλεπει.

τωρα και απο την hol σιγουρα θα εχεις ακουσει βλακειες οπως οτι δεν δινει το κρατος λεφτα στον οτε κτλ.αφου ο οτε ειναι σαν ιδιωτικη εταιρεια .μονος του θα τα πληρωσει αλλα δεν προκεται να ριξει λεφτα σε νεο καλωδιο.στην καλυτερη να παει για καλωδιακη.επισης ναι σε οποιον παροχο και να πας αν δεν αλλαξεις ζευγαρι δεν θα αλλαξει κατι.

kai to attenuation αλλαζει σε καποιες περιπτωσεις απο λιγο εως περισσοτερο.ειτε λογω χαλκου που απλα διαλυεται ειτε σε μικροτερη κλιμακα οταν γινετε αλλαγη ρουτερ η profile.

Δημοσ.

To γλέντι δεν εχει αρχίσει ακόμα με το δίκτυο του οτε, οταν θα αρχίσει εδω θα είμαστε να τα λέμε

ποιο θα ειναι το γλεντι?

Δημοσ.

οταν μεσα στο αστικο κεντρο συγχρονιζεις οσο πρεπει κανονικα σε οτι ταχυτητα εισαι αλλα στον κατανεμητη της πολυκατοικιας εχεις πολλα fec Και αποσυνδεσεις τι φταιει?ο παροχος που εχει μονο το dslam ?

αν υπηρχε προβλημα στον παροχο πχ low sync η κατι αλλο θα φαινοταν στο συνδυαστικο αφου αν υπαρχει θεμα στο ζευτικο καλωδιο απο αιθουσα παροχων μεχρι γενικο κατανεμητη το συνδυαστικο σταματαει εκει.και ο οτε εφοσον δεν εχει αλλα ζευγαρια δεν θα ασχοληθει για ενα πελατη να ριξει νεο καλωδιο ή κατι αλλο.και επισης εφοσον το συνδυαστικο εκλεισε και η Hol δεν εχει νοημα να το συνεχισει.εχω δει ο οτε να λεει οτι ειναι καλωδιακη και να εχουν δηλωθει πανω απο 20 βλαβες απο τον παροχο και ο οτε να συνεχισει να την κλεινει οτι ειναι καλωδιακη.20 βλαβες σημαινει  κοντα στους 2 μηνες.

τωρα για την δικια σου περιπτωση επειδη η Hol δινει margin 11 παρτους τηλεφωνο τουλαχιστον να στο ριξουν στο 9 για να κερδισεις σε ταχυτητα(αν παιζεις σταθερα).με αλλο παροχο πχ forthnet θα ειχες 6 margin εκτος αν το ριξεις με το dmt(αν υποστηριζει το ρουτερ σου)

για τον φιλο μας τον αρχικο ας στειλει σε eett και βλεπει.

τωρα και απο την hol σιγουρα θα εχεις ακουσει βλακειες οπως οτι δεν δινει το κρατος λεφτα στον οτε κτλ.αφου ο οτε ειναι σαν ιδιωτικη εταιρεια .μονος του θα τα πληρωσει αλλα δεν προκεται να ριξει λεφτα σε νεο καλωδιο.στην καλυτερη να παει για καλωδιακη.επισης ναι σε οποιον παροχο και να πας αν δεν αλλαξεις ζευγαρι δεν θα αλλαξει κατι.

kai to attenuation αλλαζει σε καποιες περιπτωσεις απο λιγο εως περισσοτερο.ειτε λογω χαλκου που απλα διαλυεται ειτε σε μικροτερη κλιμακα οταν γινετε αλλαγη ρουτερ η profile.

 

 

Το καλώδιο από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι το ΚΑΦΑO έχει αλλαχτεί από τον ΟΤΕ πρίν απο 11 μήνες. Ο ΟΤΕ ως διαχειριστής του δικτύου, λέει στη HOL ότι το ΚΑΦΑΟ είναι προβληματικό, και ότι τα εναπομείναντα ελεύθερα ζεύγη είναι ακόμα χειρότερα, κάτι με το οποίο συμφωνεί και η HOL καθώς το διαπίστωσαν στο συνδυαστικό.

 

Ρίχνοντάς με στα 5600 η κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια. Οι αποσυνδέσεις χτες συνεχίστηκαν.

Δημοσ.

