Προς το περιεχόμενο

ανάμεσα σε nikon 5100 και nikon 3200


thodoras13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα είμαι αρχάριος και βρίσκομαι ανάμεσα σε αυτές τις 2 μηχανές .Ένα link με τα  χαρακτηριστικά τους δίπλα-δίπλα  είναι αυτό αν και δεν το βλέπω πολύ αξιόλογο.

http://snapsort.com/compare/Nikon-D3200-vs-Nikon-D5100/specs

θα είναι πρώτη dslr για μένα  , οπότε η ερώτηση μου είναι ποια είναι καλύτερη και γιατί?

 

Υ.Γ.

ξέρω ότι είναι σε άλλη κατηγορία η μια απ την άλλη και έχουν διαφορετική χρονολογία κατασκευής αλλά θα ήθελα να μάθω ποια διαφορά είναι αυτή που χωρίζει ( κρίνει ) τις 2 αυτές μηχανές πρακτικά μιας και απ τα χαρακτηριστικά που έχει το παραπάνω site φένονται ισοδύναμες με μόνη διαφορά τα Mpixel τα οποία δεν νομίζω ότι παίζουν τρομερό ρόλο.)

 

π.χ επειδή με ενδιαφέρει και το βράδυ να τραβάω καμία φώτο ( εκεί τι γίνεται ? )

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά , αν δεν θέλει κάποιος να ποστάρει εδώ ας μου στείλει pm

[χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους με υγεία!!!]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ήμουν και γω αναμεσα σαυτες τις δυο. ιδια κατηγορία είναι απλα η 3200 βγηκε πιο μετά. εγώ προτίμησα την 5100 επειδή : 

+ ελαχιστα μεγαλυτερο αισθητήρα (καμια αισθητη διαφορα βεβαια)

+++ η flip out οθονη με βολεψε πολυ. ειδικα για καμια περιεργη γωνια ληψης βοηθαει αρκετα

+ μικροτερο crop factor

+ λιγο μικροτερο θορυβο στα ψηλα iso (καμια αισθητη διαφορα παλι)

+ εχει βγει καινουριο firmware προσφατα που βελτιωσανε την διαρκεια της μπαταριας

+ τραβαει hdr (μονο με τριποδο, χωρις δε θα κανεις τιποτα)

 

----- ενα μειον, το μονο βασικα που μεχει πειραξει ειναι ενα μικρο lag οταν τραβας φωτο με liveview. δεν τραβαω σχεδον ποτέ, αλλα και παλι ειναι λιγο σπαστικο. (δεν ειναι το shutter lag που αναφερει εκει). στην 3200 δεν ξερω τι παιζει. ισως να συμβαινει το ιδιο ισως οχι.

 

απο την αλλη η 3200 εχει

περισσοτερα mp αρα κανεις περισσοτερα crop

50-60 fps στο 720 αν σκοπευεις να τραβας βιντεο