Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φυσικά είναι γνωστό σε όλους ότι αν είναι κάτι να σπάσει, να χαλάσει, θα το κάνει σε μέρες αργίας, σε μέρες που το χρειάζεσαι, κλπ.

Έτσι κι εμένα σήμερα μου συνέβει μια βλάβη στο αυτοκίνητο που ομολογώ δεν έχω ξανακούσει.

Πιο συγκεκριμένα παρκάροντας το αυτοκίνητο, σβήνοντας τη μηχανή και τραβώντας να βγάλω το κλειδί, το αισθάνθηκα λίγο περίεργο (όχι κάτι ιδιαίτερο, απλά κάτι). Μετά από καμιά ώρα που πήγα να το βάλω μπρος, ενώ πήρε κανονικά, μόλις άφησα το κλειδί, έσβησε. 2η, 3η φορά το ίδιο. Τότε παρατήρησα ότι πολύ απλά μετά τη "μιζιά" το κλειδί επέστρεφε πίσω και δεν έμενε στην θέση "on".

Τελικά το πήγα σπίτι κρατώντας το κλειδί με το ένα  χέρι και κάνοντας όλα τα υπόλοιπα με το άλλο (καθόλου βολικό πρέπει να πω).

Σίγουρα κανείς δεν μπορεί να κάνει διάγνωση από μακριά αλλά μήπως κάποιος έχει καμιά ιδέα να είναι κάτι επισκευάσιμο; Και αν ναι, να κοιτάξω σε συνεργείο ή κλειδαρά.

Η προφανής λύση βέβαια της αντικατάστασης της κλειδαριάς πάνω στην κολόνα του τιμονιού είναι κάτι που ίσως δεν θα πρέπει να αποκλειστεί (για την ακρίβεια το είχα κάνει πριν καμιά 15αριά χρόνια) αλλά το θέμα που με ανησυχεί είναι ότι μάλλον δύσκολα να βρω αφού το αυτοκίνητο είναι ένα ibiza του...86.

Κάθε ιδέα καλοδεχούμενη

Δημοσ.

ξέρω περιπτώσεις που το πρόβλημα της κλειδαριάς (σε πόρτας αυτοκινήτου εννοώ, δεν μου έχει ξανατύχει σε κινητήρα) είχε να κάνει καθαρά με το κλειδαράδικο σκέλος και άρα φτιάχτηκε από κλειδαρά. γι' αυτό και ρώτησα

Δημοσ.

δοκιμασε να ψεκασεις οπου μπορει να φτασει...

 

post-120915-0-83307000-1388164724_thumb.jpg

 

ειναι γνωστο οτι κανει θαυματα σε τετοιες περιπτωσεις (παραπανω ζημια δεν προκειται να σου κανει σιγουρα)

Δημοσ.

γνωστό και σωτήριο το WD40.

αλλά όμως τι μπορεί να κάνει όταν μάλλον έχει σπάσει κάτι;;;

Δημοσ.

μηπως εχεις πολλα κλειδια μαζι? ή κανα βαρυ μπρελοκ?

γιατι σε βαθος χρονου και σε παλιες κλειδαριες κανουν ζημια

 

btw το ανταλακτικο που θα χρειαστεις ειναι αυτο:

http://www.mister-auto.gr/el/kulindr-s-kleidarias-diakoptes-mekhan-s/seat-ibiza-i-021a-1-2-60bhp_v2856_g1782.html

 

το μονο προβλημα που θα εχεις ειναι οτι θα εχεις αλλο κλειδι για τις πορτες και αλλο για τη μιζα

Δημοσ.

Δεν θυμαμαι αν αυτο το μοντελο εχει την επαναφορα και τις θεσεις στις επαφες τις κλειδαριας ή μεσα στην κλειδαρια. Αν εχει επαφες οπως το επομενο ιμπιζα, κατα 99% ειναι εκεινες χαλασμενες και δεν μενει το κλειδι στην θεση του. Αλλιως πιθανοτατα φαγωμενος μυλος.

Δημοσ.

μηπως εχεις πολλα κλειδια μαζι? ή κανα βαρυ μπρελοκ?