Το καλώδιο από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι το ΚΑΦΑO έχει αλλαχτεί από τον ΟΤΕ πρίν απο 11 μήνες. Ο ΟΤΕ ως διαχειριστής του δικτύου, λέει στη HOL ότι το ΚΑΦΑΟ είναι προβληματικό, και ότι τα εναπομείναντα ελεύθερα ζεύγη είναι ακόμα χειρότερα, κάτι με το οποίο συμφωνεί και η HOL καθώς το διαπίστωσαν στο συνδυαστικό.

 

Ρίχνοντάς με στα 5600 η κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια. Οι αποσυνδέσεις χτες συνεχίστηκαν.

ισως πραγματι να μην υπαρχει αλλο σωστο κεντρικο  οποτε θεωρητικα πρεπει να παει για καλωδιακη.μου εχει πετυχει σε συνδυαστικο με τον οτε να υπαρχει μονο ενα ενα ελευθερο κεντρικο το οποιο ηταν γειωμενο.και πηγε για καλωδιακη.εκτος αν ειναι απερχομενο μετα αλλα και εκει θα πρεπε να στο ειχαν αλλαξει.αν φορτωνεις παλι πολλα fec κτλ θα κανει αποσυνδεση καποια στιγμη.εμπλεξες.

Δημοσ.

ισως πραγματι να μην υπαρχει αλλο σωστο κεντρικο  οποτε θεωρητικα πρεπει να παει για καλωδιακη.μου εχει πετυχει σε συνδυαστικο με τον οτε να υπαρχει μονο ενα ενα ελευθερο κεντρικο το οποιο ηταν γειωμενο.και πηγε για καλωδιακη.εκτος αν ειναι απερχομενο μετα αλλα και εκει θα πρεπε να στο ειχαν αλλαξει.αν φορτωνεις παλι πολλα fec κτλ θα κανει αποσυνδεση καποια στιγμη.εμπλεξες.

 

 

Η πλάκα είναι ότι είμαστε μπροστά στα γραφεία του Ολυμπιακού και περίμενα ότι θα έπαιζε σωστά η γραμμή γιατί κατά 90% παίρνουμε και από το ίδιο ΚΑΦΑΟ. Εκτός αν αυτοί έχουν leased γραμμή.

Δημοσ.

Η πλάκα είναι ότι είμαστε μπροστά στα γραφεία του Ολυμπιακού και περίμενα ότι θα έπαιζε σωστά η γραμμή γιατί κατά 90% παίρνουμε και από το ίδιο ΚΑΦΑΟ. Εκτός αν αυτοί έχουν leased γραμμή.

και leased να ειναιειναι χαλκος.αλλα μπορει να εχουν δωσει πολλα ζευγαρια.μπορει να εχουν αλλα απερχομενα ομως χιλια δυο μπορει.μπορει να παιρνουν απο σταθερο καλωδιο.ειναι δυσκολο να ξερεις.μπορεει τα καλα να τα εχουν δωσει εκει.μπορει να παιζουν με fiber

Δημοσ.

Εγώ τι κάνω τώρα εκτός από επικοινωνία με ΕΕΤΤ, για την οποία με συμβούλεψε και η  HOL όταν ρώτησα για τις πιθανές κινήσεις στις οποίες πρέπει να προβώ;

Δημοσ.

Εγώ τι κάνω τώρα εκτός από επικοινωνία με ΕΕΤΤ, για την οποία με συμβούλεψε και η  HOL όταν ρώτησα για τις πιθανές κινήσεις στις οποίες πρέπει να προβώ;

δυο λυσεις υπαρχουν παντα η μαλλον τρεις.

α.περιμενεις απαντηση για εεττ.

β.αλλαζεις παροχο αλλα πας στο νεο παροχο με νεα γραμμη μηπως πετυχεις σε καλυτερη γραμμη

γ.γυρνας σε οτε και κανεις τον σταυρο σου οτι επειδη εισαι πελατης τους ισως να σε προσεξουν και να κοιταξουν την βλαβη παραπανω που χλωμο το κοβω αλλα οκ .

Δημοσ.

Λογικά δεν θα έχουν άλλα διαθέσιμα ζευγάρια απερχομένων να σου αλλάξουν..Όπως είπε και ο Poulinos ,κάνοντας αίτηση για νέα σύνδεση σε άλλο πάροχο μπας και πάρεις καλύτερο ζευγάρι καλωδίου απο καφαο μεχρι το σπίτι κρατώντας την υπάρχουσα. Αν δείς ότι παίζεις καλα με τη νέα σύνδεση φέρνεις τον αριθμό σου με φορητότητα στην νεα και καταργείς την παλιά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...