γιατι σε βαθος χρονου και σε παλιες κλειδαριες κανουν ζημια

 

btw το ανταλακτικο που θα χρειαστεις ειναι αυτο:

http://www.mister-auto.gr/el/kulindr-s-kleidarias-diakoptes-mekhan-s/seat-ibiza-i-021a-1-2-60bhp_v2856_g1782.html

 

το μονο προβλημα που θα εχεις ειναι οτι θα εχεις αλλο κλειδι για τις πορτες και αλλο για τη μιζα

 

όχι, τίποτα βαρύ. ούτε καν μπρελόκ.

σε ένα κρίκο είναι το κλειδί της μηχανής/πορτών και ακόμα ένα μικρό από τη μπαγκαζιέρα.

σε ευχαριστώ πολύ για το link με το ανταλλακτικό

Δεν θυμαμαι αν αυτο το μοντελο εχει την επαναφορα και τις θεσεις στις επαφες τις κλειδαριας ή μεσα στην κλειδαρια. Αν εχει επαφες οπως το επομενο ιμπιζα, κατα 99% ειναι εκεινες χαλασμενες και δεν μενει το κλειδι στην θεση του. Αλλιως πιθανοτατα φαγωμενος μυλος.

λέγοντας "χαλασμένες επαφές" αναφέρεσαι σε απλή φθορά ή κάτι έσπασε;

γιατί σε μένα το έκανε ξαφνικά (μάλλον για σπάσιμο το βλέπω)

Δημοσ.

Φιλε μην το κινεις εται.

 

Μπορει να το χεις στην θεση οπου δινει εντολη να κινηθει η μιζα και χωρις να το καταλαβεις να παρεις φωτια...

 

Καλο θα τα να το πας σε ενα ηλεκτρολογο αυτοκινητων να το δεις..

 

Μπορει να εφυγε κατι αλλο που κρατα ολο τον μηχανισμο, με λιγα λογια να ναι απλο και να φταχνεται αμεσα...

Δημοσ.

το θέμα που με ανησυχεί είναι ότι μάλλον δύσκολα να βρω αφού το αυτοκίνητο είναι ένα ibiza του...86.

Δεν πιστεύω να δυσκολευτείς να βρεις, στη χειρότερη βρίσκεις όσες μεταχειρισμένες θες.

 

Συγγνώμη ο κλειδαράς τί δουλειά έχει με το αυτοκίνητο;

Σε συνεργείο.

Συγνώμη, το συνεργείο τι δουλειά έχει με τις κλειδαριές; :D

 

Κατά κανόνα ο ηλεκτρολόγος είναι αυτός που αλλάζει την κλειδαριά της μίζας. Και αν πρέπει να επισκευαστεί την επισκευάζει ο κλειδαράς και την τοποθετεί ξανά ο ηλεκτρολόγος.

Δημοσ.

Σαν επαφες διακοπτη λεμε στο συνεργειο τον διακοπτη που εχει η κλειδαρια πανω. Σε καποια κραταει το κλειδι στις θεσεις εκεινο σε καποια η κλειδαρια κραταει το κλειδι. Μια και εξω συνηθως χαλανε αυτα.

Δημοσ.

επειδή λόγω των ημερών δεν υπάρχει χρόνος για συνεργείο (δουλεύω σε κατάστημα) αλλά χρειάζεται και το αυτοκίνητο, κατέληξα σε μία "πατέντα".

βρήκα  την παλιά κλειδαριά που είχα αντικαταστήσει στο παρελθόν (είναι μία από τις φορές που το να μην πετάω πράγματα φάνηκε χρήσιμο!!!) και σύνδεσα ηλεκτρολογικά αυτή προσωρινά.

έτσι τώρα για να ξεκινήσω το αυτοκίνητο βάζω το κλειδί στην σπασμένη κλειδαριά για να ξεκλειδώσει το τιμόνι και μετά βάζω μπρος γυρίζοντας το παλιό κλειδί στην παλιά κλειδαριά. σίγουρα δεν είναι ότι πιο όμορφο και χαριτωμένο αλλά μία προσωρινή λύση. μετά τις γιορτές που θα έχω λίγο περισσότερο χρόνο θα κοιτάξω αν μπορώ να επισκευάσω την σπασμένη χρησιμοποιώντας στοιχεία της 2ης έτσι ώστε να μην χρειάζομαι δύο κλειδιά (ένα για πόρτες, ένα για μηχανή). αν αυτό δεν γίνεται τότε θα την αντικαταστήσω και απλά θα έχω δύο κλειδιά.

σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις ιδέες σας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...